Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(8)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Autor
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Barrow Colin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gronkiewicz Anna
(1)
Jaworski Bogdan
(1)
Kabaj Krzysztof
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Kiszluk Krzysztof
(1)
Koczur Sebastian
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Krauze Katarzyna
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kubas Ewa
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kwaśniak Aleksander (1983- )
(1)
Majchrowska Elżbieta
(1)
Majer Anna
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Perez Katarzyna
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Przeklasa Paweł
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Sagan-Martko Marta
(1)
Szyszkowski Artur
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Zadworna Sylwia
(1)
Łozińska-Piekarska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Marketing elektroniczny
(5)
Rynek
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Banki internetowe
(2)
Marka*
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Adres e-mail
(1)
Antyterroryzm
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biegli sądowi
(1)
Budżet państwa
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Ekonomika
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grafologia
(1)
Hodowcy psów
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytut Rozwoju i Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego
(1)
Język polski
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kradzież dóbr kultury
(1)
Kredyt
(1)
Kwesta
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nielegalne przekroczenie granicy
(1)
Nieważność czynności prawnej
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Partenon (Ateny)
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Policja administracyjna
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Polityka mieszkaniowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Postępowanie administracyjne
(1)
Postępowanie dyscyplinarne
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Praca zdalna*
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo do mieszkania
(1)
Prawo do pracy
(1)
Prawo do sądu
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo konkurencji
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestępczość graniczna
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przesłuchanie (prawo)
(1)
Przesłuchanie świadka
(1)
Przymus bezpośredni
(1)
Reforma prawodawstwa
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relief (płaskorzeźba)
(1)
Restytucja dóbr kultury
(1)
Rynek elektroniczny*
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Sankcje prawne
(1)
Sozologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożycie
(1)
Straż graniczna
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Sędziowie
(1)
Telepraca
(1)
Trybunał Konstytucyjny (Polska)
(1)
Układ zbiorowy pracy
(1)
Usługi
(1)
Wierzytelność
(1)
Wolność zrzeszania się
(1)
Współdziałanie
(1)
Wykładnia prawa
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zabytki archeologiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zasada in dubio pro libertate
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Grecja
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Informacja i sektor informacyjny w gospodarce : 1.Informacja w gospodarce, 2.Sektor informacyjny w gospodarce. Cz. II Sektor informacyjny - metodologia wyodrębniania i diagnozowania sektora informacyjnego : 3.Metodologia wydzielania i pomiaru wielkości sektora informacyjnego, 4.Inne podejście badawcze. Cz. III Sektor informacyjny w Polsce : 6.Sektor informacyjny gospodarki polskiej, 7.Struktura sektora informacyjnego, 8.Sektor informacyjny - aspekty porównawcze, 9.Metodyka określania wielkości sektora informacyjnego w Polsce na podstawie Europejskiej Klasyfikacji Działalności. Cz. IV Na drodze ku globalnemu rynkowi elektronicznemu : 10.Społeczeństwo informacyjne i metody oceny jego rozwoju, 11.Nowe formy pracy na rynku elektronicznym, 12.Elektronizacja rynku ekonomicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Osiągnięcia technologiczne i informatyczne gospodarki 4.0 stały się motywacją do wprowadzania na rynku finansowym nowych produktów i usług finansowych oferowanych w świecie cyfrowym i odpowiadających na potrzeby zmieniającego się rynku finansowego. W ten sposób narodziły się innowacje finansowe w gospodarce 4.0. Z jednej strony dają one duże możliwości rozwoju, z drugiej są nowym wyzwaniem, z którym muszą się zmierzyć zarówno instytucje nadzorujące i organizujące ten rynek, jak i jego uczestnicy. W książce dokonano charakterystyki i oceny wybranych innowacji finansowych powstałych dzięki osiągnięciom gospodarki 4.0, której dynamiczny rozwój stał się istotnym elementem obecnych czasów. Autorzy, pracownicy Instytutu Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, skupili się kolejno na: wykorzystaniu technologii blockchain w finansach, obrocie i opodatkowaniu kryptowalut, emisji cyfrowych tokenów, pozyskiwaniu kapitału za pomocą crowdfundingu z nagrodami, oferowaniu usług w bankowości cyfrowej i za pomocą aplikacji PFM wspierającej zarządzanie domowym budżetem, porównaniu doradcy 2.0 i robodoradcy oraz wykorzystaniu algorytmów uczenia maszynowego w budowie i zarządzaniu portfelem inwestycyjnym, a także na zmianach technologicznych w audycie finansowym. Przy tym poszukiwali odpowiedzi na pytanie o to, w którym kierunku podąża współczesny rynek finansowy działający w środowisku nowoczesnych technologii. Odpowiedź tę znaleźli dzięki opartej na najnowszej literaturze przedmiotu charakterystyce i analizie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń rozwoju różnych innowacji finansowych. Zachęcamy do sięgnięcia po tę pozycję wszystkie osoby zainteresowane problematyką gospodarki 4.0, szczególnie w aspekcie ekonomicznym i prawnym, podejmujące różnego rodzaju wyzwania związane ze współczesnymi finansami. Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas treści pozwolą Czytelnikowi rozwinąć horyzonty i staną się inspiracją do kolejnych żywych dyskusji na temat zmieniającego się świata finansów i przyszłości gospodarki światowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing internetowy i proces tworzenia marki internetowej, 2.Zasady osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, 3.Segmentacja jako metoda identyfikacji szans rynkowych, 4.Proces tworzenia marki internetowej, 5.Promocja nowej marki na rynku internetowym, 6.Podtrzymywanie i wzmacanianie jakosci marki w oparciu o interaktywną naturę internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXIII. Zeszyt 3)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
I. Zagadnienia konstytucyjnoprawne i teoretycznoprawne: 1. Public collections and the freedom of association; 2. Prawo do pracy w świetle obowiązującego prawa polskiego; 3. Kilka refleksji na temat Instytutu Rozwoju Języka Polskiego w kontekście praw językowych jednostek; 4. O konstytucyjności modelu postępowania dyscyplinarnego w sprawach sędziów Trybunału Konstytucyjnego; 5. Ewolucja ustroju konstytucyjnego i położenia prawnomiędzynarodowego Ługańskiej Republiki Ludowej w latach 2014-2022. II. Zagadnienia prawnomiędzynarodowe: 1. Wielostronny tymczasowy arbitraż odwoławczy (MPIA) i jego znaczenie dla reformy Światowej Organizacji Handlu; 2. Unia Europejska a zagrożenia terrorystyczne: kolejny etap (część II). III. Zagadnienia prawa publicznego: 1. Policja jako podmiot administracji bezpieczeństwa wewnętrznego; 2. Ocena rozwiązań zaproponowanych w ramach programu „Pierwsze mieszkanie” w świetle dotychczasowej polityki mieszkaniowej państwa; 3. Opodatkowanie hodowli psów rasowych podatkiem dochodowym od osób fizycznych a zasada ustawowej regulacji stosunku prawnopodatkowego. Zarys problematyki; 4. Sozologia w kształtowaniu prawnych instrumentów ochrony środowiska. IV. Z zagadnień prawa karnego i procedury karnej: 1. Fighting cross-border crime as a challenging task of Polish Border Guard; 2. Przyczyny nadużywania stosowania środków przymusu bezpośredniego wobec osób z zaburzeniami psychicznymi – analiza historyczna i postulaty de lege ferenda; 3. Problematyka wymogu niekaralności pośrednika w obrocie nieruchomości. V. Zagadnienia proceduralne: 1. Dowód z zeznań świadka na piśmie jako przykład wypaczenia idei środka dowodowego; 2. Opinia pismoznawcy o stanie psychofizycznym testatora; 3. Rozstrzyganie niedających się usunąć wątpliwości na korzyść strony w świetle art. 7a oraz 81a Kodeksu postępowania administracyjnego; 4. Zmiany w zakresie doręczeń elektronicznych w Kodeksie postępowania administracyjnego. VI. Z problematyki prawa prywatnego: 1. Anti-crisis arrangements in the Polish labour law system; 2. Nieważność bezwzględna w ujęciu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów; 3. Marmury z Partenonu – spór czy aby tylko prawny? Sprawozdania: Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Kryzys zaufania obywateli do państwa i stanowionego przez nie prawa”. Sosnowiec, 12 czerwca 2023 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej