Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(74)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
dostępne
(39)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(56)
Autor
Sokołowski Marek
(6)
Marody Mirosława
(3)
Borcuch Artur
(2)
Castells Manuel
(2)
Kojs Wojciech (1940- )
(2)
Krzysztofek Kazimierz
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Próchniak Rafał
(2)
Szczepański Marek S
(2)
Szymański Sebastian
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
(1)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Barney Darin
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Benkler Yochai
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bernátová Renáta
(1)
Borkowski Igor
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Brylska Karolina
(1)
Bulzak Andrzej
(1)
Burgess Jean
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Chludziński Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czopek Jakub
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frączek Zofia
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Giza Anna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gorgól Anna
(1)
Grabczak-Ryszka Elżbieta (1937-2014)
(1)
Grabowska Marta
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Green Joshua
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gurba Ewa
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hallada Marek
(1)
Hayes Tom
(1)
Hendrykowski Marek
(1)
Hodaň Bohuslav
(1)
Horyń Wojciech
(1)
Hupa Albert
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jurczyńska-McCluskey Ewa
(1)
Juza Marta
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karmolińska Ewa
(1)
Karásková Vlasta
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Keen Andrew
(1)
Kiepas Andrzej
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kocór Maria
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kostka Karel
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(74)
Język
polski
(74)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(60)
Internet
(35)
Środki masowego przekazu
(14)
Komunikacja społeczna
(11)
Socjologia
(8)
Rzeczywistość wirtualna
(7)
Media społecznościowe
(6)
Globalizacja
(4)
Informacja
(4)
Kultura
(4)
Kultura masowa
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Autoprezentacja
(3)
Cyberkultura
(3)
Edukacja medialna
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Kształcenie
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Oświata
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Społeczeństwo obywatelskie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Zmiana społeczna
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezrobocie
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Informacja publiczna
(2)
Informatyka
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Multimedia
(2)
Polska
(2)
Prawo autorskie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rodzina
(2)
Rynek pracy
(2)
Samokształcenie
(2)
Struktura społeczna
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Administracja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anoreksja
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Antyglobalizm
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Bulimia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cywilizacja
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
E-learning
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Egalitaryzm
(1)
Emergentyzm
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Film
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fonoholizm
(1)
Futurologia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia
(1)
Historia wychowania
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internauci
(1)
Jakość życia -- psychologia -- badanie
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Esej
(1)
Literatura
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
74 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 214 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Od społeczeństwa tradycyjnego do społeczeństwa wirtualnego; 2. Rynek elektroniczny - miejsce interakcji społeczeństwa bezgotówkowego; 3. Wykluczenie finansowe a funkcjonowanie systemu finansowego - bariery na drodze społeczeństwa bezgotówkowego; 4. Płatności na rynku elektronicznym - w kierunku społeczeństwa bezgotówkowego; 5. Budowanie społeczeństwa bezgotówkowego w Polsce; 6. Społeczeństwo przyszłości - możliwe kierunki rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Koniec z trwałością: Osiemnasty odcinek ludzkiego istnienia; Nabór przyspiesza; Tempo życia. Cz. II. Przejściowość: Społeczeństwo wyrzucające rzeczy; Miejsca: Nowi koczownicy; Ludzie: Człowiek modularny; Organizacje: Nadejście adhoc-kracji; Informacja: :Kinetyczny obraz. Cz. III. Napływ nowości: Trajektoria nauki; Projektowanie doznań przeżyciowych; Uszkodzona rodzina. Cz. IV. Różnorodność: Źródła nadmiaru wyboru; Mnogość subkultów; Różnorodność stylów życia. Cz. V. Granice możliwości adaptacyjnych: Szok przyszłościowy: Wymiar fizyczny; Szok przyszłościowy: Wymiar psychologiczny. Cz. VI. Strategia przetrwania: Stawianie czoła przyszłości; Czas przyszły czasownika "kształcić"; Ujarzmienie technologii; Strategia społecznego futuryzmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Problematyka ogólna: Wspólnota gospodarcza wkracza na pole polityki medialnej; Zakres działalności unii Europejskiej a dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe; Lad medialny promowany przez instytucje unijne; Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej; 2. Dziedziny polityki medialnej i działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów: Unijne prawo medialne; Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych; Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego; Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej; 3. Wpływ przystąpienia do Unii Europejskiej na systemy medialne: Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
Lem, Baudrillard i Wielka Sieć, Okno na świat, Wirtualna społeczność i ich mieszkańcy. Próba etnografii, Karnawał w cyberprzestrzeni, Sieć społeczna - nowoczesne plemię. Serwis www.orkut.com jako przykład możliwości Internetu w upowszechnianiu sieciowej formy porządku społecznego, Wartość dodana Internetu na przykładzie internetowych grup wsparcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Nowe technologie a kultura cyfrowego dostępu; 2. Archiwalia w nowej rzeczywistości; 3. Komunikowanie medialne w Azji Wschodniej. Nowe media, globalizacja a procesy (Re)konstruowania tożsamości; 4. Wyznaczanie i tropienie trendów w kulturze konsumpcyjnej- kontekst nowych mediów; 5. Rozwój serwisu Allegro a budowanie społeczności aukcyjnej; 6. Wpływ Web 2.0 na procesy komunikacji politycznej; 7. Muzyka cyfrowa a nowe modele dystrybucji na rynku fonograficznym; 8. Kreatywne gospodarki i "kreatywna klasa". Otoczenie mediów ery Web 2.0; 9. Inna ekonomia i ekonomia współpracy- lekcje savoir-vivre'u Web 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Społeczeństwo informacyjne a edukacja medialna, Technologia kształcenia edukacji medialnej i informatycznej, Kształtowanie umiejętności w zakresie technologii informacyjnej, Zastosowania technologii informacyjnej w procesie kształcenia, Edukacja na odległość, Technologia informacyjna w samokształceniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Populacja i kapitał ludzki: Mieszkańcy Polski; Edukacja; Stan zdrowia; Miasto i wieś; 2. Przemiany obyczajowości: Życie rodzinne; Życie religijne; Style zycia; Korzystanie z mediów; 3. Przemiany w sferze publicznej: Kapitał społeczny i dobro wspólne; Polityka i władza; Polska w Unii Europejskiej; 4. W stronę rynku: Rozwój gospodarczy i zachowania ekonomiczne; Rynek pracy; Ubóstwo i zamożność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Edukacja jako przesteń społecznej aktywności człowieka: 1.1. Rozwijanie aktywności edukacyjnej mieszkańców jako wyzwanie polityki samorządowej w gminach wiejskich na przykładzie Kleszczewa; 1.2. Vzdelávanie detí a mládeže v Slovenskej republikę (Edukacja dzieci i młodzieży w Republice Słowackiej); 1.3. empiryczny obraz zjawiska; 1.4. Edukacja w społeczeństwie informacyjnym - nowe wyzwania; 1.5. Marketing v rámci baťovského školství v období 20. - 40. let 20. Století (Marketing within Bata Education in 20s-40s of the 20th century - Marketing w systemie kształcenia w szkole Baťa w latach 20. i 40. XX wieku).; 1.6. Elektronické testovanie ako nástroj merania výsledkov edukácie s podporou LMS Moodle (Elektroniczne testowanie jako narzędzie pomiaru efektów uczenia się z obsługą LMS Moodle). II. Praca zawodowa jako obszar społecznej aktywności człowieka: 2.1. Wokół kształtowania się profesjonalnych kompetencji psychologa - doniesienie z badań; 2.2. Sytuacja psychiczna pracowników instytucji penitencjarnych; 2.3. Nauczycielu - czy zagraża tobie wypalenie?; 2.4. Płeć rodzica a opinia o zawodzie nauczyciela przedszkola; 2.5. Výběr pracovníků a hodnocení pracovního výkonu ve školské praxi (Dobór personelu i ocena wyników pracy w praktyce szkolnej). III. Społeczne wymiary aktywności życiowej człowieka: 3.1. Aktywne radzenie sobie z trudnościami życiowymi a satysfakcja z życia i nastawienie lękowe u osób starszych; 3.2. Narzekanie - wielofunkcyjna aktywność społeczna Polaków; 3.3. Aktywność społeczna w cyberprzestrzeni a spełnianie marzeń; 3.4. Youtube w życiu młodych ludzi; 3.5. Aktywność zaradcza w obliczu stresujących wydarzeń życiowych u osób z zaburzeniami lękowymi oraz osób zdrowych; 3.6. Informačné a komunikačné technológie v živote vysokoškolákov - výsledky dotazníkového prieskumu (Technologie informacyjne i komunikacyjne w życiu studentów - wyniki badania ankietowego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
czym jest społeczeństwo?. Cz.I Społeczeństwo polskie w okresie zmiany społecznej: 1. Przemiany ludnościowe we współczesnej Polsce w perspektywie minionego stulecia, 2. Mechanizmy stratyfikacji i hierarchie społeczne, 3. Zmiany w polskiej edukacji i ich społeczne konsekwencje, 4. Elastyczność zatrudnienia w Polsce, czyli o odkrywaniu rzeczy zakrytych, 5. Bezrobocie jako zjawisko społeczne, 6. Polska wieś i rolnictwo w obliczu wielkiej zmiany, 7. zmiany poziomu życia i ich społeczne uwarunkowania, 8. Przestępczość w Polsce na przełomie stuleci. Stereotypy i realia., 9. System partyjny czy zbiorowisko partii? O stabilnym rozchwianiu polskiej polityki. Cz.II Zachowania społeczne w okresie zmiany systemowej: 1. Trzy Polski - instytucjonalny kontekst strategii dostosowawczych, 2. Rodzina i system społeczny, 3. Przemiany płci kulturowej. Miedzy systemami wartości a rolami społecznymi, 4. Zachowania wyborcze Polaków 1989-2006, 5. Teoria społecznych reprezentacji i jej zastosowania, 6. Religijność a tożsamość narodowa Polaków, 7. Przekształcenia moralności w Polsce i w Europie, 8. Ruchy społeczne w Polsce. Cz.III Przemiany cywilizacyjne: 1. Podstawy społeczeństwa informacyjnego w Polsce, 2. Od idealnej biurokracji do zarządzania publicznego, 3. Globalność i globalizacja, 4. Trendy cywilizacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1.Znaczenie YouTube; 2. YouTube a media głównego nurtu; 3. Kultura popularna YouTube; 4. Spoleczna sieć YouTube; 5. Polityka kulturalna YouTube; 6. Niepewna przyszłość YouTube; Co działo się przed YouTube; Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto pyta nie błądzi, 2. Mierzenie to też trudna sprawa, 3. Jak najlepiej to zapisać?, 4. Czego najpierw powinniśmy się dowiedzieć?, 5. Co na pierwszy rzut oka może nie być widoczne, 6. Wyższe wtajemniczenie, 7. Gdy chcemy wiedzieć jeszcze więcej, 8. Automatyzacja pracy z pakietem-przetwarzanie wsadowe, 9. Dodatki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasada jawności i obowiązki informacyjne administracji w społeczeństwie obywatelskim; 2. Udzielanie informacji publicznych na wniosek na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 3. Wolność słowa, prawo do informacji a prawo hegemona; 4. Kultura jawności- Klauzula tajności. Dziennikarskie prawo do informacji a prawno karna ochrona tajemnicy państwowej. Zarys problematyki; 5. Informacja o przestępczości w środkach masowego przekazu; 6. Prawo do informacji jako podstawa skutecznego prawa do obrony- przypadek postępowania przed amerykańskimi komisjami wojskowymi oraz trybunałami weryfikacyjnymi wobec zatrzymanych w Guantanamo Bay, na Kubie; 7. Prawo rodziny do informacji o losie jej zaginionego członka- uwagi prawno międzynarodowe; 8. Ochrona praw podatnika w systemie międzynarodowej wymiany informacji podatkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej