Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(14)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(11)
Autor
Dyoniziak Ryszard
(2)
Kvale Steinar
(2)
Amsterdamski Stefan
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Barbaro Maria de
(1)
Budzyna-Dawidowski Przemysław
(1)
Drożdżowicz Lucyna
(1)
Dziuban Agata
(1)
Gruszczyński Leszek A
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Józefik Barbara
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kołbik Ilona
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mościchowska Iga
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Oppenheim A.N
(1)
Ostoja-Zawadzka Krystyna
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Rogoś-Turek Barbara
(1)
Rychliński Stanisław
(1)
Silverman David
(1)
Zabielski Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Wywiad socjologiczny
(13)
Ankieta
(6)
Nauki społeczne
(4)
Socjologia
(4)
Opinia publiczna
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Etyka społeczna
(2)
Marketing
(2)
Socjotechnika
(2)
Zogniskowany wywiad grupowy
(2)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Eksperyment
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Netnografia
(1)
Obserwacja nieuczestnicząca
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Rodzina
(1)
Shadowing (metoda nauczania)
(1)
Społeczeństwo
(1)
Teoria systemów
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Żałoba
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola badań w procesie projektowania user experience rozwiązań interaktywnych; Przygotowanie do badań z użytkownikami; Badania potrzeb w projektowaniu produktów; Ewaluacja, czyli jak sprawdzić user experience projektu; Optymalizacja, czyli jak doskonalić projekt; Analiza danych i raportowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Teoria i praktyka badań jakościowych: 1. Rozpoczynanie badań, 2. Czym są badania jakościowe? Cz.II Metody: 3. Etnografia i obserwacja, 4. Wywiady, 5. Teksty, 6. Rozmowa naturalna, 7. Obrazy wizualne. Cz.III Implikacje: 8. Wiarygodność badań jakościowych, 9. Sens i etyka badań jakościowych, 10. Możliwości badań jakościowych: podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie : 1. Wywiad jako badanie. Cz.II Pojęcie procesu badawczego : 2. Wywiad jako rozmowa, 3. Myśl ponowoczesna, hermeneutyka, fenomenologia i dialektyka, 4. Badania jakościowe w nauce i praktyce. Cz.III Siedem stadiów wywiadu badawczego : 5. Ustalenie tematu i planowanie wywiadu, 6. Kwestie etyczne w prowadzeniu wywiadu, 7. Sytuacja wywiadu, 8. Jakość wywiadu, 9. Od mowy do tekstu, 10. Problem 1000 stron, 11. Metody analizy, 12. Wielość interpretacji, 13. Społeczne konstruowanie trafności, 14. Doskonalenie raportów z wywiadów. Cz.IV Wnioski : 15. Rozmowy o wywiadach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 577)
(Skrypty Uniwersytetu Śląskiego, ISSN 0239-6432; nr 577)
1. Miejsce i rola kwestionariuszy w socjologii; 2. Kwestionariusz jako narzędzie badawcze; 3. Badania pilotażowe; 4. Materiały pomocnicze; 5. Instrukcja kodowa i graficzne opracowanie kwestionariusza. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa. Podziękowania. Wprowadzenie do planowania badań sondażowych; Planowanie sondaży analitycznych; Planowanie sondaży opisowych; Badania pilotażowe; Wywiad o charakterze eksploracyjnym; Wywiady standaryzowane; Projektowanie kwestionariuszy; Formułowanie pytań; Podstawy teorii pomiaru; Konstruowanie stwierdzeń dotyczących postaw; Skalowanie postaw; Metody projekcyjne w badaniu postaw; Odmiany i zastosowania; Przetwarzanie danych; Analiza statystyczna. Dodatek I: Testy statystyczne. Dodatek II: Nomografy do sprawdzania statystycznej istotności różnic między odsetkami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Środowisko a praca społeczna, II. Lustracje społeczne: Lustracja społeczna jako rodszaj badań dokumentacyjnych, Przygotowanie do badań, Montowanie badania, Nawiązanie kontaktu ze środowiskiem, Metody badań - obserwacja, Wywiad, Ankiety, Opracowanie wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
R.1 Proces i procedura badań; R.2 Dobór próby do badań; R.3 Określenie liczebności próby; R.4 Błędy losowe i nielosowe; R.5 Pomiar danych empirycznych; R.6 Analiza niezależności; R.7 Analiza zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań z zastosowaniem techniki wywiadu; 2. Epistemologiczne problemy związane z prowadzeniem wywiadów; 3. Etyczne problemy związane z prowadzeniem wywiadów; 4. Planowanie badań z wykorzystaniem technik wywiadu; 5. Prowadzenie wywiadu; 6. Rodzaje wywiadów; 7. Jakość wywiadu; 8. Transkrypcja wywiadów; 10. Weryfikacja i uogólnienie wiedzy uzyskanej za pomocą wywiadów; 11. Przedstawianie wiedzy uzyskanej w badaniu; 12. Udoskonalanie jakości wywiadu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólna teoria systemów, 2. Cykl życia rodzinnego, 3. Procesy emocjonalne w rodzinie, 4. Struktura rodziny, 5. Komunikacja w rodzinie, 6. Strategie rodzinne, 7. Lojalność rodzinna, 8. Mity rodzinne, 9. Żałoba w rodzinie, 10. Wywiad rodzinny z użyciem genogramu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest zogniskowany wywiad grupowy; Zasadnicze etapy zogniskowanych wywiadów grupowych; Zasady prowa- dzenia wywiadu; Zastosowanie technik projekcyjnych i technik wspomagających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej