Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(151)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(151)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(90)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(97)
Czytelnia
(108)
Autor
Kacmajor Magdalena
(6)
Eichelberger Wojciech
(4)
Izdebski Paweł
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Stewart John
(3)
Argyle Michael
(2)
Berne Eric
(2)
Chakowski Maciej
(2)
Domachowski Waldemar
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Goffman Erving
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kosek-Nita Bogumiła
(2)
Kot Sylwia
(2)
Leary Mark
(2)
Mandal Eugenia
(2)
Muszyński Wojciech
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Raś Danuta
(2)
Sankowska Anna
(2)
Satir Virginia
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Wańtuchowicz Monika
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Degen Ursula
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Dziurdzikowska Renata
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Emmons Michael
(1)
Evatt Cris
(1)
Feld Bruce
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasz Adrian
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Goleman Daniel
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Em
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harkins Phil
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herriger Catherine
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(120)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(151)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(152)
Temat
Stosunki interpersonalne
(138)
Komunikacja społeczna
(28)
Psychologia społeczna
(22)
Rodzina
(16)
Zarządzanie
(16)
Konflikt
(13)
Manipulacja (psychol.)
(12)
Praca
(11)
Organizacja
(10)
Przywództwo
(10)
Grupy społeczne
(9)
Interakcje społeczne
(9)
Menedżerowie
(9)
Osobowość
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Zachowanie
(8)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Miłość
(7)
Patologia społeczna
(7)
Praca zespołowa
(7)
Język
(6)
Organizacje
(6)
Postawy
(6)
Prześladowanie w miejscu pracy
(6)
Psychoterapia
(6)
Kadry
(5)
Kobieta
(5)
Motywacja
(5)
Mężczyzna
(5)
Młodzież
(5)
Negocjacje
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Dziecko
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Małżeństwo
(4)
Perswazja
(4)
Psychologia
(4)
Retoryka
(4)
Samopoznanie
(4)
Społeczeństwo
(4)
Asertywność
(3)
Internet
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Psychologia stosowana
(3)
Płeć
(3)
Rozmowa
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Uprzedzenia
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Władza
(3)
Empatia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konformizm
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marginalizacja społeczna
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo
(2)
Poznanie
(2)
Prawo pracy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przemoc
(2)
Przyjaźń
(2)
Publicystyka polska
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rodzice
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Stres
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zaufanie
(2)
Zawód
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dyskusja
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1945-
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
Literatura
(1)
152 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Manipulacje skoncentrowane na samoocenie; Manipulacje wykorzystujące dysonans poznawczy; Manipulacje emocjami; Manipulacje poczuciem kontroli; Manipulacje oparte na wrodzonych automatyzmach; Manipulacjyne kontrowersje; Psychologia przeciwstawienia się manipulacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
Twarz: analiza rytualnych aspektów interakcji społecznej, Okazywanie szacunku i autoprezentacja, Zakłopotanie a organizacja społeczna, Zaangażowanie i wyobcowanie, Symptomy psychiatryczne a porządek publiczny, W poszukiwaniu akcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje interpersonalne : proces porozumiewania się / Ronald B. Adler, Lawrence B. Rosenfeld, Russell F. Proctor II ; przekł. Grażyna Skoczylas. - Wyd. III zmienione (na podstawie XIII wydania oryginału). - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS , 2018. - XVIII, 413, [92] s. : il. kolor. ; 26 cm.
Zawiera: Część I. Podstawy porozumiewania się międzyosobowego: 1. Procesy międzyosobowe; 2. Kultura a porozumiewanie się międzyosobowe; 3. Porozumiewanie się międzyosobowe a „ja”; 4. Spostrzeganie innych. Część II. Tworzenie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości: 5. Język; 6. Komunikacja niewerbalna; 7. Słuchanie. Odbieranie wiadomości i reagowanie; 8. Emocje. Część III: Aspekty relacji interpersonalnych: 9. Dynamika relacji interpersonalnych; 10. Porozumiewanie się w bliskich relacjach. Przyjaciele, rodzina i partnerzy w związkach uczuciowych; 11. Klimat porozumiewania się; 12. Radzenie sobie z konfliktami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część Pierwsza: Odkrywanie tajemnic skutecznego przywództwa : 1. Zasady przewodzenia : postawa skutecznego przywództwa , 2. Konteksty przywództwa . Część druga : Opanowanie kontekstów przywództwa : 3. Organizacja sterowania odgórnie : to wcale nie jest takie proste , 4. Organizacja koleżeńska : przewodzenie równym sobie , 5. Organizacja w stanie kryzysu : jak przekształcić zagrożenia w możliwości , 6. Kiedy organizacje się zmieniają : transformacja kultury , 7. Organizacja przedsiębiorcza : dzielenie się wizją z innymi , 8. Organizacja akademicka : czego można się nauczyć z doświadczenia Wharton , 9. Kultury narodowe a kontekst : przywództwo w dobie globalizmu . Część trzecia : Spojrzenie na przywództwo w szerszej perspektywie : 10. Serce przywództwa : motywowanie pracowników , 11. Jak zebrać to wszystko w jedną całość .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zaufania: Definicja zaufania; Źródła zaufania; Typologia zaufania; Zaufanie a moralność; Ekonomia zaufania- dlaczego zaufanie jest potrzebne organizacji?; Zaufanie w koncepcji kapitału intelektualnego; 2. Zarządzanie przez zaufanie w przedsiębiorstwie: Wytyczne do budowy zaufania; Rola lidera w zarządzaniu zachowaniem; Budowanie zaufania w zespole; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie wiedzą; Zarządzanie zaufaniem a zarządzanie w kryzysie; System odporności przedsiębiorstwa na defraudację i korupcję; 3. Zaufanie w otoczeniu przedsiębiorstwa: Strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Zaufanie w relacjach z partnerami biznesowymi; Zarządzanie lojalnością; Zarządzanie reputację; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa; 4. Zastosowanie metodologii zarządzania zaufaniem: Diagnoza stanu zarządzania zaufaniem w polskich przedsiębiorstwach; Zespoły wirtualne; Przetargi online; E-commerce; Wirtualne walne zgromadzenie; Zarządzanie zaufaniem w organizacjach- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Witamy w pozytywnie nieśmiałym życiu, 2. Nieśmiałość ciała, umysłu i Ja, 3. Z nieśmiałością przez życie, 4. Nieśmiałość na świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje”. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi?. Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych. Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się. Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby. Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii. Umiejętność interpersonalna 5. Wywieranie wpływu. Umiejętność interpersonalna 6. Rozwiązywanie konfliktów. Umiejętność interpersonalna 7. Gracz zespołowy. Umiejętność interpersonalna 8. „Zmiana biegów”. Podsumowanie. Lektury polecane. Index. O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi: Kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej; Nowa organizacja; Nowy kontrakt; Nowa kariera. Rozdział 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne: Społeczna natura człowieka; Dwa główne sposoby definiowania kompetencji społecznych; Talent interpersonalny; Kryteria oceny kompetencji społecznych; Kondycja interpersonalna i główne wyzwania interpersonalne; Kompetencje społeczne na mapie kompetencji zawodowych; Rozdział 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych: Modele uwarunkowań kompetencji społecznych; Predyspozycje a kompetencje. Modele deficytów skuteczności interpersonalnej; Rola treningu społecznego w rozwoju kompetencji społecznych; Portfolio interpersonalne. Rozdział 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych: Pomiar kompetencji społecznych jako pomiar psychologiczny; Diagnoza, retrognoza i prognoza; Aspekty kompetencji społecznych i wybór narzędzi pomiaru; Strategie pomiaru; Definiowanie kompetencji; Zliczanie i interpretacja wyników. Rozdział 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych: Predyspozycje intelektualne. Inteligencja społeczna; Predyspozycje osobowościowe. Temperament; Rola testów psychometrycznych w pomiarze predyspozycji. Rozdział 6. Biodane jako predyktory skuteczności interpersonalnej: Inwentarze biograficzne; Strukturyzowane wywiady biograficzne i behawioralne. Rozdział 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych: Wiedza społeczna i jej wpływ na skuteczność interpersonalną; Testy kompetencyjne (low-fidelity simulations); Wywiad sytuacyjny. Rozdział 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych: Testy sytuacyjne; Obserwatorzy. Rozdział 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych: Referencje; Socjometria; Ocena wieloźródłowa. Rozdział 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych – epilog. Rozdział 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych: Proces zmiany; Facylitowanie procesu zmiany; Nabywanie wprawy; Uczenie się dorosłych; Specyfika rozwoju kompetencji społecznych. Rozdział 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych: Biblioterapia - wykorzystanie lektury do wspierania rozwoju kompetencji społecznych; Prelekcje - jak inspirować do doskonalenia kompetencji społecznych; E-learning - interpersonalne szkolenia elektroniczne. Rozdział 13. Trening umiejętności społecznych: Zasadnicze cele i modele treningu umiejętności społecznych; Rola metod aktywnych w treningu umiejętności społecznych; Dobre praktyki treningu umiejętności społecznych; Techniki odgrywania roli i modelowania zachowań; Praktyczne wskazówki pomocne przy projektowaniu programu treningu umiejętności społecznych (TUS); Podstawowe umiejętności społeczne jako punkt wyjścia rozwoju wysokiej skuteczności interpersonalnej; Specyficzne techniki treningu umiejętności społecznych; Transfer umiejętności społecznych; Ściągawka dla trenera. Rozdział 14. Coaching umiejętności interpersonalnych: Istota i style coachingu; Naturalny trening społeczny a rozwój umiejętności interpersonalnych; Coaching umiejętności interpersonalnych a naturalny trening społeczny; Coaching oparty na dowodach (evidence based coaching); Self-coaching i autotrenażer miękkich kompetencji; Peer coaching. Action learning; E-coaching - zdalne wspomaganie rozwoju kompetencji. Rozdział 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych – epilog. Bibliografia. Indeks. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi?, 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne, 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych, 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych, 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych, 6. Biodane jako predykatory skuteczności interpersonalnej, 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych, 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych, 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych, 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych - epilog, 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych, 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych, 13. Trening umiejętności społecznych, 14. Coaching umiejętności interpersonalnych, 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych - epilog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Część I. Zrozumieć chroniczny wstyd. 1. Wstyd: problem, o którym się nie mówi; 2. Wstyd jest relacyjny; 3. Wstyd i relacyjny mózg; 4. Relacyjne i neurobiologiczne narracje o wstydzie; 5. Rozpoznanie wstydu. Część II. Uleczyć chroniczny wstyd. 6. Wymagania do pracy z chronicznym wstydem; 7. Budowanie prawopółkulowego kontaktu; 8. Narracja jako integracja prawej półkuli mózgu; 9. Wyciąganie wstydu na światło i powietrze; 10. Praca ze zdysocjowanym wstydem; 11. Redukcja wstydu na przestrzeni życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia Praktyczna - Poradnik)
(Psychologia Praktyczna - Poradnik)
Przedmowa; Wstęp; Określenie Dawców i Biorców; Którym typem jesteś Ty?; System odwzajemniania się stosowany przez Biorcę; Trójkąt małżeński; Ocena obydwu typów; Zalecenia: jakie podjąć działania?; Historie jak z serialu telewizyjnego; Dawcy i Biorcy wśród znakomitości; Książęce zaślubiny; Dawcy i Biorcy w filmie; Ja mam rację - ty się mylisz; Gdy pokój jest bardziej brutalny niż wojna; Ankieta: jesteś Dawcą czy Biorcą?; Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Rzut oka na świat socjotechniki: Z czego wynika wartość tej książki; Socjotechnika - przegląd zagadnienia; Podsumowanie. 2. Gromadzenie informacji: Gromadzenie informacji; Źródła gromadzonych informacji; Tworzenie modelu komunikacji; Zalety modeli komunikacji. 3. Wywoływanie: Na czym polega wywoływani?; Cele wywoływania; Jak opanować technikę wywoływania?; Podsumowanie. 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek: Na czym polega wchodzenie w rolę?; Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli; przykłady skutecznego wchodzenia w rolę; Podsumowanie. 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice: Tryby myślenia; Mikroekspresje; Programowanie neurolingwistyczne (NLP); Rozmowa i przesłuchanie; Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia; Przepełnienie bufora u człowieka; Podsumowanie. 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji: Pięć podstaw wywierania wpływu; Taktyki wywierania wpływu; Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości; Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary; Manipulacja w socjotechnice; Podsumowanie. 7. Narzędzia socjotechnika: Narzędzia fizyczne; Internetowe narzędzia gromadzenia informacji; Podsumowanie. 8. Analiza przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze: Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji; Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych; Przypadek Hadnagy’ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny; Przypadek Hadnagy’ego nr 2. Skandal w parku rozrywki; Tany przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna; Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera; Dlaczego warto analizować przypadki; Podsumowanie. 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków: Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego; Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń; Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zachęcić pozyskać socjotechnicy; Aktualizacja oprogramowania; Praca nad scenariuszami; Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych; Uwagi końcowe; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej