Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(58)
IBUK Libra
(13)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(17)
E-booki
(14)
Czasopisma
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(36)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(40)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Antonowicz Paweł
(5)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Fleszer Dorota (1971- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Rok Bolesław
(3)
Sitek Marcin
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Bąk Dariusz
(2)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaźmierczak Magdalena
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Sipa Monika
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balina Rafał
(1)
Baran Beata
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Bęben Robert
(1)
Celary Ireneusz
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Gabrusewicz Tomasz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gola Jan
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzesik Katarzyna
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górska Anna
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Henriques Adrian
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Jabłońska-Bonca Jolanta (1953- )
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kapuścik Edyta
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kawacki Marek
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Klimczok Monika
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kocowski Tadeusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korenik Dorota
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kostera Monika
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kot-Radojewska Magdalena
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(71)
angielski
(1)
Temat
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(32)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(24)
Etyka biznesu
(13)
Przedsiębiorstwo
(13)
Innowacje
(9)
Zarządzanie
(9)
Menedżerowie
(6)
Marketing
(5)
Motywacja pracy
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Nieruchomości
(3)
Odpowiedzialność społeczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przywództwo
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki
(2)
Informatyzacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kadry
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konkurencja
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polityka społeczna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Public relations
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Venture capital
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Branża TSL
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
IKEA
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interesariusze
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konstytucja
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Tadżykistan
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(12)
Podręcznik
(10)
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Filozofia i etyka
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Nauka i badania
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Początki dziedziny CSR i jej transformacje; 1.1. Powstanie i ewolucja CSR; 1.1.1. CSR 1.0, czyli emisja informacji i budowanie świadomości społecznej w sposób pasywny; 1.1.2. CSR 2.0, czyli początek dialogu i interakcji, z naciskiem na transparentność i uczciwość działań; 1.1.3. CSR 3.0, czyli budowanie świadomości przy jednoczesnym zwiększeniu prędkości informowania, przekraczaniu granic geograficznych, wiekowych, socjospołecznych oraz angażowaniu interesariuszy; 1.4. Wykorzystanie mediów społecznościowych w realizacji CSR; 1.2. Perspektywy postrzegania dziedziny CSR i jej charakterystyka w kontekście innych instrumentów biznesowych; 1.3. Podsumowanie. 2. CSR w perspektywie międzynarodowej; 2.1. CSR jako ważny element polityki Unii Europejskiej; 2.2. CSR w kontekście międzykulturowej komunikacji; 2.3. CSR jako Public Social Responsibility – działania CSR w kontekście implementacji w strukturach administracji publicznej; 2.4. Międzynarodowa normalizacja zagadnień Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – standaryzacja ISO; 2.5. Społeczna odpowiedzialność jako czynnik zwiększający wartość giełdową i rynkową przedsiębiorstw; 2.6. Podsumowanie. 3. Raportowanie – ważny element działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności: 3.1. Międzynarodowe wytyczne dotyczące raportowania – Global Reporting Initiative oraz Communication on Progress; 3.1.1. Global Reporting Initiative; 3.1.2. Commucation on Progress; 3.2. Raport zrównoważonego rozwoju – struktura i zastosowanie; 3.2.1. Idea tworzenia raportów; 3.2.2. Funkcje raportu; 3.2.3. Opracowanie koncepcji raportu; 3.2.4. Komponenty raportu; 3.3. Podsumowanie. 4. Analiza badań o stanie wdrażania polityki CSR w Polsce; 4.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świadomości polskiego społeczeństwa, przedsiębiorstw i pracowników; 4.1.1. CSR w opinii przedsiębiorców; 4.1.2. CSR zdaniem pracowników; 4.1.3. Czym dla społeczeństwa jest CSR; 4.2. Implementacja CSR w polskich przedsiębiorstwach; 4.3. Raportowanie CSR w Polsce; 4.4. Ewolucja polskiego CSR na przestrzeni lat 2007-2015 – synteza; 4.5. Podsumowanie. 5. Wpływ CSR na kształtowanie wizerunku organizacji: 5.1. Zasady budowania wizerunku organizacji; 5.2. Istota spójności wizerunkowej; 5.3. Budowanie i utrwalanie wizerunku, czyli dobre praktyki w obszarze realizowania polityki CSR na przykładzie Grupy Żywiec – studium przypadku; 5.4. Podsumowanie. 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu w opinii polskich internautów – badania sondażowe: 6.1. Nastawienie konsumentów względem CSR oraz odpowiedzialnego rynku; 6.2. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Od społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw do sprawozdawczości zintegrowanej: Wprowadzenie; 1.1. Idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.2. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.3. Raportowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.4. Istota sprawozdawczości zintegrowanej; Podsumowanie. Rozdział 2. Główne standardy raportowania społecznej odpowiedzialności: Wprowadzenie; 2.1. Standardy Global Reporting Initiative (GRI); 2.2. Zasady UN Global Compact; 2.3. Wytyczne Międzynarodowej Rady ds. Zintegrowanego Raportowania; 2.4. Dyrektywa ws. Ujawniania informacji niefinansowych oraz białe i zielone księgi Unii Europejskiej; 2.5. Social Accountability 8000 oraz Standard AA1000; 2.6. Inne standardy raportowania społecznej odpowiedzialności; Podsumowanie. Rozdział 3. Audyt informacji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Wprowadzenie; 3.1. Potrzeba weryfikacji informacji niefinansowych przez niezależne podmioty zewnętrzne; 3.2. Audyt społecznej odpowiedzialności biznesu jako usługa atestacyjna; 3.3. Metodologia prowadzenia oraz raport z wykonania usług atestacyjnych; 3.4. Wyzwania związane z weryfikacją informacji z zakresu społecznej odpowiedzialności; 3.5. Regulacje szczegółowe usług atestacyjnych dotyczących sprawozdań na temat gazów cieplarnianych; Podsumowanie. Rozdział 4. Inwestowanie społecznie odpowiedzialne: Wprowadzenie; 4.1. Istota oraz mierniki rynkowe SRI; 4.2. RESPECT Index jako projekt grupujący spółki społecznie odpowiedzialne notowane na GPW; 4.3. Metody pomiaru efektywności stosowania SRI; 4.4. Wpływ SRI na decyzje inwestycyjne; Podsumowanie. Rozdział 5. Raportowanie informacji niefinansowych w zakładach ubezpieczeń: Wprowadzenie; 5.1. Zasady publikowania informacji niefinansowych; 5.2. Raport społeczny PZU SA jako źródło informacji na temat społecznej odpowiedzialności; 5.3. Informacje z zakresu społecznej odpowiedzialności dostępne na stronach internetowych wybranych zakładów ubezpieczeń; Podsumowanie. Rozdział 6. Informacje niefinansowe w raportach społecznych i raportach rocznych wybranych spółek energetycznych: Wprowadzenie; 6.1. Branża energetyczna a społeczna odpowiedzialność biznesu; 6.2. Analiza ujawnień na temat społecznej odpowiedzialności dokonywanych przez wybrane spółki; Podsumowanie. Rozdział 7. Społeczna odpowiedzialność biznesu w jednostkach służby zdrowia na przykładzie Grupy Skanmed: Wprowadzenie; 7.1. Zdrowie i jego znaczenie 7.2. Racjonalne gospodarowanie i zarządzanie w systemie opieki zdrowotnej; 7.3. Istota i podstawowe obszary społecznej odpowiedzialności biznesu; 7.4. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Grupie Scanmed i jej raportowanie; Podsumowanie. Rozdział 8. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu a kształtowanie wyniku finansowego w świetle zagranicznych badań empirycznych: Wprowadzenie; 8.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej pomiar w badaniach empirycznych; 8.2. Relacje pomiędzy raportowaniem społecznej odpowiedzialności a zarządzaniem zyskami w teorii rachunkowości; 8.3. Badania empiryczne w zakresie wpływu raportowania społecznej odpowiedzialności na zarządzanie zyskami; Podsumowanie. Rozdział 9. Wyniki finansowe, ryzyko i koszt kapitału a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw – przegląd wyników badań: Wprowadzenie; 9.1. Wyniki finansowe a społeczna odpowiedzialność biznesu; 9.2. Ryzyko i koszt kapitału w kontekście społecznej odpowiedzialności; 9.3. Teoria ujawnień księgowych i jej powiązanie z kosztem kapitału; 9.4. Badania empiryczne dotyczące społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i kosztu kapitału; Podsumowanie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie komunikacji społecznej dla działalności przedsiębiorstwa; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako system kształtowania relacji; 3. Analiza modeli pr w wybranych przedsiębiorstwach oraz rola i miejsce csr w strategii budowania relacji z interesariuszami na podstawie badań; 4. Współzależność public relations i corporate social responsibility w społecznej komunikacji przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Antyminopolowe i Regulacyjne / Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych Wydziały Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego)
1. Koncepcja społeczne odpowiedzialności biznesu: Rodowód i definicja społecznej odpowiedzialności biznesu; Płaszczyzna prawna; Otoczenie przedsiębiorcy- kontrahenci przedsiębiorcy; Społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce; 2. Instrumenty i prawodawstwo międzynarodowe: Organizacja Narodów Zjednoczonych; Wytyczne Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju; Zasady Międzynarodowej Organizacji Pracy; Unia Europejska- regionalne ujecie społecznej odpowiedzialności biznesu; Międzynarodowa regulacja społecznej odpowiedzialności biznesu- stan obecny; 3. Relacja między Konstytucją RP a społeczną odpowiedzialnością biznesu: Konstytucja jako źródło norm prawnych i pozaprawnych skutkujących w stosunkach między podmiotami prywatnymi; Założenia Konstytucji RP a społeczna odpowiedzialność biznesu; 4. Normy Konstytucji RP a normy społecznej odpowiedzialności biznesu: Uwagi ogóle; Równość i zakaz dyskryminacji; Prawa pracownicze; Wolność słowa, prawo do krytyki; Prawo do prywatności; Wolność zrzeszania się; Ochrona konkurencji i konsumentów; Ochrona środowiska naturalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Społeczna odpowiedzialność biznesu – między innowacją, kreacją i przedsiębiorczością. Społeczna odpowiedzialność biznesu a innowacyjność. Otwarte innowacje w służbie społeczeństwu. Społeczna odpowiedzialność nowych technologii i big data. Innowacyjne modele biznesowe oparte na CSR. Znaczenie innowacyjnej kultury organizacyjnej dla CSR. HRM a CSR– innowacyjne praktyki zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
1. Odpowiedzialność w przestrzeni społecznej: Problem odpowiedzialności w warunkach wielowymiarowej deregulacji. Na marginesie etyki radykalnego racjonalizmu Leszka Kołakowskiego; Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu, korzyści dla organizacji; Społeczna odpowiedzialność biznesu. Korzyści dla organizacji; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako współdziałanie zapewniające spójność społeczną; Odpowiedzialność aksjologiczna uczelni wyższych próbą odpowiedzi na kryzys społeczno-gospodarczy; Model zarządzania uczelnią przejawem społecznej odpowiedzialności; Bank komercyjny jako instytucja zaufania publicznego; Odpowiedzialność w systemie ochrony zdrowia; Odpowiedzialność za wybrane działania komercyjne w ochronie zdrowia (role reklamy w kształtowaniu popytu na produkty medyczne); Polskie koleje państwowe w okresie międzywojennym wobec społeczeństwa- na marginesie dyskusji o społecznej odpowiedzialności biznesu (wybrane aspekty); Radiowa moda na słowa. Kilka uwag o odpowiedzialności za słowo; odpowiedzialność człowieka za kulturalne zachowanie; 2. Odpowiedzialność w przestrzeni pastoralnej: Odpowiedzialność w chrześcijańskim języku religijnym; Moralna odpowiedzialność za kształtowanie opinii publicznej; Rozwój duszpasterskiego poradnictwa przejawem odpowiedzialności kościoła za małżeństwo i rodzinę; Edukacja czy terapia w pastoralnej pracy z małżeństwami; Ubezpieczenie wiary wymogiem nowej ewangelizacji; W trosce o odpowiedzialne postawy pastoralne w życiu kościoła; Odpowiedzialność kościoła w Polsce za misyjny aspekty polskiego duszpasterstwa emigracyjnego; Odpowiedzialność za świętość eucharystii; Odpowiedzialność kościoła katolickiego za dzieło głoszenia wiary w krajach muzułmańskich w nauczaniu Jana Pawła II' "Bądź stróżem brata swego". O odpowiedzialności w twórczości Fiodora Dostojewskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Dlaczego tolerujemy misselling b branży finansowej?: 1.1. Co to jest misselling?; 1.2. Poszukajmy przyczyn problemów; 1.3. Co zatem powinniśmy zrobić, by przestać tolerować misselling w branży finansowej?; Bibliografia. 2. Działania edukacyjne banków centralnych w obszarze wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu: 2.1. Edukacja ekonomiczna i finansowa; 2.2. Poziom wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych Polaków; 2.3. Priorytetowe obszary programów edukacyjnych Narodowego Banku Polskiego; 2.4. Wyzwania edukacji ekonomicznej na przykładzie inicjatyw wybranych banków centralnych; Bibliografia. 3. CSR finansów w kulturze ekonomii postwzrostu: 3.1. Argumenty krytyków świata finansów; 3.2. Kultura ekonomii postwzrostu; 3.3. Status finansów; 3.4. Krytyczny nurt badań nad finansami; Bibliografia. 4. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze bankowym i pośrednictwie finansowym: 4.1. Raportowanie danych pozafinansowych; 4.1.1. Istota raportowania danych pozafinansowych i zmiany w tym zakresie obowiązujące od 1 stycznia 2017 roku; 4.1.2. Wytyczne raportowania GRI; 4.1.3. Konkurs „Raporty społeczne”; 4.2. Raportowanie społeczne w sektorze bankowym; 4.2.1. Charakterystyka raportu Odpowiedzialnego Biznesu 2016 Banku Zachodniego WBK S.A.; 4.2.2. Charakterystyka raportu społecznego 2016 Banku BGŻ BNP Paribas S.A.; 4.2.3. Porównanie raportów społecznej odpowiedzialności banków BGŻ BNP Paribas S.A. oraz Banku Zachodniego WBK S.A.; 4.3. Raportowanie społeczne w pośrednictwie finansowym; 4.3.1. Charakterystyka Zintegrowanego raportu ANG Spółdzielni za 2017 rok; 4.3.2. Charakterystyka Raportu społecznej odpowiedzialności Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce za lata 2012-2016; Bibliografia. 5. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych za misselling i FinTech: 5.1. Formy organizacyjne pośrednictwa finansowego; 5.2. Ewolucja odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych; 5.3. Następstwa braku społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych; Bibliografia. 6. Społeczna odpowiedzialność banków spółdzielczych: 6.1. Skala sektora bankowości spółdzielczej w Polsce w latach 2009-2017; 6.2. Status banku spółdzielczego i zasady spółdzielcze a społeczna odpowiedzialność biznesu; 6.3. Działania banków spółdzielczych w Polsce w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu; 6.4. Przykłady działań w zakresie CSR banków spółdzielczych w Polsce; 6.4.1. Poznański Bank Spółdzielczy; 6.4.2. Bank Spółdzielczy w Limanowej; 6.4.3. Bank Spółdzielczy w Płońsku; Bibliografia. 7. Korzyści i koszty społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych: 7.1. Pojęcie i obszary społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.2. Koszty związane z realizacją społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.3. Korzyści związane z realizacją społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.4. Relacja między korzyściami i kosztami społecznej odpowiedzialności biznesu w świetle badań empirycznych; Bibliografia. 8. Kwalifikacja „Doradzanie w zakresie finansów osobistych” jako czynnik ograniczający misselling na rynku usług finansowych: Bibliografia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo jako obiekt społecznej odpowiedzialności: Przesłanki orientacji społecznej przedsiębiorstw; Aspekty społeczne w teorii przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna; Cele społeczne w strukturze celów przedsiębiorstwa; Otoczenie społeczne przedsiębiorstwa; 2. Geneza i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Ewolucja poglądów dotyczących społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Podmioty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność w koncepcjach pokrewnych; Społeczna odpowiedzialność jako przejaw kultury organizacyjnej; 3. Zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa: Identyfikacja relacji społecznych przedsiębiorstwa; Typologia relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; analiza relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami; Zarządzanie relacjami w tworzeniu kapitału społecznego przedsiębiorstwa; 4. Strategie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Analiza otoczenia w procesie wyznaczania strategii społecznej odpowiedzialności; Strategie przedsiębiorstw wobec społecznej odpowiedzialności; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw źródłem przewagi konkurencyjnej; Formułowanie i implementacja strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; Efektywność społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 5. Działalność społeczna przedsiębiorstw: Zakres i formy działalności społecznej przedsiębiorstwa; Sponsoring w działalności społecznej przedsiębiorstwa; Inne formy aktywności społecznej przedsiębiorstw; Wartość społecznego zaangażowania przedsiębiorstw; 6. Systemy normalizacji i oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw: Działania normalizacyjne w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Ocena społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Odpowiedzialność banku komercyjnego - aspekt ogólny: O odpowiedzialność ogólnie; Określenia i podstawy odpowiedzialności banku jako podmiotu gospodarczego; Koncepcja teoretycznego poznania odpowiedzialności banku komercyjnego. 2. Odpowiedzialność wewnętrzna banku komercyjnego: Odpowiedzialność mikroekonomiczna; Odpowiedzialność prawna; Odpowiedzialność finansowa; Odpowiedzialność etyczna; Odpowiedzialność wobec klienta; Odpowiedzialność ekologiczna; Odpowiedzialność strategiczno-organizacyjna. 3. Odpowiedzialność publiczna banku komercyjnego: Oczekiwania dotyczące odpowiedzialności publicznej banku; Wrażliwość społeczna jako wyznacznik odpowiedzialność publicznej; Odpowiedzialność makroekonomiczna; Odpowiedzialność makroekonomiczna w kontekście funkcji sektora bankowego; Odpowiedzialność społeczna; Różnice pomiędzy odpowiedzialnością makroekonomiczną i odpowiedzialnością społeczną banku. 4. Odpowiedzialność zagregowana banku komercyjnego. 5. Perspektywy odpowiedzialności zagregowanej w kierunku odpowiedzialności społecznej biznesu bankowego: Odpowiedzialność banków komercyjnych o odbiorze społecznym; Przemiany w (europejskim) otoczeniu banku. Odpowiedzialność społeczna biznesu bankowego szansą banku komercyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Koncepcja kapitału społecznego ujęcie makroekonomiczne: 1.1. Przegląd podejść badawczych dotyczących kapitału społecznego; 1.2. Funkcje kapitału społecznego; 1.3. Kontrowersje związane z koncepcją kapitału społecznego; 1.4. Pomiar kapitału społecznego; jego stan i pomiar w Polsce. Rozdział 2. Kapitał społeczny organizacji: 2.1. Kapitał społeczny i ludzki jako komponent kapitału intelektualnego organizacji; 2.2. Wewnętrzny i zewnętrzny kapitał społeczny organizacji; 2.3. Kapitał społeczny oparty na teoriach sieci relacji. Rozdział 3. Struktura kapitału społecznego wewnątrz organizacji: 3.1. Sieci relacji społecznych; 3.2. Zaufanie, normy i wartości w kapitale społecznym; 3.3. Pomiar kapitału społecznego organizacji. Rozdział 4. Fundamenty zarządzania wewnętrznym kapitałem społecznym organizacji: 4.1. Zarządzanie poprzez wartości; 4.2. Rola kultury zaufania w zarządzania kapitałem społecznym; 4.3. Instrumenty kształtowania postaw zaangażowania pracowników. Rozdział 5. Inwestowanie w kapitał ludzki i społeczny w organizacji: 5.1. Inwestowanie w rozwój pracowników; 5.2. Inwestowanie w procesy zarządzania wiedzą pracowników; 5.3. Inwestowanie w nowe technologie w komunikacji między pracownikami; 5.4. Inwestowanie w innowacyjne procesy i narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Rozdział 6. Rola Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w kształtowaniu kapitału społecznego organizacji: 6.1. Koncepcja Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i jej funkcje; 6.2. Modele Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; 6.3. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu wobec interesariuszy wewnętrznych – narzędzia i dobre praktyki. Rozdział 7. Podmioty zarządzania kapitałem społecznym: 7.1. Wspólnoty pracowników; 7.2. Pracownicy działów personalnych; 7.3. Zarząd i kierownicy liniowi; 7.4. Podmioty zewnętrzne zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Bibliografia. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesna polityka społeczna ; 5)
1. Potrójna linia przewodnia- wprowadzenie; 2. Potrójna linia przewodnia: przegląd literatury; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu, zrównoważony rozwój i potrójna linia przewodnia; 4. Rachunkowość zrównoważonego rozwoju: pomiar ilościowy czy wzmacnianie jakościowe?; 5. Śledzenie zrównoważonego rozwoju i zarządzania globalnego: czy system jest sprawny?; 6. Umiejscowienie rządowej linii przewodniej; 7. W stronę potrójnej linii przewodniej: miraże, metody, mity; 8. Dobre chęci- niedobre efekty? Złamana obietnica raportowania CSR; 9. Jaki piękny bałagan! Wyjście poza proste rozwiązanie zagadek zrównoważonego rozwoju; 10. Szacowanie kosztów środowiskowych: osiąganie dojrzałość? Efektywność organizacji na drodze do ekorozwoju; 11. Model oceny zrównoważonego rozwoju (SAM): modelowanie przepływów ekonomicznych, ekologicznych, społecznych i związanych z zasobami w ramach projektu; 12. Kapitał społeczny w praktyce: poradnik menedżera; 13. A co, jeśli zwyczajne postępowanie się nie sprawdza?; 14. Albo działamy, albo przestajemy marudzić; 15. Ekonomiczna linia przewodnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Standardy etyczne jednoczącej się Europy; Etyczne zasady tworzenia bogactwa; Etyczny wymiar życia gospo- darczego w świetle badań empirycznych; Etyka w organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki, 2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa, 3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu, 4. Perspektywy rozowju i wyzwania nowej gospodarki, 5. Studium przypadku - The Body Shop, 6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw, 7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rachunkowość / C.H.Beck)
1. Rachunkowość odpowiedzialności społecznej a odpowiedzialność społeczna: Miejsce teorii accountability w teorii odpowiedzialności społecznej; Teorie rachunkowości i podstawy ich klasyfikacji; Teorie a podejście do teorii rachunkowości; 2. Systemy nadzoru korporacyjnego na świecie: Pojęcie i istota nadzoru korporacyjnego; Typy nadzoru korporacyjnego; Anglosaski model nadzoru korporacyjnego; Ewolucja kontynentalnego modelu nadzoru korporacyjnego; Struktura własności spółek ładu korporacyjnego a efektywność nadzoru korporacyjnego; 3. Rachunkowość odpowiedzialności społecznej jako instrument nadzoru korporacyjnego: Zasady rachunkowości jako atrybuty instrumentu, jaki jest rachunkowość w systemie zarządzania korporacją; Podstawy współczesnej teorii odpowiedzialności społecznej korporacji a jej efektywność; Sprawozdania finansowe korporacji w aspekcie odpowiedzialności społecznej w świetle uregulowań międzynarodowych; Ocena możliwości tworzenia nowoczesnej struktury regulującej nadzór korporacyjnej zachowaniem zasad odpowiedzialności społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Etyka zawodowa; 2. Procesowe zarządzanie organizacją; 3. System przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym; 4. Wdrażanie systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym; 5. Odpowiedzialność społeczna organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Geneza i istota społecznej odpowiedzialności biznesu: Zmiany we współczesnym świecie jako przesłanki zainteresowania społeczną odpowiedzialnością biznesu; Rozwój refleksji aksjologicznej i etycznej nad działalnością gospodarczą w społeczeństwie; Odpowiedzialność społeczna a cele przedsiębiorstwa; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa- ewolucja pojęcia; Teoria interesariuszy i model społeczny przedsiębiorstwa; Od społecznej odpowiedzialności biznesu do modeli społecznego działania; Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy teorii interesariuszy; System społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Instrumenty zarządcze w polityce społecznej odpowiedzialności biznesu: Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; Rola instytucji publicznych w promowaniu społecznym; Nadzór korporacyjnym jako mechanizm regulujący społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw; Korzyści z bycia społecznie odpowiedzialnym przedsiębiorstwem: czy SOP może być źródłem przewagi konkurencyjnej?; Rozwój przedsiębiorstwa jako proces tworzenia wartości dla interwesariuszy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej