Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(25)
Autor
Tworzydło Dariusz
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Augustyn Anna
(1)
Barry Pete
(1)
Davis Anthony
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Green Andy
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Ociepka Beata
(1)
Pluta Ewa
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Szocki Józef
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walczak Anna
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Public relations
(27)
Środki masowego przekazu
(10)
Komunikacja społeczna
(6)
Reklama
(6)
Sponsoring
(5)
Marketing
(4)
Opinia publiczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Targi i wystawy
(3)
Dziennikarze
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Internet
(2)
Organizacja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Banki
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Inwestycje
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing polityczny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tożsamość organizacji - podstawa realizowanych PR, Program public relations - teoria i praktyka, Public ralations w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Studio EMKA, 2002. - 393,[1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria, Istota i funkcje PR, Klasyfikacja definicji PR, Wizerunek jako przedmiot oddziaływania, PR a marketing, Praktyka, Tworzenie strategii PR, Komunikowanie w PR, PR wewnętrzne, Kontakty z mass mediami, Corporate identity, Wydawnictwa, Organizacja imprez, Mecenat i sponsoring, Lobbing, Kreowanie wizerunku osób, Organizacja public ralations, Perspektywy Tendencje światowe, Przyszłość PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Geneza public relations; R.2 Public relations a pojęcia pokrewne; R.3 Opinia publiczna jako proces komunikacji międzygrupowej; R.4 Psychospołeczne elementy opinii publicznej; R.5 Public relations w praktycznej działalności organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wizerunek (image) polityka- teoria i praktyka: Wizerunek- próby zdefiniowania; Badania rynku; Wypracowanie własnego stylu; Przyswajanie ograniczone; Wizerunek jako produkt; W cieniu lidera; Rola mediów; Elementy sukcesu; Elementy porażki; Kształtowanie wizerunku w Polsce. R.II Public relations w sytuacjach kryzysowych: Czym są kryzysy; Zarządzanie sytuacją kryzysową; Współpraca z mediami w sytuacjach kryzysowych- komunikacja kryzy sowa; Prawo i etyka a sytuacje kryzysowe; Zakończenie. R.III Public relations jako forma komunikowania w gminie: Cele polityki informacyjnej w gminie; Instrumenty polityki informacyjnej; Rola mediów; Public relations jako forma komunikowania w administracji publicznej; Studium przypadku- Głogów. R.IV Public relations na rzecz Drezna: Wprowadzenie; Podstawy prawne; Struktura oraz organizacja Biura Prasowego i Public Relations; Współpraca z mediami jako główne zadanie Działu Informacji Wewnętrznej; Dział Public Relations; Spotkania ponad podziałami- Dział Współpracy z Zagranicą; Podsumowanie. R.V Radio w relacjach samorządu terytorialnego z media mi: Radio jako środek przekazu; Radio a społeczności lokalne; Radio lokalne- warunki rozwoju; Polski rynek radiofonii koncesjonowanej w ostatnim pełnym roku wykonywania pierwszych koncesji; Radio społeczne- szansa dla samodzielnych rozgłośni lokalnych; Radio formatowe R.VI Public relations w kasach chorych: Współpraca z mediami; Wydawnictwa kas chorych; Komunikowanie wewnętrzne a budowanie wizerunku kas chorych; Organizacja imprez.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Public relations - zagadnienia poznawcze. Współczesny kryzys wizerunku. Kulturowe uwarunkowania public relations - wybrane aspekty. Paradygmaty public relations - wiedza, komunikowanie się czy wizerunek. O nieprawdziwości informacji. Uwagi o czarnym PR w świetle arty. 14. Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dziennikarstwo a public relations. Cechy wspólne i różnice na przykładzie czasopism o zdrowiu. Idealny PR-menedżer. Oczekiwania dziennikarzy wobec przedstawicieli branży public relations w świetle badań empirycznych. Członkostwo w Unii Europejskiej a public relations polskiej administracji podatkowej. Konstytucyjne podstawy prawa prasowego i wolności wypowiedzi. Domniemanie niewinności a informacja prasowa o wyroku zapadłym w procesie karnym. Komunikacja czy manipulacja? Partyzancki lobbying i wątpliwe praktyki public relations w Polsce. Manipulacje przy "czwartej władzy". Razem czy osobno? Wstęp do porównania niektórych aspektów etyki dziennikarskiej oraz etyki public relations w świetle wybranych kodeksów etyki zawodowej. Wolność słowa a prawnokarna ochrona dobrego imienia osób i podmiotów zbiorowych. Wpływ wizerunku kraju pochodzenia produktu na decyzje zakupu polskich konsumentów. Etyka a public relations - poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku. Public relations a integracja Polski z Unią Europejską. Portret polskiego środowiska specjalistów PR, czyli kobiety są z promocji a mężczyźni z zarządów. II: Samorządy i państwo. Znaczenie wizerunku w procesie kreowania przewagi konkurencyjnej Wrocławia. Rzecznik prasowy instytucji samorządowych. Wskazówki praktyczne. Public relations a działalność jednostek samorządu terytorialnego. Podstawy prawne public relations w samorządzie terytorialnym. Portal "Wirtualna stolica" jako narzędzie dialogu z mieszkańcami. Wykorzystanie Internetu w procesie komunikacji społecznej (mieszkańcy a gmina). Wybory parlamentarne - PR, ordynacja i samorząd. Public relations w gminach jako podmiotach non profit - obszary adaptacji instrumentów. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku państw. Zasoby public relations "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Komunikowanie perswazyjne w polityce. Problem efektywności. Istota public relations w polityce. Informacja jako strategiczny zasób społeczeństwa. Medialny wizerunek współczesnego terroryzmu. PR w samorządzie. Drzwi szeroko otwarte. Shrek jako promocja liberalizmu? III: Uczelnie wyższe i edukacja. Działalność public relations szkoły wyższej w opinii studentów Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Promocja i kształtowanie wizerunku jednostek akademickich. Jaki znak twój? Historia tożsamości wizualnej Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Analiza działań wyższych uczelni w Polsce w zakresie Internet public relations. Szkoła on-line - wizerunek szkoły w Internecie. Czynniki determinujące wizerunek uczelni wśród studentów. Wizerunek biblioteki uniwersyteckiej w mediach w okresie zmian. Biuro Karier w kształtowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. e-learning jako czynnik budowania wizerunku szkoły wyższej. Edukacyjne public relations: efektywność działań. Media relations w procesie kształtowania wizerunku uczelni wyższych. Komunikowanie wewnętrzne w uczelniach wyższych na przykładzie Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje inwestorskie / Dariusz A. Niedziółka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 22, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Relacje inwestorskie- zagadnienia podstawowe: Wprowadzenie; Definiowanie relacji inwestorskich; Geneza i rozwój relacji inwestorskich; Relacje inwestorskie a pojęcia pokrewne; Komponenty relacji inwestorskich; Korzyści z relacji inwestorskich; Organizacja działań z zakresu relacji inwestorskich; 2. Ujawnianie informacji: Wprowadzenie; Dwa wymiary ujawniania informacji; Istotne informacje; Zasady ujawniania informacji; Rodzaje ujawnianych informacji; Komunikowanie wartości przedsiębiorstwa; Zarządzanie oczekiwaniami i prognozy wyników; Zarządzanie kryzysowe; Standardy rachunkowości a ujawnianie informacji; 3. Adresaci relacji inwestorskich: Wprowadzenie; Inwestorzy; Analitycy giełdowi; Media masowe; 4. Formy komunikowania: Wprowadzenie; Komunikowanie bezpośrednie; Komunikowanie pośrednie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej