Źródło opisu
Książki
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(4)
Autor
Bulandra Agata
(1)
Castro Elizabeth
(1)
Collin Simon
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koronkiewicz Paweł
(1)
Mee Robert
(1)
Nielsen Jakob
(1)
Price Jonathan
(1)
Price Lisa
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rice David
(1)
Stafford Rendy
(1)
Tollet John
(1)
Williams Robin
(1)
Yablonski Jon
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2023
(1)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Strony WWW
(7)
Internet
(2)
Baza danych
(1)
Google
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Pisanie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Spam
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7361-715-9
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
HTML 4 / Elizabeth Castro. - Wyd.2. - Gliwice : Helion, cop. 2000. - 408 s. : rys. ; 23 cm.
(Po prostu)
Części składowe języka HTML, Szkielet strony www, Formatowanie tekstu, Tworzenie ilustracji, Wykorzystanie ilustracji, Układ strony, Połączenia i odnośniki, Listy, tabele, ramki, Formularze, Multimedia, Prezentacja kaskadowych Arkuszy stylów, Tworzenie arkuszy stylów, Określanie wyglądu strony za pomocą stylów, Skrypty, Podstawy javaScriptu, Publikowanie stron www, programy narzędziowe HTML, Kompatybilność języka HTML.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w sieci / Simon Collin ; tłum. Andrzej Święch. - Warszawa : FELBERG SJA, 2002. - 191, [1] s. : rys. ; 20 cm.
ISBN: 83-88667-10-6
Marketing w Internecie, Budowanie marki w Internecie, Witryny,Zzwartość witryny, Promowanie witryny, Reklama w sieci, Pomiar reackji odbiorców, Marketing bezpośredni, E-fcommerce, Public relations i kontakty z mediami, Badania i analizy rynku, O marketingu w Internecie, Działanie w sieci, Katalog www.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-01-15133-1
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
ISBN: 978-83-283-8056-1

Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają.

Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.

W książce:

  • prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu
  • modele predykcyjne i heurystyka UX
  • nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy
  • warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa
  • implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii

UX: projekty ukierunkowane na użytkownika!

Jon sprawia, że pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i zastosować je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość sprawniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych

Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST

Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta. Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest przydatnym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu

Jens Oliver Meiert, Meiert.com

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7197-772-7
R.1 Dla kogo piszemy w Internecie?; R.2 Co takiego właściwie tworzymy?; R.3 Co sieć zrobi z naszym tekstem?; R.4 Uwaga!; R.5 Zasada pierwsza: zredukujcie tekst!; R.6 Zasada druga: niech wasz tekst będzie łatwy do przeglądania!; R.7 Zasada trzecia: utwórzcie aktywne łącza!; R.8 Zasada czwarta: twórzcie krótkie akapity!; R.9 Zasada piąta: zredukujcie chaos poznawczy!; R.10 Zasada szósta: piszcie strawne menu!; R.11 Pisanie w standardowym stylu; R.12 Tworzenie materiałów wsparcie klienta, które rzeczywiście pomagają; R.13 Jak pisać dla wybranych rynków, pojedynczych ludzi i prasy?; R.14 Jak pisać dobre wiadomości?; R.15 Zabawia nie ludzi, którzy lubią czytać; R.16 Zdobywanie pracy; R.17 Tak więc chcielibyście zostać autorami lub redaktorami stron WWW; R.18 Witryny poświęcone pisaniu dla Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7197-928-2
1. Wprowadzenie: Dlaczego funkcjonalność; 2. Projektowanie stron; 3. Projektowanie treści; 4. Projektowanie witryn; 5. Projektowanie Internetu; 6. Sieć a niepełnosprawni; 7. Obsługa międzynarodowej publiczności; 8. Prognozy na przyszłość: jedyną stałą cechą Sieci jest zmienność; 9. Wniosek - prostota projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projektowanie stron WWW. Jak to robić? / Robin Williams, John Tollet. - Gliwice : Helion, 2004. - 299,[5] s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-234-3
Cz. I Korzystanie z sieci WWW: 1. Czym jest sieć www, 2. Przeszukiwanie Internetu. Cz. II Tworzenie stron www: 3. Czym właściwie są strony www?, 4. Co warto wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć własną witrynę. Cz. III Projektowanie publikacji www : 5. Publikacje drukowane a publikacje w sieci www, 6. Podstawowe zasady projektowania, 7. Projektowanie interfejsu i systemu nawigowania, 8. Jak odróżnić dobry projekt od złego. Cz. IV Kolory, grafika i czcionki: 9. Kolory w Internecie, 10. Podstawy grafiki komputerowej, 11. Jak przygotować pliki graficzne do wykorzystania w sieci www, 12. Typografia w sieci www, 13. Wskazówki i podpowiedzi dla zaawansowanych. Cz. V Skończyłeś - i co dalej? : 14. Przetestuj i popraw witrynę, 15. Jak przesłać uaktualnić witrynę na serwerze, 16. Jak zarejestrować witrynę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej