Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(32)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Jędrzejczyk Zbigniew
(2)
Kukuła Karol (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Walkosz Anna
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ellis John
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Hague Paul
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Niedziółka Paweł
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Panek Tomasz
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Starzeński Oskar
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stone Merlin
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tarczyński Waldemar
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Utkin Joanna
(1)
Walerysiak Grzegorz
(1)
Williams David
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Ziarko-Siwek Urszula
(1)
Łuniewska Małgorzata
(1)
Żabiński Ryszard
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(37)
rosyjski
(2)
Temat
Marketing
(18)
Rynek
(12)
Badania rynku
(9)
Badania marketingowe
(8)
Rynek kapitałowy
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Segmentacja rynku
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Badania operacyjne
(3)
Decyzje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Promocja
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Gry kierownicze
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Produkcja
(2)
Reklama
(2)
Rynek finansowy
(2)
Spożycie
(2)
Transport
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Akcje (ekon.)
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Badania internetowe
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dochód
(1)
Dywidenda
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Finanse
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Główny Urząd Statystyczny
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Ludność
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Matematyka
(1)
Metodologia
(1)
Obligacje
(1)
Organizacja
(1)
Pieniądz
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Procent
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczeństwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Ubóstwo
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Matematyka
(2)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing na rynku prasowym / Ryszard Żabiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 229, [3] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy teoretyczne i metodyczne marketingu na rynku prasowym; 2. Marketingowe otoczenie wydawców prasowych; 3. Konsument na rynku prasowym; 4. Badania marketingowe na rynku prasowym; 5. Strategie marketingowe na rynku prasowym; 6. Strategie produktowe wydawców; 7. Kształtowanie cen gazet i czasopism; 8. Dystrybucja na rynku prasowym; 9. Promocja na rynku prasowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Prikladnoj kurs)
Zawiera: Глава 1. Основные понятия маркетинговых исследований; Глава 2. Виды маркетингового исследования и процесс его проведения; Глава 3. Информация в маркетинговых исследованиях; Глава 4. Организация маркетинговых исследований на предприятии; Глава 5. Качественные методы сбора информации; Глава 6. Разработка анкет при проведении маркетинговых исследований; Глава 7. Количественные методы опроса; Глава 8. Наблюдение и эксперимент; Глава 9. Методы анализа маркетинговой информации; Глава 10. Ситуационный анализ; Глава 11. Оценка емкости рынка; Глава 12. Анализ конкуренции на рынке; Глава 13. Сегментирование потребительского рынка; Глава 14. Экспертные оценки; Глава 15. Маркетинговые исследования в интернете.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Задачи исследования рынка в информационной системе и в системе принятия решений в организации: Что такое “исследование рынка”? Задачи исследования рынка; Этапы процесса исследования рынка. 2. Формулирование проблемы и выбор дизайна исследования: Формулирование и оценка проблемы исследования рынка; Выбор дизайна исследования. 3. Источники инфтрмации и иетоды сбора данных: Вторичное исследование; Службы стандартизованной рыночной информации; Методы сбора данных при первичном исследовании. 4.Операционализация и измерение исследуемых качеств: Операциональное определение и измерение; Виды шкал; Надежность и валидность измерений; Измерение установок. 5. Отбор единиц наблюдения и проведение: Основы и базовые понятия частичного сбора данных; Методы отбора, основанные не на принципе случайности; Методы отбора, основанные на «принципе случайности»; Проведение и контроль первичного сбора данных. 6.Подготовка к оценке дaнных: Отбор не поддающихся обработке анкет; Редактирование анкет; Кодирование; Ввод и проверка данных; Добавление новых переменных; Оценка (взвешивание); Матрица данных. 7. Анализ данных: Обзор методов анализа данных; Однофакторный анализ данных; Двух- и многофакторный анализ взаимосвязей. 8.Составление отчета об исследовании и презентация результатов: Статистические таблицы; Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka metod wielowymiarowej analizy porównawczej 2. Rynek kapitałowy w Polsce 3. Klasyfikowanie i grupowanie spółek 4. Zastosowanie metod wielowymiarowej analizy porównawczej w procesie inwestowania w akcje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wycena akturialna i stopa zwrotu z obligacji, 2.Miary zysku z obligazji, 3.Czas trwania, 4.Elementy strategii aktywnych, 5.Terminowa struktura stóp procentowych, 6.Strategia dopasowania przepływów, 7.Zmiana terminowej struktury stóp procentowych, 8.Zmiana proporcjonalna, 9.Strategia uodpornienia portfela w terminie horyzontu, 10.Stratefia uodpornienia portfela finansującego strumień zobowiązań, 11.Zmiana multyplikatywna zależna od czasu, 12.Obligacje o zwiększonej częstości wypłat, 13.Wrażliwość i uodpornienia w świetle załozeń Fishera i Weila
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Produkt i jego nabywca; R.2 Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstw; R.3 Kanały sprzedaży; R.4 Promocja marketingowa (oddziaływanie na rynek); R.5 Otoczenie marketingowe; R.6 Badania marketingowe; R.7 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Statystyczne badanie zjawisk społecznych, 2. Podstawowe badania społeczne statystyki publicznej w Polsce, 3. Zmiany demograficzne - pomiar procesów i ocena skutków społeczno-ekonomicznych, 4. Poziom i jakość życia, 5. Dochód i konsumpcja, 6. Rynek pracy, 7. Zdrowie i jego ochrona, 8. Gospodarowanie czasem, 9. Ubóstwo i nierówności, 10. Koszty utrzymania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ocena kierunków strategicznych, Ocena strategicznych możliwości rozwoju, Podejmowanie działań w celu pomnażania wartości, Poszukiwanie informacji o przedsiębiorstwach i ich rynkach, Analiza sprawozdań finansowych, Rachunek zysków i strat, Sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych, Porównawcza analiza finansowa, Ocena pozycji na rynku kapitałowym, Zmiany cen akcji, Krótkoterminowa wycena akcji, Wycena akcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele teoretyczne socjologii gospodarki, 2. Jednostki a rynek, 3. Pieniądz a społeczeństwo, 4. Rynek a społeczeństwo, 5. Społeczna gospodarka rynkowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej w banku / Paweł Niedziółka. - Warszawa : Difin, 2002. - 258 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Struktura stóp procentowych, Ryzyko w działalności bankowej, System zarządzania ryzykiem w banku, Ryzyko stopy procentowej w banku - definicja zjawiska, Zewnetrzne instrumenty zarządzania ryzykiem stopy procentowej, Tradycyjne instrumenty zarzadzania ryzykiem stopy procentowej, Zabezpieczanie przed ryzykiem stopy procentowej za pomocą transakcji termionowych typy FRA oraz kontraktów terminowych futures, Zarządzanie ryzykiem stopy procentowej za pomocą transakcji opcyjnych, Transakcje typu interest rate swap.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej