Source
Książki
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Form of Work
Książki
(7)
E-booki
(1)
Status
available
(7)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(4)
Author
Bulandra Agata
(1)
Castro Elizabeth
(1)
Collin Simon
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koronkiewicz Paweł
(1)
Mee Robert
(1)
Nielsen Jakob
(1)
Price Jonathan
(1)
Price Lisa
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rice David
(1)
Stafford Rendy
(1)
Tollet John
(1)
Williams Robin
(1)
Yablonski Jon
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2020 - 2023
(1)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Strony WWW
(7)
Internet
(2)
Baza danych
(1)
Google
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Pisanie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Spam
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
8 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-715-9
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
HTML 4 / Elizabeth Castro. - Wyd.2. - Gliwice : Helion, cop. 2000. - 408 s. : rys. ; 23 cm.
(Po prostu)
Subject
Części składowe języka HTML, Szkielet strony www, Formatowanie tekstu, Tworzenie ilustracji, Wykorzystanie ilustracji, Układ strony, Połączenia i odnośniki, Listy, tabele, ramki, Formularze, Multimedia, Prezentacja kaskadowych Arkuszy stylów, Tworzenie arkuszy stylów, Określanie wyglądu strony za pomocą stylów, Skrypty, Podstawy javaScriptu, Publikowanie stron www, programy narzędziowe HTML, Kompatybilność języka HTML.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w sieci / Simon Collin ; tłum. Andrzej Święch. - Warszawa : FELBERG SJA, 2002. - 191, [1] s. : rys. ; 20 cm.
ISBN: 83-88667-10-6
Marketing w Internecie, Budowanie marki w Internecie, Witryny,Zzwartość witryny, Promowanie witryny, Reklama w sieci, Pomiar reackji odbiorców, Marketing bezpośredni, E-fcommerce, Public relations i kontakty z mediami, Badania i analizy rynku, O marketingu w Internecie, Działanie w sieci, Katalog www.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15133-1
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-283-8056-1

Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają.

Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.

W książce:

  • prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu
  • modele predykcyjne i heurystyka UX
  • nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy
  • warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa
  • implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii

UX: projekty ukierunkowane na użytkownika!

Jon sprawia, że pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i zastosować je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość sprawniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych

Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST

Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta. Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest przydatnym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu

Jens Oliver Meiert, Meiert.com

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Book
In basket
ISBN: 83-7197-772-7
R.1 Dla kogo piszemy w Internecie?; R.2 Co takiego właściwie tworzymy?; R.3 Co sieć zrobi z naszym tekstem?; R.4 Uwaga!; R.5 Zasada pierwsza: zredukujcie tekst!; R.6 Zasada druga: niech wasz tekst będzie łatwy do przeglądania!; R.7 Zasada trzecia: utwórzcie aktywne łącza!; R.8 Zasada czwarta: twórzcie krótkie akapity!; R.9 Zasada piąta: zredukujcie chaos poznawczy!; R.10 Zasada szósta: piszcie strawne menu!; R.11 Pisanie w standardowym stylu; R.12 Tworzenie materiałów wsparcie klienta, które rzeczywiście pomagają; R.13 Jak pisać dla wybranych rynków, pojedynczych ludzi i prasy?; R.14 Jak pisać dobre wiadomości?; R.15 Zabawia nie ludzi, którzy lubią czytać; R.16 Zdobywanie pracy; R.17 Tak więc chcielibyście zostać autorami lub redaktorami stron WWW; R.18 Witryny poświęcone pisaniu dla Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7197-928-2
1. Wprowadzenie: Dlaczego funkcjonalność; 2. Projektowanie stron; 3. Projektowanie treści; 4. Projektowanie witryn; 5. Projektowanie Internetu; 6. Sieć a niepełnosprawni; 7. Obsługa międzynarodowej publiczności; 8. Prognozy na przyszłość: jedyną stałą cechą Sieci jest zmienność; 9. Wniosek - prostota projektu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Projektowanie stron WWW. Jak to robić? / Robin Williams, John Tollet. - Gliwice : Helion, 2004. - 299,[5] s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-234-3
Cz. I Korzystanie z sieci WWW: 1. Czym jest sieć www, 2. Przeszukiwanie Internetu. Cz. II Tworzenie stron www: 3. Czym właściwie są strony www?, 4. Co warto wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć własną witrynę. Cz. III Projektowanie publikacji www : 5. Publikacje drukowane a publikacje w sieci www, 6. Podstawowe zasady projektowania, 7. Projektowanie interfejsu i systemu nawigowania, 8. Jak odróżnić dobry projekt od złego. Cz. IV Kolory, grafika i czcionki: 9. Kolory w Internecie, 10. Podstawy grafiki komputerowej, 11. Jak przygotować pliki graficzne do wykorzystania w sieci www, 12. Typografia w sieci www, 13. Wskazówki i podpowiedzi dla zaawansowanych. Cz. V Skończyłeś - i co dalej? : 14. Przetestuj i popraw witrynę, 15. Jak przesłać uaktualnić witrynę na serwerze, 16. Jak zarejestrować witrynę
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again