Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(17)
Autor
Szymańska Aneta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Davis Anthony
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Polak Waldemar
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Styś Aniela
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(16)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Public relations
(15)
Organizacja
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie
(6)
Komunikacja społeczna
(3)
Promocja handlowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Sponsoring
(2)
Administracja publiczna
(1)
Fundacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lobbing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Marketing -- zagadnienia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowy Sącz (woj. Małopolskie)
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Organizacje
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 7)
1.Istota i czynniki rozwoju regionalnego, 2.Przestrzenne zróżnicowanie dostępności usług kultury a rozwój regionalny, 3.Kasztelania Karpacka ze stolicą w Nowym Sączu - projekt nowego spojrzenia na podział realizacji zadań w zakresie usług publicznych, 4.Systemy informacyjne administracji publicznej, 5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce Polski, 6.Struktury holdingowe w aspekcie prawnym i podatkowym, 7.Determinizm czy swoboda wyborów strategicznych organizacji w procesie ewolucji sektora, 8.Rola public relations i marketingu w kształtowaniu wizerunku organizacji, 9.Lojalność konsumenta jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi w walce z konkurencją, 10.Rola fundacji w sektorze organizacji pozarządowych na przykładzie Fundacji Barbary i Andrzeja Chronowskich, 11.Aktualne problemy polskich uzdrowisk, 12.Oferta turystyczna jako substytut lecznictwa uzdrowiskowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej