Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(225)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(216)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(18)
Czasopisma
(9)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(173)
dostępne
(145)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(152)
Czytelnia
(181)
Autor
Tworzydło Dariusz
(12)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(10)
Budzyński Wojciech
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Wojcik Krystyna
(6)
Adamus-Matuszyńska Anna
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Murdoch Anna
(5)
Soliński Tomasz
(5)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Andrzejewski Piotr
(3)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Maćkowska Renata
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bielecka Olimpia
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Davis Anthony
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierula Marian
(2)
Golinowski Janusz
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Gregory Anne
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hope Ewa
(2)
Jupowicz-Ginalska Anna
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mazur Marek
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szymańska Aneta
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waściński Tadeusz
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zaporowski Leszek
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Arfin Ferne
(1)
Artemenko Lina
(1)
Augustyn Anna
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam
(1)
Bland Michael
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brittain Paul
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cader Jakub
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Andrzej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czekirda Anna
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(154)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(226)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(226)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(192)
Środki masowego przekazu
(38)
Komunikacja społeczna
(33)
Reklama
(30)
Przedsiębiorstwo
(28)
Marketing
(25)
Marketing polityczny
(15)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Sponsoring
(13)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Internet
(10)
Public relations w internecie
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Zarządzanie
(10)
Dziennikarstwo
(9)
Dziennikarze
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Media społecznościowe
(9)
Promocja handlowa
(9)
Opinia publiczna
(8)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Organizacja
(7)
Polityka
(7)
Komunikacja polityczna
(6)
Kreowanie wizerunku
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Targi i wystawy
(6)
Wybory
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Administracja
(5)
Banki
(5)
Bibliotekarstwo
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Reklama internetowa
(5)
Autoprezentacja
(4)
Biblioteki
(4)
Innowacje
(4)
Konsumenci
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kryzys
(4)
Promocja
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Wizerunek uczelni
(4)
Biblioteki akademickie
(3)
Blogi
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Grupy nacisku
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje użyteczności publicznej
(3)
Kadry
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kultura masowa
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations -- zagadnienia
(3)
Public relations*
(3)
Strony WWW
(3)
Administracja publiczna
(2)
Banki internetowe
(2)
Biblioteka
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Czasopisma
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Image
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Jakość usług
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konferencja prasowa
(2)
Logistyka
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Państwo
(2)
Policja
(2)
Polska
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(14)
Praca zbiorowa
(9)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Media i komunikacja społeczna
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
227 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Wstęp; Podziękowania; Dziennikarstwo a public relations; Formy pisarskie w public relatins; Komunikat prasowy; Streszczenia; Szlifowanie stylu; Opis, opowiadanie, reportaż; Wywiady; Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych; Warsztaty pracy w PR; O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku; Współpraca z dziennikarzami; Listy; Teksty perswazyjne i prestiżowe; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zawiera: Dziennikarstwo a public relations; Formy pisarskie w public relations; Komunikat prasowy; Streszczenia; Szlifowanie stylu; Opis, opowiadanie, reportaż; Wywiady; Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna; Warsztat pracy w PR; O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku; Współpraca z dziennikarzami; Listy; teksty perswazyjne i prestiżowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. To nie thriller, lecz rzeczywistość. 2. Zapobiegawczy plan komunikacji kryzysowej. 3. Wizerunek jako część strategii korporacyjnej. 4. Katastrofy. 5. Dynamika kryzysu finansowego. 6. Oszustwa. 7. Restrukturyzacja i reorganizacja. 8. Różnorodność wyzwań stojących przed światowym sektorem. 9. Zła prasa i jak sobie z nią radzić. 10. Nic nie zastąpi treningu medialnego. 11. Jak zarząd może pogorszyć sytuację. 12. Dni sądu. 13. Komunikacja w czasie kryzysów związanych ze środowiskiem. 14. Komunikacja kryzysowa i internet. 15. Bariery organizacyjne przy zarządzaniu kryzysem i public affairs. 16. Menedżerowie cyklu. 17. Listy kontrolne komunikacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III. Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV. Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V. Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030; Przyszłość dzieje się już teraz; Content marketing; Wideo; Siła wyszukiwarek; Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem; Kampanie mobilne, na których warto się wzorować; Big data, personalizacja, lojalność i programmatic; Do menadżerów na zakończenie. Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicja kreatywności, 2. Kreatywność: kilka mitów okazuje się nieprawdą, 3. Proces kreatywny, 4. Myślenie typu "zielone światło" techniki kreatywne, 5. Myślenie typu "zielone światło": burza mózgów, 6. Myślenie typu "czerwone światło": ocena pomysłów, 7. Kreatywność ni e jest tylko na potrzeby sesji zdjęciowych, 8. Przeszkody dla kreatywności, 9. Jednostka kreatywna, 10. Organizacja kreatywna, 11. Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i antypropaganda, 12. Przyszłość kreatywności, 13. Ceremonia
rozdania nagród, 14.Chcesz się dowiedzieć więcej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 179 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Media relations jako kluczowa dziedzina PR. 2. Ustalenie modelu relacji: specjalista w dziedzinie politycznego public relations-dziennikarz. 3. Rola mediów we współczesnym systemie demokratycznym. 4. News a pseudowydarzenie. 5. Zasadnicze uwarunkowania politycznych media relations. 6. Narzędzia i techniki komunikowania stosowane przez specjalistów w dziedzinie politycznych media relations. 7. Studium przypadku - pierwsza wojna w Zatoce Perskiej - rok 1991. 8. Studiom przypadku: druga wojna w Zatoce Perskiej - rok 2003. 9. Polityczne media relations w Polsce - ocena skuteczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej