Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(164)
IBUK Libra
(17)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(150)
E-booki
(20)
Publikacje naukowe
(18)
Czasopisma
(14)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(75)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(77)
Czytelnia
(144)
Autor
Skotnicki Krzysztof
(11)
Borski Maciej (1975- )
(6)
Sułkowski Jarosław
(6)
Chmielarz Anna
(5)
Mazur Marek
(5)
Antoszewski Andrzej
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(4)
Wojtasik Waldemar
(4)
Żukowski Arkadiusz
(4)
Chmaj Marek (1969- )
(3)
Dauter Bogusław
(3)
Glajcar Rafał
(3)
Grabowska Sabina
(3)
Gurdek Magdalena (1977- )
(3)
Heywood Andrew
(3)
Hołubko Wiktor
(3)
Kolarska-Bobińska Lena
(3)
Kryszeń Grzegorz
(3)
Lityński Adam (1940- )
(3)
Majewski Kamil
(3)
Maliszewska Barbara
(3)
Masojć Marta
(3)
Orłowska Natalia
(3)
Półtorak Magdalena (1981- )
(3)
Rakowski Maciej
(3)
Rozmus Dariusz (1961- )
(3)
Rączkiewicz Małgorzata
(3)
Składowski Konrad
(3)
Stasiak Dorota
(3)
Zbieranek Jarosław
(3)
Alberski Robert
(2)
Baran Beata
(2)
Bielecki Piotr
(2)
Complak Krystian
(2)
Czekański Marek
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Dobrowolski Grzegorz
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Grudecki Michał
(2)
Górecki Dariusz
(2)
Herbut Ryszard
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(2)
Kil Jan (1991- )
(2)
Kisielewicz Andrzej
(2)
Klisiński Janusz
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(2)
Kubas Sebastian
(2)
Michalak Bartłomiej
(2)
Migalski Marek
(2)
Olszewski Edward
(2)
Paluszkiewicz Magdalena
(2)
Pankowski Krzysztof
(2)
Peszyński Wojciech
(2)
Pierzgalski Michał
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Radecki Gabriel
(2)
Radlak Karolina
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Rulka Marcin
(2)
Rymarz Ferdynand
(2)
Trellová Lívia
(2)
Uziębło Piotr
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Wojnicki Jacek
(2)
Wojtasik Bożena
(2)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(2)
Śladkowska Ewa
(2)
Śladkowski Mariusz
(2)
Świeca Jerzy
(2)
Amandykowa Saule
(1)
Baca Jarosław
(1)
Balinov Ivo
(1)
Balog Boris
(1)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(1)
Bandarzewski Kazimierz
(1)
Bankowicz Marek
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barczyński Andrzej
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bingham Powell G
(1)
Borkowski Igor
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Bożek Michał
(1)
Bożyk Stanisław (1951- )
(1)
Broda Szymon
(1)
Brzostowski Wojciech
(1)
Brózda Łukasz
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Burges Sean W
(1)
Bąkiewicz Marcin
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chmielewski Grzegorz
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chochowski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(117)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(184)
Język
polski
(184)
Temat
Wybory
(59)
Wybory parlamentarne
(38)
Wybory samorządowe
(34)
Prawo wyborcze
(33)
Kampania wyborcza
(24)
Marketing polityczny
(23)
Demokracja
(21)
Partie polityczne
(18)
Wybory prezydenckie
(18)
Samorząd terytorialny
(17)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(16)
Wybór zawodu
(16)
Środki masowego przekazu
(16)
Polityka
(15)
Poradnictwo zawodowe
(12)
Prezydentura (urząd)
(10)
Państwo
(9)
Polska
(9)
Parlament Europejski
(8)
Komunikacja polityczna
(7)
Parlament
(7)
Prawo konstytucyjne
(7)
Referendum
(7)
Referendum lokalne
(7)
Głosowanie
(6)
System wyborczy
(6)
Wybór kierunku kształcenia
(5)
Globalizacja
(4)
Kobieta
(4)
Komitet wyborczy
(4)
Konstytucja
(4)
Parlamentaryzm
(4)
Prawa człowieka
(4)
Rzecznik praw obywatelskich
(4)
Rząd (organ państw.)
(4)
Społeczeństwo obywatelskie
(4)
Trybunał Konstytucyjny
(4)
Administracja
(3)
Biurokracja
(3)
Doradcy zawodowi
(3)
Francja
(3)
Gospodarka
(3)
Ideologia
(3)
Korupcja
(3)
Nacjonalizm
(3)
Naród
(3)
Ochrona danych osobowych
(3)
Organy ochrony prawnej
(3)
Policja
(3)
Prawo państwowe
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Równouprawnienie płci
(3)
Senat
(3)
Stany nadzwyczajne
(3)
Sądownictwo
(3)
Słowacja
(3)
Unia Europejska
(3)
Wojsko
(3)
Wolność obywatelska
(3)
Wybory samorządowe w Polsce (2018)
(3)
Władza
(3)
Władza państwowa
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Aspiracje
(2)
Decentralizacja (administracja)
(2)
Demokracja bezpośrednia
(2)
Demokracja pośrednia
(2)
Doręczenie pisma
(2)
Finlandia
(2)
Integracja europejska
(2)
Irlandia
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Kara pozbawienia wolności
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura masowa
(2)
Litwa
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Mobbing
(2)
Młodzież
(2)
Najwyższa Izba Kontroli
(2)
Niemcy
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Opinia publiczna
(2)
Osoby w szczególnej sytuacji na rynku pracy
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pedagogika pracy
(2)
Planowanie przestrzenne
(2)
Polityka przestrzenna
(2)
Polityka społeczna
(2)
Polska a Unia Europejska
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo karne
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo samorządu terytorialnego
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Regionalizm
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Słowacji (1992)
(1)
Temat: czas
2001-
(28)
1989-2000
(19)
1901-2000
(11)
1989-
(9)
2001-0
(5)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Węgry
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Słowacja
(4)
Ukraina
(4)
Białoruś
(3)
Czechy
(3)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Niemcy
(3)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
Włochy
(3)
Austria
(2)
Bułgaria
(2)
Chorwacja
(2)
Hiszpania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Albania
(1)
Ameryka Południowa
(1)
BIałoruś
(1)
Belgia
(1)
Bośnia i Hercegowina
(1)
Cypr
(1)
Czarnogóra
(1)
Dania
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Irlandia
(1)
Japonia
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje byłego ZSRR
(1)
Kraje socjalistyczne
(1)
Norwegia
(1)
Panama
(1)
RFN
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(16)
Opracowanie
(12)
Artykuły
(10)
Podręcznik
(5)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Komentarz do ustawy
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Glosy (dopiski)
(1)
Polemika
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(37)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
184 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3037)
1. Kategoria europejskiej przestrzeni politycznej, 2. Instytucjonalny wymiar europejskiej rywalizacji wyborczej, 3. Zachowania wyborcze a europejska przestrzeń rywalizacji politycznej, 4. Dynamika rywalizacji wyborczej do Parlamentu Europejskiego, 5. Charakterystyka europejskich zachowań wyborczych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampania w referendum europejskim w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego 2. Prace legislacyjne nad ordynacją wyborczą do Parlamentu Europejskiego 3. Debata publiczna oraz referendum w Finlandii przed wejściem do UE 4. Zjawisko polityzacji informacji w kampanii informacyjnej w okresie przedreferndalnym 5. Jaka Polska w jakiej Europie? - analiza telewizyjnych audycji referendalnych 6. Kampania referndalna w prasie lokalnej na przykładzie "Panoramy Leszczyńskiej" 7. Style autoprezentacyjne polskich kandydatów na eurodeputowanych. Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2004 r. 8. "Gorące" euroreferndum, "letnie" eurowybory czyli o partycypacji Polaków w unijnych turniejach politycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Skoro sięgasz po ten kurs, na pewno już wiesz, jak cenna może być wiedza na temat języka VBA oraz ile pracy i czasu mogą oszczędzić skrojone na miarę makra.
Excel 2016 i programowanie VBA. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia makr nauczy Cię, jak pisać zawierające wbudowane okna makra, które można udostępnić innym użytkownikom, a także całe formularze z kontrolkami i polami, usprawniające korzystanie ze skryptów VBA. Dowiesz się stąd, jak wykrywać błędy powstające w czasie wykonywania makra oraz jak tworzyć wykresy i zarządzać skoroszytami z poziomu VBA. Krótko mówiąc, świat VBA stanie przed Tobą otworem, a Twoje dokumenty zyskają nowy wymiar.

Sprawdź, jak zapędzić VBA do wytężonej pracy!

Co Cię czeka podczas szkolenia?

Pracując z tym kursem, opanujesz korzystanie z różnych rodzajów wbudowanych okien. Nauczysz się obsługiwać błędy za pomocą zaawansowanych narzędzi VBA. Zdobędziesz wiedzę na temat tworzenia i obsługiwania wykresów z poziomu VBA oraz możliwości zmiany ich parametrów. Zobaczysz, jak przebiega proces tworzenia formularza, i dowiesz się, jak dodawać do niego najróżniejsze pola i kontrolki oraz pisać kod do jego obsługi. Nauczysz się zarządzać skoroszytami z poziomu VBA. Wszystkie zagadnienia zostały tu pokazane szczegółowo, na praktycznych, konkretnych przykładach, co pozwoli Ci łatwo się zorientować, dlaczego dane makro działa w określony sposób i czego należy unikać przy tworzeniu własnych formularzy. Jeśli zastosujesz się do zaleceń autora, Twoje makra będą zrozumiałe dla innych ludzi oraz intuicyjne w obsłudze. Zatem do dzieła!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 9 Nr 2(18))
1. Monokratyczne organy gminy, powiatu i województwa (implikacje prawne bezpośredniego wyboru wójta, burmistrza i prezydenta miasta), 2. Ochrona własności przemysłowej i polityka patentowa w gospodarce rynkowej, 3. Stowarzyszenie prawną formą współdziałania jednostek samorządu terytorialnego, 4. Referendum gminne a referendum lokalne, 5. Status prawny cudzoziemców kierujących pojazdami na polskich drogach, 6. Obowiązki organów samorządu terytorialnego w zakresie ochrony pracy oraz racjonalności zatrudnienia. Współdziałanie z Państwową Inspekcją Pracy, 7. Problematyka administracyjno-prawnych ograniczeń własności nieruchomości (z uwzględnieniem samorządu terytorialnego), 8. "Prawo działalności gospodarczej" a zmiany ustawodawstwa gospodarczego, 9. Region w prawie polskim i europejskim (zarys problematyki), 10. Ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego jako zadanie jednostek samorządu terytorialnego, 11. Zadania organów jednostek samorządu terytorialnego w zakresie działalności gospodarczej, 12. Zadania wojewody
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybory samorządowe jako zagadnienie prawa administracyjnego, 2. Funkcje administracji gospodarczej jako przedmiot badań, 3. Świadczenie przez gminę usług o charakterze użyteczności publicznej a ochrona konkurencji, 4. Świadczenie usług przez podmioty wspólnotowe w Polsce - wpływ zasady traktowania narodowego i zasady kraju pochodzenia na funkcje administracji gospodarczej, 5. Realizacja wolności gospodarczej w zakresie świadczenia pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w Polsce, 6. Zarządzanie mieniem publicznym w świetle teorii rzeczy publicznych na przykładzie zadań Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, normowanych ustawą o gospodarce nieruchomościami, 7. Zamówienia publiczne w realizacji funkcji zarządu mieniem publicznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Współczesna polityka publiczna, deklarowana w oficjalnych strategiach i programach, opiera się na zintegrowanym podejściu terytorialnym (integrated territorial approach), w którym kluczowym przesłaniem jest wykorzystywanie endogenicznych potencjałów wyodrębnionych funkcjonalnie terytoriów, a także integracja działań publicznych w wymiarze przestrzennym wraz z wielopoziomowym systemem zarządzania. W ujęciu tym władzom lokalnym i regionalnym przypisuje się nie tylko rolę „miejscowych i prowincjonalnych gospodarzy”, dbających o zaspokojenie zbiorowych potrzeb określonych wspólnot samorządowych, ale również dostrzega się ich partycypację w ponadlokalnych i ponadregionalnych procesach rozwoju. Struktury te mogą i powinny uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów gospodarki rynkowej, a ich aktywizacji z pewnością służą publikacje poświęcone teoretycznym i praktycznym aspektom gospodarki lokalnej i regionalnej, w tym Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z cyklu Gospodarka regionalna w teorii i praktyce. Tegoroczna edycja tych Prac zawiera tematycznie wybrane referaty wygłoszone na XXII Konferencji Naukowej Katedry Gospodarki Regionalnej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu pt. Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce (Mysłakowice, 17-19 września 2014 roku).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2918)
I. Terroryzm i media 1. Terroryzm jako proces komunikacji 2. Sposoby wykorzystania mediów przez terrorystów 3. Media jako wrogowie terrorystów 4. Perpektywa mediów 5. Perpektywa rządów - problem cenzury, kontroli, bezpieczeństwa i reakcji 6. Bezpośrednie kanały komunikacyjne. Terroryzm a Internet 7. Konkluzja II. Tragedia w Madrycie, 11-14 marca 2004 r. 1. Czwartek. Dzień zamachów 2. Piątek. Manifestacje 3. Sobota. Przerwana cisza wyborcza 4. Niedziela. Wybory w cieniu zamachów 5. Wynik wyborów III. Kronika 11 marca: terroryzm i polityczna zmiana w Hiszpanii 1. 11 marca: dzień hańby 2. 12 marca: cała Hiszpania wychodzi na ulice 3. 13 marca: dzień refleksji 14 marca: polityczna zmiana 5. 11 marca: nietóre kwestie kluczowe IV. Wybory parlamentarne a zamachy terrorystyczne: kwestie najważniejsze dla Hiszpanów (2000-2004) 1. Kadencja parlamentarna 2000-2004: kontekst wyborczy 2. Metodologia 3. Rezultaty 4. Dyskusja V. Wyjaśnienie procesu kształtowania się stanowisk. Model "aktywacji kaskadowej" na przykładzie madryckich ataków bombowych z 11 marca 2004 r. 1. Formowanie się poglądów w politycznym kryzysie 2. Model "aktywacji kaskadowej" 3. Model "aktywizacja kaskadowej" w przypadku hiszpańskich ataków z 11 marca 3.1 Pierwsze wydarzenia 3.2 Odpowiedź rządu 3.3 Media i inne środowiska 4. Zagadnienia prezentowane w artykułach prasowych 4.1 11 marca. Kto jest najskuteczniejszy, a kto najsłabszy w zwalczaniu terroryzmu? 4.2 12 i 13 marca. Ugruntowanie różnic w poglądach: co ujawniły ataki w kontekście wyborów? 4.3 14 marca. Skutek odwrotny do zamierzonego: kto to naprawdę zrobił? 5. Dynamika kształtowania się stanowisk VI. Rola nowych mediów w relacjonowaniu madryckich ataków terrorystycznych, mobilizacji opinii puvblicznej i ich wpływ na wybory paralmentarne z 14 marca 2004 r 1. Rola nowych mediów podczas kryzysu wywołanego madryckimi atakami terrorystycznymi z 11 marca 2. Przyczyny spełecznej mobilizacji 3. Internet jako forum publicznej ekspresji 4. Telefonia komórkowa: narzędzie obywatelskiego nieposłuszeństwa 5. Madrycki flash mob z 13 marca 6. 13 marca w Madrycie i wirusowy marketnig 7. Odpowiedź opinii publicznej: konspiracja czy obywatelska aktywbość? 7.1 Teoria kospiracji 7.2 Obywatelskie niposłuszeństwo i akcja sieciowa 8. Konsekwencje obywatelskiej mobilizacji 9. Podsumowanie VII. Reakcja polskich mediów masowych na atak terrorystyczny w Madrycie 11 marca 2004 r. 1. Charaktersytyka reakcji polskich mediów 1.1 Dzienniki prasowe 1.2 Tabloidy 1.3 Wieczorne programy informacyjne 2. Podsumowanie VII. Reakcje prasy amerykańskiej na madrycki atak terrorystyczny z 11 marca 2004 r. 1. 11 września w amerykańskich mediach 2. Amerykanie a wiadomości zagraniczne 3. Ataki madryckie w amerykańskich mediach 3.1 Framing 3.2 Sensacyjne i upolitycznione podejscie tabloidów 3.3 Większa priorytetowość i obiektywność przekazu w poważnych gazetach 3.4. Konsekwencje ekonomiczne i bezpieczeństwo 3.5 Stosunki międzynarodowe 3.6 11 marca a amerykańskie wybory prezydenckie 2004 r. 3.7 11 marca a amerykańskie media hiszpańskojęzyczne 4. Podsumowanie IX. Ataki z 11 marca widziane oczami polskich studentów przebywających w Hiszpanii w ramach programu Socrates-Erasmus 1. Wprowadzenie 2. 11 marca 3. 12 marca 4. 13 marca 5. 14 marca 6. Kształtowanie się postaw Polaków wobec wydarzeń z 11 marca 7. Zamach madrycki w polskiej prasie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarz Lex)
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r.- Kodeks wyborczy; 1. Przepisy wstępne; 2. Organy wyborcze; 3. Wybory do Sejmu; 4. Wybory do Senatu; 5. Wybory do Parlamentu Europejskiego; 7. Wybory do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego; 8. Wybory wójta, burmistrza i prezydenta miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kodeks wyborczy : komentarz / Bogusław Banaszak. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - XXII, 740, [3] s. ; 21 cm.
(Komentarze Becka)
1. Przepisy wstępny; 2. Organy wyborcze; 3. Wybory do Sejmu; 4. Wybory do Senatu; 5. Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej; 6. Wybory do Parlamentu Europejskiego; 7. Wybory do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego; 8. Wybory wójta, burmistrza i prezydenta miasta; 9. Przepisy karne; 10. Przepis końcowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prezydent jako najwyższy przedstawiciel państwa w porozumieniach Okrągłego Stołu i pracach konstytucyjnych w latach 1989-1991; 2. Rozdział kościoła i państwa w Polsce na przełomie XX/XXI wieku; 3. Zarys problematyki systemu rządów w Polsce; 4. Współczesne rządy wobec wyzwań nowego modelu zarządzania; 5. Konstytucyjne zasady tworzenia rządu przy braku jednopartyjnej większości parlamentarnej w brytyjskiej Izbie Gmin; 6. Instytucje Unii Europejskiej z perspektywy Traktatu Lizbońskiego; 7. Status członków Parlamentu Europejskiego w prawie wspólnotowym; 8. Wybory do Senatu: wybrane zagadnienia zachowań wyborczych w latach 2001-2001; 9. System wyborczy do Sejmu w Polsce Ludowej- rys historyczny; 10. Retoryka polityczna Narodowego Komitetu Wyborczego Stronnictw Demokratycznych w kampanii wyborczej do Sejmu Ustawodawczego (grudzień 1918- styczeń 1919 roku); 11. Partie polityczne i zachowania wyborcze w postdewolucyjnym Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie : globalizacja, rządy, korupcja, 2. Specyfika współczesnej fali globalizacji, 3. "Siostry z Bretton Woods" : obecna fala globalizacji jako wynik politycznej reakcji na deglobalizację, 4. Czy globalizacja jest "wyścigiem ku przepaści", 5. Państwo narodowe w warunkach globalizacji : kluczowy problem jakości rządów, 6. Państwa postkomunistyczne wobec globalizacji : kluczowy problem jakości rządów, 7. Włączanie się państw postkomunistycznych w układ globalny : geopolityka, strategie, wyniki, 8. Strategiczne wybory polityczne w procesie przejścia ustrojowego a sprawność rządzenia, 9. Potrzeba "inteligentnego" państwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sporządzenie mapy systemów kwotowych dotyczących płci w systemach wyborczych: typologia i częstotliwość występowania: Zalecenia międzynarodowe; Reforma konstytucyjna i odrzucenia; Sporządzenie mapy systemów kwotowych dotyczących płci; Typologia kwot dotyczących płci; System wyborczy a model kwantowy; Partie polityczne jako selekcjonerzy; 2. Kwoty- przedmiot gorących sporów: Argumenty za i przeciwko kwotom; Szybka ścieżka a ścieżka stopniowa; Dyskurs dotyczący kwot w ośmiu studiach przypadków; Poglądy partii politycznych w sprawie płci; 3. Wprowadzenie systemów kwotowych dotyczących płci: Wpływ systemu wyborczego; Najlepsze rozwiązanie- kwoty wprowadzane dobrowolnie czy mocą ustawy?; Zmiany skokowe a stopniowe; Znaczenie zasad dotyczących miejsc na listach wyborczych; Sankcje za nieprzestrzeganie przepisów; Kwoty i skuteczność polityczek; Zalecenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon prawa wyborczego i systemów wyborczych / Bartłomiej Michalak, Andrzej Sokala. - Stan prawny na 31.03.2010 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 197, [3] s. : tab. ; 25 cm.
Przedmowa; Hasła; Schematy; Wykaz aktów prawnych; Spis haseł
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria i historia marketingu politycznego; 2. Samorząd regionalny; 3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce; 4. Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy; 5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu politycznego w regionie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej