Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(41)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(43)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(4)
Knapp Julie
(4)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(4)
Birch Ann
(3)
Bobryk Jerzy
(3)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(3)
Malim Tony
(3)
Suchecki Jacek
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Wadeley Alison
(3)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Ferguson George A
(2)
Filipiak Maja
(2)
Gierowski Józef Krzysztof
(2)
Jaskiewicz-Obydzińska Teresa
(2)
Najda Magdalena
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Takane Yoshio
(2)
Tomczak Joanna
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Ziętara Renata
(2)
Andruszko Robert
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barnes Kim
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Belbin Meredith
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chromiec Elżbieta
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Draheim Szymon Emilia
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Frazier Donna
(1)
German Kathleen
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Gruszczyńska Katarzyna Agata
(1)
Grygielski Michał
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Hetherington Angela
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kincel Adam
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korach Romuald
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kowalczyk Marek
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna Maria
(1)
Krzywoń Danuta (1973- )
(1)
Krüger Andreas
(1)
Kubielski Wiesław Wojciech
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marten Zbigniew
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mastalski Janusz
(1)
Mikuláštík Milan
(1)
Monroe Alan H
(1)
Nelson Thorana S
(1)
Nowacki Gabriel
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Paluchowski Władysław Jacek
(1)
Parkes Aneta
(1)
Partyk Aleksandra
(1)
Pasko-Porys Wojciech
(1)
Pisula Ewa
(1)
Poprawska Urszula
(1)
Romero Barbara
(1)
Rybak Katarzyna
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Siemieniecka-Gogolin Dorota
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Siuta Jerzy
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolec Bożena
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stemlewska-Żakowicz Katarzyna
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Tarnowska Monika
(1)
Tomaszewski Tadeusz
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(62)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(63)
Temat
Psychologia stosowana
(17)
Psychologia
(15)
Dziecko
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Psychologia społeczna
(7)
Testy
(7)
Pedagogika
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Socjotechnika
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Agresywność
(4)
Autyzm
(4)
Decyzje
(4)
Diagnoza
(4)
Dziecko autystyczne
(4)
Kadry
(4)
Perswazja
(4)
Praca
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Stosowana analiza zachowania
(4)
Zaburzenia zachowania
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Kłamstwo
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
Osobowość
(3)
Psychoterapia
(3)
Reklama
(3)
Twórczość
(3)
Ankieta
(2)
Behawioryzm
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kształcenie
(2)
Leczenie
(2)
Marketing
(2)
Prawo karne procesowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia sądowa
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Rodzice
(2)
Samorealizacja
(2)
Statystyka
(2)
Uczucia
(2)
Zawód
(2)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Bhp
(1)
Ceny
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Filozofia
(1)
Fizjonomika
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Globalizacja
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hospicja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Intuicja
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kradzież
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Kwestionariusz osobowości
(1)
Małżeństwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I: Podstawy statystyki. 1. Podstawowe pojęcia statystyki. 2. Rozkłady liczebności i ich przedstawienie graficzne. 3. Zapis statystyczny. 4. Miary tendencji centralnej. 5. Miary zmienności, skośności i kurtozy. 6. Prawdopodobieństwo i rozkład dwumianowy. 7. Krzywa normalna. 8. Regresja i korelacja. 9. Pobieranie prób i rozkład z próby 10. Oszacowanie i rozkład t. 11. Testowanie hipotez - średnie. 12. Testowanie hipotez - inne statystyki. 13. Analiza liczebności z zastosowaniem chi-kwadrat. Część II: Planowanie eksperymentów. 14. Struktura i planowanie eksperymentów. 15. Analiza wariancji - klasyfikacja jednoczynnikowa. 16. Analiza wariancji - klasyfikacja dwuczynnikowa. 17. Analiza wariancji - klasyfikacja trójczynnikowa. 18. Procedury porównań wielokrotnych. 19. Pomiary powtarzane i inne plany eksperymentalne. 20. Analiza kowariancji. Część III: Statystyka nieparametryczna. 21. Statystyka rang. 22. Nieparametryczne testy istotności. Część IV: Testy psychologiczne i statystyka wielozmiennowa. 23. Zagadnienia statystyczne konstruowania testów. 24. Błędy pomiaru. 25. Przekształcanie wyników - normy. 26. Wybrane techniki wielozmiennowe. 27. Regresja wielokrotna i analiza wariancji. 28. Analiza czynnikowa. Dodatek: Tablice statystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy statystyki. 1. Podstawowe pojęcia statystyki. 2. Rozkłady liczebności i ich przedstawienie graficzne. 3. Zapis statystyczny. 4. Miary tendencji centralnej. 5. Miary zmienności, skośności i kurtozy. 6. Prawdopodobieństwo i rozkład dwumianowy. 7. Krzywa normalna. 8. Regresja i korelacja. 9. Pobieranie prób i rozkład z próby 10. Oszacowanie i rozkład t. 11. Testowanie hipotez - średnie. 12. Testowanie hipotez - inne statystyki. 13. Analiza liczebności z zastosowaniem chi-kwadrat. Część II: Planowanie eksperymentów. 14. Struktura i planowanie eksperymentów. 15. Analiza wariancji - klasyfikacja jednoczynnikowa. 16. Analiza wariancji - klasyfikacja dwuczynnikowa. 17. Analiza wariancji - klasyfikacja trójczynnikowa. 18. Procedury porównań wielokrotnych. 19. Pomiary powtarzane i inne plany eksperymentalne. 20. Analiza kowariancji. Część III: Statystyka nieparametryczna. 21. Statystyka rang. 22. Nieparametryczne testy istotności. Część IV: Testy psychologiczne i statystyka wielozmiennowa. 23. Zagadnienia statystyczne konstruowania testów. 24. Błędy pomiaru. 25. Przekształcanie wyników - normy. 26. Wybrane techniki wielozmiennowe. 27. Regresja wielokrotna i analiza wariancji. 28. Analiza czynnikowa. Dodatek: Tablice statystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Orzekanie: O znaczeniu sędziów i orzeczeń sądowych; Realistyczne koncepcje prawa; Jak zapadają orzeczenia?; Głód sprawiedliwości; Z punktu widzenia sędziów. R. 2 Mózg i procesy myślowe: Mózg; Myślenie; Pamięć; Emocje; Wyobraźnia. R. 3 Emocje i wyroki: Czy można orzekać bez emocji?; Sędziowskie emocje. R. 4 Intuicja: Czym jest intuicja?; Czy każdy osąd jest intuicyjny?; Intuicja sędziowska; Czy sędziowie czasem myślą intuicyjnie? Wyniki badań. R. 5 Wgląd i hunch: Wgląd; Hunch. R. 6 Heurystyki i błędy poznawcze: Czym są heurystyki?; Stereotypy; Pewność wsteczna; Efekt framowania; Efekt zakotwiczenia; Efekt zakotwiczenia u polskich sędziów – wyniki badań. R. 7 Przypadki z intuicją w tle: Czy sędziowie zdają się na intuicję?; Intuicja jako pomoc przy ocenie materiału dowodowego; Intuicja jako bodziec do uzupełnienia materiału dowodowego; Intuicja jako wsparcie w procesie stosowania prawa; O dumaniu nad sprawami; O doświadczeniu sędziowskim; Intuicja a uzasadnienie orzeczeń. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne problemy edukacji dziecka; 2. Uwarunkowania rozwoju w okresie dzieciństwa; 3. Diagnoza w edukacji przedszkolnej; 4. Metody diagnozowania i ich sposoby; 5. Metody diagnozowania środowiska dziecka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Autorskie Podręczniki Akademickie)
Zawiera: 1. Profesjonalna kompetencja diagnozowania; 1.1. Diagnoza jest interwencją; 1.2. Diagnoza w działalności zawodowej psychologa; 1.3. Profesjonalne kompetencje diagnostyczne; 2. Wiedza. Podstawy teoretyczne diagnozy psychologicznej; 2.1. Tradycja i współczesność – osiągnięcia w rozwoju diagnozy psychologicznej; 2.2. Diagnoza oparta na dowodach empirycznych; 2.3. Metody i techniki diagnostyczne w świetle badań; 2.4. Diagnozowanie jako postępowanie badawcze; 2.5. Badanie jako interakcja społeczna; 3. Umiejętności. Praktyczne i interpersonalne kompetencje w diagnozowaniu; 3.1. Profesjonalna kompetencja komunikacyjna; 3.2. Umiejętności techniczne diagnosty; 3.3. Kompetencje społeczno-kulturowe; 4. Wartości. Etyczna postawa psychologa w praktyce diagnostycznej; 4.1. Standardy etycznozawodowe; 4.2. Etyka w praktyce; 4.3. Zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Profesjonalizm w diagnozie psychologicznej: Proces profesjonalizacji zawodu psychologa w Europie; Kompetencje diagnostyczne psychologów; Standardy diagnozy psychologicznej; Kontekst odkrycia i kontekst uzasadnienia w diagnozie psychologicznej. Część II. Kształcenie w diagnozie psychologicznej: Rozwój kompetencji diagnostycznych u młodych psychologów – doniesienie z badań; Zapotrzebowanie na rozwiązania systemowe w zakresie kształcenia ustawicznego – wnioski z badań ankietowych wśród polskich psychologów; Kształcenie psychologów transportu w świetle projektów nowych aktów prawnych. Część III. Diagnoza psychologiczna w praktyce: Opiniowanie sądowo-psychologiczne o poczytalności: dylematy diagnostyczne; Kryteria oceny dowodu z opinii psychologicznej w sprawach rodzinnych i opiekuńczych; Wymagania i wyzwania w pracy psychologa diagnosty w wybranych placówkach państwowych; Wstępna diagnoza kliniczna w kontekście ambulatoryjnego ośrodka psychoterapii – planowanie badania i integracja danych; Analiza przypadku – studium psychobiograficzne umysłów niepospolitych; Konfrontacje kulturowe w gabinecie psychologa; Diagnoza osób starających się o otrzymanie statusu uchodźcy w Polsce. Część IV. Narzędzia diagnostyczne przez pryzmat standardów profesjonalnej diagnozy: Wiarygodność technik projekcyjnych jako narzędzi diagnozy psychologicznej. Część 1: dlaczego niektóre techniki niesłusznie nazywa się projekcyjnymi?; Wątpliwości związane z diagnozą opartą na preferencjach barwnych na przykładzie Klinicznego Testu Kolorów Lüschera oraz Testu Piramid Barwnych, czyli: co tak naprawdę wiemy o odbiorze barw przez człowieka; Wybrane kwestionariusze temperamentu i osobowości w diagnozie predyspozycji kierowców; Językowe wskaźniki zaburzeń psychicznych: zastosowanie polskiej wersji programu LIWC do analizy wypowiedzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Konteksty diagnozy psychologicznej w edukacji: Cele i konteksty diagnozy psychologicznej. Cz. II standardy diagnozy psychologicznej w edukacji: Standardy etapu I. Rozpoznanie problemu; Standardy typu II. Planowanie procesu diagnozy; Standardy typu III. Gadanie diagnostyczne; Standardy typu V. Opracowanie wyników diagnozy; Standardy etapów V i VI. Planowanie i wdrożenie interwencji oraz ocena jej efektów i badanie kontrolne. Cz. III warunki realizacji standardów w praktyce: Kompetencje diagnostyczne psychologa oraz rozwój zawodowy w obszarze diagnozy psychologicznej dla potrzeb edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Kwestie pojęciowe: 1. Rozumienie socjoterapii, 2. Rozumienie psychoterapii, 3. Rozumienie diagnozy. Cz. II Diagnoza dzieci: 4. Psychodynamiczna perspektywa rozwojowa okresu latencji; 5. Styk perspektywy rozwojowej z psychopatologią a implikacje praktyczne. Cz. III Diagnoza młodzieży: 6. Psychodynamiczna perspektywa rozwojowa okresu adolescencji, 7. Styk perspektywy rozwojowej z psychopatologią a implikacje społeczne. Część. IV Diagnoza w relacji socjoterapeutycznej: 8. Stosunek wobec zasad w grupie socjoterapeutycznej; 9. Funkcjonowanie w grupie socjoterapeutycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wyzwania Pedagogiki)
1. Międzykulturowość jako nowy koncept badań humanistyki, 2. W kręgu rozwiązań metodologicznych, 3. Wobec obcości kulturowej - analizy i interpretacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zebranie założycielskie. Refleksje z udziału w Stowarzyszeniu Krótkoterminowej Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu; Reakcja studentki na spotkania szkoleniowe KTSR: przyszłość rysuje się jasno. Stosowanie krótkoterminowej terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Grupowa terapia skoncentrowana na rozwiązaniach; Praca z wieloma stronami; Mini-mapa krótkoterminowej terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach; Ćwiczenie "Trójkąt PCM"; "Głosy"; Negocjowanie celów terapii par i rodzin: od praktyki wirtualnej do rzeczywistej; Przez komplementy do zaangażowania. Ćwiczenia do szkoleń. Warsztaty szkoleniowe. Szkolenie i superwizja w krótkoterminowej terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Cz. I Wychowanie w edukacji jutra: Refleksje o wychowaniu w warunkach kultury ponowoczesnej; Reklama a wychowanie; Czy szczęście rodzinne jest dziełem przypadku? Rodzina najlepszym nauczycielem; Zjawisko sekstingu wśród młodzieży oraz jego konsekwencje; Raniące doświadczenia dorastającego, czyli spaleni słoneczkiem w proch… Namysł nad zjawiskiem seksualizacji młodzieży oraz życiem z piętnem śmierci; Regulacyjny wymiar arteterapii w kompensowaniu braków i niepowodzeń życiowych młodego człowieka. Cz. II Uwarunkowania współczesnej edukacji: Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra; Przestrzenie i nie/miejsca szkoły; Agresja i przemoc w środowisku szkolnym; Uwarunkowania zachowań agresywnych; Bunt jako wartość w procesie edukacyjnym. Cz. III Jakość kształcenia i niepowiedzenia szkolne: Tutoring szkolny jako narzędzie edukacji zindywidualizowanej; „Przeciętność” ucznia i mechanizmy jej generowania w środowisku szkolnym; Dziecko w edukacji wczesnoszkolnej - podmiot czy już przedmiot współczesnego systemu edukacji?; Edukacja dla bezpieczeństwa w przestrzeniu edukacyjnej i społecznej; Społeczne konsekwencje cyberprzemocy i deficytów emocjonalnych współczesnych i przyszłych pokoleń uczniów; Nadmierny kontakt z mediami jako przyczyna zaburzeń rozwoju poznawczego dzieci kończących wychowanie przedszkolne - raport z badań; „Ugrowienie” (w) edukacji. Cz. IV Role nauczyciela we współczesnej edukacji: Współpraca nauczycieli w zespołach - wzory zachowań i sposoby działania w świetle wyników badań własnych; Współpraca rodziców i nauczycieli wobec zróżnicowanych problemów wychowawczych i dydaktycznych; Kompetencja komunikacyjna nauczycieli w działaniach edukacyjnych; Skuteczność komunikacji dydaktycznej w aspekcie indywidualnego profilu uczenia się czynności ruchowych; Wybrane aspekty kształtowania asertywności u studentów pedagogiki; Między dystansem a bliskością. Empatia jako kompetencja hermeneutyczna. Cz. V Kształcenie zawodowe nauczycieli: Mankamenty kształcenia nauczycieli w szkołach wyższych; Przygotowanie absolwenta szkoły wyższej do roli zawodowej nauczyciela akademickiego na przykładzie Akademii Obrony Narodowej; Rozwijanie kompetencji dydaktycznych młodej kadry akademickiej, Ars Docendi UJ - opis przypadku; Wspomnienia i plany przyszłych pedagogów dotyczące edukacji uczniów zdolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I: DIAGRAM OSZUSTWA: 1. W labiryncie kłamstw, 2. Manipulacje, które nas przywiązują, 3. Umysł kłamcy 4. Socjopata, 5. Kłamstwa, które sobie mówicie, 6. Jak zmienia nas kłamstwo. CZĘŚĆ II: LECZENIE RAN PO ZDRADZIE I OSZUSTWIE 1. Chwila prawdy, 2. Konfrontacja i komunikatywność, 3. Jego odpowiedź, 4. Jeśli zostajesz, 5. Jeśli odchodzisz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne korzenie współczesnej myśli psychologicznej, 2. Kryzys psychologii klasycznej, 3. Psychologia klasyczna, 4. Behawioryzm, 5. Psychoanaliza, 6. Psychologia postaci, 7. Człowiek i świat, 8. Psychologia poznawcza, 9. Psychologia osobowości, 10. Psychologia w Polsce, 11. Spojrzenie w przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Badanie historii psychologii, Rozwój współczesnej psychologii, Znaczenie przeszłości dla zrozumienia teraźniejszości, Dane historyczne: rekonstrukcja przeszłości psychologii, Czynniki kontekstowe w psychologii, Koncepcja historii nauki, Szkoły myślenia w rozwoju współczesnej psychologii 2. Wpływ filozofii na powstanie psychologii, Duch mechanizmu, Wszechświat jako zegar, Początki nowożytnej nauki, Znaczenie Kartezjusza: mechanicyzm i problem psychofizyczny, Filozoficzne podstawy nowej psychologii: pozytywizm, materializm i empiryzm, Znaczenie empiryzmu dla psychologii 3. Wpływ filozofii na powstanie psychologii, Znaczenie obserwatora, Rozwój dziewiętnastowiecznej fizjologii, Początki psychologii eksperymentalnej, Hermann von Helmholtz (1821-1894), Ernst Weber (1795-1878), Gustav Theodor Fechner (1801-1887), Formalne utworzenie psychologii 4. Nowa psychologia, Ojciec założyciel współczesnej psychologii, Wilhelm WUndt (1832-1920), Inne kierunki rozwoju psychologii niemieckiej, Hermann Ebbinghaus (1850-1909), Franz Brentano (1838-1917), Carl Stumpf (1848-1936), Oswald Külpe (1862-1915), 5. Strukturalizm, Edward Bradford Titchner (1867-1927), Krytyka strukturalizmu, Znaczenie strukturalizmu 6. Funkcjonalizm: wcześniejsze wpływy, Prostest funkcjonalistyczny, Prekursorzy funkcjonalizmu, Rewolucja z powodu ewolucji: Charles Darwin (1809-1882), Różnice indywidualne: Francis Galton (1822-1911), Zoopsychologia i rozwój funkcjonalizmu. 7. Funkcjonalizm: geneza i rozwój, Ewolucja wkracza do Ameryki, Herbert Spencer (1820-1903), Bezustanna ewolucja maszyn, William James (1842-1910): prekursor psychologii funkcjonalnej, The Principles of Psychology, Funkcjonalna nierówność kobiet, Rozwój funkcjonalizmu jako szkoły myślenia, Szkoła chicagowska, John Dewey (1859-1952), James Rowland Angell (1869-1949), Harvey A. Carr (1873-1954), Funkcjonalizm: ostateczna postać, Funkcjonalizm na Uniwersytecie Columbia, Robert Sessions Woodworth (1869-1962), Krytyka funkcjonalizmu, Znaczenie funkcjonalizmu 8. Psychologia stosowana: dziedzictwo funkcjonalizmu, W kierunku psychologii praktycznej, Granville Stanley Hall (1844-1924), James McKeen Cattell (1860-1944), Ruch badań testowych, Lightner Witmer (1867-1956), Ruch psychologii klinicznej, Walter Dill Scott (1869-1956), Ruch psychologii pracy i organizacji, Hugo Münsterberg (1863-1916), Psychologia stosowana w Stanach Zjednoczonych: narodowa mania, 9. Behawioryzm: wcześniejsze wpływy, W kierunki nauki o zachowaniu, Wpływ zoopsychologii na behawioryzm, Edward Lee Thorndike (1874-1949), Iwan Pietrowicz Pawłow (1849-1936), Władimir Michajłowicz Biechtieriew (1857-1927), Zoopsychologia i ruch praw zwierząt, Wpływ psychologii funkcjonalnej na behawioryzm 10. Behawioryzm: początki, John B. Watson (1878-1958), Reakcja na program Watsona, Metody behawiorystyczne, Przedmiot behawioryzmu, Popularność behawioryzmu, Eksplozja psychologii, Watson i ruch praw zwierząt, Karl Lashley (1890-1958), Krytyka behawioryzmu Watsona, Znaczenie behawioryzmu Watsona 11. Behawioryzm: dalszy rozwój, Trzy lata behawioryzmu, Operacjonizm, Edward Chace Tolman (1886-1959), Clark Leonard Hull (1884-1952), Burrhus Frederic Skinner (1904-1990), Socjobehawioryzm: bunt poznawczy, Albert Bandura (1925-), JUlian Rotter (1916-), Dalsze losy behawioryzmu 12. Psychologia postaci (Gestalt), Gestaltowska rewolta, Wcześniejsze wpływy, Zeitgeist w fizyce, Max Wertheimer (1880-1943), Kurt Koffka (1886-1941), Wolfgang Köhler (1887-1967), Charakter gestaltowskiej rewolty, Prawa postaci dotyczące organizacji spostrzeżeń, Badania Gestalt nad uczeniem się: wgląd i dowody inteligencji u małp człekokształtnych, Myślenie produktywne u ludzi, Izomorfizm, Rozprzestrzenianie się psychologii postaci, Teoria pola: Kurt Lewin (1890-1947), Krytyka psychologii postaci, Znaczenie psychologii postaci 13. Psychoanaliza: początki, Rozwój psychoanalizy, Wcześniejsze wpływy, Sigmund Freud (1856-1939) i rozwój psychoanalizy, Psychoanaliza jako metoda leczenia, Psychoanaliza jako teoria osobowości, Mechanizm i determinizm w systemie Freuda, Relacje między psychoanalizą a psychologią, Naukowe uprawomocnienie koncepcji psychoanalitycznych, Krytyka psychoanalizy, Znaczenie psychoanalizy 14. Psychoanaliza: dalszy rozwój, Rywalizujące odłamy, Neofreudyści i psychologia ego, Anna Freud (1895-1982), Teorie relacji z obiektem, Carl Jung (1875-1961), Teorie psychospołeczne: Zeitgeist ponownie daje znać o sobie, Alfred Adler (1870-1937), Karen Horney (1885-1952), Ewolucja teorii osobowości: psychologia humanistyczna, Abraham Maslow (1908-1970), Carl Rogers (1902-1987), Losy psychologii humanistycznej, psychologia pozytywna, Tradycja psychoanalityczna w historii 15. Współczesne trendy w psychologii, Szkoły myślenia z perspektywy czasu, Ruch poznawczy w psychologii, George Miller (1920-), Urlic Beidder (1928-), Metafora komputerowa, Sztuczna inteligencja, Charakter psychologii poznawczej, Psychologia ewolucyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Kłamanie, przeciek i wskazówki kłamstwa; Dlaczego kłamstwa wychodzą na jaw; Jak słowa, głos i ciało zdradzają kłamstwo?; Jak wygląda twarz kłamcy? Niebezpieczeństwa i zasady ostrożności; Wariograf jako wykrywacz kłamstw; Sprawdzanie kłamstwa; Wykrywanie kłamstw w latach dziewięćdziesiątych; Kłamstwa w życiu publicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. STOSOWANIE PROGRAMU TERAPII 1. Wprowadzenie do programu terapii SAZ 2. Przewodnik po programie terapii 3. Program terapii SAZ – jak rozumieć AZ 4. Program terapii SAZ – jak stosować AZ 5. Strategie nauczania 6. Gromadzenie i zapisywanie danych 7. Sporządzanie wykresów 8. Tworzenie środowiska SAZ CZĘŚĆ II. PROGRAMY SZCZEGÓŁOWE 9. Umiejętności związane ze zdolnością do skupienia uwagi 10. Umiejętności związane z naśladowaniem 11. Umiejętności wzrokowo-przestrzenne 12. Umiejętności językowe związane z mową bierną 13. Umiejętności językowe związane z mową czynną 14. Umiejętności szkolne 15. Umiejętności społeczne/związane z zabawą 16. Umiejętności związane z samoobsługą; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. STOSOWANIE PROGRAMU TERAPII 1. Wprowadzenie do programu terapii SAZ 2. Przewodnik po programie terapii 3. Program terapii SAZ – pojęcie AZ 4. Program terapii SAZ – jak stosować AZ 5. Strategie nauczania 6. Gromadzenie i zapisywanie danych 7. Sporządzanie wykresów 8. Tworzenie środowiska SAZ CZĘŚĆ II. PROGRAMY SZCZEGÓŁOWE 9. Umiejętności związane ze zdolnością do skupienia uwagi 10. Umiejętności związane z naśladowaniem 11. Umiejętności wzrokowo-przestrzenne 12. Umiejętności językowe związane z mową bierną 13. Umiejętności językowe związane z mową czynną 14. Umiejętności szkolne 15. Umiejętności społeczne/związane z zabawą 16. Umiejętności związane z samoobsługą i inne zachowania; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. STOSOWANIE PROGRAMU TERAPII 1. Wprowadzenie do programu terapii SAZ 2. Przewodnik po programie terapii 3. Program terapii SAZ – jak rozumieć AZ 4. Program terapii SAZ – jak stosować AZ 5. Strategie nauczania 6. Gromadzenie i zapisywanie danych 7. Sporządzanie wykresów 8. Tworzenie środowiska SAZ CZĘŚĆ II. PROGRAMY SZCZEGÓŁOWE 9. Umiejętności związane z naśladowaniem 10. Umiejętności wzrokowo-przestrzenne 11. Umiejętności językowe związane z mową bierną 12. Umiejętności językowe związane z mową czynną 13. Umiejętności szkolne 14. Umiejętności społeczne i związane z zabawą 15. Umiejętności związane z zachowaniem i regulacją emocji 16. Umiejętności związane z samoobsługą; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. STOSOWANIE PROGRAMU TERAPII 1. Wprowadzenie do programu terapii SAZ 2. Przewodnik po programie terapii 3. Program terapii SAZ – jak rozumieć AZ 4. Program terapii SAZ – jak stosować AZ 5. Strategie nauczania 6. Gromadzenie i zapisywanie danych 7. Sporządzanie wykresów 8. Tworzenie środowiska SAZ CZĘŚĆ II. PROGRAMY SZCZEGÓŁOWE 9. Umiejętności wzrokowo-przestrzenne 10. Pragmatyczne umiejętności językowe i umiejętności społeczne 11. Umiejętności szkolne 12. Umiejętności związane z funkcjami wykonawczymi 13. Umiejętności zachowaniem i regulacją emocji 14. Umiejętności zawodowe 15. Umiejętności społeczne/związane z zabawą 16. Umiejętności związane z samoobsługą; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej