Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(28)
Autor
Szydło Marek (1977- )
(2)
Appiah K. Anthony Appiah
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Harasim Janina
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kulawczuk Przemysław
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Podpłoński Robert
(1)
Popis Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Sassen Saskia
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tegnerowicz Joanna
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wiewiórski Wojciech R
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Wroński Paweł
(1)
Zubrzycki Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Usługi
(9)
Marketing
(7)
Banki
(6)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Podatek od towarów i usług
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Globalizacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Konkurencja
(3)
Rynek finansowy
(3)
Banki internetowe
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Kredyt
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Turystyka
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Akcyza
(1)
Budżety terenowe
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dane osobowe
(1)
Darowizna
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Marka*
(1)
Migracje
(1)
Monopol
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Pornografia
(1)
Portal internetowy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Spadek
(1)
Spożycie
(1)
Spółki
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telekomunikacja
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ulgi podatkowe
(1)
Upadłość
(1)
Wolność poruszania się
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowa regulacja VAT od 1 maja 2004 r. - wprowadzenie, 2.Zakres przedmiotowy opodatkowania VAT, 3.Czynnośći niepodlegające systemowi VAT, 4.Reprezentacja, reklama, informacja handlowa oraz usługi reklamowe, 5.Przekazywanie towarów i swiadczenie usług przez podatnika na rzecz pracowników, 6.Darowizny i nieodpłatne przekazania, 7.Usługi - wybrane zagadnienia, 8.Transakcje wewnątrzwspólnotowe - zasady ogólne, 9.wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów w ustawie o VAT, 10.Zasady opodatkowania wewnątrzwspólnotowego nabycia środków transportu, 11.Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów w ustawie o VAT, 12.Wewnątrzwspólnotowe transakcje trójstronne - procedura uproszczona, 13.Miejsce opodatkowania (świadczenia) dostaw towarów w ramach transakcji transgranicznych, 14.Sprzedaż wysyłkowa - z terytorium i na terytorium Polski, 15.Przykładowe schematy opodatkowania towarowych transakcji wewnątrzwspólnotowych, 16.Miejsce opodatkowania (świadczenia) usług w transakcjach transgranicznych, 17.Podatnicy, płatnicy i przedstawiciel podatkowy, 18."Mały podatnik" i zasady jego rozliczania się z podatku, 19.Moment powstania obowiązku podatkowego, 20.Podstawa opodatkowania, 21.Stawki podatkowe, 22.Stawka 0%, 23.Eksport towarów, 24.Import towarów, 25.Import usług, 26.Zwolnienia przedmiotowe od VAT, 27.Usługi finansowe - wybrnae problemy, 28.Usługi transportowe, 29.Budownictwo, 30.Obrót nieruchomościami - zagadnienia wybrane, 31.Spóldzielczość mieszkaniowa a VAT, 32.Leasing, 33.Podatek należny ustalany według struktury zakupów, 34.Podatnicy zwolnienie od podatku, czyli szczególne procedury dotyczące drobnych przedsiębiorców, 35.VAT w rolnictwie, czyli szczególne proceduty dotyczące rolników ryczałtowych, 36.Turystyka, szczególne procedury opodatkowania, 37.Szczególne procedury w zakresie doistaw towarów używanych, dzieł sztuki przedmiotów kolekcjonerskich i antyków, 38.Usługi elektroniczne świadczone na terytorium wspólnoty przez podmioty zagraniczne na rzecz osób niepodlegających opodatkowaniu, 39.Podatek naliczony - odliczenia i zwroty, 40.Odliczanie częsciowe podatku oraz korekta podatku naliczonego, 41.Rejestracja podatników, 42.Rejestracja podatników VAT dla potrzeb prowadzenia transakcji wewnątrzwspólnotowych, 43 Deklaracje, 44.Informacje podumowujące oraz system wymiany informacji o VAT (vies), 45.System Inrastat, 46,Faktury i e-faktury, 47.Ewidencje i sankcje, 48.Kasy rejestrujące, 49.System zwrotu podatku podróżnym, 50.Zakończenie działalności, 51.Podatek od czynnośći cywilnoprawnych a VAT, 52.Nowości w 2007 roku, 53.Omówienie projketu zmian w ustawie na 2007 rok
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do marketingu w sektorze non profit : 1. Sektor non profit a koncepcje marketingu. Cz.II Wdrożenie koncepcji marketingu : 2. Przyjęcie orientacji marketingowej, 3. Segmentacja rynku, 4. Proces planowania marketingowego. Cz.III Zastosowanie marketingu : 5. Pozyskiwanie funduszy, 6. Marketing sztuki, 7. Marketing w edukacji, 8. Marketing w służbie zdrowia, 9. Marketing społeczny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, 2. Przepisy ogólne, 3. Skutki prawne podpis u elektronicznego, 4. Obowiązki podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 5. Świadczenie usług certyfikacyjnych, 6. Ważność certyfikatów, 7. Udzielanie akredytacji i dokonywanie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 8. Nadzór nad działalnością podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 9. Przepisy karne, 10. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Uwagi ogólne o prawie II. Wybrane zagadnienia prawa cywilnego i postępowania cywilnego A. Część ogólna B. Własność i inne prawa rzeczowe C. Zobowiązania D. Prawo spadkowe E. Sądowe postępowanie cywilne III. Wybrane zagadnienia prawa handlowego A. Uwagi ogólne B. Spółki C. Inne podmioty gospodarcze D. Likwidacja i upadłość przedsiębiorców IV. Usługi turystyczne - zagadnienia ogólne V. Usługi turystyczne i pośrednicy turystyczni VI. Ochrona klienta VII. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek VIII. Usługi hotelarskie IX. Umowy zawierane z gośćmi hotelowymi przez zakłady hotelarskie X. Odpowiedzialność hotelu, podobnego zakładu i gościa hotelowego XI. Wybrane zagadnienia prawne turystyki; Aneks - regulacje prawne w turystyce - prawo polskie, prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcje państwa wobec gospodarki, 2. Możliwe konotacje znaczeniowe terminu regulacja. Pojęcie regulacji sektorów infrastrukturalnych, 3. Cele regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 4. Rodzaje regulacyjnych działań podejmowanych przez państwo w sektorach infrastrukturalnych, 5. Krajowe organy regulacyjne w sektorach infrastrukturalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok 3 (2005). - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2005. - 156 s. ; 20 cm.
(Problemy współczesnego prawa międzynarodowego, europejskiego i porównawczego / Katedra Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; red. prowadzący Paweł Czubik ISSN 1730-4504 ; Rok 3 (2005))
1. Międzynarodowa ochrona niematerialnego dziedzictwa kulturalnego, 2. Wolność przemieszczania się w traktatach o przyjaźni i współpracy zawartych przez Polskę, 3. Pornografia dziecięca przed amerykańskim sądem Najwyższym (wyrok w sprawie Prokurator Generalny John Ashcroft oraz inni przeciwko Free Speech coalition oraz inni), 4. Ograniczenia swobodnego przepływu usług (kapitału) usprawiedliwione względami interesu publicznego w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, 5. Swoboda przedsiębiorczości w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, 6. Konwencja Haska w sprawie prawa właściwego dla turystów i ich uznawalności, 7. Czy możliwe jest ograniczenie zastosowania art. 12 PPM w związku z funkcjami legalizacyjnymi konsula RP w przypadku dokonanej zagranicą czynności dotyczącej nieruchomości położonej w Polsce?, 8. Przesłanki negatywne postępowania nakazowego w polskim procesie karnym a europejska konwencja o ochronie praw człowieka i podstawowych wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Rola marketingu w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, 2.Źródła trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, 3.Pola wyboru strategicznego w bankowości detalicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Traktatowa swoboda prowadzenia działalności gospodarczej 1. Ogólna charakterystyka prawna traktatowych przepisów o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej 2. Podmioty będące beneficjentami swobody prowadzenia działalności gospodarczej( osoby fizyczne, spółki lub firmy). 3. Pojęcie działalności gosp. w rozumieniu przepisów Traktatu. 4. Rodzaje działań (czynności) objętych traktatową swobodą prowadzenia działalności gosp. 5. Rozróżnienie pomiędzy pierwotną a wtórną swobodą prowadzenia działalności gosp. Rozdział II. Traktatowa swoboda świadczenia usług; 1. Ogólna charakterystyka prawna o swobodzie świadczenia usług. 2. Pojęcie usługi w rozumieniu traktowanych przepisów o swobodzie świadczenia usług. Rozdział III. Działania państw członkowskich polegające na ograniczeniu swobody prowadzenia działalności gosp. oraz swobody świadczenia usług. 1. Działania państw członkowskich dyskryminujące przynależnych wspólnotowych jako podstawowy rodzaj działań ograniczających swobody traktatowe. 2. Działania państw członkowskich o charakterze bezpośrednio dyskryminującym. 3. Działania państw członkowskich o charakterze pośrednio dyskryminującym. 4. Działania państw członkowskich o charakterze niedyskryminującym. 5. Wymóg przestrzegania przez państwa członkowskie w ramach działań ograniczających swobody traktatowe zasady proporcjonalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie finansami gminy, 2. Przesłanki i obszary współdziałania gmin z bankami, 3. Gmina jako kredytobiorca, 4. Gmina jako depozytariusz, 5. Bank w systemie rozliczeń pieniężnych gminy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej- wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe- aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej