Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Reklama
(2)
Dziennikarstwo
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Internet
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Public relations
(1)
Radiofonia
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
I. Nowe media a media tradycyjne: Interfejsy nowych mediów i refiguracje mediów i kultury; Cyfrowych nierówności w dobie kultury 2.0 problemy wybrane; Media tradycyjne wobec rozwiązań technologicznych - szansa czy zagrożenie; Nowe media - (nowa) psychologia odbiorcy; Radio w świecie cyfrowym; Radio internetowe: historia, działania, ewolucja, trendy. Kilka uwag dla niewtajemniczonych; Nowe media w kinie współczesnym. Demoniczna telewizja; Zjawisko liternetu na przykładzie twórczości J.R.R. Tolkiena; Przyszłość literatury sieciowej (na przykładzie rzeczywistości rosyjskiej); Uzależnienia od telefonów komórkowych - plaga XX wieku. II. Reklama: Realne-Nierealne; Kontekst kulturowy graficznego telegramu reklamy w przestrzeni WWW; Treść versus znaczenie - "stare reklamy" w "nowych mediach" jako forma oporu przeciwko przemocy ikonicznej; Granice prawne reklamy w Internecie; Obraz kobiety w reklamie internetowej. Nowe media w perspektywie badawczej. III. Prasa: Elektroniczne wersje prasy lokalnej - alternatywa czy odbicie wydania tradycyjnego? Analiza zjawiska na przykładzie publikacji wyborczych "Gazety Olsztyńskiej"; Prasa lokalna i regionalna w Internecie. Przypadek rynku prasowego Lubelszczyzny; Kulturotwórcza i informacyjna rola pracy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego"; Rozwój nowych mediów - na przykładzie prasy francuskiej; Konsensus na rzecz Ziemi. Dzienniki i czasopisma on-line a logika rozwoju mediów. IV. Internet: Internetowe klipy wideo jako nowa forma kontaktu z klientem; W pułapce Internetu. Kontrowersje, fakty, mechanizmy; Konwergencja mediów książki i Internetu; Odpowiedzialność użytkownika grup dyskusyjnych w dobie kultury Web 2.0; Krótkie formy filmowe w Internecie; Sprzężenie telewizji i Internetu jako trend w mediach - uwarunkowania, formy współpracy, perspektywy rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej