Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(43)
Czasopisma
(5)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(42)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(8)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(7)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(5)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Godawa Grzegorz
(3)
Kaliszewska Małgorzata
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Kowalewski Michał
(3)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Kaczmarek Żanetta
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(2)
Karpińska Anna
(2)
Kochanowska Ewa
(2)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(2)
Kocór Maria
(2)
Krajewska Anna
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Nycz Edward
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wrońska Marta
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Antonów Kamil
(1)
Badziukiewicz Beata
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bernátová Renáta
(1)
Boczukowa Beata
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Bąba Michał
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Czaplińska-Muternilchowa Róża
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dewey John (1859-1952)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Forma Paulina
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gerlach Ryszard (1955- )
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Glasser William
(1)
Gribble David
(1)
Grudzińska Zofia
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guz Sabina
(1)
Guzik Paweł
(1)
Górnikiewicz Jacek Zbigniew
(1)
Hallada Marek
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Jung Elżbieta
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kowalska-Kantyka Małgorzata
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kołodziej Małgorzata
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuba Magdalena
(1)
Kucharski Olgierd
(1)
Kulmatycki Lesław
(1)
Kumor-Jezierska Ewelina
(1)
Kwatera Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Szkolnictwo
(20)
Szkolnictwo wyższe
(20)
Nauczanie
(13)
Nauczyciele
(9)
Kształcenie
(8)
Nauczanie początkowe
(7)
Wychowanie
(7)
Pedagogika
(6)
Uczniowie
(6)
Nauczanie na odległość
(5)
Studenci
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Kształcenie nauczycieli
(4)
Metodologia
(4)
Metody nauczania
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Rodzice
(4)
Innowacje
(3)
Mentoring
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Oświata
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Badania naukowe
(2)
COVID-19
(2)
Dyscyplina szkolna
(2)
Dyslekcja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
E-learning
(2)
Edukacja medialna
(2)
Epidemie
(2)
Historia wychowania
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Komputery
(2)
Matematyka
(2)
Metody badawcze
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Nauczanie dorosłych
(2)
Nauka
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pokolenie Z
(2)
Postawy rodzicielskie
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Samobójstwo
(2)
Samokształcenie
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Twórczość
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wychowanie patriotyczne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Adler, Alfred (1870-1937)
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Algorytmy
(1)
Andragogika
(1)
Antypedagogika
(1)
Autorytet
(1)
Autyzm
(1)
BHP
(1)
Badania etnologiczne
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Cele wychowania
(1)
Czas pracy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dieta cukrzycowa
(1)
Dietetyka
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyskryminacja pośrednia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1901-
(2)
1301-1400
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozy psychopedagogicznej 1. Diagnoza psychopedagogiczna - ogólne założenia teoretyczne 2. Uwarunkowania procesu diagnostycznego 3. Podstawowe techniki diagnostyczne w psychologii i pedagogice II. Główne obszary diagnozy psychopedagogicznej - założenia teoretyczne i rozwiązania metodologiczne 1. Diagnoza środowiska wychowawczego rodziny - założenia teoretyczne 2. Wybrane koncepcje i środki diagnozy rodziny 3. Diagnoza niektórych problemów funkcjonowania rodziny jako środowiska wychowawczego - przemoc i zaniedbywanie dzieci 4. Sytuacja szkolna jako przedmiot diagnozy psychopedagogicznej 5. Diagnoza dojrzałości szkolnej jako podstawa prognozy funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej 6. Diagnoza funkcjonowania dziecka w szkole 7. Diagnoza dysleksji rozwojowej jako postawa prognozy trudności w uczeniu się - model psychopedagogiczny 8. Odmowa chodzenia do szkoły jako zaburzenie funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej 9. Błąd wychowawczy jako kategoria diagnozy sytuacji szkolnej i jakości środowiska rodzinnego 10. Diagnoza sytuacji społecznej w klasie szkolnej 11. Techniki projekcyjne w psychopedagogicznym diagnozowaniu sytuacji rodzinnej i szkolnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwagi krytyczne 2. Rys historyczny 3. Metoda Case Dei Bambini 4. Jak nauczycielka powinna odbywać lekcję?5. Tryb życia w Case dei Bambini 6. Ćwiczenie mięśni 7. Przyroda w wychowaniu 8. Roboty ręczne 9. Kształcenie zmysłów. 10. Przyrządy do kształcenia zmysłów 9. Wykształcenie umysłowe 12. Nauka czytania i pisania 13. Początki arytmetyki 14. Wnioski i wrażenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
Postmodernism as a XXIst Century Phenomenon from the Value Perspective Part I. Teachers as a Leaders of School Education Creating the Image of School - A New Teacher's Competence Pre-school and Lower-Primary School Teachers, Grades 1-3, in the Face of Changes in Contemporary Education Multicultural Challenges at the Door of Polish Schools. How Polish Teachers are Competent to Intercultural Dialog? Ways to Identity Individual Learning Needs of the Students and the Organization of Support in Pedagogical and Educational Process on School Grounds Strategies for Con!ict Resolution and Stress Handling Employed by Teachers in Di"cult Situations. Survey Report Part II. Pre-school Upbringing and Integrated Education as a Basis of Later Education Process of Constructive Con!ict Resolution in Middle and Late Childhood .........................85 Freinet Inspiration in Kindergartens Use of Illustrations and Pictures by a Teacher in Pre-school and Lower-primary School Education The School of Tomorrow as a Space for the Child's Interrogative Thinking Development Physical Education in Integrated Teaching Part III. Upbringing and Education in School Life Media in Education - an Opportunity or a Hazard? Olympism as a School of Intercultural Education Challenging Xenophobia in Polish Formal Education - the Present State and Possible Sources of Inspiration Motivation to Learn English as a Foreign Language. A Social Perspective Relationship Between Cognitive Appraisal and Strategy of Coping with Di"culty Social Situation among Junior High School Students Part IV. The Quality of Teaching in Higher Education Planning an Improvement in the Quality of Teacher's Education for the School of Tomorrow Qualification, Education and Assessment Standards for the Area of Adult Educators The Quality of Teaching Practice Pursued at the University School of Physical Education in Wrocław - Study Report Part V. Non-Public High Schools in Searching of Identities Private Ukrainian University. Descriptive Marks and Developing Private Universities as a Development Factor of Competitive Environment in Higher Education Comparative Description of the State and Private Higher Education of Ukraine Cheating at Universities and the Commercialization of Academic Teaching Part VI. Diversity as a Challenge for Education of Tomorrow Backpaper Tourism among Polish Seniors Foreigner in a Correctional Institution - in the Borderlands of Customs and Tradition Pedagogical Accents of Musical Lviv. Context of Ukrainian and Polish Co-operation (1852-1944) The Methodological Aspects of Education within the Context of 21st Century Artistic Pedagogy The Characteristics of the Moral Development of Children Concept on the Example of the Lawrence Kohlberg and Carol Gilligan Theories The In!uence of De"ning Itself on the Individual Behavior in a Period of Growing and Adult Life in the Light of Achievements of the Carol Gilligan and Lawrence Kohlberg Theories of Moral Development Edukacja Jutra Wychowanie i kształcenie w systemie edukacji szkolnej Postmodernizm jako zjawisko XXI wieku w perspektywie wartości Część I. Nauczyciele jako liderzy edukacji szkolnej Kreowanie wizerunku szkoły - nowa kompetencja nauczycielska Nauczyciele przedszkoli i klas I-III w obliczu zmian we współczesnej edukacji Wielokulturowość na progu polskiej szkoły. Zakres kompetencji międzykulturowej polskich nauczycieli Sposoby rozpoznawania indywidualnych potrzeb edukacyjnych ucznia i organizacja jego wsparcia w procesie wychowawczo-dydaktycznym Strategie rozwiązywania kon%iktów oraz radzenia sobie ze stresem przez nauczycieli w sytuacjach trudnych. Komunikat z badań Część II. Wychowanie przedszkolne i nauczanie wczesnoszkolne jako podstawa dalszej edukacji Proces konstruktywnego rozwiązywania kon"iktów w okresie średniego i późnego dzieciństwa Freinetowskie inspiracje w przedszkolach Wykorzystywanie przez nauczycieli ilustracji i obrazków w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Szkoła jutra jako przestrzeń rozwijania myślenia pytajnego dziecka Edukacja 'zyczna w kształceniu zintegrowanym 129 Część III. Wychowanie i kształcenie w życiu szkolnym Media w wychowaniu - szansa czy zagrożenie? Olympism jako szkoła edukacji międzykulturowej Ksenofobia jako wyzwanie dla polskiej edukacji - sytuacja obecna i możliwe źródła inspiracji Motywacja do nauki języka angielskiego jako języka obcego. Perspektywa społeczna Ocena poznawcza a obronne strategie radzenia sobie młodzieży w trudnych sytuacjach społecznych Część IV. Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym Projektowanie poprawy jakości kształcenia nauczycieli dla szkoły jutra Kwali'kacje, kształcenie i ocena standardów w edukacji nauczycieli Jakość praktyk zawodowych realizowanych w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu - raport z badania Część V. Uczelnie niepubliczne w poszukiwaniu tożsamości Niepubliczne szkolnictwo wyższe na Ukrainie. Próba opisu i wyznaczenia perspektyw rozwoju Uczelnie niepubliczne jako czynnik rozwoju środowiska konkurencyjnego w szkolnictwie wyższym Charakterystyka porównawcza państwowego i niepublicznego szkolnictwa wyższego na Ukrainie Oszustwo akademickie a urynkowienie edukacji akademickiej Część VI. Różnorodność wyzwaniem dla edukacji jutra Turystyka backpackingowa polskich seniorów Cudzoziemiec w warunkach więziennych jako sytuacji trudnej Pedagogiczne akcenty muzycznego Lwowa w kontekście ukraińsko-polskiej współpracy w latach 1852-1944 Metodologiczne aspekty edukacji muzycznej w kontekście założeń edukacji artystycznej XXI w. Charakterystyka rozwoju moralnego dzieci na przykładzie koncepcji Wpływ de(niowania samego siebie na funkcjonowanie jednostki w okresie dorastania oraz w dorosłym życiu w świetle osiągnięć teorii rozwoju moralnego Carol Gilligan i Lawrence'a Kohlberga
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Part I. Scienti!c writing in pedagogical research: Introduction to scientific writing by developing doctoral dissertation; Research tools and methods of pedagogy students. Between tradition and modernity; Part II. The importance of didactics in university education and professional future of students: Symmetry and chaos between general didactics and subject didactics; The contemporary university as a threat to learner autonomy; Attractiveness to the labor market and competitiveness on the educational market of selected courses in social sciences in Poland as evaluated by Lublin secondary school students; Education of tomorrow - Education, and other forms of activity of adults; Part III. Student opinions on early school education; Participation in culture of preschool and early school education students. Research report; Early school education teacher - a guide to child's educational world Part IV. Nutrition in professional sport activity: Some principles of the nutrition of the population and sportsmen and alternative nutrition; Nutrition in sport climbing; Part V. Physical activity and other forms of leisure time: The e"ciency of selected tests for determination of snowboard stance; Polish home "Thatch" - traditions and modernity in culture and education; Sustainable outdoor play arena development: addressing potential environmental conficts of single trail biking as a postmodern form of nature-based tourism; The place of motor skills in the integrated education of the pupils attending the 1st-3rd primary school forms; The impact of tourism on the socioeconomic development of Stronie Śląskie Community.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Obraz i wyzwania współczesnej edukacji. Rozdział 1. Zmiana społeczna a edukacja. Rozdział 2. Cele i zadania edukacji jutra – dyskurs interdyscyplinarny. Rozdział 3. Metody i formy aktywizacji edukacyjnej osób dorosłych. Część II. Kultura u podstaw edukacji. Rozdział 1. Wpływ edukacji kulturowej z pogranicza dziedzin na profilaktykę stresu i kierunki rozwoju edukacji jutra. Rozdział 2. „Piękno uspołecznione”. Poglądy Johna Ruskina na społeczeństwo i wychowanie. Rozdział 3. Nauczyciel kształcenia zintegrowanego jako przewodnik po kulturze – raport z badania. Rozdział 4. Założenia organizacyjno-metodyczne edukacji muzycznej dzieci młodszych a praktyka szkolna. Rozdział 5. Możliwości wykorzystania technik muzykoterapii w edukacji. Część III. Edukacja moralna i etyczna w rozwoju jednostki i instytucji. Rozdział 1. Wychowanie moralne i jego konsekwencje w poglądach i zachowaniach młodzieży. Rozdział 2. Wyobraźnia moralna dzieci w kontekście rozważań nad wychowaniem moralnym. Część IV. Patriotyzm i edukacja obronna w rozwiązywaniu problemów współczesnego świata. Rozdział 1. Wychowawca i działanie wychowawcze w wychowaniu patriotycznym. Rozdział 2. Tożsamość narodowa i patriotyzm uczniów klas wojskowych w Polsce i studentów wojskowej uczelni wyższej jako istotne elementy bezpieczeństwa narodowego. Rozdział 3. Treści szkolenia w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej. Rozdział 4. Edukacja wojskowa w opinii uczniów pierwszej edycji programu certyfikowanych wojskowych klas mundurowych – porównanie. Rozdział 5. Selected problems of defence training in Poland. Część V. Przyszłość i przeszłość w edukacji zdrowotnej. Rozdział 1. Medycyna cyfrowa – nowe wyzwania społeczne. Rozdział 2. Czy edukacja zmienia świadomość żywieniową chorych na cukrzycę? Rozdział 3. Wiedza kobiet w wieku prokreacyjnym na temat zdrowego odżywania w ciąży. Rozdział 4. „Dach czy fundamenta?” – problematyka zdrowotna na łamach „Wychowania Fizycznego” z lat 1920-1939 w perspektywie przełomu dwoistości w pedagogice. Część VI. Rola wsparcia edukacyjnego w eliminowaniu zagrożeń społecznych. Rozdział 1. Społeczne uwarunkowania świadomości młodzieży Ochotniczych Hufców Pracy. Rozdział 2. Postawy rodzicielskie jako czynnik ryzyka wystąpienia depresji wśród młodzieży. Rozdział 3. Obraz nastoletniego samobójcy. Rozdział 4. Wsparcie rodzin z dzieckiem ze spektrum autyzmu we wczesnym wspomaganiu w teorii i praktyce. Rozdział 5. Znaczenie opieki wytchnieniowej dla rodziców osób o niepełnej sprawności jako formy wsparcia – rozważania wstępne. Rozdział 6. Przygotowanie uczniów z umiarkowana i znaczną niepełnosprawnością intelektualną do samodzielności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
Część I. Istota uniwersytetu, jego tożsamość i dziedzictwo w realiach współczesności Uniwersytet na wirażu ; Nowoczesność w edukacji - rzecz o mobilności naukowców Część II. Jakość i efekty kształcenia w szkolnictwie wyższym Nowelizacja prawa o szkolnictwie wyższym a przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela w praktyce uczelni niepublicznej ; Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli i studentów w kontroli i ocenie procesu kształcenia oraz jego niektóre uwarunkowania - wyniki badań Ewaluacja jakości kształcenia akademickiego ; Edukacja Jutra - Tradycja i nowoczesność we współczesnej organizacji systemu kształcenia Część III. Polityka edukacyjna O konieczności i kierunkach zmian polskiej edukacji - zarys problematyki Kulturowe i historyczne uwarunkowania modernizacji pragmatyki systemu Edukacyjnego;Przemiany społeczne a potrzeba doskonalenia reformy systemu edukacji Lokalna polityka oświatowa i jej uwarunkowania - doświadczenia opolskie; Obrona cywilna w społeczeństwie jutra Część IV. Aksjologiczne i teleologiczne problemy edukacji jutra Andrzej Ćwikliński ;Edukacyjne znaczenie doświadczeń egzystencjalnych dziecka ; Wartościowanie wyrażone w narracji dziecka ; Wprowadzenie dziecka w świat wartości w edukacji wczesnoszkolnej; Hierarchia wartości Schelera u studentów Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Część V. Metodologiczne problemy badań edukacyjnych Wiązanie orientacji poznawczych i metodologicznych w pedagogicznych badaniach edukacyjnych ; Problem wyjaśniania w pedagogicznych badaniach ilościowych i jakościowych; Pedagogika z punktu widzenia paradygmatu deterministyczno-naukowego oraz paradygmatu systemowego ; Kryteria oceny jakości "badań w działaniu" jako metodologiczne wyzwanie dla pedagogiki ;Uniwersalistyczność oraz swoistość u podstaw metodologii pedagogiki pracy w koncepcji Tadeusza W. Nowackiego Część VI. Humanizm i jego przemiany Metaforyzowanie a rozumienie sensów i znaczeń w procesie edukacji kulturalnej ;Sukcesy i niepowodzenia uczniów w kształceniu muzycznym ; Edukacja literacka i jej pomiar - o "wyuczonej bezradności" polonistów ; Rola edukacji wczesnoszkolnej w przygotowaniu do uczestnictwa w kulturze Część VII. Tradycja i nowoczesność w edukacji i naukach o niej Tradycje szkoły jako element budowy społeczności lokalnej; Humanistyczne aspekty podroży i podrożnikow w oparciu o wybrane utwory Jarosława Iwaszkiewicza ; Rola kultury organizacyjnej w polskiej edukacji Część I. Istota uniwersytetu, jego tożsamość i dziedzictwo w realiach współczesności Kazimierz Denek Uniwersytet na wirażu; Nowoczesność w edukacji - rzecz o mobilności naukowców Część II. Jakość i efekty kształcenia w szkolnictwie wyższym Nowelizacja prawa o szkolnictwie wyższym a przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela w praktyce uczelni niepublicznej ; Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli i studentów w kontroli i ocenie procesukształcenia oraz jego niektóre uwarunkowania - wyniki badań; Ewaluacja jakości kształcenia akademickiego Część III. Polityka edukacyjna O konieczności i kierunkach zmian polskiej edukacji - zarys problematyki Kulturowe i historyczne uwarunkowania modernizacji pragmatyki systemu edukacyjnego ;Przemiany społeczne a potrzeba doskonalenia reformy systemu edukacji ;Lokalna polityka oświatowa i jej uwarunkowania - doświadczenia opolskie ; Obrona cywilna w społeczeństwie jutra Część IV. Aksjologiczne i teleologiczne problemy edukacji jutra Wokół humanistycznych aspektów edukacji; Iwona Samborska Edukacyjne znaczenie doświadczeń egzystencjalnych dziecka Wartościowanie wyrażone w narracji dziecka Wprowadzenie dziecka w świat wartości w edukacji wczesnoszkolnej Hierarchia wartości Schelera u studentów Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Część V. Metodologiczne problemy badań edukacyjnych Stanisław Palka Wiązanie orientacji poznawczych i metodologicznych w pedagogicznych badaniachedukacyjnych Problem wyjaśniania w pedagogicznych badaniach ilościowych i jakościowych Pedagogika z punktu widzenia paradygmatu deterministyczno-naukowego oraz paradygmatu systemowego Kryteria oceny jakości "badań w działaniu" jako metodologiczne wyzwanie dla pedagogiki Uniwersalistyczność oraz swoistość u podstaw metodologii pedagogiki pracy w koncepcji Tadeusza W. Nowackiego Część VI. Humanizm i jego przemiany Metaforyzowanie a rozumienie sensow i znaczeń w procesie edukacji kulturalnej Sukcesy i niepowodzenia uczniow w kształceniu muzycznym Edukacja literacka i jej pomiar - o "wyuczonej bezradności" polonistow Rola edukacji wczesnoszkolnej w przygotowaniu do uczestnictwa w kulturze Część VII. Tradycja i nowoczesność w edukacji i naukach o niej Tradycje szkoły jako element budowy społeczności lokalnej Humanistyczne aspekty podroży i podrożnikow w oparciu o wybrane utwory Jarosława Iwaszkiewicza 1.Rola kultury organizacyjnej w polskiej edukacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
Część I. Szanse i zagrożenia wychowawcze jako wyzwanie dla szkoły jutra Dialog przestrzenią dla wychowania ; Dążenie do kultury zaufania w klasie szkolnej z udziałem nauczyciela-wychowawcy klasy ;Uwarunkowania konfliktów w środowisku szkolnym ;Gry komputerowe w życiu uczniów szkoły podstawowej ;Część II. Wychowanie przedszkolne w perspektywie jutra; Zabawa jako podstawowy czynnik kształtowania zainteresowań dziecka w wieku przedszkolnym Obserwacja procesu twórczego dzieci Poziom gotowości szkolnej dzieci kończących wychowanie przedszkolne a postawy rodziców wobec ich edukacji - doniesienia z badań Diagnozowanie dzieci na progu szkolnym Terapia logopedyczna a poziom słownictwa u dzieci w wieku przedszkolnym Część III. Nauczanie wczesnoszkolne jako podstawa procesu edukacji Ewolucja ról i zadań nauczycieli Wychowanie obywatelskie w przedszkolu drogą formowania postaw prospołecznych - planowanie, realizacja zadań oraz efekty edukacyjne "Biel i czerwień", czyli o kształtowaniu postaw patriotycznych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej na przykładzie analizy wybranych pakietów edukacyjnych Znajomość pojęć z przyrody nieożywionej przez uczniów klasy trzeciej Kształtowanie zdrowego, aktywnego i ekologicznego stylu życia dzieci w wieku wczesnoszkolnym Część IV. Edukacja otwarta Edukacja ogólnodostępna szansą zaspokajania specjalnych potrzeb dzieci niepełnosprawnych Strategia oceniania włączającego wobec uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Rozwój koncepcji pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Piecza zastępcza w Polsce - przegląd stanowisk Część V. Kształcenie w szkołach wyższych Ewaluacja i autoewaluacja w urzeczywistnieniu poprawy jakości kształcenia Szkic metodologii dydaktyki obronnej Wybrane czynniki warunkujące sukcesy w studiowaniu studentów Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu Szkolnictwo wyższe wobec problematyki edukacji kobiet Część VI. Różnorodność w edukacji W poszukiwaniu modelowych rozwiązań w badaniach nad edukacją. O modelowym ujęciu relacji szkoły i rodziny Pedagogiczne implikacje różnic indywidualnych uczniów w toku oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych gimnazjum Podmiotowość dziecka w procesie edukacji - idea pedagogiki Janusza Korczaka we współczesnej praktyce pedagogicznej Edukacyjna rola kampanii społecznych w opinii młodych mieszkańców województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
1. Współczesne szkolnictwo w obliczu reform oświatowych: Edukacja jutra wiedzie do postępu edukacyjnego od wczoraj do dzisiaj; Ku nowoczesnej szkole; Nauczyciel wobec reformy- reforma wobec nauczyciela. Ku polityce partnerstwa i dialogu edukacyjnego; Dyrektor szkoły- zarządca czy kreator edukacji; System edukacji w Szwecji; 2. Szkoła jako podmiot polityki lokalnej: Środowisko lokalne rzeczywistym determinantem rozwoju edukacji; Komu zależy na jakości kształcenia? O samorządzie terytorialnym, wspólnocie lokalnej i kulturze politycznej Polaków; Wybrane zagadnienia polityki oświatowej gminy Racibórz na lata 2013-2017; 3. Kompetencje współczesnego nauczyciela: Zdolności i kompetencje interpersonalne nauczyciela warunkujące skuteczność procesu pedagogicznego; Kompetencje nauczycielskie związane z troską o motywację uczenia się uczniów/studentów w ramach paradygmatu humanistycznego w realnym środowisku uczenia się; Wykształcony, doświadczony nauczyciel… Dyskusje o przygotowaniu nauczycieli do pracy z uczniem w szkole; Jaki nauczyciel w e-szkole?; 4. Współczesne wyzwania stojące przed nauczycielami i wychowawcami: Problematyka niepowodzeń edukacyjnych z perspektywy Tatrzańskich Sympozjów Naukowych; Neurodydaktyka- sposób na niepowodzenia współczesnej szkoły?; Różnorodność w edukacji- wyzwanie dla polskich nauczycieli; Rzeczywistość wychowawcza wobec znamion psychomanipulacji w relacjach pedagogicznych współczesnej szkoły; Druga szansa dla młodzieży zaniedbanej i trudnej. Casus Ochotniczych Hufców Pracy; 5. Ewaluacja i innowacje w edukacji szkolnej: Kognitywistyczne fundamenty hybrydowego modelu szkoły; Kilka uwag o ewaluacji kształcenia szkolnego; Cel a zadanie- kategorie ewaluacji kształcenia; Innowacje pelagiczne w edukacji wczesnoszkolnej; Podstawa programowa a metodyka kształcenia; 6. Edukacja wczesnoszkolna w perspektywie jutra: Sześciolatek u progu kariery szkolnej- nowe wyzwania, szanse i zagrożenia; Kształtowanie dojrzałości szkolnej poprzez zabawę; Edukacja domową forma kształcenia i samokształcenia dzieci; Dziecko w roli konsumenta. Dylematy pedagoga; 7. Specjalne potrzeby edukacyjne i profilaktyka w szkole jutra: Paradygmaty normalizacyjne, modele wsparcia, a pomoc specjalna w szkołach masowych; Elementy Metody Dobrego Startu w profilaktyce i terapii logopedycznej; Profilaktyka zniekształceń poznawczych u dzieci- wybrane środki i metody dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 14)
Cz.1 Oczekiwania. Cz.2 Oferty uczelni. Cz.3 Oferty bibliotek. 1. Konferencja Instytutu INIB UJ 2002: organizator dr hab. Maria Kocójowa /Uniwersytet Jagielloński. 2. Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa UJ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja i realizacja Toruńskiej Szkoły Terapeutycznej. 1. Szkoła Terapeutyczna - projekt autorski. 2. Specjalne potrzeby edukacyjne. 3. Program wychowawczy Szkoły Terapeutycznej. 4. Edukacja terapeutyczna. 5. Dyrektor Szkoły Terapeutycznej. Część II: Działalność edukacyjna. 6. Podstawy edukacji wczesnoszkolnej. 7. Praktyka edukacji wczesnoszkolnej. 8. Edukacja polonistyczna. 9. Historia i społeczeństwo. 10. Przyroda. 11. Język angielski. 12. Matematyka. 13. Terapia wychowawcza. 14. Wychowanie fizyczne. 15. Edukacja techniczna. 16. Edukacja muzyczna. 17. Edukacja plastyczna. 18. Katecheza. 19. Ścieżki edukacyjne - założenia i realizacja. 20. Ścieżki edukacyjne realizowane w Toruńskiej Szkole Terapeutycznej. Część III: Działalność terapeutyczna. 21. Terapia logopedyczna. 22. Terapia dysleksji, dysgrafii i dysortografii. 23. Terapia matematyczna. 24. "Dziecięca matematyka" w terapii matematycznej. 25. Socjoterapia. 26. Szkoła dla rodziców. Część IV: Działalność wspomagająca rozwój i wychowanie. 27. Baza Szkoły Terapeutycznej. 28. Działalność pedagoga i psychologa szkolnego oraz opieka medyczna. 29. Szkolna świetlica terapeutyczna. 30. Biblioteka szkolna i czytelnictwo uczniów. 31. Formy aktywności pozalekcyjnej. 32. Wybrane scenariusze szczególnych wydarzeń szkolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Summerhill 2. Szkoła Dartington Hall 3. Szkoła Tamariki 4. Szkoła Sudbury Valley 5. Szkoła Bramblewood 6. Countesthorpe Community College 7. Neel Bagh i Sumavanam 8. Szkoła "Pesta" 9. Kleingruppe Lufingen 10. Mirambika 11. Szkoła Barbary Taylor 12. Japonia 13. Demokratyczna Szkoła Hadera 14. Szkoła Sands
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Struktury organizacyjne zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; Struktury decyzyjne zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; System finansowania szkolnictwa wyższego a efektywność funkcjonowania zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; Wpływ struktury kadrowej instytucji akademickiej na efektywność jej funkcjonowania; Wpływ struktury informacyjnej instytucji akademickiej na efektywność jej funkcjonowania; Struktury kontrolne w zachodnioeuropejskich instytucjach akademickich - wpływ na efektywność i jakość kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Organizacja działalności szkół i placówek oświatowych, 2.Zasady gospodarki finansowej szkół i placówek oświatowych, 3.Zasady prowadzenie rachunkowości jednostek oświatowych, 4.Ewidencja księgowa działalności szkół i placówek oświatowych, 5.Zamknięcie ksiąg rachunkowych i sprawozdawczość szkó i placówek oświatowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Koncepcje, propozycje, metody; Filozofia i edukacja; Jakość kształcenia; Wydarzenia, recenzje, polemiki
1.Koncepcje, propozycje, metody. 2.Techniki wspomagajace nauczanie, 3.Jakość kształcenia, 4.Informacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Instytucja studiów zdalnych na świecie 2. Instytucje amerykańskich studiów na odległość 3. Ranga szkół prowadzących studia zdalne w USA - wśród innych uczelni amerykańskich 4. Zewnętrzne wyróżniki szkół prowadzących w USA studia zdalne 5. Wewnętrzne właściwości szkół prowadzących w USA studia zdalne 6. Wybrane cechy 140 szkół stosujących trybDE - wzajemne zwiazki 7. Sprawdzone szkoły oferujące studia w USA - do realizacji na dystans z Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka ucznia dorosłego; 2. Metodyka pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem dorosłym; 3. Między teorią a praktyką andragogiczną; 4. Uczyć się w terenie- turystyka edukacyjna w procesie kształcenia, samokształcenia, wychowania i samowychowania dorosłych; 5. Kształcenie umiejętności uczenia się; 6. Nauczyciel andragog w roli kreatora myśli i działania dorosłego człowieka o przyszłości; 7. Wybrane aspekty organizacji procesu kształcenia i wychowania dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczenie zakończone sukcesem oparte jest na dobrych relacjach; Problemy będące nieodłączną częścią 1-6 systemu oceniania; Pozbywanie się Psychologii Zewnętrznej Kontroli; W Szkołach Jakości Glasser'a nie ma porażek; Pierwszego dnia, kiedy spotkasz swoją klasę, odnosisz sukces; Argumenty przemawiające za Klasą Opartą na Umiejętnościach; Nowy sposób uczenia; Klasa Oparta na Umiejętnościach w Szkole Podstawowej; Klasa Oparta na Umiejętnościach w Szkole Ponadpodstawowej; Uczenie radości z czytania; Tworzenie więzi zastępuje dyscyplinę, Rola Dyrektora w Szkole Jakości Glasser'a. Załącznik A: Szkoły Jakości Glasser'a stan na październik 2001. Załącznik B: Instytut Williama Glasser'a. Załącznik C: Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
1. Tworzenie sprawnie działającej struktury, 2. Jak nauczyciele uczą swoich zasad?, 3 W jaki sposób dzieci uczą się Twoich zasad? 4. Klasowy taniec nieskutecznej dyscypliny, 5. Czy twoje granice są stałe czy ruchme?, 6. Budowanie czytelnych komunikatów, 7. Powstrzymywanie prób sił przed ich rozpoczęciem, 8. Jak wspierać zasady za pomocą konsekwencji?, 9. Konsekwencje naturalne poprzez naturalne doświadczenie, 10. Konsekwencje logiczne: nauka poprzez doświadczenie zorganizowane, 11. Dwuetapowa procedura przerwy: skuteczny znak stopu, 12. Jak radzić sobie z zachowaniem ekstremalnym, 13. Korzystanie z dodatkowego wspracia, 14. Zachęcanie do współpracy - rola pozytywnej motywacji, 15. Czas preferowanych zajęć: niekończący suę prezent motywacyjny, 16. Kształcenie umiejętności: dawanie przykłądzu jest najskuteczniejsze, 17. Rozwiązywanie problemów z odrabianiem lekcji, 18. Opracowywanie szkolengo plau wychowawczego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej