Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(70)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(12)
Czasopisma
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(46)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(50)
Autor
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Murdoch Anna
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brittain Paul
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Janusz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danylenko Olena
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dymyt Małgorzata
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Public relations czyli Promocja reputacji (pol.)
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holecki Tomasz
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kluska-Nowicka Małgorzata
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kocot Maria
(1)
Koczuba-Sobieraj Magdalena
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kopel Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Lignar Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(69)
Rosja
(1)
Język
polski
(69)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(58)
Przedsiębiorstwo
(14)
Marketing
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Zarządzanie
(10)
Reklama
(8)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Instytucje nonprofit
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Media społecznościowe
(6)
Organizacja
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Kreowanie wizerunku
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Promocja handlowa
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Konsumenci
(4)
Kryzys
(4)
Wizerunek uczelni
(4)
Biblioteki
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Hotelarstwo
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Grupy nacisku
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opinia publiczna
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Public relations -- zagadnienia
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Studenci
(2)
Towary
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Automatyzacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
BHP
(1)
Biblioteka
(1)
Branding (marketing)
(1)
Czas pracy
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fundacja
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grunig, James E. (1942- )
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Historia literatury
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Leasing
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(10)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
70 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Więcej niż PR: strategia public relations w kontekście zarządzania, 2. Miejsce public relations w organizacji, 3. Wizerunek w "społeczeństwie sław": strategia public relations jako komunikacja zintegrowana, 4. Pracownicy jako ambasadorzy firmy: strategia public relations w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Poza schematem "klient nasz pan" strategia public relations w kontekście marketingu, 6. Czas, talent i kreatywność: strategia public relations w kontekście multimedialnym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie uczelnią wyższą- uwarunkowania, modele, instrumenty: Finansowanie szkolnictwa wyższego w obszarze dydaktyki- dylematy i wyzwania; Standardy i wskazówki dotyczące wewnętrznego zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym; Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością w szkole wyższej; 2. Uczelnie a środowisko społeczne. W stronę nowoczesnego modelu komunikacji z otoczeniem: Społeczna odpowiedzialność uczelni; Zaufanie w szkole wyższej; Rola mediów akademickich w public relations szkół wyższych. Ujęcie funkcjonalne; Wpływ organizacji absolwenckich na kształtowanie wizerunku szkół wyższych; Internacjonalizacja strategii wizerunkowej- nowe wyzwania dla polskich uczelni; USP szkoły wyższej; Marka uczelni w opinii jej interesariuszy na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 3. Otoczenie wewnętrzne uczelni- struktura, zasoby, relacje: Budowa kapitału intelektualnego i społecznego w szkole wyższej; W kierunku praktycznego wykorzystania koncepcji kapitału intelektualnego- wyzwania dla szkół wyższych w Polsce; Rola komunikacji w funkcjonowaniu szkoły wyższej medycznej; Wybrane przykłady błędów językowych w pracach naukowych, raportach z badań oraz pracach dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2002. - 220,[4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Wizerunek firmy jako element jej wartości: Wizeru nek firmy w jej otoczeniu podmiotowym; Wizerunek firmy a wizerunek marki; Kultura organizacyjna firmy i jej tożsamość; Co to jest tzw. społeczna odpowiedzialność firmy?; Wartość wizerunek firmy. 2. Dziedziny pokrewne wizerunkowi firmy: Wokół public relations; Związki public relations z marketingiem; Elementy promocji a kształtowanie wizerunku firmy; Produkt - cena - dystrybucja; Miejsce zarządzania wizerunkiem w ogólnej koncepcji zarządzania firmą. 3. Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem: Zasady plano wania strategicznego; Programy promocji firmy i marki; Wykorzystanie teorii struktur- miejsce i rola działów public relations; Wpływ zarządzania zmianą na wizeru nek firmy. 4. Komunikowanie się firmy z otoczeniem: Modele skute cznej komunikacji; Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy; Zarządzanie wizerunkiem w środowisku wewnę trznym; Zasady zarządzania wizeunkiem w otoczeniu zewnętrznym; Kontrolowanie- ocena i finansowanie proce su zarządzania wizerunkiem firmy. 5. Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerun kiem firmy: Zarządzanie sytuacją kryzysową; Wykorzysta nie wizerunku kraju, branży i lidera firmy; Tendencje zmian warunków rynkowych i ich wpływ na wizerunek firmy; Problem globalizacji wizerunku w sytuacji różno rodności kulturowej; Wpływ nowych sposobów komunikowa nia się na koncepcje zarządzania wizerunkiem firmy. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XX wieku ; t. 13)
1. Tożsamość a wizerunek. Kim jesteśmy, a jak nas widzą?; 2. Wymiary wizerunku uczelni; 3. Paradygmat badania wizerunki w świetle konstruktywizmu i postmodernistycznych rozważań nad kondycją organizacji akademickiej; 4. Badanie wizerunku uczelni0 przed i wyniki diagnozy; 5. Analiza rezultatów badań wizerunku uczelni w odniesieniu do teorii public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 7)
1.Istota i czynniki rozwoju regionalnego, 2.Przestrzenne zróżnicowanie dostępności usług kultury a rozwój regionalny, 3.Kasztelania Karpacka ze stolicą w Nowym Sączu - projekt nowego spojrzenia na podział realizacji zadań w zakresie usług publicznych, 4.Systemy informacyjne administracji publicznej, 5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce Polski, 6.Struktury holdingowe w aspekcie prawnym i podatkowym, 7.Determinizm czy swoboda wyborów strategicznych organizacji w procesie ewolucji sektora, 8.Rola public relations i marketingu w kształtowaniu wizerunku organizacji, 9.Lojalność konsumenta jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi w walce z konkurencją, 10.Rola fundacji w sektorze organizacji pozarządowych na przykładzie Fundacji Barbary i Andrzeja Chronowskich, 11.Aktualne problemy polskich uzdrowisk, 12.Oferta turystyczna jako substytut lecznictwa uzdrowiskowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe; 2. Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni; 3. Co i jak promować w bibliotece?; 4. Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narządzi; 5. System ocen okresowych pracowników w bibliotece; 6. Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji; 7. Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego; 8. Jak łapać użytkownika w sieci? Elementy marketingu 2.0 w bibliotece; 9. Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narzędzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca?; 10. Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego- wybrane działania marketingowe; 11. Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej; 12. Zasady działalności marketingowej i marketing relacji; 13. Dialog w bibliotece szkoły wyższej- wybrane zagadnienia; 14. Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej; 15.Iinnowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych; 16. Biblioteka otwarta- biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach; 17. Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz- użytkownik); 18. Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi; 19. Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Internal relations w zarządzaniu uniwersyteckim; 2. Elementy zarządzania jakością kształcenia; 3. Kapitał intelektualny uczelni a jakość kształcenia; 4. Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw; 5. Competence Based Management; 6. Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta; 7. Raport o zarządzaniu przyszłością miast. Komunikat naukowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2011)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Wybrane zewnętrzne źródła finansowania rozwoju małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Finansowanie organizacji non-profit w Republice Czeskiej; 3. Istota i przyczyny powstawania grup kapitałowych; 4. Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu; 5. Jakość usług administracji publicznej; 6. Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich; 7. Public relations Policji. Wybrane zagadnienia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej