Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(12)
Autor
Kall Jacek
(3)
Bralczyk Jerzy
(2)
Caples John
(2)
Hahn Fred E
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Pers Jolanta
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Albigowski Marek
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Pałasz Lech
(1)
Pitrus Andrzej
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Reklama
(15)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Administracja
(1)
Ceny
(1)
Gospodarka
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Merchandising
(1)
Opinia publiczna
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizja
(1)
Towary
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaki na sprzedaż / Andrzej Pitrus. - Warszawa : ER, 2000. - 353 s. ; 19 cm.
Temat
Krytyka, Krytyczna teoria reklamy z lotu ptaka - konteksty i kierunki, Znak w reklamie, znak obok reklamy? Czy reklama jest językiem? Retoryka reklamy, Psychoanaliza, ideologia, reklama, Marksizm, ideologia, reklama, Feministyczna krytyka reklamy, Mniejszości w reklamie; Integracja, reklama a brytyjskie studia kulturoznawcze, Dekonstrukcja jako przestrzeń reklamy, Technologia i reklama, technologia przeciw reklamie? Integracyjna rola reklamy - "mystory" czy "mytheory"? Criotical theory of advertising - trends and contexts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej