Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Czech-Włodarczyk Celina
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Hildebrandt-Wypych Dobrochna
(1)
Johansson Ulla
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kucha Ryszard
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Pachociński Ryszard (1930- )
(1)
Potulicka Eugenia (1944- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Szkolnictwo
(3)
Dziewczęta
(1)
Edukacja domowa
(1)
Innowacje
(1)
Kształcenie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Reforma oświaty
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Temat: czas
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Hiszpania
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Szwecja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Włochy
(2)
Afryka
(1)
Azja
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Egipt
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Litwa
(1)
Nigeria
(1)
Norwegia
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
1. Współczesne szkolnictwo w obliczu reform oświatowych: Edukacja jutra wiedzie do postępu edukacyjnego od wczoraj do dzisiaj; Ku nowoczesnej szkole; Nauczyciel wobec reformy- reforma wobec nauczyciela. Ku polityce partnerstwa i dialogu edukacyjnego; Dyrektor szkoły- zarządca czy kreator edukacji; System edukacji w Szwecji; 2. Szkoła jako podmiot polityki lokalnej: Środowisko lokalne rzeczywistym determinantem rozwoju edukacji; Komu zależy na jakości kształcenia? O samorządzie terytorialnym, wspólnocie lokalnej i kulturze politycznej Polaków; Wybrane zagadnienia polityki oświatowej gminy Racibórz na lata 2013-2017; 3. Kompetencje współczesnego nauczyciela: Zdolności i kompetencje interpersonalne nauczyciela warunkujące skuteczność procesu pedagogicznego; Kompetencje nauczycielskie związane z troską o motywację uczenia się uczniów/studentów w ramach paradygmatu humanistycznego w realnym środowisku uczenia się; Wykształcony, doświadczony nauczyciel… Dyskusje o przygotowaniu nauczycieli do pracy z uczniem w szkole; Jaki nauczyciel w e-szkole?; 4. Współczesne wyzwania stojące przed nauczycielami i wychowawcami: Problematyka niepowodzeń edukacyjnych z perspektywy Tatrzańskich Sympozjów Naukowych; Neurodydaktyka- sposób na niepowodzenia współczesnej szkoły?; Różnorodność w edukacji- wyzwanie dla polskich nauczycieli; Rzeczywistość wychowawcza wobec znamion psychomanipulacji w relacjach pedagogicznych współczesnej szkoły; Druga szansa dla młodzieży zaniedbanej i trudnej. Casus Ochotniczych Hufców Pracy; 5. Ewaluacja i innowacje w edukacji szkolnej: Kognitywistyczne fundamenty hybrydowego modelu szkoły; Kilka uwag o ewaluacji kształcenia szkolnego; Cel a zadanie- kategorie ewaluacji kształcenia; Innowacje pelagiczne w edukacji wczesnoszkolnej; Podstawa programowa a metodyka kształcenia; 6. Edukacja wczesnoszkolna w perspektywie jutra: Sześciolatek u progu kariery szkolnej- nowe wyzwania, szanse i zagrożenia; Kształtowanie dojrzałości szkolnej poprzez zabawę; Edukacja domową forma kształcenia i samokształcenia dzieci; Dziecko w roli konsumenta. Dylematy pedagoga; 7. Specjalne potrzeby edukacyjne i profilaktyka w szkole jutra: Paradygmaty normalizacyjne, modele wsparcia, a pomoc specjalna w szkołach masowych; Elementy Metody Dobrego Startu w profilaktyce i terapii logopedycznej; Profilaktyka zniekształceń poznawczych u dzieci- wybrane środki i metody dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1 Woman and Her education in Poland in the years 1918-1989: Introducation on the Polish Part of the Book; Chapter 1 Ups and downs in the education of polish women in the interwar period (1918-1939): The evolution of the Role Model of a Polish woman in the 19th and 20th Centuries; The Ideal of a Polish Woman in the Interwar Period; The School System for Girls in Interwar Poland (1918-1939); The Contribution of Women's Organisations to Creating of the Ideal of a Polish Woman; Chapter 2 A polish woman during world war II and german and soviet occupation: Women Enter New Roles; War and Its Atrocities and The Psyche of Women; The Vision of a Polish Woman in the Programmes of Main Political Parties of the Polish Underground; Chapter 3 Education of women in Poland after world war II (1945-1989): Political Changes and the Creation of a New Ideal of a Woman; Secondary and Vocational Schools for Girls in Poland in 1945-1989; Transformation of the Ideal of a Polish Woman in the Polish People's Republic and Its Characteristuc Stages (as Presented by the State-Controlle Mass Media). Part 2 The process of gender construction in sex-segreated and coeducational grammar schools. The case of Swaden 1927-1960: Introduction to the Swedish part of the book. 1. education, social justice and social officiency. A historical background; Grammar school teachers and the primacy of talent; The construction of gender in sex-segregated and coeducational schools; The meaning of gender instudents' societies; Gender and space in grammar schools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
System edukacji w Republice Litewskiej; System edukacji w Rosji; System edukacji w Niemczech; System edukacji w Szwajcarii; System edukacji we Włoszech; System edukacji w Holandii; System edukacji we Francji; System edukacji w Hiszpanii; System edukacji w Portugalii; System edukacji w Wielkiej Brytanii; System edukacji w Finlandii; System edukacji w Szwecji; System edukacji w Norwegii; Przemiany w analizowanych krajach na tle tendencji ogólnoeuropejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Europejskie systemy edukacyjne: 1. Polska, 2. Anglia, Walia, 3. Francja, 4. Hiszpania, 5. Niemcy, 6. Rosja, 7. Szwecja, 8. Włochy. Cz. II Pozaeuropejskie systemy edukacyjne: 1. Brazylia, 2. Chiny, 3. Egipt, 4. Indie, 5. Iran, 6. Izrael, 7. Japonia, 8. Nigeria, 9. Stany Zjednoczone Ameryki. Cz. II Analiza porównawcza
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej