Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Jasiński Zdzisław
(2)
Brdulak Halina
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Coughlan Anne T
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stern Louis W
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Logistyka
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Jakość
(2)
Kadry
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Rynek
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polska
(1)
Reklama
(1)
Rosja
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transport
(1)
Upadłość
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Logistyka zaopatrzenia jako jeden z systemów logistycznych, 2. Specyfika aktywności na rynku dóbr przemysłowych, 3. Organizacja procesu zakupu, 4. Systemy dostaw oparte na koncepcji just in time, 5. System informacji na potrzeby logistyki zaopatrzenia, 6. Mierniki efektów i nakładów w logistyce zaopatrzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wpływ innowacyjności na rozwój gospodarczy (Świat)
Europa, Polska) : 1.Rola innowacyjności w budowaniu p rzewagi konkurencyjnej, 2.Pozytywne i negatywne konsek wencje zagranicznych inwestycji bezpośrednich, 3.Czy innowacje mają wpływ na dynamikę gospodarki? Polskie doświadczenia w okresie transformacji, 4.Międzynarodo wa dyfuzja innowacji-podejście marketingowe, 5.Perspe ktywy wzrostu innowacyjności w krajach posocjalisty cznych, 6.Wpływ innowacyjności połączeń komunikacyjnyc h na poziom rozwoju regionów, 7.Zdolność innowacyjna p olskiej gospodarki; pozycja w świecie i regionie. R.II Innowacyjność a konkurencyjność przedsiębiorstwa : 1.Finansowanie działalności innowacyjnej małych i se rednich przedsiebiorstw ze środków publicznych, 2.Uwa runkowania i finasowanie działalności innowacyjnej ma łych i srednich przedsiębiorstw, 3.Straterie innowcyj ności w cyklu życia produktu źródłem przwagi konkuren cyjnej, 4.Ryzyko operacyjne i finasowe w strategii dzi ałania nowo powstającego przedsiębiorstwa innowacyjne go, 5.Źródła finansowania działalności innowacyjnej pr zedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, 6.Innowacja
wartości jako koncepcja strategii firmy, 7.Instrumen ty wzrostu innowacyjności małych i srednich przedsiębi orstw, 8.Innowacje w strategiach komunikacji rynkowej
(na przykładzie branźy tytoniowej), 9.Wybrane determi nanty rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw na przykł adzie podsektora energetyki cieplnej, 10.Innowacyjność
jako warunek funkcjonowania klastrów.Porównawcze stud ium przypadków, 11.Innowacyje w małych firmach działaj ących jako daelerzy znanych marek. R.III Zarządzanie wiedzą.Innowacyjność a kreatywność człowieka : 1.Psychologiczne bariery innowacyjności.Ze wnętrzne czynniki hamujące krytyczne i twórcze postawy
pracowników, 2.Zarządzanie wiedzą w procesie innowacj i produktu na przykładzie firmy SANRise, 3.Innowacje a
zarządzanie wiedzą o kliencie, 4.Profesjonalizm w zar ządzaniu.Kształtowanie się kultury menedżerskiej w Pol sce, 5.Potencjał absorbcji obcej technologii w gospoda rce polskiej, 6.Kultura odpowiedzialności a kształtowa nie proinnowacyjnych postaw.Implikacje dla potrzeb zar ządzania zmianami procesów gospodarczych, 7.Systemy za rządzania wiedzą czynnikiem wzrostu innowacyjności prz edsiębiorstw, 8.Teoria systemów złozonych a innowacyj ność w zarządzaniu, 9.Rozwój pracowników i organizacyj ne uczenie się w świetle badań emiprycznych, 10.Współ zależność między różnorodnością kulturową a zdolnością
do generowania wiedzy i innowacyjnością przedsiębio rstw międzynarodowych, 11.Wpływ zarządzania wiedzą i i nnowacją w organizacji badawczej, 12.Zarządzanie wiedz ą i innowacją w organizacji badawczej, 13.Poszukiwanie
kulturowych korzeni innowacyjności w świetle międzyna rodowych baań wzorów klutur organizacyjnych, 14.Innowa cyjność w przedsiebiorstwach opartych na wiedzy. R.IV Zarządzanie łańcuchem dostaw-czynniki innowacyjno ści : 1.Sieć dostaw a strategia firmy, 2.Innowacyjność
przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego, 3.Innowacyjność jako źródło poprawy konkurencyjności p rzedsiębiorstw lotniczych, 4.Konkurencyjność przedsięb iorstw sprywatyzowanych ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, 5.Innowacje w zarządzaniu dystrybucją jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa, 6.E-sourcing
jako metoda usprawnienia przebiegu procesu zaopatrze niowego przedsiębiorstwa, 7.Od innowacji w sferze zaku pów do zintegrowanych sieci dostaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej