Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(38)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
tylko na miejscu
(25)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(25)
Autor
Radzicki Józef
(5)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Materska Maria (1942- )
(3)
Grabowska Tatiana
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Idczak Adam
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Korzeniewski Jerzy
(2)
Kowalewski Michał
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Niemierko Bolesław
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Półturzycki Józef
(2)
Urbańska Magda
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biliński Witold
(1)
Brown H. Douglas
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Czopek Jakub
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dusza Bożena
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Galloway Charles
(1)
Glasser William
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hallada Marek
(1)
Hopej Marian
(1)
Idzikowska-Szymańska Maria
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karaś Stanisław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kirwiel Romuald
(1)
Kleiner Art
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Krajewski Mirosław
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Kwatera Anna
(1)
Levin Eyal
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Linhart Josef (1917-1992)
(1)
Locke Anne H
(1)
Locke Edwin A
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Materska Maria
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowacki Tadeusz W. (1913-2011)
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Parsloe Eric
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Polańska Aurelia
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Radwańska Anna
(1)
Remża Piotr
(1)
Roberts Charlotte
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rosenberg Robin S
(1)
Ross Richard B
(1)
Ryszka Rafał
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Senge Peter M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(42)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(43)
Temat
Uczenie się
(30)
Nauczanie
(8)
Motywacja
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Psychologia
(6)
Kształcenie
(5)
Nauczyciele
(5)
Osobowość
(5)
Pamięć
(5)
Poznanie
(5)
Psychologia rozwojowa
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Psychoterapia
(5)
Stres
(5)
Uczucia
(5)
Zachowanie
(5)
Zmysły
(5)
Świadomość
(5)
Inteligencja (psychologia)
(4)
Metody badawcze
(4)
Motywacja uczenia się
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Samokształcenie
(4)
Sen
(4)
Zaburzenia psychiczne
(4)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Metody nauczania
(3)
Pedagogika
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Dziecko
(2)
Innowacje
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura
(2)
Mentoring
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczanie -- teoria
(2)
Oceny szkolne -- psychologia
(2)
Rodzice
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Zawód
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkohol
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Benchmarking
(1)
Bruner, Jerome Seymour (1915-2016)
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Coaching
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czytanie
(1)
Czytanie szybkie
(1)
Decyzje
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Fonoholizm
(1)
Gardner, Howard (1943- )
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Hipnoza
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Leczenie
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Edukacja dorosłych- geneza i rozwój koncepcji; 2. Rozwój człowieka dorosłego; 3. Charakterystyka odrębności uczenia się osób dorosłych; 4. Formy i metody kształcenia ludzi dorosłych; 5. Modele szkolenia pracowników w organizacjach; 6. Projektowanie szkolenia; 7. Realizacja szkolenia; 8. Analiza i ocena efektów szkoleń; 9. Cechy i umiejętności trenera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia wczoraj i dziś. 2. Proces badawczy: w jaki sposób prowadzimy nasze dociekania? 3. Biologia umysłu i zachowania. 4. Wrażenia i spostrzeganie: wkraczanie świata w umysł. 5. Świadomość. 6. Uczenie się. 7. Pamięć: życie dniem wczorajszym. 8. Język i myślenie. 9. Rodzaje inteligencji: co to znaczy być bystrym? 10. Emocje i motywacja: czucie i dążenie. 11. Osobowość: niech żyje różnorodność! 12. Psychologia biegu życia: dorastanie, starzenie się, nabywanie mądrości. 13. Stres, zdrowie i radzenie sobie ze stresem. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapia. 16. Psychologia społeczna: spotkanie umysłów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. II Kierowanie zachowaniem klasy szkolnej i różnice indywidualne: R. 9 Pozytywne ujmowanie motywacji; R. 10 Nauczanie samoorganizacji. Cz. III Rozwój i różnice indywidualne: R. 11 Koncepcje i prawa rozwoju; R. 12 Nauczanie zindywidualizowane. Cz. IV Ocena uczenia się i nauczania: R. 13 Ocena uczenia się i nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 1998. - 351, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Cz. I Proces uczenia się i jego efekty: R. 1 Organizm a środowisko; R. 2 Pojęcie uczenia się; R. 3 Uczenie się a dojrzewanie; R. 4 Przejawy uczenia się; R. 5 Przechowywanie skutków uczenia się; R. 6 Rodzaje uczenia się; R. 7 Taksonomia efektów uczenia się; R. 8 Zagadnienia metodologiczne. Cz. II Zależność przebiegu i efektów uczenia się od gatunkowych, rozwojowych i indywidualnych cech osobnika: R. 9 Uczenie się zwierząt a uczenie się człowieka; R> 10 Uczenie się w zależności od wieku człowieka; R. 11 Uczenie się w zależności od indywidualnych cech człowieka. Cz. III Zależność przebiegu i efektów uczenia się od aktywności podmiotu i aktualnie działających czynników sytuacyjnych: R. 12 Aktywność poznawcza podmiotu; R. 13 Struktura i forma przyswajanych treści; R. 14 Powtórzenia; R. 15 Wzmocnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przyszłość, 2. Tylko to co najlepsze, 3. Poznaj swój zadziwiające mózg, 4. Przewodnik samouka, 5. Jak myśleć, by znajdować wspaniałe pomysły, 6. Prawidłowy start, 7. Najważniejsze lata, 8. Tajemnica efektywnej nauki, 9. Prawdziwa nauka - szybka i zabawna, 10. Rób to stylowo, 11. Co robić, gdy późno zaczynamy?, 12. Zapobiegamy porzucaniu szkół przez młodzież, 13. Planowanie szkół przyszłości, 14. Przyszłość świata biznesu, 15. Zrób to!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Dlaczego koncepcja Wygotskiego?; Dlaczego koncepcja Brunera? Cz. I Co wnoszą teorie socjokulturowe Wygotskiego i Brunera do myślenia o zmianie i rozwoju w edukacji?: Założenia dotyczące uczenia się i tworzenia wiedzy; Strategie pracy nauczyciela z uczniem: w kierunku budowania rusztowania i wrażliwej kontroli nauczania, negocjowania wiedzy i konstruowania znaczeń; Dziecko-uczeń w teorii socjokulturowej; Nauczyciel i jego rola w perspektywie socjokulturowej; Motywacja uczenia się – kontekst socjokulturowy; Szkolne środowisko uczenia się, reguły kierowania klasą i proces „uczenia się”; Planowanie i organizacja pracy ucznia. Od działania ze wsparciem do działania samodzielnego; Ocenianie i monitorowanie pracy ucznia. Cz. II Rozwijanie zdolności uczenia się – metoda naukowego poznania i narzędzia uczenia: Narzędzia ogólne – strategie generujące uczenie się i umożliwiające opanowanie metody naukowego poznania; Rola i znaczenie strategii rozwiązywania problemów w rozwijaniu samodzielności myślenia i działania; pytania – ich znaczenie dla rozwijania zdolności uczenia i myślenia; Budowanie rusztowania dla myślenia i uczenia się – mapy mentalne; Budowanie rusztowania dla interpretacji i rozumienia tekstu; Strategie pracy samokształceniowej. Zamiast zakończenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku

W ostatnich latach, wraz z szybkim rozwojem technologii komputerowych i internetowych, coraz większego znaczenia nabierają komputerowe metody badania tekstu, w szczególności metody ustalania sentymentu czy też wydźwięku tekstu. Metody komputerowe mogą być później wykorzystywane w takich zagadnieniach, jak streszczanie tekstu, wyszukiwanie informacji z tekstu, sprawdzanie poprawności tekstu, maszynowe tłumaczenie tekstu i wielu innych. Niniejsza monografia zawiera przegląd metod analizy sentymentu dla dokumentów głównie anglojęzycznych, badanie efektywności wybranych metod analizy sentymentu w zastosowaniu do dokumentów polskojęzycznych, propozycje nowych metod, które mogą poprawić jakość klasyfikacji. W nowych propozycjach nacisk został położony na problemy klasyfikacji binarnej, niekorzystanie ze źródeł zewnętrznych, korzystanie w jak najmniejszym stopniu ze zbioru uczącego. Proponujemy przenieść ciężar klasyfikacji tekstów z obszernego zbioru uczącego na wyszukiwanie i analizowanie związków pomiędzy słowami tworzącymi dokument, a nawet grupami słów. Zaproponowana metoda ma prostą interpretację, może konkurować z metodami standardowymi oraz może być wykorzystana do innych problemów związanych z ustalaniem sentymentu tekstów.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
W ostatnich latach, wraz z szybkim rozwojem technologii komputerowych i internetowych, coraz większego znaczenia nabierają komputerowe metody badania tekstu, w szczególności metody ustalania sentymentu czy też wydźwięku tekstu. Metody komputerowe mogą być później wykorzystywane w takich zagadnieniach, jak streszczanie tekstu, wyszukiwanie informacji z tekstu, sprawdzanie poprawności tekstu, maszynowe tłumaczenie tekstu i wielu innych. Niniejsza monografia zawiera przegląd metod analizy sentymentu dla dokumentów głównie anglojęzycznych, badanie efektywności wybranych metod analizy sentymentu w zastosowaniu do dokumentów polskojęzycznych, propozycje nowych metod, które mogą poprawić jakość klasyfikacji. W nowych propozycjach nacisk został położony na problemy klasyfikacji binarnej, niekorzystanie ze źródeł zewnętrznych, korzystanie w jak najmniejszym stopniu ze zbioru uczącego. Proponujemy przenieść ciężar klasyfikacji tekstów z obszernego zbioru uczącego na wyszukiwanie i analizowanie związków pomiędzy słowami tworzącymi dokument, a nawet grupami słów. Zaproponowana metoda ma prostą interpretację, może konkurować z metodami standardowymi oraz może być wykorzystana do innych problemów związanych z ustalaniem sentymentu tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Cele edukacji w szkole dialogu i samodzielnego uczenia się uczniów, 2. Role pełnione w szkole przez uczniów i nauczycieli, 3. Typologia metod i form dydaktycznych oparta na roli ucznia, 4. Teoria uczenia się i odpowiadające im metody, 5. Koncepcje metodyczne preferujące dialog i samodzielne uczenie się uczniów, 6. Dialog oraz samodzielne uczenie się uczniów w wybranych koncepcjach metodycznych, 7. Autorytet nauczyciela szkoły tradycyjnej i współczesnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak czynić studia drogą do pracy zawodowej. 2.Praca nad kwalifikacjami. 3.Uczelnia warsztatem twórczej pracy. 4.Praca nad osobowością. 5.Wiedza produktem stu diów. 6.Kształtowanie umiejętności zawodowych. 7.Zasa dy, cele i pomysły studentów na dobre studiowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, cele i warunki samokształcenia, 2. Rola motywacji, pamięci i uwagi w samokształceniu, 3. Planowanie i organizacja pracy samokształceniowej, 4. Źródła samokształcenia, 5. Wybrane metody samokształcenia, 6. Notowanie, 7. Trudności i błędy w samokształceniu, 8. Samokontrola i samoocena w samokształceniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9 (wyp. dla wykładowcy)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział I. Ogólne zasady pracy z uczniem podczas terapii pedagogicznej: Metoda Dobrego Startu; Zastosowanie Metody Dobrego Startu; Rozdział II. Początki: Jak rozpocząć naukę czytania?; Scenariusz zajęć dla uczniów przygotowujących się do nauki czytania; Jak przygotować dziecko do nauki pisania?; Scenariusz zajęć – dla dzieci rozpoczynających przygodę z pisaniem; Rozdział III. Funkcje wzrokowe – scenariusze; Rozdział IV. Funkcje słuchowo-językowe; Rozdział V. Koordynacja wzrokowo-ruchowa; Rozdział VI. Scenariusze zajęć: Scenariusz zajęć dla uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera Temat: Emocje; Scenariusz zajęć dla uczniów z niedosłuchem lub słabosłyszących Temat: Posłuchaj i opowiedz; Scenariusz zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Temat: Znajdź, powtórz, pogrupuj; Scenariusz zajęć dla uczniów z zaburzoną koncentracją uwagi Temat: Litery i cyfry; Scenariusz zajęć dla uczniów z zespołem Downa Temat: Dwuznaki; Scenariusz zajęć dla uczniów słabowidzących Temat: Ćwiczenia liter mylonych; Scenariusz zajęć dla ucznia z afazją Temat zajęć: „Opowiedz mi...!”; Rozdział VII. Programy rewalidacji: Program rewalidacji dla ucznia ze stwierdzonym niedosłuchem; Program rewalidacji dla ucznia z autyzmem; Program rewalidacji dla ucznia z afazją; Program rewalidacji ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; Rozdział VIII. Zamiast zakończenia: Wzór opinii wystawianej dla rodziców w celu przedłożenia innym specjalistom; Wzór Karty Zajęć Specjalistycznych (np. korekcyjno-kompensacyjne); Wzór Karty Zajęć Rewalidacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rola wiedzy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami − funkcjonującymi w dynamicznej, złożonej, nieprzewidywalnej rzeczywistości globalnych rynków − jest bezdyskusyjna. Dzisiaj zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej w coraz większym stopniu zależy nie od tradycyjnych zasobów – jak praca, ziemia czy kapitał – ale właśnie od zasobów wiedzy. Zarówno w teorii, jak i w praktyce zarządzania rozwijane są koncepcje i metody zorientowane na identyfikację zasobów wiedzy w organizacji, intensyfikację procesów weryfikacji wiedzy organizacyjnej i jej rozwoju oraz na wykorzystanie wiedzy do zwiększania konkurencyjności organizacji. W prezentowanym tomie zawarto szesnaście opracowań, których autorzy – badacze z ośrodków naukowych z całego kraju oraz praktycy zarządzania − analizują znaczenie czynnika wiedzy dla współczesnych organizacji: ich funkcjonowania, rozwoju, osiągania przewagi konkurencyjnej i szeroko rozumianego sukcesu. Przedmiotem większości tekstów są takie koncepcje, metody i systemy zorientowane na wiedzę, jak: • metody zarządzania wiedzą, • systemy zarządzania wiedzą, • organizacja ucząca się i inteligentna, • zdolność uczenia się przedsiębiorstwa, • organizacja zwinna, • organizacja odporna na kryzys. Dominują teksty o charakterze empirycznym; w artykułach przytoczono badania zrealizowane w Polsce w organizacjach różniących się typem działalności, wielkością i formą własności, a także w klastrach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej