Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(154)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(151)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(119)
dostępne
(112)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(119)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Bartołd Robert
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Belka Marek
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Binda Albert
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christopher Martin
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Danylenko Olena
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gejmo Beder
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hutt Michael D
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(155)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(156)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(83)
Rynek
(37)
Przedsiębiorstwo
(36)
Marketing strategiczny
(26)
Segmentacja rynku
(22)
Rynek pracy
(21)
Rynek (ekonomia)
(17)
Reklama
(12)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Ceny
(8)
Strategia marketingowa
(8)
Zatrudnienie
(8)
Rynek finansowy
(7)
Banki
(6)
Innowacje
(6)
Konkurencja
(6)
Konsumenci
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Public relations
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Kadry
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Usługi
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Gospodarka
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Internet
(4)
Marka*
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rolnictwo
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Towary
(4)
Analiza rynku
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kobieta
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Ocena pracowników
(3)
Plan marketingowy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek ubezpieczeniowy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Siła robocza
(3)
Targi i wystawy
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Analiza SWOT
(2)
Assessment center
(2)
Banki internetowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing-mix
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Produkcja
(2)
Public relations*
(2)
Sponsoring
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(9)
1901-2000
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Praca zbiorowa
(13)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(36)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
158 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 31)
Wstęp; Etap wprowadzania w cykl życia produktu; Potrze by informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysło wym; Marketingowy charakter nazwy nowego produktu; Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzonego na rynek (na przykładzie produ któw częstego zakupu); Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indy widualnych; Instrumenty promocji sprzedaży wykorzysty wane we wprowadzaniu na rynku nowego produktu; Zarzą dzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadze nia na rynk (uwarunkowania marketing dóbr produkcyj nych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmioty rynku dóbr konsumpcyjnych; 2. Warunki transformacji gospodarczej a zachowania podmiotów rynkowych; 3. Diagnoza i przewidywanie zachowań samorządów lokalnych w warunkach transformacji ustrojowej; 4. Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach transformacji gospodarczej; 5. Analiza i kierunki rozwoju zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach transformacji do gospodarstw rynkowej; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Zawiera: Wstęp. 1. Przedsiębiorstwo i jego zachowania rynkowe: 1.1. Istota przedsiębiorstwa w świetle teorii ekonomii oraz nauk o zarządzaniu; 1.2. Zasoby warunkujące funkcjonowanie przedsiębiorstw; 1.3. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw z perspektywy makro- oraz mikroekonomicznej. 2. Cechy szczególne mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 2.1. Kryteria używane przy kategoryzacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw i ich wykorzystanie w powszechnie stosowanych definicjach; 2.2. Cechy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na tle cech dużych przedsiębiorstw; 2.3. Znaczenie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnych gospodarkach rynkowych; 2.4. Rozwój mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i zmiany w ich zachowaniach rynkowych. 3. Czynniki determinujące zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Otoczenie makroekonomiczne a zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.2. Wpływ czynników mezo- i mikrootoczenia na zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych: 4.1. Metodyka badań pierwotnych i charakterystyka badanej populacji; 4.2. Zachowania rynkowe badanych przedsiębiorstw oraz ich zróżnicowanie w zależności od wielkości przedsiębiorstwa; 4.3. Inercja i kongruencja zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 4.4. Scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz rekomendacje w odniesieniu do polityki wsparcia działalności tych podmiotów. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 1)
Nieregularne
Problemy rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski w perspektywie lat dziewięćdziesiątych; Zagrożenie wysokim bezrobociem w województwie śląskim; Kształcenie a rynek pracy- monitoring zawodów deficytowych i nadwyżkowych w rejonie Zabrza i Gliwic w latach 1994-97; Perspektywy zmian w zatrudnieniu w zakładach pracy rejonu Zabrza i Gliwic.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Elastyczność przedsiębiorstwa na globalnym rynku-aspekty rozwojowe, 2. Europejskie trendy w zakresie innowacji, 3. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 4. Rynek pracy a przedsiębiorczość lokalna, 5. Koncepcja edukacji przez całe życie jako odpowiedź na wyzwania współczesności, 6. Kapitał intelektualny w realizacji jednolitego procesu budowy strategii przedsiębiorstwa, 7. Klastry jako środek przedsiębiorczości lokalnej, 8. Efektywne modele biznesu, 9. Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw transnarodowych, 10. Analiza interesariuszy w projektach bibliotecznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1.Przedmiot zarządzania nowym produktem; 2.Nowe generacje produktów dla XXI wieku; 3.Badania rynku w procesie kształtowania nowego produktu; 4.Cykl życia produktu; 5.Strategie nowego produktu; 6.Proces rozwoju nowego produktu w wybranych firmach USA; 7.Znaki towarowe i usługowe; 8.Procedura poszuki wania nowych produktów; 9.Koszty przygotowania i wdro żenia nowych produktów w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie nowym produktem / pod red. Alina Sosnowska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, 2000. - 202,[1] s. : tab.,wykr. ; 24 cm.
Wstęp; 1.Przedmiot zarządzania nowym produktem; 2.Nowe generacje produktów dla XXI wieku; 3.Badania rynku w procesie kształtowania nowego produktu; 4.Cykl życia produktu; 5.Strategie nowego produktu; 6.Proces rozwoju nowego produktu w wybranych firmach USA; 7.Znaki towarowe i usługowe; 8.Procedura poszuki wania nowych produktów; 9.Koszty przygotowania i wdro żenia nowych produktów w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Część I. Trendy globalnego rynku pracy ROZDZIAŁ 1. Wyzwania międzynarodowego rynku pracy (Sylwia Przytula) 1.1. Wstęp 1.2. Wpływ migrantów na rynek pracy 1.3. Zmiany demograficzne i wielopokoleniowość 1.4. Rola kobiet w życiu społecznym i zawodowym 1.5. Automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja na globalnym rynku pracy 1.6. Konkluzje ROZDZIAŁ 2. Mobilność i migracje międzynarodowe jako determinanty różnorodności zespołów pracowniczych [Małgorzata Stńker) 2.1. Wstęp 2.2. Zmiany wzorców zachowań migracyjnych na współczesnym rynku pracy 2.3. Wybrane teorie migracji 2.4. Wysoko wykwalifikowani migranci i pracownicy mobilni 2.5. Migranci i pracownicy mobilni o niskich kwalifikacjach 2.6. Konkluzje ROZDZIAŁ 3. Wymiary i poziomy analizy różnorodności (Sylwia Przytula, Katarzyna Krysińska- 3.1. Wstęp 3.2. Rozwój problematyki i badań związanych z różnorodnością 3.3. Definiowanie różnorodności w literaturze przedmiotowej 3.4. Zarządzanie różnorodnością w pespektywie zarządczej i socjologiczno-psychologicznej 3.5. Pozytywne i negatywne rezultaty zarządzania różnorodnością w praktyce zarządzania 3.6. Konkluzje ROZDZIAŁ 4. Rola migrantów i ekspatriantów na międzynarodowym rynku pracy 4.1. Wstęp 4.2. Światowe trendy kształtujące międzynarodowy rynek pracy 4.3. Migracja i ekspatriacja jako kluczowe zjawiska globalnego rynku pracy 4.4. Migranci i ekspatrianci jako element globalnego zarządzania różnorodnością 4.5. Migranci i ekspatrianci - wyniki pilotażu 4.6. Konkluzje Część II. Różnorodność pracowników w wymiarze pierwotnym i wtórnym ROZDZIAŁ 5. Różnorodność pracowników w wymiarze wielopokoleniowości 5.1. Wstęp 5.2. Charakterystyka wielopokoleniowości na rynku pracy 5.3. Pokolenie baby boomers, czyli osoby w wieku 54+ 5.4. Charakterystyka pokolenia X (osoby w wieku 38-53 lat) 5.5. Charakterystyka pokolenia Y (osoby w wieku 23-38 lat) 5.6. Charakterystyka pokolenia Z (osoby w wieku 18-24 lat) 5.7. Wielopokoleniowość pracowników - refleksje z badań 5.8. Konkluzje ROZDZIAŁ 6. Zarządzanie różnorodnością pici i wynikające z niego korzyści wobec nierówności kobiet i mężczyzn oraz braków na rynku pracy (Teresa Kupczyk) 6.1. Wstęp 6.2. Ustalenia terminologiczne 6.3. Nierówności płci na rynku pracy 6.4. Korzyści z zarządzania różnorodnością płci 6.5. Korzyści z zarządzania różnorodnością pici w świetle badań własnych 6.6. Ocena zarządzania różnorodnością płci w organizacjach 6.7. Konkluzje ROZDZIAŁ 7. Uczenie się w interakcjach mono- i międzykulturowych (Małgorzata Rozkwitalska) 7.1. Wstęp 7.2. Uczenie się nieformalne a uczestnictwo w interakcjach społecznych 7.3. Uczenie się pracowników w interakcjach społecznych - wyniki badań 7.4. Konkluzje ROZDZIAŁ 8. Nowe kompetencje pracowników wobec zmian na globalnym rynku pracy 8.1. Wstęp 8.2. Zmiany na globalnym rynku pracy 8.3. Kompetencje niezbędne w nowej rzeczywistości 8.4. Możliwe konsekwencje niedoboru kompetencji 8.5. Konkluzje - sugestie rozwojowe ROZDZIAŁ 9. Różnorodność pracowników w odniesieniu do zaangażowania - impresje z Arabii Saudyjskiej (Krystyna Kmiotek) 9.1. Wstęp 9.2. Istota, podmioty ukierunkowujące oraz koncepcja zintegrowanego zaangażowania pracowników 9.3. Zaangażowanie organizacyjne w kontekście różnic kulturowych 9.4. Case study - obcokrajowcy w Arabii Saudyjskiej 9.5. Konkluzje Część III. Zarządzanie różnorodnością pracowników w organizacjach międzynarodowych ROZDZIAŁ 10. Zarządzanie zróżnicowanymi pracownikami jako element CSR (Aneta Długopolska- 10.1. Wstęp 10.2. Metodyka badań własnych 10.3. Jak w organizacji rozumiana jest społeczna odpowiedzialność biznesu i różnorodność pracownicza, czy i, jeśli tak, w jaki sposób zostało to ujęte w strategii firmy? 10.4. W jaki sposób organizacja realizuje odgórne zadania wynikające ze strategii CSR w obszarze D & I? Kto jest odpowiedzialny za koordynację; jakie polityki i procedury obowiązują w organizacji, w jakich procesach wdrożono aspekty zarządzania różnorodnością? 10.5. W jaki sposób organizacja zachęca pracowników do oddolnego zaangażowania się w obszarze CSR i D & I, jakie projekty są realizowane? 10.6. W jaki sposób organizacja ocenia skuteczność podejmowanych działań w obszarze CSR i D & I oraz jak o nich informuje? 10.7. Konkluzje ROZDZIAŁ 11. Kariery kobiet w korporacjach międzynarodowych (Katarzyna Krysińska-Kościańska) 11.1. Wstęp 11.2. Modele karier w korporacjach międzynarodowych 11.3. Różnorodność płci w dyskursie teoretycznym i w badaniach empirycznych 11.4. Status różnorodności ze względu na płeć w korporacjach międzynarodowych 11.5. Metodyka własnych badań pilotażowych 11.6. Refleksje z badań 11.7. Konkluzje ROZDZIAŁ 12. Praktyka zarządzania różnorodnością pracowników a wyzwania współczesnego rynku pracy - panel ekspertów (Sylwia Przytula, Gabriela Strzelec) 12.1. Metodyka badań 12.2. Charakterystyka grupy 12.3. Organizacja i przebieg panelu 12.4. Konkluzje; Spis tabel; Spis rysunków i wykresów; Notki o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy stosowania płacy minimalnej, 2. Płaca minimalna w dokumentach międzynarodowych oraz prawodawstwie Polskie, innych krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych, 3. Wyniki badań nad wysokością i częstotliwością stosowania płacy minimalnej w Polsce na tle innych krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych, 4. Wpływ płacy minimalnej na rynek pracy w Stanach Zjednoczonych w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej