Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Autor
Ferguson George A
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Takane Yoshio
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Haman Jacek
(1)
Jasiński Mikołaj
(1)
Kopczewska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa
(1)
Lissowski Grzegorz
(1)
Mikrut Adam
(1)
Młodak Andrzej
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Statystyka
(10)
Pedagogika
(5)
Statystyka matematyczna
(3)
Ekonometria
(2)
Psychologia
(2)
Analiza numeryczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Klasyfikacja
(1)
Nauki społeczne
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
SPSS
(1)
Socjologia
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I: Podstawy statystyki. 1. Podstawowe pojęcia statystyki. 2. Rozkłady liczebności i ich przedstawienie graficzne. 3. Zapis statystyczny. 4. Miary tendencji centralnej. 5. Miary zmienności, skośności i kurtozy. 6. Prawdopodobieństwo i rozkład dwumianowy. 7. Krzywa normalna. 8. Regresja i korelacja. 9. Pobieranie prób i rozkład z próby 10. Oszacowanie i rozkład t. 11. Testowanie hipotez - średnie. 12. Testowanie hipotez - inne statystyki. 13. Analiza liczebności z zastosowaniem chi-kwadrat. Część II: Planowanie eksperymentów. 14. Struktura i planowanie eksperymentów. 15. Analiza wariancji - klasyfikacja jednoczynnikowa. 16. Analiza wariancji - klasyfikacja dwuczynnikowa. 17. Analiza wariancji - klasyfikacja trójczynnikowa. 18. Procedury porównań wielokrotnych. 19. Pomiary powtarzane i inne plany eksperymentalne. 20. Analiza kowariancji. Część III: Statystyka nieparametryczna. 21. Statystyka rang. 22. Nieparametryczne testy istotności. Część IV: Testy psychologiczne i statystyka wielozmiennowa. 23. Zagadnienia statystyczne konstruowania testów. 24. Błędy pomiaru. 25. Przekształcanie wyników - normy. 26. Wybrane techniki wielozmiennowe. 27. Regresja wielokrotna i analiza wariancji. 28. Analiza czynnikowa. Dodatek: Tablice statystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy statystyki. 1. Podstawowe pojęcia statystyki. 2. Rozkłady liczebności i ich przedstawienie graficzne. 3. Zapis statystyczny. 4. Miary tendencji centralnej. 5. Miary zmienności, skośności i kurtozy. 6. Prawdopodobieństwo i rozkład dwumianowy. 7. Krzywa normalna. 8. Regresja i korelacja. 9. Pobieranie prób i rozkład z próby 10. Oszacowanie i rozkład t. 11. Testowanie hipotez - średnie. 12. Testowanie hipotez - inne statystyki. 13. Analiza liczebności z zastosowaniem chi-kwadrat. Część II: Planowanie eksperymentów. 14. Struktura i planowanie eksperymentów. 15. Analiza wariancji - klasyfikacja jednoczynnikowa. 16. Analiza wariancji - klasyfikacja dwuczynnikowa. 17. Analiza wariancji - klasyfikacja trójczynnikowa. 18. Procedury porównań wielokrotnych. 19. Pomiary powtarzane i inne plany eksperymentalne. 20. Analiza kowariancji. Część III: Statystyka nieparametryczna. 21. Statystyka rang. 22. Nieparametryczne testy istotności. Część IV: Testy psychologiczne i statystyka wielozmiennowa. 23. Zagadnienia statystyczne konstruowania testów. 24. Błędy pomiaru. 25. Przekształcanie wyników - normy. 26. Wybrane techniki wielozmiennowe. 27. Regresja wielokrotna i analiza wariancji. 28. Analiza czynnikowa. Dodatek: Tablice statystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza taksonomiczna w statystyce regionalnej / Andrzej Młodak. - Warszawa : Difin, 2006. - 261 s. : il., tab. ; 23 cm.
1. Statystyka regionalna - dokonania i wyzwania. 2. Porównywanie obiektów wielocechowych i struktur. 3. Metody klasyfikacyjne. 4. Syntetyczne mierniki rozwojowe. 5. Elementy analizy decyzyjnej w taksonomii. 6. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do analizy danych przestrzennych. 2. Podstawowe operacje w programie R CRAN. 3. Macierze wag. 4. Statystyki globalne i lokalne. 5. Wariogram i korelogram. 6. Modelowanie przestrzenne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Statystyka opisowa: 1. Informacje wprowadzające. Podstawowe pojęcia i definicje, 2. Opis materiału statystycznego, 3. Miary tendencji centralnej, 4. Miary zmienności, asymetrii i kurtozy. Cz.II Prawdopodobieństwo: 5. Prawdpodobieństwo i rozkłady teoretyczne, 6. Próba i rozkład z próby. Cz.III Statystyka indukcyjna: 7. Estymacja parametrów statystycznych, 8. Testowanie hipotez statystycznych. Parametryczne testy istotności, 9. Jednoczynnikowa analiza wariancji (ANOVA), 10. Testy nieparametryczne, 11. Badanie związku między zmiennymi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Metody statystyczne w analizie sprzedaży: Wprowa dzenie; Analiza struktury sprzedaży; Analiza dynamiki sprzedaży; Wskaźnik wykonania planu sprzedaży; Funkcja sprzedaży; Funkcja regresji sprzedaży; Analiza sprzeda ży na podstawie funkcji regresji; Pytania i zadania. R.2 Metody statystyczne w procedurach segmentacji ryn ku: Wprowadzenie; Podejście a priori w segmentacji rynku; Segmentacja post hoc; pytania i zadania. R.3 Metody statystyczne w identyfikacji pozycji marki na rynku: Wprowadzenie; Metody pośrednie określania pozycji marki na rynku; Metody bezpośrednie: podejście atrybutowe; Metody bezpośrednie: podejście bezatrybuto we; Pytania i zadania. R.4 Metody statystyczne w ocenie skuteczności działań marketingowych: Wprowadzenie; Parametryzacja produktu; Ocena wrażliwości sprzedaży na zmianę ceny jednostko wej produktu; Parametryzacja komunikacji z rynkiem; Ocena kanałów dystrybucji pod względem ich drożności oraz efektywności działania; Ocena wrażliwości sprzeda ży na zespół działań marketingowych; Ocene efektywno ści nakładów na marketing; Pytania i zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wykłady z Socjologii / red. nauk. Piotr Sztompka ; Tom 6)
I. Wprowadzenie: Struktura badania statystycznego; Rozkłady statystyczne. II. Opis rozkładu statystycznego jednej zmiennej: Parametry poziomy wartości; Parametry rozproszenia; Błędy opisu a interpretacja parametrów rozkładu jednej zmiennej; Agregacja i dekompozycja parametrów rozkładu jednej zmiennej; Inne parametry rozkładu jednej zmiennej. III. Zależności statystyczne miedzy dwiema zmiennymi: Własności rozkładu łącznego i funkcje dwóch zmiennych; Regresje pierwszego rodzaju i związane z nimi zależności statystyczne; Regresja drugiego rodzaju liniowa i skorelowanie liniowe; Korelacja rangowa; Zależność stochastyczna; Kierunek zależności statystycznej. IV. Zależności statystyczne między wieloma zmiennymi: Regresja i korelacja wielokrotna liniowa; Korelacja cząstkowa; Dalsze problemy regresji i korelacji wielokrotnej liniowej; Metody wielowymiarowej analizy statystycznej. V. Podstawy wnioskowania statystycznego: Podstawy rachunku prawdopodobieństwa; Rozkłady zmiennych losowych i twierdzenia graniczne; Populacja i prosta próba losowa; Schematy doboru prób losowych. VI. Wnioskowanie statystyczne: Estymacja punktowa i przedziałowa; Podstawy weryfikacji hipotez statystycznych; Weryfikacja hipotez parametrycznych; Weryfikacja hipotez nieparametrycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budowa bazy danych i jej przekształcenia, 2. Podstawowe statystyki, 3. Test współzależności między zmiennymi: korelacje, r-Pearsona i Rho-Spearmana. Badanie zależności między samoaktualizacją i makiawelizmem a skuteczność pracy, 4. Test 1 dla jednej próby. Porównanie wyników grupy w odniesieniu do norm, 5. Test t-Studenta dla prób niezależnych. Badanie porównań społecznych, 6. Test t dla prób zależnych. ANOVA jednoczunnikowa. Badanie utajonych postaw, 7. Jednoczynnikowa analiza wariacji z powtarszanym pomiarem. Badanie efektów odnoszenia do "ja" utajonych stymulacji afektywnych, 8. Dwuczynnikowa analiza wariacji. Badanie regulacyjnej funkcji pocucia winy, 9. Testy nieparametryczne. Badanie naz zmianą subiektywnej oceny wytworzonej reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz. I Procedura w badaniach pedagogicznych, Cz. II Statystyka opisowa, Cz. III Procedura wnioskowania statystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz. I Procedura w badaniach pedagogicznych, Cz. II Statystyka opisowa, Cz. III Procedura wnioskowania statystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Opis rozkładu empirycznego jednej zmiennej. 1. Porządkowanie i grupowanie danych statystycznych. 2. Graficzne metody prezentowania danych statystycznych. II. Podstawowe charakterystyki liczbowe zbiorowości statystycznych. 1. Typowe rozkłady empiryczne. 2. Miary tendencji centralnej. 3. Miary zmienności (dyspersji) 4. Miary asymetrii. 5. Miary koncentracji. III. Analiza współzależności zjawisk. 1. Korelacja - wyjaśnienie pojęcia. 2. Metody badania zależności między zmiennymi przedziałowymi i stosunkowymi. 3. Metody badania zależności między zmiennymi porządkowymi. 4. Metody badania zależności między zmiennymi nominalnymi. 5. Metody badania zależności między zmienna nominalną i innymi rodzajami zmiennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej