Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(18)
Autor
Dawidowicz Maria
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Brzezińska Anna
(2)
Hornowska Elżbieta
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Wrona Leszek
(2)
Babiuch Małgorzata
(1)
Bielicki Eugeniusz (1926- )
(1)
Ciosek Mieczysław (1945- )
(1)
Czopek Jakub
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dusza Bożena
(1)
Elliott Julian
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jerzak Marta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Musiał Emilia
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Paździo Renata
(1)
Place Maurice
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Radwańska Anna
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Różyńska Małgorzata (1964- )
(1)
Szurowska Beata
(1)
Urban Bronisław
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Dziecko
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(8)
Uczniowie
(8)
Nauczanie początkowe
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(5)
Agresywność
(4)
Młodzież
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Uczniowie klas początkowych
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Osobowość
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Motywacja
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Poznanie
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Uczucia
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dyslekcja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Fonoholizm
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Leczenie
(1)
Logopedia
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież trudna
(1)
Narkomania -- zapobieganie i zwalczanie
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odżywianie
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Samokształcenie
(1)
Specyficzne trudności w uczeniu się
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Terapia uzależnień
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Wdzięczność
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Część I. Kształtowanie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci: Rozdział 1. Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata; Rozdział 2. Treningi umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozdział 3. Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci poprzez gry i zabawy. Część II. Wspieranie rozwoju umiejętności społecznych dzieci ze specjalnymi potrzebami: Rozdział 1. Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; Rozdział 2. Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabosłyszących; Rozdział 3. Dzieci z zaburzeniem przetwarzania słuchowego (APD); Rozdział 4. Kształtowanie umiejętności społecznych dziecka z niepełnosprawnością ruchową; Rozdział 5. Dzieci niepełnosprawne intelektualnie; Rozdział 6. Dzieci z chorobami przewlekłymi; Rozdział 7. Analiza społecznego funkcjonowania dziecka z ASD - przesłanki dla praktyki terapeutycznej; Rozdział 8. Dzieci zaniedbane środowiskowo; Rozdział 9. Trudności w kształtowaniu umiejętności społecznych dzieci związane z różnicami kulturowymi czy językowymi; Rozdział 10. Dzieci zdolne i uzdolnione; Rozdział 11. Dziecko w sytuacji rozstania rodziców. Część III. Rola nauczyciela w kształtowaniu rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci: Rozdział 1. Nauczyciel - jego wartości, przekonania i postawa; Rozdział 2. Wpływ oceny na kształtowanie umiejętności społecznych dzieci; Rozdział 3. Rozwój społeczno-emocjonalny dziecka w przedszkolu Montessori; Na zakończenie…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Część I. Najczęściej spotykane w szkole zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci i młodzieży: R. 1 Zespół nadpobudliwości psychoruchowej; R. 2 Zaburzenia zachowania; R. 3 Zaburzenia depresyjne; R. 4 Myśli i tendencje samobójcze; R. 5 Zaburzenia lękowe; R. 6 Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne; R. 7 Zaburzenia odżywiania; R. 8 Zespół stresu pourazowego; R. 9 Wykorzystanie seksualne; R. 10 Płodowy zespół alkoholowy; R. 11 Zaburzenia więzi; R. 12 Choroba tikowa; R. 13 Mutyzm; R. 14 Zaburzenia rozwoju językowego; R. 15 Zaburzenia sensoryczne; R. 16 Odmowa chodzenia do szkoły. Część II. Szkolne i pozaszkolne oddziaływania: R. 17 Budowanie ustrukturyzowanego i przyjaznego środowiska w klasie; R. 18Techniki uczenia się sprzyjające poprawie koncentracji uwagi; R. 19 Asystent nauczyciela w klasie; R. 20 Psychoterapia; R. 21 Socjoterapia; R. 22 Trening Zastępowania Agresji; R. 23 Praca z rodzicami; Dodatek: Farmakoterapia, czyli co nauczyciel powinien wiedzieć o leczeniu i lekach; Formy wsparcia dziecka w pigułce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej