Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(9)
Autor
Górecki Dariusz
(2)
Gała Aleksandra
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Głowacki Michał
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Musioł Marcin
(1)
Taylor Lisa
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Willis Andrew
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Telewizja
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Demokracja
(2)
Dziecko
(2)
Edukacja medialna
(2)
Film
(2)
Konstytucja
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Najwyższa Izba Kontroli
(2)
Organy ochrony prawnej
(2)
Polska a Unia Europejska
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo państwowe
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Rzecznik praw obywatelskich
(2)
Rząd (organ państw.)
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sejm
(2)
Senat
(2)
Stany nadzwyczajne
(2)
Trybunał Konstytucyjny
(2)
Trybunał stanu
(2)
Wolność obywatelska
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Internet
(1)
Komputery
(1)
Kultura masowa
(1)
Opinia publiczna
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzina
(1)
Rzecznik praw dzieci
(1)
Rzecznik praw dziecka
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Wychowanie
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 3. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 314, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
15. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 16. Rozwój Internetu po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
R.I Media, ich wartości wychowawcze i zagrożenia: 1. Prezentacja, 2. Tablica, 3. Projektoskop, 4. Telewizja, 5. Przekaz podprogowy, 6. Komputer, 7. Inne media, 8. Wpływ przekazów medialnych na dzieci i młodzież. R.II Wychowanie, jego znaczenie i problemy: 1. Pojęcie wychowania, 2. Cele wychowania, 3. Metody wychowania, 4. Techniki wychowania. R.III Media w rodzinie: 1. Funkcje rodziny, 2. Typy rodzin, 3. Wpływ mediów na życie rodzinne, 4. Twórczy rozwój dzieci wspomagany mediami, 5. Media a czas wolny dzieci i młodzieży, 6. Edukacja medialna rodziców. R.IV Media w szkole i innych instytucjach wychowawczych: 1. Edukacja medialna, 2. Media w procesie kształcenia, 3. Media wspomagające proces wychowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz. I. Teksty: 1.Odmiany medialnego przekazu. 2.Odczytywanie medialnych obrazów. 3.Ideologia. 4.Sposoby przedstawiania. 5.Gatunek. 6.Narracja. 7.Intertekstualność. Cz. II. Instytucje: 8. Koncepcje Instytucji medialnych. 9. Publiczne radio i telewizja a rynek. 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe. 11. Media niezależne . Cz. III. Odbiorcy: 12.Definiowanie i pomiar audytoriów. 13.Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne. 14.Konteksty konsumpcji mediów. 15.Odbiorcy mniejszościowi a media. 16.Nowe technologie a odbiorcy mediów. 17.Konspumcja mediów a status społeczny. 18. Udział publiczności w latach 90. Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
1.Nazwa i przedmiot prawa konstytucyjnego, 2.Konstytucja i pozostałe źródła prawa konstytucyjnego, 3.Symbole i stolica państwa, 4.Zasady ustroju Rzeczypospolitej Polskiej, 5.Wolności i prawa człowieka i obywatela, 6.Formy demokracji bezpośredniej, 7.System wyborczy do Sejmu i Senatu, 8.Sejm i Senat, 9.Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, 10.Rada Ministrów, 11.Wymiar sprawiedliwości, 12.Trybunał Konstytucyjny, 13.Trybunał Stanu, 14.Najwyższa Izba Kontroli, 15.Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 16.Rzecznik Praw Obywatelskich, 17.Rzecznik Praw Dziecka, 18.Finanse publiczne, 19.Samorząd terytorialny, 20.Stany nadzwyczajne w państwie, 21.Polska w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
1.Nazwa i przedmiot prawa konstytucyjnego, 2.Konstytucja i pozostałe źródła prawa konstytucyjnego, 3.Symbole i stolica państwa, 4.Zasady ustroju Rzeczypospolitej Polskiej, 5.Wolności i prawa człowieka i obywatela, 6.Formy demokracji bezpośredniej, 7.System wyborczy do Sejmu i Senatu, 8.Sejm i Senat, 9.Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, 10.Rada Ministrów, 11.Wymiar sprawiedliwości, 12.Trybunał Konstytucyjny, 13.Trybunał Stanu, 14.Najwyższa Izba Kontroli, 15.Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 16.Rzecznik Praw Obywatelskich, 17.Rzecznik Praw Dziecka, 18.Finanse publiczne, 19.Samorząd terytorialny, 20.Stany nadzwyczajne w państwie, 21.Polska w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kino... i co dalej? Sposoby uprawiania teorii filmu; Tele- ekran zamiast ekranu. Wyczerpanie, przeobrażenie czy śmierć kina? Czas Estetyki? Rekonesans; Prędkość - film - media - śmierć. Od futurystycznej fantazji do estetyki znikania. Część II: Telewizja - zabezpieczanie śladów. Telewizja jako mimesis drugiego stopnia; Przypadek MTV: symulowanie, adresowanie i przyjemność; O człowieku uniwersalnym, człowieku kontekstu i reklamie telewizyjnej. Część III: Pomysły do teorii mediów. Dyspozytyw - solipsyzm; Elektroniczne gry świetlne; The Game with the Frame: O formacie obrazów technicznych; Kontrolowanie iluzji, iluzja kontroli; Ku proksemice przekazów audiowizualnych; Uwagi na temat narracji werbalnej, filmowej i telewizyjnej. Część IV: Strategie interpretacyjne. Telewizyjna "iluminacja". "A TV Dante" Petera Greenawaya; Między krzesłami. "Łowca robotów", książka, film.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Mechanizmy działania mediów: 1. Trzy spojrzenia na media masowe, 2. Podejście użytkowania i korzyści w badaniu skutków oddziaływania mediów, 3. Społeczno-poznawcza teoria komunikacji masowej Alberta Bandury, 4. Modele procesów perswazji w komunikacji masowej, 5. Teoria kultywacji w badaniu skutków oglądania telewizji. Cz.II Badania nad telewizją: 1. Nadawania i odbiór przekazów audiowizualnych, 2. Badania nad wpływami telewizji na dzieci, młodzież i dorosłych. Cz.III Efekty działania mediów w wybranych dziedzinach: 1. Wpływ oglądania telewizji na rozwój umysłowy i osiągnięcia szkolne młodych widzów, 2. Telewizja a twórcza wyobraźnia dziecka, 3. Seksualność w mediach i jej wpływ na intymne życie młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej