Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Balcerak Alicja
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dudek Marek
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kroik Janusz
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sulich Adam
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Grupy nacisku
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej