Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(7)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rudawska Iga
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Shalowitz Joel (1953- )
(1)
Stevens Robert J. (1955- )
(1)
Thielmann Dawid
(1)
Trela Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Służba zdrowia
(9)
Marketing
(4)
Zdrowie publiczne
(3)
Chorzy
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Jakość usług
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Usługi prozdrowotne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie; 2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej; 3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej; 4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi; 5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumienie system opieki zdrowotnej oraz roli marketingu; 2. Analiza rynku; 3. Zastosowanie koncepcji marketingu mix; 4. Wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zdrowie i usługi z nim związane we współczesnym świecie, 2. Przekształcenia w opiece zdrowotnej, 3. Marketing w opiece zdrowotnej - wybrane aspekty, 4. Marketing w praktyce podmiotów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do jakości w ochronie zdrowia; Zależność między przepisami prawnymi a systemami zarządzania; Rola zarządzania jakością w zwiększeniu konkurencyjności w ochronie zdrowia; Wskaźniki i mierniki jakości w podmiotach leczniczych i ich zastosowanie; Planowanie systemów jakości w podmiocie leczniczym; Wspólne wymagania systemów zarządzania wg struktury High Level Structure; Charakterystyka najważniejszych standardów zrządzania w ochronie zdrowia; Zarządzanie ryzykiem klinicznym; Optymalizacja i doskonalenie systemów zarządzania w ochronie zdrowia; Akredytacje w ochronie zdrowia; Porównanie wymagań ISO 9001 i akredytacji CMJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpisanie relacji w marketingowy kontekst. 2. Etyczny i ekonomiczny wymiar lojalności w marketingu usług 3. Wprowadzenie do zarządzania relacjami usługowymi 4. Wspólnoty praktykantów jako przykład struktury relacyjnej 5. Relacje klient/klient 6. Relacje przedsiębiorstw usługowych z otoczeniem 7. Zarządzanie w usługach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej