Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(15)
Autor
Karpińska Anna
(2)
Pielecki Andrzej
(2)
Błażejowski Jerzy
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dziemianowicz Mirosława
(1)
Gołębniak Bogusława Dorota
(1)
Jasiński Zenon
(1)
Karcz Eugenia
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Koszyc Tadeusz
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kwaśnica Robert
(1)
Kwiecińska Roma
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Nowicki Janusz
(1)
Ochmański Marian
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Suświłło Małgorzata
(1)
Swadźba Stanisław
(1)
Szymański Mirosław J
(1)
Walczak-Duraj Danuta
(1)
Wróblewska Walentyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(17)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Szkolnictwo
(10)
Kształcenie
(4)
Oświata
(4)
Nauczanie
(3)
Nauczyciele
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Innowacje
(2)
Młodzież
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Pedagogika
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wychowanie
(2)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Inkubatory przedsiębiorczści
(1)
Internet
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika specjlana
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Postawy
(1)
Public relations
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rodzina
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Studenci niepełnosprawni
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Uczniowie
(1)
Unia Europejska
(1)
Wartość
(1)
Współdziałanie
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje wewnątrzszkolne i związki szkoły z otoczeniem: edukacyjne źródła wykluczania społecznego; szkoła jako płaszczyzna stygmatyzacji mniejszości etnicznych. Implikacje dla wielokulturowości; opinie uczniów szkoły licealnej na temat dzieci upośledzonych umysłowo; Partnerzy, sprytni, ofiary. O działaniach zespołowych u dzieci; więzi i role społeczne ucznia w klasie szkolnej; Relacje w klasie szkolnej w systemie kształcenia zintegrowanego - styl komunikowania się nauczycieli z uczniami i implikacje dydaktyczne; Klasa szkolna miejscem oddziaływań niewerbalnych komunikatów nauczyciela w pracy z uczniami - komunikat z badan; Współpraca - umiejętność kształtowania czy jedynie wymagana przez nauczycieli; Kultura organizacyjna szkoły. Komunikat z badan.; Makrostrukturalne uwarunkowania funkcjonowania szkoły w Bukowsku; " It is a big change" - children's transition from pre-school to school from the parent's perspective; Adaptacja ucznia do nowych warunków po przekroczeniu drugiego progu szkoły podstawowej. Cz. II Realizacja edukacji szkolnej: twórczość - reprodukcja; bezpieczeństwo - zagrożenia: Program kształcenia w okowach ideologii; Jakich umiejętności brakuje polskim uczniom?; Wybrane obszary zaniedbań w edukacji wczesnoszkolnej na wsi i w mieście; O zaniedbaniach i zaniechaniach w edukacji językowej i matematycznej dzieci; kilka słów o niektórych korzyściach nauki języków obcych we wczesnej edukacji; Czytanki w elementarzach - zaniedbany obszar refleksji krytycznej; Oddziaływania edukacyjne a poziom wypowiadania się dziecka. Problematyka zagadnienia w świetle analizy badań własnych; Od śpiewu do sztuki. Rozwój czy upadek; Ekspresja muzyczno-ruchowa jako zaniedbany obszar edukacji muzycznej dziecka; wczesna edukacja muzyczna -0 obszar zaniedbany czy zaniechany?; jak przeciwdziałać stereotypom w edukacji muzycznej; Podręczniki szkolne do przedmiotu muzyka w szkolnictwie ogólnokształcącym - spełnione czy nie spełnione oczekiwania; Lekcje muzyki - czy warto?; Niezwykła edukacja w zwykłej szkole; Socjokulturowe wymiary rocka jako obszar refleksji edukacyjnej; Komunikacja artystyczna w pozalekcyjnej praktyce wychowawczej na przykładzie dzieci wiejskich; Edukacja zdrowotna w szkole podstawowej; Znajomość tradycji regionu śląskiego przez uczniów edukacji wczesnoszkolnej mieszkających na Opolszczyźnie; czy szkoła kształtuje postawy obywatelskie młodzież? - wykorzystane czy zaniechane szanse; Szkoła wobec zadania przygotowania młodzieży niepełnosprawnej do wyboru zawodu w dobie zmian społecznych i gospodarczych na rynku pracy; Wykorzystanie komputera w edukacji dzieci; niebezpieczny komputer i Internet. Cz. III Koncepcje teoretyczne w pedagogice i ich implikacje dla praktyki studenckiej: Pedagogiczne implikacje założeń konstruktywizmu dla edukacji małych dzieci; Pedagogiczne idee konstruktywizmu i ich realizacja w praktyce przedszkolnej; Miedzy przekazem a konstrukcją - zadania typu "zbadaj i odkryj" jako przeciwdziałanie schematyzacji myślenia matematycznego uczniów; Interaktywny model uczenia się studentów wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego; Kompetencje poznawcze uczniów z perspektywy teorii i praktyki; Organizacja procesu nauczania -uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym - wyzwania i zagrożenia dla edukacji i rozwoju; Cognitive-developmental and their implications for music education; Wpływ czynników społeczno - kulturowych na doświadczenia edukacyjne nauczycieli i uczniów jako źródło sukcesów i porażek; Między założeniami a rzeczywistością szkolną; Konsekwencje postmodernizmu dla historii i edukacji historycznej; Wymiar ludzkiego czasu w realiach współczesnej edukacji. Cz. IV Nauczyciel - rozwój czy stagnacja?: nauczyciel i jego doskonalenie zawodowe na początku XXI wieku; Tradycje nauczycielskich poszukiwań innowacyjno-badawczych; Dialog akademicki - zaniedbany obszar w edukacji przyszłych nauczycieli; Umiejętności percepcyjne przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji dziecka w zakresie muzyki artystycznej; Rozwijanie kompetencji interpersonalnych w kształceniu nauczycieli w szkole wyższej ważnym zagadnieniem współczesnej edukacji; Kopiuj, a nie wymyślaj - rzecz o praktycznym przygotowaniu do zawodu nauczycielskiego; Gromadzenie informacji o dziecku - zaniedbany obszar pracy nauczyciel; Poczucie sensu życia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej jako warunek rozwoju uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 64)
1. Nasze intencje i działania, 2. Zawód bibliotekarza w świetle przepisów prawnych, 3. Bibliotekarstwo: zawód czy zatrudnienie, 4. Szczęśliwy klient - szczęśliwy pracownik...czyli o satysfakcji bibliotekarzy, 5. Pożądane kwalifikacje bibliotekarza w BN, 6. Bibliotekarz nauczający w szkole wyższej, 7. Bibliotekarz - zawód o wielu obliczach, 8. Przyszłość zawodu bibliotekarskiego, 9. O nowych stanowiskach, specjalnościach i zawodach, 10. Koncepcje uniwersyteckiego kształcenia bibliotekarzy, 11. Zasady akredytacji studiów informacji naukowej i bibliotekoznawstwa, 12. Edukacja ustawiczna bibliotekarzy, realia - problemy - prognozy, 13. Zagraniczne stowarzyszenia bibliotekarskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej