Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(29)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(5)
Karwat Mirosław (1953- )
(4)
Hadnagy Christopher
(3)
Pawełczyk Piotr
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Brent Mike
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grenny Joseph
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kenrick Douglas T. (1948- )
(1)
Khawaja Gus
(1)
Kowalczyk Grzegorz
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kula Henryk Mieczysła
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leary Mark
(1)
Leippe Michael R
(1)
Lipa Michał
(1)
Martin Steve J
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxfield David
(1)
McKee Annie
(1)
McMillan Ron
(1)
Miotk Anna
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Orski Marek
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Piontek Dorota
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Switzler Al
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Wilson Paul
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Socjotechnika
(41)
Perswazja
(16)
Psychologia społeczna
(14)
Komunikacja społeczna
(10)
Manipulacja (psychologia)
(9)
Relacje międzyludzkie
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Decyzje
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Polityka
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Public relations
(4)
Autoprezentacja
(3)
Etyka społeczna
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Menedżerowie
(3)
Reklama
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziennikarze
(2)
Grupy społeczne
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia polityczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zachowanie
(2)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Demokracja
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Haking
(1)
Język
(1)
Kierownictwo duchowe
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Lęk
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja
(1)
Patologia społeczna
(1)
Politycy
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Poradnictwo
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przywództwo
(1)
Psychotechnika
(1)
Sekty i nowe ruchy religijne
(1)
Socjologia polityki
(1)
Spostrzeganie społeczne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strach
(1)
Sukces
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Władza państwowa
(1)
Zapobieganie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zniewaga
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(7)
Poradnik
(3)
Audiobooki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Polityka jako gra; Procesy reprodukowania porządku społecznego; Socjotechniczne determinanty kształtowania postaw politycznych; Socjotechnika w warunkach demokracji liberalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Podziękowania i przedmowa; Wstęp; I. Budowanie fundamentu 1 Czym jest komunikacja niewerbalna? Różne aspekty komunikacji niewerbalnej; Kinezyka; Proksemika; Dotyk; Kontakt wzrokowy; Węch; Strój i ozdoby; Mimika; Jak wykorzystać te informacje?; 2. Czym jest socjotechnika? Zdobywanie informacji; Tworzenie pretekstu; Wzbudzanie; Nawiązanie relacji; Wpływ i manipulacja; Ramowanie; Komunikacja niewerbalna; Trzy podstawowe formy socjotechniki; Łowienie ludzi na haczyk; Kiedy telefon jest bardziej niebezpieczny niż złośliwe oprogramowanie; Nie jestem socjotechnikiem, którego szukasz; Używanie umiejętności socjotechnicznych; Dobre; Złe; Brzydkie; II. Rozszyfrowanie języka ciała 3. Zrozumienie języka dłoni: Komunikowanie się za pomocą dłoni; Pochodzenie; Kodowanie; Użycie; Ruchy dłoni wskazujące na dużą pewność siebie; Ruchy dłoni oznaczające brak pewności siebie i stres; Zrozumieć dłonie; 4. Tułów, nogi i stopy: Nogi i stopy; Tułów i ramiona; 5. Nauka czytania twarzy: Czym jest FACS?; Kim jest mistrz prawdy?; Emocje kontra uczucia; Strach; Zdziwienie; Smutek; Pogarda; Wstręt; Gniew; Radość; Mistrzowskie ćwiczenie czyni mistrza; 6. Zrozumienie niewerbalnych oznak komfortu i dyskomfortu: Gładzenie karku i twarzy; Czego wypatrywać?; Zakrywanie ust; Czego wypatrywać?; Usta; Czego wypatrywać?; Blokowanie oczu; Czego wypatrywać?; Uspokajanie się i przekrzywianie głowy; Czego wypatrywać?; III. Odszyfrowanie nauki 7. Procesor przetwarzający ludzkie emocje: Przedstawiam Wam ciało migdałowate; W jaki sposób ciało migdałowate przetwarza informacje?; Porwanie emocjonalne; Człowiek widzi, człowiek robi; Odczytywanie ekspresji mimicznych; Twój przekaz emocjonalny; Niewerbalny dowód społeczny; Przeprowadzanie porwania emocjonalnego przez socjotechnika; 8 Niewerbalna strona wzbudzania: Sztuczne ograniczenia czasowe; Wątki współczucia i sympatii; Zrezygnowanie z ego; Pytania jak, kiedy i dlaczego; Sygnały konwersacyjne; Jednostkowa aktywność nr 1 (AU1): podniesienie wewnętrznych kącików brwi; Jednostkowa aktywność nr 2 (AU2): podniesienie zewnętrznych części brwi; Jednostkowa aktywność nr 4 (AU4): ściągnięcie brwi; Sygnały konwersacyjne związane z emocjami; Szczegółowe omówienie sygnałów konwersacyjnych; Batuty; Podkreślenie; Interpunkcja; Znak zapytania; Szukanie słów; Niewerbalne sygnały konwersacyjne; Używanie sygnałów konwersacyjnych przez socjotechnika; IV. Złożenie wszystkiego w jedną całość 9. Komunikacja niewerbalna i socjotechnik człowiek: Wykorzystanie tych informacji w pracy socjotechnika; Wykorzystywanie tej książki do obrony; Jak się nauczyć krytycznego myślenia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Rzut oka na świat socjotechniki: Z czego wynika wartość tej książki; Socjotechnika - przegląd zagadnienia; Podsumowanie. 2. Gromadzenie informacji: Gromadzenie informacji; Źródła gromadzonych informacji; Tworzenie modelu komunikacji; Zalety modeli komunikacji. 3. Wywoływanie: Na czym polega wywoływani?; Cele wywoływania; Jak opanować technikę wywoływania?; Podsumowanie. 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek: Na czym polega wchodzenie w rolę?; Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli; przykłady skutecznego wchodzenia w rolę; Podsumowanie. 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice: Tryby myślenia; Mikroekspresje; Programowanie neurolingwistyczne (NLP); Rozmowa i przesłuchanie; Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia; Przepełnienie bufora u człowieka; Podsumowanie. 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji: Pięć podstaw wywierania wpływu; Taktyki wywierania wpływu; Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości; Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary; Manipulacja w socjotechnice; Podsumowanie. 7. Narzędzia socjotechnika: Narzędzia fizyczne; Internetowe narzędzia gromadzenia informacji; Podsumowanie. 8. Analiza przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze: Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji; Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych; Przypadek Hadnagy’ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny; Przypadek Hadnagy’ego nr 2. Skandal w parku rozrywki; Tany przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna; Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera; Dlaczego warto analizować przypadki; Podsumowanie. 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków: Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego; Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń; Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zachęcić pozyskać socjotechnicy; Aktualizacja oprogramowania; Praca nad scenariuszami; Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych; Uwagi końcowe; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorze; O redaktorce; Zespół wydania oryginalnego; Podziękowania; Przedmowa; Wprowadzenie; 1. Rzut oka na nowy świat zawodowej socjotechniki: Co się zmieniło?; Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Przedstawienie socjotechniki; Piramida IS; Co zawiera ta książka?; 2. Czy widzisz to, co ja?: Autentyczny przykład białego wywiadu; Nietechniczny biały wywiad; Narzędzia dla fachowców; 3. Profilowanie przez komunikację (czyli wykorzystywanie Twoich słów przeciwko Tobie): Podejście; DISC; 4. Bądź, kim tylko chcesz być: Zasady tworzenia pretekstu; 5. Wiem, jak sprawić, byście mnie lubili: Mentalność plemienna; Tworzenie relacji przez socjotechnika; Mechanizm relacji; 6. Pod wpływem: Zasada pierwsza: wzajemność; Zasada druga: zobowiązanie; Zasada trzecia: ustępowanie; Zasada czwarta: niedobór; Zasada piąta: autorytet; Zasada szósta: spójność i zaangażowanie; Zasada siódma: sympatia; Zasada ósma: dowód społeczny; Wpływ i manipulacja; 7. Tworzenie dzieła sztuki: Dynamiczne zasady ramowania; Wzbudzanie; 8. Widzę, czego mi nie mówisz: Sygnały niewerbalne to podstawa; Bazowe stany emocjonalne; Podstawowe cechy komunikatów niewerbalnych; Komfort i dyskomfort; 9. Hakowanie ludzi: Każdy może być ofiarą; Podstawowe założenia testu penetracji; Phishing; Vishing; SMiShing; Podszywanie się; Raportowanie; Częste pytania dla testerów; 10. Czy wiesz, co to M.A.P.A.?: Krok pierwszy: naucz się określać ataki socjotechniczne; Krok drugi: opracuj racjonalne i wykonalne zasady; Krok trzeci: regularnie sprawdzaj, czy zasady są przestrzegane; Krok czwarty: wprowadzaj stosowne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa; Dobrze połącz składniki; Aktualizacja to podstawa; Ucz się na błędach (innych ludzi); Tworzenie kultury świadomości zagrożeń; 11. Co teraz?: Umiejętności miękkie przydatne w inżynierii społecznej; Umiejętności techniczne; Wykształcenie; Oferty pracy; Przyszłość socjotechniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura autorytetów społeczno-ekonomicznych: Pojęcie autorytetu; Niuanse zjawiska; Specyfika autorytetu politycznego; 4. Autorytet polityczny jako mistyfikacja społeczna; 2. Sugestia jako korelat funkcjonowania autorytetu: Natura sugestii i jej interpretacje; Sugestia jako element sterowania społecznego; Sugestywność autorytetu; 3. Socjotechniczne wyznaczniki kreacji autorytetu: Autorytet- między racjonalnością a automatyzmem; Wyznaczniki sugestywności autorytatywnego podmiotu; Podatność odbiorcy autorytetu na sugestie; Sugestywność autorytatywnego komunikatu; Sytuacyjno- środowiskowe przesłanki sugestywności autorytetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2008. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 12)
1. Wprowadzenie; 2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; 3. "Stopa w drzwiach"; 4. Inne techniki sekwencyjne; 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; 7. Blisko, bliżej, najbliżej; 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; 9. Emocje kontrolujące; 10. Huśtawka emocji; 11. Wyobraźnia i przewidywanie; 12. Słowa, słowa, słowa; 13. Jak się dzisiaj czujesz?; 14. Siła dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Czym jest prowokacja?: 1. Słownikowe i potoczne definicje prowokacji, 2. Dwoisty charakter zjawisk prowokujących, 3. Manipulacyjny charakter prowokacji, 4. Wyzwanie - najprostsza forma aktu prowokacji. Część II Poziom finezji i stopień złożoności aktów prowokacji: Morfologia aktów prowokacji, 6. Produktywna a pasożytnicza postać prowokacji, 7. Prowokacja jako gra i rozgrywka, 8. Przykłady multiprowokacji, 9. Intryga - perfidna odmiana prowokacji. część III Prowokacja jako narzędzie polityki: 10. Specyfika i typowy repertuar prowokacji politycznych, 11. Funkcje i cele prowokacji politycznych, 12. Prowokacja sprawcza, mistyfikacyjna, dyskredytacyjna, 13. Kontaktowe prowokacje sprawcze, 14. Zwodnicze prowokacje sprawcze. Część IV. Sugestywne niedopowiedzenia: 15. Podstępne nagrania, czyli poufność upubliczniona, 16. Status i mechanizm przecieku, 17. Dwuznaczność i kontrowersyjność przeciekowa, 18. W sidłach blefu, 19. Blef jako narzędzie gry politycznej. Część V Syndromatyczne prowokacje brutalne: 20. Przesłanki prowokacyjnej taktyki faktów dokonanych, 21. Polityka faktów dokonanych, 22. Fakty dokonane jako splot prowokacji, 23. Megaprowokacja - nagonka, 24. Drastyczna odmiana prowokacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu, 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz, 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?, 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?, 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji", 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi?, 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne, 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej