Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Panfil Marek
(2)
Szablewski Andrzej
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Spółki kapitałowe
(2)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Historia, standardy i techniki wyceny przedsiębiorstwa; 2. Wycena przedsiębiorstwa na podstawie bilansu według MSR/MSFF; 3. Kalkulacja kosztu kapitału; 4. Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa; 5. Wycena przedsiębiorstwa na rynkach kapitałowych; 6. Wycena oczekiwań inwestorów; 7. Wycena ryzyka przedsiębiorstwa; 8. Wpływ ryzyka rynkowego na wycenę KGHM Polska Miedź SA; 9. Wpływ zmian na rynku ropy naftowej na wycenę przedsiębiorstw- przykład Exxon Mobil; 10. Wycena nieruchomości a wycena przedsiębiorstw w gospodarce; 12.Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych przepływów; 13. Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych dywidend; 14. Wycena przedsiębiorstwa metodą skorygowanej wartości bieżącej APV; 15. Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych zysków ekonomicznych EVA; 16. Wycena przedsiębiorstwa metodą porównawczą; 17. Wycena przedsiębiorstwa w modelu opcji rzeczywistych; 18. Wycena przedsiębiorstwa w transakcjach fuzji i przejęć; 19. Wycena spółki w procesie IPO; 20. Wycena zasobów niematerialnych; 21. Wycena klienta; 22. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF z wykorzystaniem rachunku rentowności klientów; 23. Wycena kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa; 24. Wycena klubu piłkarskiego na przykładzie Juventus Turyn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa klienta. 1. Wprowadzenie do wyceny spółek.. 2. Kapitał klienta. 3. Wartość klienta. 4. Wartość relacji z klientami. 5. Rentowność klienta. 6. Kapitał informacyjny. 7. Kapitał intelektualny. 8. Informacja a wartość. 9. Wartości niematerialne i prawne. 10. Wartość marki. Część II: Perspektywa inwestora. 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA. 12. Metoda zdyskontowanych dywidend. 13. Metoda porównawcza. 14. Metoda opcji rzeczowych. 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych. 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka. 17. Wycena a ryzyko. 18. Ryzyko bankructwa. 19. Credit-rating a wycena. Część III: Perspektywa rynku kapitałowego. 20. Efektywność rynku kapitałowego. 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym. 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe. 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki. 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich. 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej