Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(37)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(30)
Autor
Laszczak Mirosław
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Heath Robert
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Brock Timothy C
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Horodecka Amelia
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roberts Philippa
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Underhill Paco
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Winterhoff-Spurk Peter
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Reklama
(33)
Marketing
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Psychologia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Zachowanie
(3)
Decyzje
(2)
Dzieci
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing polityczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Pamięć
(2)
Perswazja
(2)
Postawy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia mediów
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama polityczna
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Telewizja
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Controlling
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marka*
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Perswzja
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo autorskie
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Symbole
(1)
Targi i wystawy
(1)
Teatr
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Umysł
(1)
Venture capital
(1)
Wizerunek polityczny
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd.2 rozsz. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1999. - 291,[13] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania telewizyjnej reklamy kierowanej do dzieci. Uzasadnienie przedmiotu badań, 2. Miedzy nadawcą a dzieckiem- adresatem i odbiorcą, 3. Programowanie odbioru treści reklamy, 4. Dziecko jako odbiorca reklamy. Przedstawienie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja menedżerska - kreatywny aspekt kształcenia przywódcy, 2. Kształcenie dla innowacyjności w dydaktyce, 3. Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w organizacyjnych warunkach, 4. Dokonywanie skojarzeń źródłem pomysłów w reklamie oraz nowości produktowych, 5. Analiza morfologiczna czyli trysocjacyjne ujęcie odkrycia, 6. Wykorzystywanie umysłowych transformacji w tworzeniu nowych produktów i usług, 7. Antologie i metafory źródłem nowego produktu widzenia na rozpatrywany problem, 8. Sonety oraz myślenie krytyczne w ocenie tworzenia sonetów, 9. Pomysły na logo firmy oraz myślenie krytyczne w ocenie loga firm istniejących, 10. Definiowanie problemów, 11. Rozwiązywanie problemów - sesja "burzomózgowa" i jej wyniki, 12. Rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez studentów, 13. Twórczość w praktyce - -pomysły na nowe i rozszerzone usługi w przewozach pasażerskich, 14. Skojarzenia i cechy dobrej organizacji źródłem sloganów reklamowych, 15. Analiza morfologiczna w projektowaniu systemów zarządzania jakością, 16. Myślenie przez analogie, 17. Myślenie krytyczne w ocenie informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2. Modele zachowań wyborczych obywateli, 3. Segmentacja rynku wyborczego, 4. Wizerunek kandydata, 5. Kobiety w wyborach politycznych, 6. Media w kampaniach politycznych, 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9. Kampania bezpośrednia, 10. Marketing polityczny w Internecie, 11. Negatywne kampanie polityczne, 12. Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13. Markeing powyborczy, 14. Obrona przed manipulacją wyborczą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek i społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; red. Elżbieta Piechorowska ; Tom 21)
1. Psychologiczne problemy społecznej reklamy, 2. "Marketing wartości społecznych" jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych, 3. Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych", 4. Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów, 5. Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego, 6. Moda jako instrument rozpowszechniania wartości?, 7. "Tytus Andronkus". Teatr, film czy widowisko z wartości?, 8. Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Semiotyka jako metoda odczytywania ukrytych znaczeń. R.II Mit w świetle wybranych teorii. R.III Reklama jako element kultury. R.IV Mitologiczna struktura reklam. R.V Symbolika i mity związane z rodziną. R.VI Nowy komercyjny charakter Świąt. R.VII Adam i Ewa , Raj i jabłko-czyli to co religijne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Percepcja; Pamięć; Kategoryzacja, podobieństwo i analogia; Zastosowanie praktyczne; Percepcja; Pamięć; Kategoryzacja, podobieństwo i analogia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia w monografiach naukowych / red. Jan Strelau, Dariusz Doliński ; T. 11)
1. Procesy kategoryzacji i pamięci w konstruowaniu rzeczywistości; 2. Pojęciowa struktura reklamy; 3. Spójność pojęciowa a struktura i pamięć reklam; 4. Stabilność reklamy prasowej jako kategorii; 5. Pojęciowa struktura reklamy a spostrzeganie zysków i strat w świetle teorii perspektywy; 6. Sieci emocjonalne w kontrolowaniu procesów poznawczych w reklamie; ?. Rola reklamy we wstecznym kształtowaniu pamięci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Argumentowanie i zmiana postaw, 2. Reklama kontrowersyjna i jej skuteczność, 3. Podatność na wpływ sprzedawców a umiejscowienie poczucia kontroli, 4. Reklama pod progowa - mity, fakty i badania, 5. Oddziaływanie werbalnymi i niewerbalnymi bodźcami podprogowymi a tworze nie się postaw, 6. Wiedza o manipulacji a jej skuteczność, 7. Uwaga mimowolna a proces komunikacji marketingowej, 8. Odbiór reklam zawierających schemat dziecięcości, 9. Skuteczność reklamy zewnętrznej - poszukiwaniu wskaźników, 10. Wybrane czynniki skuteczności działań medialnych PR, 11. Public relations wobec kryzysu - test profesjonalizmu, 12. Korzyści i ich prezentacja w różnych mediach reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ogólna: R.1 Psychologia i ekonomia; R.2 Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych; R.3 Percepcja działań ekonomicznych; R.4 Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne; R.5 Własność i posiadanie; R.6 Psychologia pieniądza; R.7 Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego; R.8 Dylematy społeczne; R.9 W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne. Cz.II Szczegółowa: R.10 Przedsiębiorczość i podejmowa nie ryzyka; R.11 Finanse behawioralne; R.12 Psychologiczne podstawy marketingu; R.13 Reklama i jej wpływ na zakupy; R.14 Zachowania konsumenckie; R.15 Negocjacje; R.16 Podatki; R.17 Oszczędzanie; R.18 Hazard.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały. Konferencje ; Nr 60)
Jezyk i psychologia, Jezyk orzeczeń i diagnozy psychologicznej, Język reklamy politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej