Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(22)
Autor
Mazur Marek
(4)
Jeziński Marek
(2)
Klisiński Janusz
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Fras Janina
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Magoska Maria
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Stępińska Agnieszka
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Marketing polityczny
(24)
Kampania wyborcza
(14)
Wybory
(13)
Środki masowego przekazu
(7)
Polityka
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Wybory prezydenckie
(6)
Komunikacja polityczna
(4)
Reklama telewizyjna
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Demokracja
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Public relations
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory samorządowe w Polsce (2006)
(1)
Władza
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Świadomość społeczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybory parlamentarne: pomiędzy unwiersalizmem a partykuralizmem; uwarunkowania prawne wyborów parlamentarnych 2005; Takich dwóch, co zdobyło elektorat; Uśmiech przez łzy. Charakterystyka wyborów z punktu widzenia Platformy Obywatelskiej; Analiza marketingowa kampanii parlamentarnej Samoobrony; Między ustami a brzegiem pucharu. Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampaniach wyborczych 2005 roku; Kampania wyborcza Polskiego Stronnictwa Ludowego w 2005 r.; Z nadzieją w przyszłość. Liga Polskich Rodzin w wyborach do parlamentu 2005; Kampania wyborcza Partii Demokratycznej - demokraci.pl w 2005 r., czyli strategia bez strategii; Ruch Patriotyczny - "odrodzenie i niepodległość"; Socjaldemokracja Polska - narodziny i klęska nowej lewicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych; 2. O obywatelu i polityce; 3. O absencji wyborczej w Polsce; 4. Przegrani czy wykluczeni? Kandydaci pokonani w małopolskich wyborach samorządowych w 2006 roku; 5. Refleksje nad prawnymi sposobami zwiększania frekwencji wyborczej; 6. O koncepcjach samorządu terytorialnego w południowej Polsce z perspektywy historycznej; 7. Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet lokalnych; 8. Wybory do Sejmu i sejmiku na przykładzie Łapanowa; 9. Internauci o wyborach0 analiza słów sztandarowych na forum Gazeta.pl; 10. Wykorzystanie Internetu w kampaniach wyborczych- wybory samorządowe w 2006 roku w Krakowie; 11. Nowoczesne narzędzia marketingu wyborczego na przykładzie kampanii Małgorzaty jantos
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 7)
Zróbmy to Pozytywnieů Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej w Kielcach w 2007 roku; Lojalność jako kapitał strategiczny ugrupowania politycznego w strukturze hierarchicznej i sieciowej; "Czarne slogany" w polskich wyborach parlamentarnych i prezydenckich; Polityk versus media. Przypadek Andrzeja Leppera; Mechanizmy medialnej legitymizacji i delegitymizacji podmiotów rynku politycznego; Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym; Public relations w promocji dobra publicznego na przykładzie akcesji Polski do Unii Europejskiej; Oddziaływanie władzy politycznej na sieć klastrową; Słowność w polityce - problemy partii populistycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej