Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Barge J. Kevin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Staniszewski Michał
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Język
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Retoryka
(2)
Feminizm
(1)
Grupy społeczne
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wywiady
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pojęcia podstawowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Część pierwsza)
1. Przeciw esencjalizacji kultury. O języku antropologicznym, 2. Język akademicki, 3. Ciężar piórka, czyli lżejsze refleksje o reklamie, 4. Hermeneutyka językowej manipulacji, 5. Płaca jako cena równowagi na rynku pracy w świetle rozwoju poglądów (i języka) w teorii ekonomii, 6. W stronę mediacyjnej koncepcji konsumpcji, 7. Język - komunikacja interpersonalna - zarządzanie, 8. Reductio retoryki a hermeneutyka, 9. Język prawa i jego znaczenie dla współczesnego człoweika, 10. Polityczna endialność, 11. Język teologii: słowo i doświadczenie, 12. Plotki o gender. O kilku strategiach dyskursu feministycznego, 13. Kolokwialny klasycyzm. Kilka uwag o języku najnowszej poezji polskiej, 14. Filozofia i marketing - małżeństwo z rozsądku czy mezalians?, 15. Postmodernizm kontra marketing, czyliz powrotem do Rzeczy, 16. Korporacje i marki - czy świat może bez nich istnieć?, 17. Jak (nie) czytać No Logo?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej