Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(30)
Autor
Laszczak Mirosław
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Heath Robert
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Brock Timothy C
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Horodecka Amelia
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roberts Philippa
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Underhill Paco
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Winterhoff-Spurk Peter
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Reklama
(33)
Marketing
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Psychologia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Zachowanie
(3)
Decyzje
(2)
Dzieci
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing polityczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Pamięć
(2)
Perswazja
(2)
Postawy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia mediów
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama polityczna
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Telewizja
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Controlling
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marka*
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Perswzja
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo autorskie
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Symbole
(1)
Targi i wystawy
(1)
Teatr
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Umysł
(1)
Venture capital
(1)
Wizerunek polityczny
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Ogólna: R.1 Psychologia i ekonomia; R.2 Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych; R.3 Percepcja działań ekonomicznych; R.4 Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne; R.5 Własność i posiadanie; R.6 Psychologia pieniądza; R.7 Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego; R.8 Dylematy społeczne; R.9 W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne. Cz.II Szczegółowa: R.10 Przedsiębiorczość i podejmowa nie ryzyka; R.11 Finanse behawioralne; R.12 Psychologiczne podstawy marketingu; R.13 Reklama i jej wpływ na zakupy; R.14 Zachowania konsumenckie; R.15 Negocjacje; R.16 Podatki; R.17 Oszczędzanie; R.18 Hazard.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów, 2. Włączyć, posłuchać, wyłączyć, 3. Telewizja i afekt - emocjonalne oddziaływanie mediów, 4. Informacje i opinie - poznawcze oddziaływanie mediów, 5. Przemoc, zachowanie prospołeczne i reklama - oddziaływanie mediów na zachowanie, 6. Wyniki badań psychologii mediów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
R.1 Marketing - reklama - psychologia, R.2 Reklama - psychologia negocjacji i przekonywania, R.3 Podbić umysł klienta, R.4 Między nadawcą a odbiorca reklamy, R.5 Psychologia komunikatu reklamowego, czyli strategia podboju klienta, R.6 Psychologia w tworzeniu reklamy, czyli jak przygotować broń na klienta, R.7 Człowiek sterowany?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Marketing - reklama - psychologia; Reklama - psycho- logia negocjacji i przekonywania; Podbić umysł klienta Między nadawcą a odbiorcą reklamy; Psychologia komuni- katu reklamowego, czyli strategia podboju klienta; Psychologia w tworzeniu reklamy, czyli jak przygotować broń na klienta; człowiek sterowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Marketing - reklama - psychologia; Reklama - psycho- logia negocjacji i przekonywania; Podbić umysł klienta Między nadawcą a odbiorcą reklamy; Psychologia komuni- katu reklamowego, czyli strategia podboju klienta; Psychologia w tworzeniu reklamy, czyli jak przygotować broń na klienta; człowiek sterowany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Dziedzictwo Krugmana, 3. Z perspektywy świata reklamy, 4. Dylemat konsumenta, 5. Jak przetwarzamy wiedzę o markach?, 6. Jak przechowujemy wiedzą o markach?, 7. Natura pamięci ukrytej, 8. Uczenie się - aktywne a ukryte, 9. Uwaga, kreatywność i filtry percepcyjne, 10. Model płytkiego przetwarzania, 11. Siedem zwycięskich marek - studia przypadków, 12. Implikacje do badań reklamy i marki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Dziedzictwo Krugmana, 3. Z perspektywy świata reklamy, 4. Dylematy konsumenta, 5. Jak przetwarzamy wiedzę o markach?, 6. Jak przechowujemy wiedze o markach?, 7. Natura pamięci ukrytej, 8. Uczenie się - aktywne a ukryte, 9. Uwaga, kreatywność i filtry percepcyjne, 10. Model płytkiego przetwarzania, 11. Siedem zwycięskich marek - studia przypadków, 12. Implikacje dla badań reklamy i marki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama jako medium komunikacji masowej, 2. Obszary i mechanizmy percepcji rekalmy w wymiarze psychologicznym, 3. Teoria krytyczna i interakcjonizm symobliczny podstawą teoretyczną pracy, 4. Ukryte przesłania reklamy, 5. Badani uczniowie o reklamie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym. Sześć głównych różnic między płciami; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do Utopii. Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu; 4. Kod altruizmu. Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm; 5. Kod estetyki. Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie ma to znaczenie dla marketingu; 6. Kod ładu. Dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju; 7. Kod więzi. Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji; 8. Cztery kody w praktyce. Zastosowanie w praktyce czterech kodów- przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach; 9. Marka kobieca. Modele budowania Marek uwzględniające kobiece motywacje; 10. Jak kobiety kupują. Zrozumienie schematu kobiecych zakupów; 11. Sieć mediów kobiecych. Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowe; 12. Skuteczna kreacja reklamowa. Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do kobiet; 13. Nowa organizacja. Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji"; 14. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej