Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(30)
tylko na miejscu
(25)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(27)
Autor
Radzicki Józef
(5)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Knapp Julie
(4)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(3)
Materska Maria (1942- )
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Urban Bronisław
(3)
Czerniawska Ewa
(2)
Deptuła Maria
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kołakowski Artur
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Pużyński Stanisław (1936-2015)
(2)
Wciórka Jacek
(2)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Baranowska Wanda
(1)
Barkley Russell A
(1)
Binder Marek
(1)
Bloomquist Michael L
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borsich Szymon
(1)
Brykczyńska Celina
(1)
Bryńska Anita (1964- )
(1)
Budzińska Anna
(1)
Busz Anna
(1)
Depko Andrzej
(1)
Emmons Poly Godwin (1960- )
(1)
Fajkowska Małgorzata
(1)
Firkowska-Mankiewicz Anna
(1)
Gałkowski Tadeusz
(1)
Gindrich Piotr
(1)
Goddard Sally
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Grzesiak Magdalena
(1)
Gulla Bożena
(1)
Harciarek Michał
(1)
Jarmocik Anna
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Kaczorowska Maria
(1)
Kalat James W. (1946- )
(1)
Kapera Marta
(1)
Kaplan Harold I. (1927-1998)
(1)
Kazdin Alan E
(1)
Korbel Justyna Agata
(1)
Kowalska Dorota ( pedagogika)
(1)
Krasowska Aleksandra
(1)
Kusztal Justyna
(1)
Labiś Magdalena
(1)
Litwińska Zuzanna Saba
(1)
Litwiński Mieczysław Eligiusz
(1)
Marszał-Wiśniewska Magdalena
(1)
Materska Maria
(1)
Matuszkiewicz-Górska Maria
(1)
Mumbach Bernard
(1)
Młynarz Miłosz
(1)
Neuhaus Cordula
(1)
Nowak Aneta
(1)
Opora Robert
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Piasecka Małgorzata
(1)
Pisula Agnieszka (1973-2018)
(1)
Piątek Karolina
(1)
Potorska Alicja (1989- )
(1)
Sadock Benjamin J. (1933- )
(1)
Sadock Virginia A
(1)
Sidorowicz Sławomir K
(1)
Skotnicka-Chaberek Magdalena
(1)
Smith Deborah Deutsch
(1)
Smith Heather
(1)
Stanik Jan M
(1)
Strzelczyk-Raduli Urszula
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Sędek Grzegorz (1954- )
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Waliś Robert
(1)
Waśkiewicz Olena (1974- )
(1)
Weisz John R
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Wycisk Jowita (1971- )
(1)
Wysocka-Pleczyk Małgorzata
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Zyśk Justyna
(1)
Łaszcz Jacek
(1)
Łuczak Mateusz
(1)
Łuczyński Jan
(1)
Śliwowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Zachowanie
(25)
Zaburzenia zachowania
(14)
Uczucia
(9)
Zaburzenia psychiczne
(9)
Niedostosowanie społeczne
(8)
Osobowość
(8)
Zespół ADHD
(8)
Dziecko
(7)
Dziecko trudne
(7)
Psychoterapia
(7)
Uczenie się
(7)
Autyzm
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Inteligencja (psychologia)
(5)
Motywacja
(5)
Pamięć
(5)
Psychologia
(5)
Psychologia rozwojowa
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Stosowana analiza zachowania
(5)
Stres
(5)
Zmysły
(5)
Metody badawcze
(4)
Młodzież
(4)
Poznanie
(4)
Sen
(4)
Zaburzenia emocjonalne
(4)
Świadomość
(4)
Choroby dziecięce
(3)
Młodzież trudna
(3)
Patologia społeczna
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Agresywność
(2)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Klasyfikacja
(2)
Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów Zdrowotnych - ICD-10
(2)
Neurobiologia
(2)
Przestępczość
(2)
Psychiatria
(2)
Psychologia młodzieży
(2)
Rodzina
(2)
Terapia behawioralna
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zaburzenia odżywiania
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
AIDS
(1)
Alkoholizm
(1)
Autodestruktywność
(1)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Choroby afektywne
(1)
Choroby afektywne dwubiegunowe
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Cierpienie
(1)
Cyganie
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dyslekcja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziecko z zaburzeniami uwagi
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ewaluacja
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Gniew
(1)
Grupy społeczne
(1)
HIV
(1)
Hormony
(1)
Instytucje totalne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Kobieta
(1)
Lęk
(1)
Modyfikacja zachowań
(1)
Mutyzm
(1)
Mózg
(1)
Narząd ruchu
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nałóg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Niepełnosprawni ruchowo
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odruchy
(1)
Opieka psychiatryczna
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(21)
Edukacja i pedagogika
(14)
Medycyna i zdrowie
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Biologia
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czynniki biologiczne, osobowościowe i społeczne jako predyktory zaburzeń w zachowaniu dzieci i młodzieży: Dobrostan psychiczny adolescenta w obliczu realizacji rozwojowych zadań społecznych; Temperament jako wyznacznik strategii radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w sytuacji społecznego nacisku; Sposoby reagowania młodzieży na presję społeczną jako funkcja różnic indywidualnych w oporowości psychologicznej oraz źródła presji; Osobowościowe dyskryminanty strategii radzenia sobie młodzieży gimnazjalnej w trudnych sytuacjach społecznych; Wybrane osobowościowe uwarunkowania trudności doświadczonych przez studentów pierwszego roku; Neurobehawioralne rozhamowanie a postawy młodzieży wobec używania substancji psychoaktywnych w kontekście postaw wychowawczych rodziców; Komunikacja rodziców z młodzieżą- przegląd badań nad zagadnieniem; Zachowania agresywne u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w sytuacjach konfliktu; 2. Formy pomocy dzieciom i młodzieży w zapobieganiu i redukowaniu zaburzeń w zachowaniu: Biologiczne, psychologiczne i społeczne podłoże a kontrola i profilaktyka zachowań agresywnych; Wagary jako forma niedostosowania społecznego młodzieży- próba rozwiązania problemu; Zachowania dzieci nieśmiałych w trudnej sytuacji społecznej- diagnoza i korygowanie; Specyfika trudnych sytuacji społecznych w relacji uczeń- nauczyciel w procesie diagnozy zaburzeń socjalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część pierwsza Wielowymiarowa natura zaburzeń w zachowaniu; Rozdział I Zaburzenia w zachowaniu a niedostosowanie społeczne i przestępczość młodzieży; 1. Pojęcie zaburzenia w zachowaniu; 2. Psychiatryczne ujęcie zaburzeń w zachowaniu; 3. Zaburzenia w zachowaniu i niedostosowanie społeczne w kryminologii i pedagogice resocjalizacyjnej; 4. Uściślenie kryteriów niedostosowania społecznego; Rozdział II Zaburzenia w zachowaniu w różnych koncepcjach teoretycznych; 1. Teorie organiczne; 2. Tradycja psychoanalityczna i interpretacja psychodynamiczna; 3. Perspektywa behawiorystyczna; 4. Zaburzenia w zachowaniu i niedostosowanie społeczne w perspektywie socjologicznej; 5. Zaburzenia w zachowaniu jako zakłócenie układu ekologicznego; 6. Zaburzenie w zachowaniu – niedostosowanie społeczne jako zjawisko kulturowe; Rozdział III Problemy diagnozy i typologii zaburzeń w zachowaniu; 1. Ogólne zasady i funkcje diagnozy zaburzeń w zachowaniu; 2. Diagnoza zaburzeń w zachowaniu – niedostosowania społecznego młodzieży w kontekście badań pedagogicznych; 3. Obserwacja w środowisku szkolnym jako podstawa diagnozy; 4. Narzędzia obserwacji: arkusz obserwacyjny Thomasa M. Achenbacha; 5. Problemy typologii zaburzeń w zachowaniu – niedostosowania społecznego; 6. Zachowania internalizacyjne i eksternalizacyjne jako typy zaburzeń w zachowaniu. Klasyfikacja T. M. Achenbacha; Część druga Czynniki osobowościowe i społeczne jako predyktory zachowań niedostosowanych i przestępczych; Rozdział I Ewolucja zaburzeń w zachowaniu w kierunku przestępczości. Rola czynników osobowościowych; 1. Powiązania wczesnych zachowań antyspołecznych z przestępczością; 2. Osobowościowe determinanty przestępczości. Koncepcja „przestępczego rdzenia osobowości”; 3. Problem stałości i ciągłości zachowań antyspołecznych; Rozdział II Zaburzenia w zachowaniu w kontekście środowiska społecznego; 1. Zmienne środowiskowe jako predyktory przestępczości; 2. Kryteria popularności i statusu społecznego dzieci zaburzonych w grupie rówieśniczej; 3. Rodzaje zaburzeń a popularność w grupie; 4. Samoocena a rodzaj zaburzenia i popularność; 5. Zaburzenia w zachowaniu a relacje interpersonalne w grupie; 6. Popularność dzieci zaburzonych w grupie rówieśniczej – próba empirycznej weryfikacji w badaniach własnych; 7. Podobieństwo cech osobowościowych i typy środowisk jako wyznaczniki interakcji; 8. Wzmacniający wpływ środowiska lokalnego na rodzinne czynniki ryzyka; Rozdział III Deprywacja potrzeby przynależności jako predyktor zachowań antyspołecznych; 1. Przyjaźń w okresie dzieciństwa a problemy przystosowania w dorosłym okresie życia; 2. Zależność od innych jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu; 3. Teoretyczne modele zależności; 4. Rola wsparcia społecznego w usamodzielnianiu jednostek zależnych; Rozdział IV Rodzina jako źródło zachowań dewiacyjnych; 1. Problemy diagnozy uwarunkowań rodzinnych; 2. Typy kontroli rodzicielskiej a zachowania dewiacyjne dzieci; 3. Rola rodziny w rozwoju samokontroli dziecka; Część trzecia Rozmiary i rodzaje zaburzeń w zachowaniu oraz przestępczości współczesnej młodzieży; Rozdział I Zachowania dewiacyjne w świetle badań empirycznych; 1. Rozmiary i rodzaje zaburzeń w zachowaniu młodzieży; 2. Rozmiary zaburzeń w zachowaniu w naturalnych środowiskach wychowawczych; 3. Agresja i przemoc wśród dzieci i młodzieży; 4. Poczucie bezpieczeństwa w szkole; Rozdział II Rozmiary, rodzaje i dynamika współczesnej przestępczości młodzieży; 1. Rozmiary przestępczości młodzieży polskiej pod koniec XX wieku; 2. Główne rodzaje i kategorie przestępstw; 3. Inne rodzaje patologii wśród młodzieży; 4. Terytorialne zróżnicowanie przestępczości młodzieży; Rozdział III Teoria napięcia jako próba interpretacji współczesnej przestępczości młodzieży; 1. Teoria napięcia w ujęciu Roberta Agnewa; 2. Główne typy napięcia; 3. Związek między napięciem a przestępczością; 4. Strategie adaptacji do napięcia; 5. Możliwości przewidywania wyboru przestępczych i nieprzestępczych strategii adaptacji; 6. Empiryczna weryfikacja teorii napięcia; Zakończenie; Aneks 1; Aneks 2; Aneks 3; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Obraz kliniczny i diagnoza: Kliniczny obraz zaburzeń zachowania; Zaburzenia zachowania a zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD); Schematy poznawcze osób z ADHD a kształtowanie się zaburzeń zachowania; Bullying- zastraszanie i przemoc szkolna; Systemowa pomoc dziecku z zaburzeniami zachowania; Diagnoza zaburzeń zachowania; 2. Leczenie: Kompleksowe leczenie zaburzeń zachowania; Modele poznawczo-behawioralne zaburzeń zachowania i agresji. Programy terapeutyczne; Psychoterapia poznawczo-behawioralna chłopca skierowanego ze wstępnym, rozpoznaniem zaburzeń zachowania; Terapia rodzinna w leczeniu zaburzeń zachowania; Leczenie farmakologiczne; Sądowo-psychiatryczne aspekty zaburzeń zachowania; 3. Zaburzenia zachowania w szkole lub placówce: Uczniowie z zaburzonym zachowaniem i zaburzeniami zachowania; Prawo oświatowe a zaburzenia zachowania; Szkolny System Bezpieczeństwa; Szkolne działania interwencyjne; Szkolne procedury interwencyjne wobec uczniów przejawiających ryzykowne zachowania. Współpraca szkoły z policją i sądem rodzinnym; przykładowe procedury interwencyjne w gimnazjum; Zaburzenia zachowania jako skutek urazów psychicznych doznanych przez dziecko; Korygowanie zaburzeń zachowania w środowisku wychowawczym placówki; Projekt jako metoda pracy wychowawczej; Dom dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Zachowania dewiacyjne współczesnej młodzieży. 1. Tendencje we współczesnej przestępczości młodzieży. 2. Główne interpretacje teoretyczne. Rozdział II: Temperamentalne uwarunkowania zróżnicowań zaburzeń w zachowaniu. 1. Biopsychiczne uwarunkowania zaburzeń w zachowaniu i niedostosowania społecznego. 2. Współczesne badania nad uwarunkowaniami biopsychicznymi. 3. Teoretyczne i operacyjne ujęcie zaburzeń w zachowaniu. 4. Zróżnicowania typologiczne zaburzeń: zachowania eksternalizacyjne i internalizacyjne. 5. Emocjonalność i kontrola wewnętrzna a typy zaburzeń. 6. Predyspozycje temperamentalne i wczesne oddziaływania rodzicielskie jako predyktory zaburzeń w zachowaniu. 7. Geneza zachowań agresywnych. 8. Empiryczna weryfikacja uwarunkowań zachowań agresywnych. Rozdział III: Grupowe uwarunkowania zjawisk dewiacyjnych. 1. Rola grupy rówieśniczej w etiologii zachowań dewiacyjnych. 2. Odrzucenie a wycofanie. Powiązania z problemami internalizacyjnymi. 3. Znęcanie się i wiktymizacja. 4. Negatywna socjalizacja w grupie rówieśniczej. 5. Procesy pośredniczące w oddziaływaniu czynników grupowych na indywidualne zachowania dewiacyjne. 6. Dewiacyjne grupy rówieśnicze a przestępczość. 7. Relacje w grupie rówieśniczej a przystosowanie społeczne w życiu dorosłym. 8. Zorganizowane grupy dewiacyjne w środowisku lokalnym. Rozdział IV: Odrzucenie dzieci z zaburzeniami w zachowaniu przez grupę rówieśniczą. 1. Reakcje rówieśników na przejawy zaburzeń w zachowaniu. 2. Zachowania agresywne i przemocowe jako efekt agresji wewnątrzrodzinnej i rówieśniczej. 3. Percepcja odrzucenia a rodzaje zaburzeń w zachowaniu. 4. Motywy zachowań agresywnych dzieci odrzuconych. 5. Agresja i odrzucenie przez grupę jako predyktory chronicznych zachowań dewiacyjnych. 6. Przyjaźń i przejawy agresji. 7. Samotność jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu i odrzucenia przez grupę rówieśniczą. Rozdział V: Pozytywny wpływ grupy rówieśniczej na readaptację dzieci agresywnych i odrzuconych. 1. Akceptacja w grupie rówieśniczej jako przeciwwaga negatywnych doświadczeń rodzinnych. 2. Grupa rówieśnicza jako wsparcie dla ofiar przemocy ze strony środowiska lokalnego. 3. Modyfikujący wpływ grupy rówieśniczej na skuteczność strategii adaptacyjnych stosowanych przez dzieci zaburzone w sytuacji stresu i wiktymizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: CZĘŚĆ I. Informacje niezbędne do rozpoczęcia programu: Zasadność programu szkolenia rodziców; Ocena kliniczna zbuntowanych dzieci; Praktyczne uwarunkowania szkolenia; Program szkolenia rodziców – przegląd zagadnień. CZĘŚĆ II. Realizacja programu – wskazówki dla terapeuty: Krok 1. Dlaczego dzieci źle się zachowują; Krok 2. Zwracanie uwagi; Krok 3. Praca nad posłuszeństwem dziecka i umiejętnością samodzielnej zabawy; Krok 4. Kiedy pochwała nie wystarczy, czyli system żetonowy lub punktowy; Krok 5. Time-out i inne metody dyscyplinowania dziecka; Krok 6. Rozszerzanie procedury time-out na inne problemy z zachowaniem; Krok 7. Przewidywanie problemów – radzenie sobie z dzieckiem w miejscach publicznych; Krok 8. Poprawa zachowania w szkole dzięki monitorowaniu w domu – stosowanie karty obserwacji zachowania; Krok 9. Radzenie sobie z problemami z zachowaniem w przyszłości; Krok 10. Sesja przypominająca i dalsze sesje. CZĘŚĆ III. Materiały służące do oceny problemów dziecka: Ogólne wskazówki dotyczące wypełniania formularzy; Dane dot. dziecka i rodziny; Rozwój i zdrowie dziecka; Zachowanie dziecka w domu; Zachowanie dziecka w szkole; jak przygotować się do oceny problemów dziecka. CZĘŚĆ IV. Materiały dla rodziców: Materiały dla rodziców – krok 1: Profil dziecka i rodzica; Materiały dla rodziców – krok 1: Spis problemów rodziny; Materiały dla rodziców – krok 1: Schemat interakcji z dzieckiem z zaburzeniami opozycyjno-buntowniczym; Materiały dla rodziców – krok 2: Zwracanie uwagi na odpowiednie zachowanie dziecka podczas zabawy; Materiały dla rodziców – krok 3: Zwracanie uwagi na posłuszeństwo dziecka; Materiały dla rodziców – krok 3: Skuteczne wydawanie poleceń; Materiały dla rodziców – krok 3: Zwracanie uwagi na samodzielną zabawę dziecka; Materiały dla rodziców – krok 4: System żetonowy lub punktowy; Materiały dla rodziców – krok 5: Procedura time-out; Materiały dla rodziców – krok 7: Przewidywanie problemów – radzenie sobie z dzieckiem w miejscach publicznych; Materiały dla rodziców – krok 8: Stosowanie karty obserwacji zachowania w szkole; Materiały dla rodziców – krok 9: Radzenie sobie z problemami z zachowaniem w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Świat ADHD: 1. Jak nas ADHD zajmuje i dzieli? 2. ADHD - jak powstaje mit, 3. Każdy ma na temat Twojego dziecka coś do powiedzenia, chociaż nigdy je nawet nie widział, 4 Dzieci z ADHD i ich rodzice - droga przez mękę, Cz. II Patrzeć systemowo: 5. Podejście systemowe - pomocne uzupełnienie?, 6. ADHD jako system problemowy, Cz. III Działać systemowo: 7. Co warto wiedzieć? 8. Znaleźć rozwiązania, 9. Rozpoznać uwikłania i rozwiązać je, 10. Dla nas, ojców, 11. Jeśli zamierzacie skorzystać z pomocy profesjonalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej