Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(20)
Autor
Bywalec Czesław
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Aldridge Alan
(1)
Barański Janusz
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Dant Tim
(1)
Doszyń Mariusz
(1)
Hozer Józef
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pietrowicz Krzysztof
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Świecka Beata
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Żebrowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(24)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Spożycie
(24)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Gospodarstwo domowe
(5)
Budżety rodzinne
(3)
Jakość życia
(3)
Społeczeństwo
(3)
Dziecko
(2)
Gospodarka
(2)
Organizacja
(2)
Postawy
(2)
Racjonalność
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Stopa życiowa
(2)
Alkoholizm
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżet
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Kobieta
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura materialna
(1)
Materializm
(1)
Miasta
(1)
Mieszkania
(1)
Moda
(1)
Młodzież
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Nałóg
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Produkcja
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Przyczynowość
(1)
Rodzina
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzemiosło
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spożcyie
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Upadłość
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Więź społeczna
(1)
Wykształcenie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Spożycie napojów alkoholowych. 2. Picie alkoholu i jego konsekwencje. 3. Ekonometryczna analiza popytu na napoje alkoholowe. 4. Niektóre błędy nielosowe występujące przy określaniu poziomu spożycia alkoholu i sposoby ich ograniczania. 5. Możliwość wykorzystania rozkładu spożycia napojów alkoholowych do szacowania liczby osób pijących nadmiernie. 6. Szacowanie liczby alkoholików na podstawie wzoru E. M. Jellinka. 7. Problemy szacowania wielkości kosztów i strat spowodowanych nadużyciem alkoholu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciej Żakowski. - Warszawa : Sic! Wydawnictwo, 2006. - 204, [1] s. : rys. ; 21 cm.
(Key Concepts)
1.Konsumpcja jako pojęcie kluczowe. 2.Produkcja i konsumpcja. 3. Społeczeństwo konsumpcyjne: utopia czy dystopia? 4.Życie w społeczeństwie konsumpcyjnym. 5.Magdonaldyzacja i disneizacja. 6.Aktywizm konsumencki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny / Czesław Bywalec. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 296, [9] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Ekonomia / C.H.Beck)
Rozdział I. Terminologiczne i typologiczne problemy sfery konsumpcji. Rozdział 2. Gospodarstwo domowe jako główny podmiot sfery konsumpcji. Rozdział 3. Przesłanki i uwarunkowania konsumpcji. Rozdział 4. Funkcje konsumpcji oraz prawidłowości jej rozwoju. Rozdział 5. Konsumpcja w teorii ekonomii - ujęcie historyczne. Rozdział 6. Konsumpcja w XXI wieku - nowe zjawiska i wyzwania. Rozdział 7. Konsumpcja społeczeństwa polskiego na tle przemian gospodarczych i społecznych po 1989 roku. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Decyzje gospodarstw domowych o niepewnych dochodach a teorie konsumpcji, 2. Uwarunkowania konsumpcji na przykładzie gospodarstw domowych osób bezrobotnych w Polsce w latach 2000-2006, 3. Metotodoliczne założenia badania konsumpcji gospodarstw domowych z osobami bezrobotnymi, 4. Sytuacja materialna gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem, 5. Zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem, 6. Warunkie mieszkaniowe i wyposażenie gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem w dobra trwałego uzytku, 7. Zróznicowanie wydatków konsumpcyjnych w gospodarstwach domowych osób bezrobotnych, 8. Zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych osób bezrobotnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Wstęp: kopiec z kamieni i miniatura stroju sportowego; Konsumowanie czy życie z przedmiotami?; Fetyszyzm a wartość społeczna z przedmiotów; Budowanie i zamieszkiwanie; Ubranie: tekst i rzecz; Zabawa z przedmiotami: interakcja z deską windsurfingową; Przedmioty w czasie: nowoczesność a "biografia"; Włącz mnie: przedmioty jako przekaźniki; Kto jest czym? Ludzie jako przedmioty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.I Podstawowe problemy terminologiczne i metodyczne badań konsumpcji w przekroju międzynarodowym; R.II Do bór metod badawczych; R.III Statystyczna analiza porównawcza wybranych krajów z punktu widzenia spożycia nie których artykułów żywnościowych, struktury wydatków konsumpcyjnych gospodarstw domowych oraz możliwości konsumpcyjnych w świetle efektywności czasu pracy. R.IV Analiza czynników i uwarunkowań zróżnicowania spożycia
dóbr i usług w badanych krajach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych. 2. Uznawanie wartości i styl życia rodzin ludzi młodych. 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych. 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych. 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych. 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych. 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług. 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2984)
I. Spojrzenia z oddali, Moda, wolność i kultura konsumpcji, Wykichana kultura. Wirusy, pandemie, mody, Rzeczy nasze pospolite, czyli co trzyma nas razem. O źródłach porządku społecznego w społeczeństwie mody, Moda i tożsamość-dylematy współczesnego człowieka w świecie konsumpcji, II. Mechanizmy, Unisex i ultrasi, Moda, wolność i polityka społeczna, O modzie i kulturze z drugiej ręki, Sprzętowa namiastka czyli o fotografii bez fotografii, Liminalność pośród mgły-o modzie na "refleksyjną duchowość".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : tabl. ; 23 cm.
Kształtowanie się rynku młodych konsumentów, Ekonomiczne i społeczne warunki kształtowania rynku młodych konsumentów w Polsce w latach 90-tych, ZAchowania młodych konsumentów, Badania marketingowe na rynku młodych konsumentów, Kształtowanie podazy dóbr na rynku młodych konsumentów, Dystrybucja dóbr na rynku młodych konsumentów, Promocja na rynku młodych konsumentów, Nowe zjawiska i trendy na rynku młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce i rola ludzi młodych w krajach Unii Europejskiej. 2. Czynniki kształtujące podaż na rynkach młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 3. Czynniki kształtujące popyt na rynkach młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 4. Zachowania rynkowe młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 5. Perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza makdonaldyzacji: Kontekst społeczny. Pojęcie makdonaldyzacji odpowiedzią na społeczne zapotrzebowanie; Idea racjonalizacji; Przegląd definicji; Pojęcia pokrewne; Obecność w polskojęzycznej debacie; 2. Treść makdonaldyzacji: Warunki rozwoju zjawiska makdonaldyzacji; Zasady organizacji barów szybkiej obsługi: Sprawność, Wymierność, Przewidywalność, Sterowność, Ekstrapolacja zasad organizacji barów szybkiej obsługi na inne dziedziny życia; Skala zjawiska; Warunki ekspansji; Prognozy na przyszłość; 3. Głos z tłumu: Funkcja oceniająca; Ocena ekonomizna; Ocena pozaekonomiczna; Funkcja ekspresyjna, emotywna; Pozytywna: zachwyt, radość z udziału w globalnej wiosce; Negatywna: sprzeciw, złość, strach wobec groźby utraty tożsamości; Funkcja preskryptywna: Wzór do naśladowania; Apel o zmianę kierunków rozowju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
R.1 Geneza i rozwój centrów handlowych, R.2 Centrum handlowe jako instytucja społeczna, R.3 Budowanie społecznego znaczenia centrum handlowego na przykładzie Galerii Mokotów - perspektywa dramarturgiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Racjonalność organizacji i jej granice; Zygmunt Bauman: przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; Społeczeństwo konsumpcyjne i jego problemy; Singiel, czyli utopia życia zorganizowanego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cywilizacyjne związki konsumpcji z produkcją, 2. Rola pracy i konsumpcji w powstawaniu nietrwałej konsumpcji w krajach kręgu kultury zachodniej, 3. Realne procesy konsumpcji a wzorzec trwałej konsumpcji, 4. Edukacja w kierunku trwałej konsumpcji, 5. Dostosowanie struktur do nowych potrzeb, w okresie zmiany wzorców konsumpcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Racjonalność organizacji i jej granice; Zygmunt Bauman: przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; Społeczeństwo konsumpcyjne i jego problemy; Problem odpowiedzialnego zarządzania przestrzenią publiczną. Niby-miejsca i miejsca, czyli o miastach i autostradach; Singiel, czyli utopia życia zorganizowanego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Stare i nowe podziały : 1. Zmieniający się stosunek Polaków do obcych - czy w stronę otwartego świata?, 2. Strukturalne mistyfikacje : współcześni "ludzie luźni", 3. W poszukiwaniu "nowego przymierza" - wzajemne oczekiwania mężczyzn i kobiet w Polsce. Cz.II Wyłanianie się nowego konsumenta : 1. Konsumpcja jako model doświadczenia kulturowego, 2. Konsumpcja doznań w społeczeństwie transformacji, 3. Dzieci w roli konsumentów - przyspieszona socjalizacja konsumencka. Cz.III Polityka w życiu Polaków : 1. Cienie PRL, 2. Polityka symboliczna i pamięć zbiorowa. Zmiany nazw ulic po komunizmie, 3. Socjolog czasu transformacji-portret z negatywu. Cz.IV Przemiany sfery publicznej : 1. Od wartości postmaterialistycznych do materialistycznych - casus Polski, 2. Demokracja w małym mieście, 3. Przemiany więzi społecznych i ich konsekwencje dla sfery publicznej, 4. Brzydkie Kaczątko Europy, czyli Polska po czternastu latach transformacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej