Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(14)
Autor
Robbins Stephen P
(3)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Deutsch Morton
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goffman Erving
(1)
Gros Urszula
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Leathers Dale G
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Sankowska Anna
(1)
Siara Olga
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wren Kevin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(16)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Stosunki interpersonalne
(18)
Organizacje
(6)
Zachowanie
(6)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Negocjacje
(4)
Grupy społeczne
(3)
Kadry
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacja
(3)
Praca
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Internet
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konformizm
(2)
Motywacja
(2)
Postawy
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zarządzanie
(2)
Zawód
(2)
Autoprezentacja
(1)
Bhp
(1)
Dyskusja
(1)
Godność ludzka
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kultura
(1)
Logika
(1)
Miłość
(1)
Naród
(1)
Osobowość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Perswazja
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przestrzeń
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płeć
(1)
Retoryka
(1)
Rodzina
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stres
(1)
Wywiady
(1)
Władza
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zaufanie
(1)
Zmianowość pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy teoretyczne zarządzania zaufaniem. 2. Główne aspekty budowania systemów zaufania. 3. Organizacja wirtualna. 4. Przykłady zarządzania zaufaniem w organizacjach wirtualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zachowań w organizacji, Podstawy zachowania jednostki, Osobowość i emocje, najważniejsze teorie motywacji, Motywacja: od koncepcji do zastosowań, Indywidualne podejmowanie decyzji, Grupy w organizacji, Podstawy zachowań grupowych, Charakterystyka zespołów roboczych, Komunikacja, Przywództwo i budowanie zaufania, Władza a polityka, Konflikt i negocjacje, System organizacyjny, Podstawy struktury organizacyjnej, Technologia i projektowanie pracy, Systemy ocen i wynagrodzeń, Kultura organizacji, Zmiana i rozwój organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (12 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej