Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(21)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gardian-Miałkowska Renata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Baran Beata
(1)
Białas Patrycja
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Cegiełko Paweł
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Datko Marek
(1)
Goldman Martin
(1)
Gregory Anne
(1)
Grygiel-Kaleta Żaneta
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kwik Marek
(1)
Leja Andżelika
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Machoń Mirosław
(1)
Makowiec Aneta
(1)
Matyjaszek Dorota
(1)
Mazur Artur (1978- )
(1)
Mercik Anna
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Morański Wojciech
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożóg Marcin
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pudło Anna
(1)
Rej Anna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozkuszka Anna
(1)
Rozpędek Beata
(1)
Samek-Skwara Krystyna
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Sternal Szymon
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Sponsoring
(25)
Public relations
(13)
Przedsiębiorstwo
(7)
Reklama
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Marketing
(5)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Sport
(3)
Targi i wystawy
(3)
Kobieta
(2)
Mężczyzna
(2)
Promocja
(2)
Prostytucja
(2)
Reklama internetowa
(2)
Administracja publiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Controlling
(1)
Ekologia
(1)
Faktoring
(1)
Forfaiting
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka leśna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Igrzyska sportowe
(1)
Internet
(1)
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Lobbing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Merchandising
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Outsourcing
(1)
Paliwa
(1)
Piwowarstwo
(1)
Polska
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo pierwokupu
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Telewizja
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Polska
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Kulturą ; T. 8)
1. Teoretyczne zagadnienia z zakresu sponsoringu: Sponsoring jako element marketingu mix; Sponsoring a strategia marketingowe; Formy sponsoringu; Sponsoring jako element CSR; Rola sponsoringu kultury w promowaniu marki; Ewaluacja działań sponsoringowych; Prawne uwarunkowania sponsoringu w Polsce; 2. Rynek kultury w Polsce: Instytucje kultury w Polsce; Finansowanie kultury w Polsce; 3. Sponsoring w działalności Kompanii Piwowarskiej SA: Rynek piwa w Polsce; KP- droga do lidera rynku; Działania Kompanii Piwowarskiej w zakresie CSR; Sponsoring wydarzeń kulturalnych przez marki KP; Efekty działalności KP w zakresie CSR oraz sponsoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Współpraca z prasą: 1. Informacja prasowa, 2. Baza danych, 3. Konferencja prasowa, 4. Inne możliwości, 5. PR w sytuacjach kryzysowych. II. Kontakty z opinia publiczną: 1. Na zewnątrz: informowanie klientów, 2. Do wewnątrz: informowanie i motywowanie, 3. Sponsoring
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, rys historyczny i podział prostytucji, 2. Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu, 3. Metodologia badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, rys historyczny i podział prostytucji, 2. Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu, 3. Metodologia badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej