Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(150)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(146)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(22)
Czasopisma
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(116)
dostępne
(81)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(117)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Kautsch Marcin
(4)
Ryć Kazimierz
(4)
Włodarczyk Cezary (1946- )
(4)
Baran Beata
(3)
Borski Maciej (1975- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Dobska Monika
(3)
Fleszer Dorota (1971- )
(3)
Gurdek Magdalena (1977- )
(3)
Głowacka Maria Danuta
(3)
Muszalski Wojciech (1929-2022)
(3)
Nojszewska Ewelina
(3)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Skrzypczak Zofia
(3)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(3)
Bach-Golecka Dobrochna
(2)
Bosek Leszek
(2)
Dercz Maciej (1963- )
(2)
Hady Joanna
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Kalisz Anna
(2)
Lewandowska Hanna
(2)
Lewandowski Roman
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Lityński Adam (1940- )
(2)
Majewski Kamil
(2)
Mojs Ewa
(2)
Nawrot Oktawian
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Orczyk Józef
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Pałka Katarzyna
(2)
Pokora Andrzej
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Safjan Marek (1949- )
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Sobczak Alicja
(2)
Sroka Tomasz
(2)
Stahl Małgorzata (1946- )
(2)
Stankiewicz Rafał
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Suchecka Jadwiga (1948- )
(2)
Suska Magdalena
(2)
Tymowska Katarzyna
(2)
Urbaniak Monika
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(2)
Zdanowska Joanna
(2)
Zimna Tamara
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Augustyniak Monika
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Baka Krzysztof
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożenna (1946-2022)
(1)
Barcik Jacek
(1)
Barczak-Oplustil Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Białkowska Paula
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borysowski Jan
(1)
Brodniak Włodzimierz A
(1)
Bromber Piotr
(1)
Bujny Jędrzej
(1)
Buliński Leszek
(1)
Bączyk-Rozwadowska Kinga (1975- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciechorski Jan
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czech Marcin
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czupryna Antonii
(1)
Dercz Maciej
(1)
Devlin Nancy
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Dolan Paul (1968- )
(1)
Drozdek Adam
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Durlik Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(86)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(150)
Temat
Służba zdrowia
(135)
Zdrowie publiczne
(47)
Zarządzanie służbą zdrowia
(18)
Szpitale
(14)
Zarządzanie jakością
(14)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(13)
Chorzy
(12)
Marketing
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Opieka społeczna
(7)
Prawa pacjenta
(7)
Promocja zdrowia
(7)
Prawo pracy
(6)
Ubezpieczenia chorobowe
(6)
Ubezpieczenia społeczne
(6)
BHP
(5)
Etyka lekarska
(5)
Jakość usług
(5)
Kadry
(5)
Lekarze a pacjenci
(5)
Medycyna
(5)
Prawo do ochrony zdrowia
(5)
Świadczenia społeczne
(5)
Bezrobocie
(4)
Leczenie
(4)
Polityka społeczna
(4)
Polityka zdrowotna
(4)
Ubóstwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Administracja
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Choroby
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Innowacje
(3)
Obywatelstwo
(3)
Patologia społeczna
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
Prawa człowieka
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo cywilne
(3)
Prawo lokalowe
(3)
Prawo socjalne
(3)
Płaca
(3)
Reforma służby zdrowia
(3)
Rynek pracy
(3)
Szkolnictwo
(3)
Umowa
(3)
Usługi
(3)
Usługi prozdrowotne
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Banki
(2)
Bioetyka
(2)
Budownictwo
(2)
Budżet
(2)
Ból
(2)
Choroby psychiczne
(2)
Ciąża
(2)
Controlling
(2)
Czas pracy
(2)
Ekonomika zdrowia
(2)
Emerytura
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Jakość
(2)
Jakość życia
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Leki
(2)
Ludzie starzy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Medycyna pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Opieka długoterminowa
(2)
Oświata
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Planowanie przestrzenne
(2)
Poród
(2)
Praca
(2)
Prawo administracyjne
(2)
Prawo do sądu
(2)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo medyczne
(2)
Prawo ochrony zdrowia
(2)
Prawo ochrony środowiska
(2)
Prawo państwowe
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Psychologia
(2)
Psychoterapia
(2)
Renty
(2)
Rodzina
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strajki
(2)
Stres
(2)
Służba zdrowia niepubliczna
(2)
Służby mundurowe
(2)
Technologia
(2)
Transplantacja
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Temat: czas
2001-
(26)
1989-2000
(12)
1989-
(10)
1901-2000
(6)
2001-0
(3)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Bibliografia s. 262-281 i przy rozdz. Indeksy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(47)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Europa
(2)
Kanada
(2)
Niemcy
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Chiny
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tadżykistan
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(16)
Podręcznik
(14)
Monografia
(11)
Materiały konferencyjne
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Sprawozdanie
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(47)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(23)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Istota pracy lekarza rodzinnego. Rozdział 2. Konsultacja lekarska: Konsultacja lekarska – wyjaśnienie terminu; Powody zgłaszania się pacjenta do lekarza rodzinnego; Cele konsultacji lekarskiej; Etapy konsultacji lekarskiej w gabinecie lekarza rodzinnego. Rozdział 3. Rozmowa z pacjentem: Przywitanie lekarza z pacjentem; Zadawanie pytać pacjentowi; Umiejętność słuchania; Empatia; Informowanie pacjenta; Włączenie pacjenta do planu postępowania; Zadawanie pytań przez pacjenta; Wykorzystanie poczucia humoru; Komunikowanie niewerbalne; Efektywne wykorzystanie ciszy; Zakłócenia rozmowy; Obawy i oczekiwania pacjentów; Budowanie zaufania; Wiedza zdrowotna pacjenta; Zakończenie rozmowy. Rozdział 4. Komunikowanie się z pacjentem w sytuacjach trudnych: Wprowadzenie; Sytuacja trudna; Perspektywa lekarza vs. perspektywa pacjenta; Kto to jest „trudny pacjent”? Jak sobie poradzić, gdy uznamy pacjenta za trudnego?; Wybrane sytuacje trudne – społeczne wyzwania dla lekarza. Rozdział 5. Pacjent z niewyjaśnionymi objawami: Zaburzenia psychosomatyczne na podstawowej opiece zdrowotnej – wyjaśnienie pojęć; Pacjenci z MUS u lekarza rodzinnego; Wpływ i konsekwencje MUS na relacje lekarz – pacjent; Przebieg konsultacji pacjenta z MUS; Strategie postępowania lekarza rodzinnego. Rozdział 6. Dziecko jako pacjent u lekarza rodzinnego: Prowadzenie rozmowy i zbieranie wywiadu; Umiejętność rozmowy z dzieckiem i rodzicami; Wizyta patronażowa; Problem dziecka krzywdzonego. Rozdział 7. Relacja lekarza z pacjentem chorym terminalnie i jego rodziną: Stan psychiczny człowieka w odpowiedzi na etapy nieuleczalnej choroby; Wyobrażenie o chorobie; Jakość życia, w tym uwarunkowana stanem zdrowia; Rozpoznanie środowiska chorego; Rola rodziny w obliczu nieuleczalnej choroby; Funkcjonowanie rodziny w kryzysie; Ekspresja uczuć jako warunek dobrej jakości życia; Komunikacja lekarz – pacjent – rodzina; Priorytety w komunikacji. Rozdział 8. Konsultacja telefoniczna: Zasady udzielania porady telefonicznej. Rozdział 9. Pacjenci korzystający z internetu w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych: Możliwości postępowania. Rozdział 10. Nauczanie i uczenie się poprzez odgrywanie ról: Nauczanie problemowe; Odgrywanie ról; Symulowany pacjent; Wykorzystanie nagrań wideo; Ocena konsultacji lekarskiej; Korzyści i trudności; Wirtualny pacjent.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wprowadzenie teoretyczne: 1. Jakość życia - ustalenia terminologiczne, charkaterystyka badań, 2. Starość w ujęciu interdyscyplinarnym, 3. Rozwiązania instytucjonalne w opiece medycznej nad osobą starszą. R.II Empiryczne podstawy i wyniki: 1. Metodologia badań. R.III Analiza wyników uzyskanych w badaniach osób starszych w zakładach pielęgnacyjno-opiekuńczych: 1. Czynników kształtujących poczucie jakości życia osób starszych przebywających w zakładach opiekuńczo-pielęgnacyjnych w województwie świętokrzyskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1103)
Część I: Prywatyzacja i restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej. Komercjalizacja i prywatyzacja placówek ochrony zdrowia w Polsce a globalny rynek usług medycznych; Wady systemowe w ochronie zdrowia jako zagrożenie dla sukcesu komercjalizacji i prywatyzacji opieki zdrowotnej w Polsce; Restrukturyzacja i co dalej? - kształtowanie strategii szpitala na bazie doświadczeń francuskich; Forma organizacyjno-prawna a gospodarka finansowa szpitala; Kilka uwag na temat przekształcania samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej; Korzyści z prywatyzacji SP ZOZ - wynik doświadczeń praktycznych; Restrukturyzacja placówki medycznej - doświadczenia praktyczne. Część II: Zarządzanie. Umiejętności menedżerskie i struktura czasu pracy kadry kierowniczej w jednostkach służby zdrowia; Firmy medyczne na rynku zamówień publicznych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej; Marketing relacji jako orientacja zwiększająca szansę powodzenia procesów restrukturyzacji i prywatyzacji placówek służby zdrowia w Polsce; Nowoczesny szpital - efektywność inwestycji, wymagania rynkowe; Kompleksowe zarządzanie jakością na przykładzie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu; Współpraca samorządów powiatów w zakresie ochrony zdrowia na podstawie porozumienia administracyjnego. Część III: Controlling w firmie medycznej i potrzeba jego zastosowania. Budżetowanie jako metoda zarządzania zakładami opieki zdrowotnej; Znaczenie controllingu w zakładach opieki zdrowotnej; Zastosowanie controllingu w zakładach opieki zdrowotnej szansą na lepszą przyszłość; Nowoczesne koncepcje rachunku kosztów i budżetowania w zakładach opieki zdrowotnej; Zarządzanie nowoczesnym szpitalem - analiza technicznej efektywności; Niepubliczny ZOZ 0 znaczenie controllingu w świadczeniu usług medycznych - okiem praktyka. Część IV: Dodatkowe źródła finansowania działalności medycznej. Model ubezpieczeniowy w polskim systemie zabezpieczenia zdrowotnego w kontekście rozwoju produktów ubezpieczeniowych; Prywatne ubezpieczenie zdrowotne w Polsce; Zasady opracowania studium wykonalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 PRAWNE I TEORETYCZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTKACH OCHRONY ZDROWIA; 2 PLACÓWKI OCHRONY ZDROWIA JAKO PODMIOTY ŚWIADCZĄCE USŁUGI SPOŁECZNE; 3 WYBRANE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z KONTROLĄ ZARZĄDCZĄ; 4 MECHANIZMY I INSTRUMENTY SYSTEMU KONTROLI ZARZĄDCZEJ; 5 KONTROLA ZARZĄDCZA W PERSPEKTYWIE PIĘCIU OBSZARÓW ZARZĄDZANIA WYMIENIONYCH W KOMUNIKACIE NR 23 MINISTRA FINANSÓW; ZAŁĄCZNIKI - WZORY DOKUMENTÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne ramy ustrojowe systemu ochrony zdrowia publicznego w Unii Europejskiej; 2. Aktywność Unii Europejskiej w zakresie przeciwdziałania nierówności oraz dyskryminacji w dostępie do opieki zdrowotnej i jej jakości; 3. Rola Unii Europejskiej w rozwoju innowacyjności sektora usług zdrowotnych oraz rynku farmaceutycznego; 4. Działania wspierające Unii Europejskiej; 5. Swobody wspólnotowe a autonomia państw członkowskich w kształtowaniu systemów ochrony zdrowia; 6. Unia Europejska a produkty lecznicze i wyroby medyczne; 7. Unijne zasady koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego i mobilność pacjentów a świadczenia opieki zdrowotnej udzielone w innym państwie członkowskim (perspektywa unijna i krajowa); 8. Prawo konkurencji a ochrona zdrowia w unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych; 2. Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim; 3. Otoczenie gabinetu lekarskiego; 4. Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich; 5. Segmentacja pacjentów a działania gabinetu; 6. Zachowania pacjentów; 7. Badania marketingowe na rynku usług medycznych; 8. Usługi gabinetów lekarskich; 10. Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej; 11. Zarządzanie marką placówki medycznej; 12. Strategie cenowe gabinetów lekarskich; 13. Promocja gabinetów lekarskich; 14. Rola personelu w zarządzaniu marketingowym; 15. Neuromarketing a działania gabinetu; 16. Plan marketingowy gabinetu lekarskiego; 17. Negocjacje w sferze usług zdrowotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumienie system opieki zdrowotnej oraz roli marketingu; 2. Analiza rynku; 3. Zastosowanie koncepcji marketingu mix; 4. Wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych, Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zdrowie i usługi z nim związane we współczesnym świecie, 2. Przekształcenia w opiece zdrowotnej, 3. Marketing w opiece zdrowotnej - wybrane aspekty, 4. Marketing w praktyce podmiotów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo osobowe, Prawo ochrony zdrowia, Prawna regulacja problemów uzależnień, obrotu napojami alkoholowymi, środkami odurzającymi i psychotropowymi, wyrobami tytoniowymi, Prawo pomocy społecznej, Prawo ochrony środowiska, Prawo zagospodarowania przestrzennego, Prawo budowlane, Prawo ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materialne prawo administracyjne / red. Małgorzata Stahl. - Wyd.2 uzupeł. i zaktual. - Wraszawa : Difin, 2005. - 436 s. ; 23 cm.
Prawo osobowe, Prawo ochrony zdrowia, Prawna regulacja problemów uzależnień, obrotu napojami alkoholowymi, środkami odurzającymi i psychotropowymi, wyrobami tytoniowymi, Prawo pomocy społecznej, Prawo ochrony środowiska, Prawo zagospodarowania przestrzennego, Prawo budowlane, Prawo ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Wynagradzanie pracowników publicznej służby zdrowia w czasach gospodarki socjalistycznej, 2. Wynagradzanie pracowników publicznej służby zdrowia w okresie jej reformowania, 3. Wynagradzanie w publicznej służbie zdrowia w wybranych krajach, 4. Kierunki doskonalenia systemów wynagradzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz aktów prawnych o podstawowym znaczeniu dla medycyny pracy; Wstęp; Rozdział 1. System ochrony zdrowia w Polsce 1.1. Model systemu ochrony zdrowia 1.2. Świadczenia gwarantowane świadczeniobiorcom 1.3. Rozwój i podstawy prawne funkcjonowania medycyny pracy Rozdział 2. Organizacja i zadania służby medycyny pracy 2.1. Jednostki organizacyjne i personel służby medycyny pracy 2.2. Zadania służby medycyny pracy 2.3. Dokumentacja służby medycyny pracy Rozdział 3. Ochrona zdrowia pracujących jako zadanie pracodawcy 3.1. Podstawowe obowiązki pracodawcy 3.2. Szczególne obowiązki pracodawcy 3.3. Badania profilaktyczne pracowników Rozdział 4. Badania lekarskie i orzecznictwo medycyny pracy 4.1. Badania lekarskie uczniów, słuchaczy, studentów 4.2. Badania lekarskie pracowników 4.3. Badania lekarskie osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców, inspektorów transportu drogowego 4.4. Badania lekarskie sędziów, prokuratorów, kuratorów i komorników sądowych 4.5. Badania lekarskie pracowników ochrony, detektywów i strażników gminnych 4.6. Badania osób ubiegających się o pozwolenie na broń 4.7. Badania lekarskie skazanych 4.8. Badania sanitarno-epidemiologiczne 4.9. Urlopy dla poratowania zdrowia 4.10. Rozpoznawanie i stwierdzanie chorób zawodowych; Bibliografia; Wykaz tabel, wykresów i wzorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza medycznej linii orzeczniczej Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej; 2. Geneza i treść dyrektywy 2011/24/UE; 3. Proces implementacji dyrektywy 2011/24/UE przez państwa członkowskie; 4. Transgraniczna opieka zdrowotna w kontekście unormować o koordynacji krajowych systemów zabezpieczenia społecznego; 4. Transgraniczna opieka zdrowotna w kontekście unormowań o koordynacji krajowych systemów zabezpieczenia społecznego; 5. Transgraniczna opieka zdrowotna w świetle regulacji praw człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej