Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(48)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(27)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(41)
Autor
Bywalec Czesław
(4)
Kieżel Ewa
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Kusińska Alicja
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Słaby Teresa
(2)
Aldridge Alan
(1)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Barański Janusz
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Czerny Mirosława
(1)
Dant Tim
(1)
Deniszczuk Lucyna
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Doszyń Mariusz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Hozer Józef
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Kiełczewski Dariusz
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kurowski Piotr
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Marody Mirosława
(1)
Mazurkiewicz Eugeniusz
(1)
Michaliszyn Beata
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Mącik Dorota
(1)
Panek Tomasz
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pietrowicz Krzysztof
(1)
Ritzer George
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Styrc Marta
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zielińska-Chmielewska Anna
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Śleboda Marta
(1)
Świecka Beata
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Żebrowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(44)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Spożycie
(46)
Konsumenci (ekon.)
(17)
Gospodarstwo domowe
(10)
Globalizacja
(5)
Jakość życia
(5)
Budżety rodzinne
(4)
Artykuły konsumpcyjne
(3)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka
(3)
Polska
(3)
Rynek
(3)
Społeczeństwo
(3)
Stopa życiowa
(3)
Banki
(2)
Banki internetowe
(2)
Dziecko
(2)
Nałóg
(2)
Organizacja
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Racjonalność
(2)
Reklama
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Upadłość
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Alkoholizm
(1)
Bezrobocie
(1)
Bogactwo
(1)
Budżet
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dochód
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumpcja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura materialna
(1)
Leśnictwo
(1)
Ludność
(1)
Materializm
(1)
Miasta
(1)
Mieszkania
(1)
Migracje
(1)
Minimum socjalne
(1)
Moda
(1)
Młodzież
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(1)
Produkcja
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przemysł
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Przyczynowość
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rzemiosło
(1)
Siła robocza
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spożcyie
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Urbanizacja
(1)
Usługi
(1)
Wieś
(1)
Więź społeczna
(1)
Wykształcenie
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Konsumpcja we współczesnej gospodarce; 2. Ekonomiczne i demograficzne uwarunkowania konsumpcji w regionach; 3. Poziom i struktura konsumpcji gospodarstw domowych w regionach; 4. Pozaekonomiczne uwarunkowania konsumpcji w regionach; 5. Zachowania rynkowe konsumentów w regionach; 6. Trendy konsumpcji i zachowań polskich konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Elity ekonomiczne jako przedmiot badań, 2.Dochody i wydatki konsumpcyjne w polskich gospodarstwach wysokodochodowych w latach 2000-2003, 3.Warunki funkcjonowania gospodarstw domowych polskich elit ekonomicznych w świetle badania empirycznego, 4.Wzorzec konsumpcji polskich elit ekonomicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; R.1 Konsumpcja w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego; R.2 Uwarunkowania funkcjonowania i zachowań podmiotów konsumpcji związane z kontynuacją procesów transformacji systemowej w Polsce i procesami integracyjnymi z Unią Europesjką; R.3 Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumentów w Polsce; R.4 Nowe trendy w zachowaniach polskich konsumentów; R.5 Style życia polskich konsumentów u progu integracji europejskiej - wybrane aspekty; R.6 Perspektywa zmian w obrębie funkcjonowania i zachowań gospodarstw konsumenckich; R.7 Polska w strukturach europejskich - opinie i postawy polskich konsumentów; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu: 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania; 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu; 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich; 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną: 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji; 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej; 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym; 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki: 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce; 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną; 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1. Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Decyzje gospodarstw domowych o niepewnych dochodach a teorie konsumpcji, 2. Uwarunkowania konsumpcji na przykładzie gospodarstw domowych osób bezrobotnych w Polsce w latach 2000-2006, 3. Metotodoliczne założenia badania konsumpcji gospodarstw domowych z osobami bezrobotnymi, 4. Sytuacja materialna gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem, 5. Zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem, 6. Warunkie mieszkaniowe i wyposażenie gospodarstw domowych dotkniętych bezrobociem w dobra trwałego uzytku, 7. Zróznicowanie wydatków konsumpcyjnych w gospodarstwach domowych osób bezrobotnych, 8. Zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych osób bezrobotnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sytuacja społeczno-gospodarcza Lityw, Łotwy, Polski i ukrainy na tle krajów Unii europejskiej, 2. Konsumenci jako uczestnicy procesów rynkowych i zmiana ich zachowań konsumpcyjnych, 3. Zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych w latach 2000-2005 i czynniki o tym decydujące, 4. Konsumenci na wybranych rynkach usług, 5. Polityka konsumencja Unii europejskiej a sytuacja konsumentów w wybrnaych krajach Europy Środkowo-Wschodniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i typologia sfery konsumpcji, 2. Determinanty konsumpcji, 3. Konsumpcja w teorii ekonomii - rys historyczny, 4. Funkcjie i prawidłowości rozowju konsumpcji, 5. Współczesna konsumpcja - nowe zjawiska i tendencje, 6. Konsumpcja a gospodarka - problem społecznej efektywności rozwoju gospodarczego, 7. Konsumpcja społęczeństwa polskiego po 1989 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Wstęp: kopiec z kamieni i miniatura stroju sportowego; Konsumowanie czy życie z przedmiotami?; Fetyszyzm a wartość społeczna z przedmiotów; Budowanie i zamieszkiwanie; Ubranie: tekst i rzecz; Zabawa z przedmiotami: interakcja z deską windsurfingową; Przedmioty w czasie: nowoczesność a "biografia"; Włącz mnie: przedmioty jako przekaźniki; Kto jest czym? Ludzie jako przedmioty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przegląd nowych środków konsumpcji: Świat Disneya; Nowe środki konsumpcji; Świątynie konsumpcji; Przegląd świątyń konsumpcji; Inne środki konsumpcji; Podsumowanie. R.2 Rewolucja w sferze konsumpcji a zmiany społeczne: Dlaczego teraz; Ile konsumujemy; Jak konsumujemy; Jak konsumują inni; Podsumowanie. R.3 Teoria socjologiczna a nowe środki konsumpcji: Teoria Marksa a środki konsumpcji; Teoria Webera a racjonalizacja, magiczność i odmagicznienie; Ponowoczesna teoria socjologiczna a magiczność na nowo; Podsumowanie. R.4 Racjonalizacja, magiczność i odmagicznienie: Racjo nalizacja nowych środków konsumpcji; Związek racjonalizacji z odmagicznieniem; Racjonalizacja jako umagicznienie; Podsumowanie. R.5 Umagicznianie na nowo - spektakl jako feeria i symulacja: Sepktakl; Feeria; Tworzenie spektaklu za pomocą symulacji; Podsumowanie. R.6 Umagicznianie na nowo - tworzenie spektaklu za po mocą implozji, czasu i przestrzeni: Implozja; Czas i przestrzeń; Podsumowanie. R.7 Skutki społeczne i przyszłość nowych środków konsumpcji: Czy nowe środki konsumpcji są faktycznie nowe; Inne kwestie; Rasa, klasa, płeć a świątynie konsumpcji Magia odmagiczniona, czyli dokąd zmierzamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Skłonność do nieplanowanych zakupów w dotychczasowych badaniach; 2. Typologia zakupów nieplanowanych; 3. Typologia polskich konsumentów; 4. Zwyczaje konsumentów różniących się strukturą motywacji do kupowania nieplanowanego; 5. Charakterystyka osobowościowa konsumentów różniących się motywacją do zakupów nieplanowanych; 6. Polski konsument a badania zachodnie; 7. Patomechanizmy, diagnoza, wskazówki terapeutyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.I Podstawowe problemy terminologiczne i metodyczne badań konsumpcji w przekroju międzynarodowym; R.II Do bór metod badawczych; R.III Statystyczna analiza porównawcza wybranych krajów z punktu widzenia spożycia nie których artykułów żywnościowych, struktury wydatków konsumpcyjnych gospodarstw domowych oraz możliwości konsumpcyjnych w świetle efektywności czasu pracy. R.IV Analiza czynników i uwarunkowań zróżnicowania spożycia
dóbr i usług w badanych krajach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Monografia stanowi próbę syntezy koncepcji pomiaru i określenia zmian efektywności przedsiębiorstw mięsnych w Polsce w latach 2010-2017. Badania dotyczyły ubojni, zakładów mięsnych, zakładów drobiarskich oraz przedsiębiorstw handlowo-usługowych w obrocie mięsem i wyrobami z mięsa. Celem głównym pracy było określenie na płaszczyźnie teoriopoznawczej, empirycznej oraz utylitarnej poziomu i zmian efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw mięsnych w Polsce w latach 2010-2017. Dane finansowe pochodziły z bazy danych EMIS Intelligence/Professional i posłużyły do wyznaczenia zmian efektywności finansowej w latach 2010-2016 oraz efektywności technicznej w latach 2012-2015 dla 695 przedsiębiorstw mięsnych. Drugi pierwotny materiał badawczy, otrzymany z kwestionariuszy ankiet przeprowadzonych w 100 przedsiębiorstwach mięsnych w Polsce w 2017 roku, posłużył do wyznaczenia zmian efektywności środowiskowej i wybranych aspektów efektywności organizacyjnej w latach 2010-2017. Z przeprowadzonej oceny efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw wynika, że statystycznie istotne znaczenie dla wzrostu efektywności finansowej wykazują wskaźnik rentowności aktywów (ROA), wskaźnik rentowności kapitałów własnych (ROE) oraz wskaźnik sprawności obrotu zapasami (SOZ). Największe znaczenie dla wzrostu efektywności technicznej mają aktywa ogółem, kapitał własny oraz wielkość zapasów. Największą rolę we wzroście efektywności organizacyjnej odgrywają profil prowadzonej działalności, zawieranie długookresowych umów, prowadzenie wymiany handlowej ze stałymi kontrahentami. Największe znaczenie dla wzrostu efektywności środowiskowej mają natomiast zmniejszenie zużycia energii elektrycznej, redukcja zużycia wody do produkcji, a także zmniejszenie ilości ścieków i odpadów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Opracowania PBZ - Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Metoda potrzeb podstawowych dla wyznaczania progów konsumpcji gospodarstw domowych; 2. Progi zaspokajania podstawowych potrzeb konsumpcyjnych stosowane w Polsce; 3. Modyfikacja koszyków minimum socjalnego i minimum egzystencji; 4. Aspekt przestrzenny w badaniach nad progami minimalnej konsumpcji; 5. Nowe progi minimalnej konsumpcji wykorzystywane w polityce społecznej; 6. Metoda koszyka- perspektywy i wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych. 2. Uznawanie wartości i styl życia rodzin ludzi młodych. 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych. 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych. 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych. 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych. 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług. 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2984)
I. Spojrzenia z oddali, Moda, wolność i kultura konsumpcji, Wykichana kultura. Wirusy, pandemie, mody, Rzeczy nasze pospolite, czyli co trzyma nas razem. O źródłach porządku społecznego w społeczeństwie mody, Moda i tożsamość-dylematy współczesnego człowieka w świecie konsumpcji, II. Mechanizmy, Unisex i ultrasi, Moda, wolność i polityka społeczna, O modzie i kulturze z drugiej ręki, Sprzętowa namiastka czyli o fotografii bez fotografii, Liminalność pośród mgły-o modzie na "refleksyjną duchowość".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : tabl. ; 23 cm.
Kształtowanie się rynku młodych konsumentów, Ekonomiczne i społeczne warunki kształtowania rynku młodych konsumentów w Polsce w latach 90-tych, ZAchowania młodych konsumentów, Badania marketingowe na rynku młodych konsumentów, Kształtowanie podazy dóbr na rynku młodych konsumentów, Dystrybucja dóbr na rynku młodych konsumentów, Promocja na rynku młodych konsumentów, Nowe zjawiska i trendy na rynku młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce i rola ludzi młodych w krajach Unii Europejskiej. 2. Czynniki kształtujące podaż na rynkach młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 3. Czynniki kształtujące popyt na rynkach młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 4. Zachowania rynkowe młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 5. Perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej