Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(26)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(42)
Autor
Borski Maciej (1975- )
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk Marta
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bełza Magdalena
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Krzysztof
(1)
Bondyra Bożena
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borowska Teresa
(1)
Borzęcka Anna
(1)
Bronowski Paweł
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Búgelová Taťjana
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chlasta-Obłąk Dagmara
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrapoński Dariusz
(1)
Chromiec Elżbieta
(1)
Chudzicka-Czupała Agata
(1)
Derda Ahata
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Eichelberger Wojciech
(1)
Ferdyn Emanuel
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fryszkiewicz Marzena
(1)
Gajdzica Zenon (1970- )
(1)
Gawron Agata
(1)
Germain Juliette
(1)
Gindrich Piotr Alfred
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudecki Michał
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Krzysztof
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Idem Magdalena
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Janke Andrzej W
(1)
Jankowska Danuta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jóźwiak Justyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kaszyński Hubert
(1)
Kielak Józefa
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kolisko-Nagły Małgorzata
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Koralewicz Jadwiga
(1)
Kotowicz Justyna
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krasiejko Izabela
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kubiak Martyna
(1)
Kupiec Hubert
(1)
Kuć Małgorzata
(1)
Kuźnik Marek
(1)
Kwapisz Urszula
(1)
Kwaśniak Aleksander (1983- )
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Larrandaburu Iban
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Maciejewska Olga
(1)
Maggi-Germain Nicole
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mateja Agnieszka
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Mickus Francis
(1)
Mikulášková Gabriela
(1)
Milczewska Danuta
(1)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(1)
Nayagom Olivier Antoine
(1)
Niewiadomska Iwona
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Nowak Anna
(1)
Nowak-Dziemianowicz Mirosława
(1)
Nowakoska-Kempna Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Rodzina
(8)
Młodzież
(7)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Patologia społeczna
(6)
Pedagogika resocjalizacyjna
(6)
Wsparcie społeczne
(6)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Agresywność
(4)
Postawy
(4)
Reklama
(4)
Adaptacja społeczna
(3)
Bezrobocie
(3)
Dziecko
(3)
Integracja społeczna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Nauczyciele
(3)
Opieka społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(3)
AIDS
(2)
Alkoholizm
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Etyka społeczna
(2)
Grupy społeczne
(2)
HIV
(2)
Interes społeczny
(2)
Kobieta
(2)
Konflikt
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Narkomania
(2)
Nastolatki
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Ofiary przestępstw
(2)
Opinia publiczna
(2)
Osobowość
(2)
Pedagogika penitencjarna
(2)
Pedagogika rodziny
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Polityka społeczna
(2)
Prawo pracy
(2)
Przestępstwo
(2)
Płeć
(2)
Rodzina dysfunkcyjna
(2)
Społeczeństwo obywatelskie
(2)
Stres
(2)
Subkultura
(2)
Szkoły
(2)
Terroryzm
(2)
Uczniowie
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Więziennictwo
(2)
Zachowanie
(2)
Adopcja
(1)
Alkoholicy
(1)
Alkoholizm w rodzinie
(1)
Analogia (prawo)
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Arteterapia
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autorytaryzm
(1)
Autorytet
(1)
Bezdomność
(1)
Bezprawność czynu
(1)
Bezskuteczność (prawo)
(1)
COVID-19
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Demografia
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorosłe dzieci alkoholików (DDA)
(1)
Dorośli
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Erotyzm
(1)
Etanol
(1)
Etyka płciowa
(1)
Frankl, Viktor E. (1905-1997)
(1)
Globalizacja
(1)
Gniew
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Temat: czas
1989-
(9)
2001-
(6)
2001-0
(4)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo prawnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Felieton polski
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoretyczna analiza sytuacji trudnych i kryzysowych; 2. Kryzysy w rodzinie i zjawisko samotności; 3. Kryzysy w sytuacji bezrobocia, społecznego wykluczenia i ubóstwa; 4. Kryzysy związane z chorobą oraz procesem starzenia się; 5. Kryzysy w sytuacji umierania i śmierci; 6. Pomoc w przezwyciężaniu kryzysów życiowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczno-pedagogiczne aspekty diagnostyki i opiniodawstwa sądowego w sprawach opiekuńczo-wychowawczych w rodzinie: Psychopedagogiczna diagnoza sytuacji dziecka w rodzinie jako podstawowy człon opinodawstwa sądowego w sprawach opiekuńczo-wychowawczych; Zastosowanie kwestionariusza Faces IV D.H. Olsona do diagnozy dysfunkcjonalnych relacji rodzinnych; Behawioralne wyznaczniki kompetencji wychowawczych; Psychologiczno-pedagogiczne kompetencje małżeństw ubiegających się o adopcję jako przedmiot opiniodawstwa sądowego; Predyspozycje opiekuńczo-wychowawcze uczestników postępowań sądowych o przysposobienie i umieszczenie w rodzinie zastępczej; 2. Rola ojców i dziadków w rodzinie a problemy opiekuńczo-wychowawcze: Dobro dziecka a prawo dziadków do uregulowania osobistych kontaktów z wnukami; Postawy ojców w sytuacji konfliktu rodzinnego na podstawie badań przeprowadzonych w rodzinnym ośrodku diagnostyczno-konsultacyjnym przy Sądzie Okręgowym w Kielcach; 3. Skrajne- przestępcze problemy związane z obowiązkami opiekuńczo-wychowawczymi w rodzinie a możliwości ich korekty: Charakterystyka psychospołecznego funkcjonowania sprawców przemocy w rodzinie; Psychospołeczne uwarunkowania niepowodzeń policyjne procedury "niebieskie karty" w diagnozowaniu sytuacji opiekuńczo-wychowawczej dziecka w rodzinie dysfunkcyjnej; Postępowanie diagnostyczne kuratora w systemie probacji wspartym na caseworku; 4. Problemy uzależnień i chorób psychicznych w rodzinie, w kontekście zadań opiekuńczo-wychowawczych: Psychologiczna diagnoza stylów funkcjonowania interpersonalnego dorosłych dzieci alkoholików; Narkomania jako jeden z głównych problemów w regionie środkowoazjatyckim; Chorzy psychicznie i ich rodziny w oczach polskiego społeczeństwa- społeczny stereotyp i dystans
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXIII. Zeszyt specjalny)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Wstęp; Słowo od organizatorów IV i V Assises Franco-Polonaises du droit; Program IV Assises Franco-Polonaises du droit. La communaute de travail. L’exemple de la pologne et de la France; Program V Assises Franco-Polonaises du droit. L’interet collectif; Zbiorowa wspólnota. Kilka refleksji na temat „wspólnot prawa”; Czy środowisko jest czynnikiem transformacji zbiorowego interesu w prawie pracy?; O niektórych konsekwencjach aksjologicznego uwarunkowania prawa administracyjnego kategorią dobra wspólnego; Interes kolektywny w prawie administracyjnym; Zbiorowy interes terytorialny – nowy paradygmat terytorialnych działań publicznych?; Interes kolektywny i uniwersalizm norm Międzynarodowej Organizacji Pracy; Kultura, język i konstrukcja społeczna; Interes ekologiczny: od zbiorowego interesu środowiskowego do interesu dóbr wspólnych. W kierunku konstytucjonalizacji interesu ekologicznego?; O dwóch koncepcjach dobra wspólnego. Dylematy konstytucyjne i możliwe fundamenty prawa pracy; Gdzie leżał interes wspólnotowy na Uniwersytecie Poznańskim po drugiej wojnie światowej?; Uwagi o doświadczeniu demokracji w najnowszych dziejach Europy; Interes publiczny jako fundamentalne pojęcie prawnicze – próba komparatystycznego spojrzenia; Interes zbiorowy w przedsiębiorstwach spółdzielczych: podejście socjologiczne; Populizm terapeutyczny i pastoralizm w epoce endemicznego fatalizmu; Zbiorowy interes pracowników w prawie Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej / red. nauk. Mieczysław Adamczyk ISSN 1234-7604 ; Nr 93)
1. Rodzina jako środowisko życia dziecka i przestrzeń dzieciństwa, 2. Wypełnianie funkcji i zadań opiekuńczo-wychowawczych przez rodzinę, 3. Pomoc dziecku i rodzinie w środowisku loklanym, 4. Rodzina i sieroctwo społeczne - ujęcie teoretyczne i empiryczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA. PRACA Z KONFLIKTEM W SZKOLE Rozdział I. Szkoła jako miejsce tworzenia się konfliktów: warunki instytucjonalne i interpersonalne: 1. Instytucja szkoły jako miejsce rozgrywania się konfliktów; 2. Relacje szkolne i pozaszkolne przestrzenią konfliktową. Rozdział II. Różnorodność szkolnych sytuacji konfliktowych: 1. Konflikty szkolne interpersonalne: uczniowskie i nauczycielskie relacje koleżeńskie; 2. Konflikty szkolne interpersonalne: relacje uczniowsko-nauczycielskie oraz nauczycielsko-dyrektorskie; 3. Intrapersonalne konflikty uczniów i nauczycieli; 4. Okołoszkolne konflikty uczniów: relacje rodzinne. Rozdział III. Strategie radzenia sobie z konfliktem w szkole: 1. Przykład pierwszy: surowy nauczyciel; 2. Przykład drugi: zajęcia pozalekcyjne; 3. Przykład trzeci: wycieczka szkolna; 4. Przykład czwarty: pogarszająca się sytuacja 10-latka; 5. Przykład piąty: psychiczne znęcanie się; 6. Przykład szósty: nieakceptowana córka; 7. Przykład siódmy: wspólne zadanie. Rozdział IV. Rola zidentyfikowanych kategorii w procesie radzenia sobie z konfliktem – propozycja modelu: 1. Strony konfliktu; 2. Kwestie, interesy, potrzeby, cele, przedmiot konfliktu; 3. Wartości, normy, przekonania; 4. Środowisko – otoczenie – warunki; 5. Osoby biorące udział w rozwiązaniu; 6. Trzecia strona konfliktu; 7. Sposoby radzenia sobie z konfliktem; 8. Potrzebne zasoby; 9. Wybór metody rozwiązania; 10. A co, jeśli się nie powiedzie?; 11. Wnioski dla uczestników; 12. Gdy czas nagli. Rozdział V. Projekty zmian szkolnych w sferze rozwiązywania konfliktów: 1. Działania profilaktyczne; 2. Działania doraźne w konflikcie; 3. Projekt długofalowego zintegrowanego działania służącego kształtowaniu podejścia do sytuacji konfliktowych. CZĘŚĆ DRUGA. STRATEGIE RADZENIA SOBIE MŁODZIEŻY W SYTUACJI KONFLIKTU SPOŁECZNEGO W RELACJI DO OSOBOWOŚCIOWYCH UWARUNKOWAŃ Rozdział I. Problematyka osobowościowych uwarunkowań strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego – w literaturze przedmiotu: 1. Młodzież w sytuacji konfliktu społecznego; 2. Strategie radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego; 3. Osobowościowe determinanty strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego (3.1. Samoocena; 3.2. Poczucie umiejscowienia kontroli; 3.3. Ocena poznawcza sytuacji; 3.4. Emocje). Rozdział II. Metodologia badań własnych: 1. Problemy i hipotezy badawcze; 2. Metody badań własnych; 3. Osoby badane. Rozdział III. Osobowościowe uwarunkowania strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego w świetle wyników badań: 1. Poziom samooceny a strategie radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego; 2. Poczucie umiejscowienia kontroli a strategie radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego; 3. Ocena poznawcza sytuacji konfliktu społecznego a strategie radzenia sobie młodzieży w tej sytuacji; 4. Poziom emocji lęku, gniewu i ciekawości a strategie radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego; 5. Zmienne osobowościowe jako determinanty strategii radzenia sobie młodzieży w sytuacji konfliktu społecznego; 6. Podsumowanie wyników badań. CZĘŚĆ TRZECIA. KONFLIKT W RELACJACH INTERPERSONALNYCH DOROSŁYCH RODZEŃSTW – ZAGROŻENIA I SZANSE Rozdział I. Psychologiczne aspekty relacji interpersonalnych dorosłych rodzeństw: 1. Rola rodziny w rozwoju bliskich więzi interpersonalnych; 2. Specyfika relacji w podsystemie rodzeństwa; 3. Rodzaje relacji interpersonalnych rodzeństw; 4. Konflikt a funkcjonowanie psychologiczne rodzeństw (4.1. Stres psychologiczny; 4.2. Depresja; 4.3. Familizm). Rozdział II. Założenia metodologiczne badań własnych: 1. Problemy badawcze; 2. Metoda (2.1. Osoby badane; 2.2. Procedura i materiały). Rozdział III. Konflikt w relacji dorosłych rodzeństw a familizm, stres i depresja w świetle wyników badań własnych: 1. Płeć i okres dorosłości osób badanych a jakość relacji interpersonalnej dorosłych rodzeństw (1.1. Główne wymiary relacji z rodzeństwem; 1.2. Konflikt i jego dymensje w relacji z rodzeństwem); 2. Współzależności między konfliktem w relacji z rodzeństwem a familizmem, stresem i depresją (2.1. Współzależności między badanymi zmiennymi w grupie kobiet znajdujących się w okresie wczesnej dorosłości; 2.2. Współzależności między badanymi zmiennymi w grupie kobiet znajdujących się w okresie średniej dorosłości; 2.3. Współzależności między badanymi zmiennymi w grupie mężczyzn znajdujących się w okresie wczesnej dorosłości; 2.4. Współzależności między badanymi zmiennymi w grupie mężczyzn znajdujących się w okresie średniej dorosłości); 3. Wartości rodzinne a stres i depresja – mediująca rola konfliktu w relacji z dorosłym rodzeństwem; 4. Podsumowanie i dyskusja wyników badań. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe założenia i rozwój teorii przywiązania: Etologiczna teoria przywiązania J. Bowlby'ego; Przywiązanie w poszczególnych okresach rozwojowych; Indywidualne różnice w przywiązaniu; 2. Przegląd głównych kierunków badań psychologicznych nawiązujących do teorii przywiązania: Style przywiązania a : cechy osobowości i kompetencje społeczne, a psychopatologia, a bliskie relacje interpersonalne, a religijność, a przekazywanie wartości; 3. Program badań własnych: Problem i hipotezy badawcze; Metody pomiarowe; Zastosowane metody statystyczne; Sposób przeprowadzenia badań; Charakterystyka osób badanych; 4. Wyniki badań; Style przywiązania a : wymiary osobowości mierzone poprzez realny obraz siebie, a wymiar personalny religijności, a poziom trudności w wartościowaniu, a potrzeba sensu życia; Różnice między stylami przywiązania w sile przywiązania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia w resocjalizacji ; Cz. 3)
1. Rodzina jako podstawowe środowisko wychowawcze w świetle danych statystycznych: Rodzin w Polsce; Rozwody według liczby małoletnich dzieci w małżeństwach w latach 1994-2004; Separacje według liczby małoletnich dzieci; Rodziny wykluczone społecznie i zagrożone wykluczeniem w 2005 r.; Liczba rodzin objętych pomocą społeczną w latach 1999-2006; Powody przyznawania pomocy społecznej; Rodziny zastępcze w latach 1994-2006; Ewidencja spraw w sądach rejonowych o umieszczenie małoletniego w rodzinie zastępczej w latach 2000-2006; Ewidencja spraw o przysposobienie w sądach rodzinnych w latach 1984-2006; Małoletni pod nadzorem sadów w latach 1994-2006; Liczba małoletnich pod opieką sądu, których rodziców pozbawiono władzy rodzicielskiej, zawieszono ją lub ograniczono; Seksualne wykorzystanie dzieci; Dzieciobójstwo i porzucenie. 2. Sytuacja dziecka w zakresie funkcjonowania resortu edukacji: Przestępczość w szkole w latach 2004-2007. 3. Aktywność ekonomiczna młodzieży. 4. Nieletni przebywający w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, interwencyjnych i resocjalizacyjnych. 5. Przestępczość nieletnich na podstawie statystyk policyjnych. 6. Postępowanie z nieletnimi w świetle danych sądowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Założenia teoretyczne i metodologiczne badań własnych Rozdział 1. Tożsamość osobowa w perspektywie humanistyczno-społecznej: 1.1. Filozoficzne tropy myślenia o tożsamości człowieka; 1.1.1. Samoświadomość jako istota tożsamości osobowej; 1.1.2. Tożsamość osobowa w ujęciu procesualnym; 1.1.3. Aksjologiczno-etyczny wymiar tożsamości osobowej; 1.1.4. Określanie własnej tożsamości przez nawiązywanie relacji dialogicznej z innymi; 1.1.5. Twarze i maski; 1.1.6. Autorefleksja i sytuacje graniczne w budowaniu tożsamości osobowej; 1.2. Pojęcie, struktura, rodzaje i rozwój tożsamości osobowej w ujęciu psychologicznym; 1.2.1. Pojęcie tożsamości osobowej na tle kategorii bliskoznacznych; 1.2.2. Rodzaje tożsamości osobowej; 1.2.3. Struktura oraz procesy integracji tożsamości osobowej; 1.2.4. Wewnętrzne mechanizmy konstruowania własnej tożsamości;  1.2.5. Tożsamość osobowa w perspektywie rozwojowej; 1.2.6. Przebieg i uwarunkowania procesu zmian w tożsamości osobowej; 1.3. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zmienności tożsamości osobowej; 1.3.1. Znaczenie kontekstu społeczno-kulturowego w socjologicznych modelach rozwoju tożsamości; 1.3.1.1. Rozwój tożsamości w poglądach przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego; 1.3.1.2. Kształtowanie się tożsamości według założeń modelu światopoglądowego; 1.3.1.3. Rozwój tożsamości w założeniach modeli eklektycznych; 1.3.2. Tworzenie własnej tożsamości w zmieniającym się społeczeństwie i kulturze ponowoczesnej; 1.3.2.1. Popkulturowe uwarunkowania kształtowania się tożsamości współczesnej młodzieży. Rozdział 2. Zmiana tożsamości dewiacyjnej jako cel oddziaływań resocjalizacyjnych: 2.1. Pojęcie i struktura tożsamości dewiacyjnej; 2.1.1. Poznawczy wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.2. Aksjologiczny wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.3. Afektywny i ewaluacyjny wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.4. Behawioralny wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.5. Wymiar rozwojowy tożsamości dewiacyjnej; 2.2. Powstawanie i rozwój tożsamości dewiacyjnej w toku nawiązywanych interakcji społecznych; 2.2.1. Tożsamość dewiacyjna jako efekt stygmatyzacji zewnętrznej i autostygmatyzacji; 2.2.2. Znaczenie odzwierciedlania ocen innych w procesie autostygmatyzacji; 2.3. Psychospołeczne konsekwencje posiadania tożsamości dewiacyjnej; 2.4. Pozytywne aspekty funkcjonowania kontroli społecznej; 2.5. Wywoływanie zmian w tożsamości dewiacyjnej w warunkach resocjalizacji instytucjonalnej; 2.5.1. Organizacja oraz funkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i socjoterapeutycznych w systemie resocjalizacji nieletnich; 2.5.2. Klimat społeczny w instytucjach resocjalizujących młodzież niedostosowaną społecznie. Rozdział 3. Motywacja do zmiany tożsamości dewiacyjnej w procesie resocjalizacji nieletnich: 3.1. Podstawowe mechanizmy i typy motywacji do samodoskonalenia w okresie dorastania; 3.1.1. Pojęcie i funkcje motywacji w procesie samorozwoju człowieka; 3.1.2. Znaczenie emocji w motywacji zachowań; 3.1.3. Potrzeby jako motyw ludzkiego działania; 3.1.4. Oczekiwania związane z prawdopodobieństwem sukcesu i porażki; 3.1.5. Atrybucje sukcesów i niepowodzeń jako mechanizm motywujący do zmiany; 3.1.6. Siła motywacji a zaangażowanie w proces zmiany; 3.1.7. Typy motywacji w dążeniu do zmiany siebie; 3.2. Motywowanie do zmiany w wychowaniu resocjalizującym; 3.2.1. Znaczenie mechanizmów motywujących w procesie resocjalizacji; 3.2.2. Metody motywowania do zmiany tożsamości dewiacyjnej stosowane w resocjalizacji nieletnich; 3.2.2.1. Dialog motywujący w resocjalizacji nieletnich; 3.2.2.2. Motywowanie do zmiany metodą coachingu; 3.2.2.3. Mentoring jako sposób na rozwijanie wewnętrznej motywacji do zmiany; 3.2.2.4. Metody twórczej resocjalizacji jako katalizator zmian w tożsamości dewiacyjnej; 3.2.2.5. Motywowanie do zmiany zachowania za pomocą nagród i kar. Rozdział 4. Założenia metodologiczne badań własnych: 4.1. Przedmiot, cele, problematyka i hipotezy badawcze; 4.2. Charakterystyka zmiennych i wskaźników występujących w badaniu; 4.3. Zastosowane metody, techniki i narzędzia badawcze; 4.4. Teren i organizacja badań oraz charakterystyka grupy badawczej; 4.5. Zastosowane procedury i metody analizy danych. Część 2. Rezultaty badań własnych Rozdział 5. Komponenty strukturalne tożsamości dewiacyjnej wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych (MOW): 5.1. Procesy rozwoju tożsamości osobowej wychowanków; 5.2. Orientacje aksjologiczne i kryzys w wartościowaniu u wychowanków MOW;  5.2.1. Zróżnicowanie natężenia kryzysu w wartościowaniu u wychowanków MOW; 5.3. Wymiar ewaluacyjno-emocjonalny tożsamości dewiacyjnej nieletnich;  5.3.1. Poczucie winy i lęk przed karą; 5.4. Poznawcze i behawioralne aspekty tożsamości dewiacyjnej nieletnich; 5.5. Struktura komponentów tożsamości dewiacyjnej nieletnich;  5.6. Interpretacja i dyskusja nad wynikami dotyczącymi tożsamości dewiacyjnej nieletnich.  Rozdział 6. Motywacja do zmiany tożsamości dewiacyjnej u nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych: 6.1. Natężenie i powiązania między mechanizmami wyznaczającymi siłę motywacji do zmiany siebie; 6.2. Typ motywacji do zmiany i zaawansowanie w procesie zmian a płeć i wiek nieletnich oraz długość pobytu w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych; 6.3. Wzajemne powiązania i znaczenie komponentów strukturalnych w przyjętym modelu motywacji do zmiany siebie; 6.4. Interpretacja i dyskusja nad wynikami dotyczącymi motywacji nieletnich do zmiany. Rozdział 7. Wymiary tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany u wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych : 7.1. Wymiar rozwojowy tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.1.1. Stopień rozwoju procesów tożsamościowych a zróżnicowanie siły motywacji do zmiany siebie; 7.1.2. Natężenie komponentów wymiaru rozwojowego tożsamości dewiacyjnej a typ motywacji do zmiany siebie; 7.1.3. Procesy rozwoju tożsamości osobowej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie; 7.2. Wymiar aksjologiczny tożsamości dewiacyjnej a motywacja wychowanków do jej zmiany; 7.2.1. Natężenie komponentów w wymiarze aksjologicznym tożsamości dewiacyjnej nieletnich a zróżnicowanie siły motywacji do zmiany; 7.2.2. Natężenie komponentów w wymiarze aksjologicznym tożsamości dewiacyjnej nieletnich a typ motywacji do zmiany siebie; 7.2.3. Preferencje aksjologiczne a zaawansowanie w procesie zmiany siebie  7.3. Wymiar autoewaluacyjny tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.3.1. Zróżnicowanie siły motywacji do zmiany i jej związki z poziomem samooceny nieletnich; 7.3.2. Poziom samooceny a typ motywacji do zmiany; 7.3.3. Poziom samooceny a zaawansowanie w procesie zmiany; 7.4. Poziom kryzysu w wartościowaniu oraz trudności z określeniem własnej tożsamości osobowej a motywacja do zmiany siebie; 7.4.1. Zróżnicowanie siły motywacji do zmiany ze względu na poziom kryzysu w wartościowaniu oraz natężenie eksploracji ruminacyjnej; 7.4.2. Natężenie komponentów kryzysu w wartościowaniu i kryzys poszukiwania własnej tożsamości a typ motywacji do zmiany; 7.4.3. Poziom kryzysu w wartościowaniu i natężenie eksploracji ruminacyjnej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie; 7.5. Wymiar behawioralny tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.5.1. Związki pomiędzy komponentami wymiaru behawioralnego tożsamości dewiacyjnej a siłą motywacji do jej zmiany; 7.5.2. Poziom dysfunkcjonalności społecznej a typ motywacji do zmiany tożsamości dewiacyjnej; 7.5.3. Natężenie komponentów w wymiarze behawioralnym tożsamości dewiacyjnej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie; 7.6. Komponenty wymiaru poznawczo-afektywnego tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.6.1. Zróżnicowanie siły motywacji do zmiany ze względu na natężenie komponentów w poznawczo-afektywnym wymiarze tożsamości dewiacyjnej; 7.6.2. Poziom natężenia komponentów w poznawczo-afektywnym wymiarze tożsamości dewiacyjnej a typ motywacji do zmiany siebie; 7.6.3. Natężenie komponentów poznawczych i afektywnych tożsamości dewiacyjnej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie. Rozdział 8. Tożsamość dewiacyjna nieletnich a motywacja do zmiany w świetle uzyskanych rezultatów badawczych: 8.1. Stopień rozwoju tożsamości dewiacyjnej nieletnich a motywacja do zmiany – wyniki uogólnione; 8.2. Interpretacja i dyskusja nad wynikami przeprowadzonych badań; 8.3. Zalecenia do pracy pedagogicznej nad rozwijaniem motywacji do zmiany u nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych. Zakończenie.    
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 520)
1. Społeczna integracja osób z niepełnosprawnością; 2. Klasa szkolna jako grupa społeczna i rówieśnicza; 3. Akceptacja dziecka w środowisku rodzinnym i szkolnym oraz jej uwarunkowania; 4. Metodologia badań własnych; 5. Uwarunkowania indywidualne i ich znaczenie dla akceptacji ucznia w klasie integracyjnej; 6. Uwarunkowania rodzinne i ich wpływ na akceptacje ucznia klasy integracyjnej; 7. Uwarunkowania szkolne i ich znaczenie dla akceptacji ucznia w klasie integracyjnej; 8. Synteza wyników badań; 9. Postulaty dla praktyki pedagogicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 82)
Wstęp; 1. Definicja więzi rodzinnej i jej rodzaje; 2. Czynniki niesprzyjające więzi międzypokoleniowej we współczesnej rodzinie polskiej; 3. Czynniki kulturowe sprzyjające więzi międzypokoleniowej we współczesnej rodzinie polskiej; 4. Różnorodność form życia rodzinne go; 5. Wzrost w społeczeństwie odsetek osób starszych i spadek liczby urodzin; 6. Stan cywilny i typy rodzin osób starszych; 7. Od wspólnoty do bliskości zamieszkiwania pokoleń; 8. Oddzielnie, ale w ścisłym kontakcie; 9. Od pomocy z konieczności do pomocy dobrowolnej; 10. Wzrost egalitaryzmu i autonomii pokoleń; 11. Bogactwo i jawność uczuć między pokoleniami w rodzinie; 12. Od jedności do zróżnicowania kulturowego; 13. Wnioski i postulaty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane aspekty studiowania osób z niepełnosprawnością; Jakość studiowania osób niepełnosprawnych na Uniwersytecie Śląskim; Środowisko inkluzyjne na Uniwersytecie Ostrawskim; Wpływ edukacji na świadomość studentek w zakresie profilaktyki i metod wczesnego wykrywania raka piersi; 2. Komunikacja w procesie edukacji i socjalizacji: Kompetencje komunikacyjne w edukacji niepełnosprawnych; Różne oblicza zaburzeń komunikacji u dzieci z wadami twarzoczaszki; Praca indywidualna z dzieckiem o obniżonej sprawności intelektualnej w aspekcie niwelowania wad wymowy; 3. Wychowanie i socjalizacja w przestrzeni przedszkola i szkoły: Adaptacja przedszkolna dziecka z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Wzmacnianie poczucia własnej wartości ucznia niepełnosprawnego w klasie integracyjnej w kontekście inteligencji wielorakich Gardnera; Wychowanie religijne dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie; Funkcjonowanie dziecka z autyzmem w szkole specjalnej; 4. Niektóre uwarunkowania efektywności kształcenia osób z niepełnosprawnością: Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowej; Kształcenie zawodowe młodzieży niesłyszącej we Francji w szkolnictwie specjalnym; Kształcenie integracyjne w szkole- wstępna analiza przypadku jednej placówki; Wybrane aspekty edukacji zdrowotnej niepełnosprawnych pacjentów geriatrycznych po leczeniu szpitalnym; 5. Koncepcje badań nad edukacją, wychowaniem i terapią osób z niepełnosprawnością: Dwie koncepcje badania systemu kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym; Przydatność badań komparatystycznych we wprowadzaniu ulepszeń i nowych rozwiązań w rodzimy system edukacji osób niepełnosprawnych intelektualnie; Edukacja humanitarna dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym- koncepcja badań; Obyczaj, zwyczaj i norma społeczna w życiu młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Przysposobienie do pracy zawodowej uczniów z umiarkowanym upośledzeniem umysłowym- koncepcja badań; Uwarunkowania efektów terapii osób z glęboką niepełnosprawnością intelektualną w domach pomocy społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problematyka badań własnych: Zjawisko wpływu społecznego; Wybrane pojęcia pedagogiki resocjalizacyjnej; Charakterystyka społeczności więziennej mężczyzn w jej podstawowych wymiarach. Przejawy wpływu społecznego; Zagadnienia badawcze; 2. Charakterystyka metodologiczna: Zdefiniowanie zmiennych i wskaźników zmiennych; Metody, techniki oraz narzędzia badawcze; Organizacja badań; 3. Wyniki badań: Uleganie wpływowi społecznemu przez skazanych wobec grup własnej i obcej ze względu na czas pobytu w izolacji więziennej; Uleganie wpływowi społecznemu przez tymczasowo aresztowanych wobec grup własnej oraz obcej ze względu na czas pobytu w izolacji więziennej; Uleganie wpływowi społecznemu przez skazanych wobec grup własnej i obcej ze względu na uczestnictwo w programowym oddziaływaniu; Omówienie wyników; Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Zachowania dewiacyjne współczesnej młodzieży. 1. Tendencje we współczesnej przestępczości młodzieży. 2. Główne interpretacje teoretyczne. Rozdział II: Temperamentalne uwarunkowania zróżnicowań zaburzeń w zachowaniu. 1. Biopsychiczne uwarunkowania zaburzeń w zachowaniu i niedostosowania społecznego. 2. Współczesne badania nad uwarunkowaniami biopsychicznymi. 3. Teoretyczne i operacyjne ujęcie zaburzeń w zachowaniu. 4. Zróżnicowania typologiczne zaburzeń: zachowania eksternalizacyjne i internalizacyjne. 5. Emocjonalność i kontrola wewnętrzna a typy zaburzeń. 6. Predyspozycje temperamentalne i wczesne oddziaływania rodzicielskie jako predyktory zaburzeń w zachowaniu. 7. Geneza zachowań agresywnych. 8. Empiryczna weryfikacja uwarunkowań zachowań agresywnych. Rozdział III: Grupowe uwarunkowania zjawisk dewiacyjnych. 1. Rola grupy rówieśniczej w etiologii zachowań dewiacyjnych. 2. Odrzucenie a wycofanie. Powiązania z problemami internalizacyjnymi. 3. Znęcanie się i wiktymizacja. 4. Negatywna socjalizacja w grupie rówieśniczej. 5. Procesy pośredniczące w oddziaływaniu czynników grupowych na indywidualne zachowania dewiacyjne. 6. Dewiacyjne grupy rówieśnicze a przestępczość. 7. Relacje w grupie rówieśniczej a przystosowanie społeczne w życiu dorosłym. 8. Zorganizowane grupy dewiacyjne w środowisku lokalnym. Rozdział IV: Odrzucenie dzieci z zaburzeniami w zachowaniu przez grupę rówieśniczą. 1. Reakcje rówieśników na przejawy zaburzeń w zachowaniu. 2. Zachowania agresywne i przemocowe jako efekt agresji wewnątrzrodzinnej i rówieśniczej. 3. Percepcja odrzucenia a rodzaje zaburzeń w zachowaniu. 4. Motywy zachowań agresywnych dzieci odrzuconych. 5. Agresja i odrzucenie przez grupę jako predyktory chronicznych zachowań dewiacyjnych. 6. Przyjaźń i przejawy agresji. 7. Samotność jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu i odrzucenia przez grupę rówieśniczą. Rozdział V: Pozytywny wpływ grupy rówieśniczej na readaptację dzieci agresywnych i odrzuconych. 1. Akceptacja w grupie rówieśniczej jako przeciwwaga negatywnych doświadczeń rodzinnych. 2. Grupa rówieśnicza jako wsparcie dla ofiar przemocy ze strony środowiska lokalnego. 3. Modyfikujący wpływ grupy rówieśniczej na skuteczność strategii adaptacyjnych stosowanych przez dzieci zaburzone w sytuacji stresu i wiktymizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prorodzinna edukacja seksuologiczna, 2. Problematyka historyczna wychowania seksualnego, 3. Obraz zachowań seksualnych ludzkości i Polaków, 4. Sytuacja demograficzna, 5. Biologiczne uwarunkowania zachowań seksualnych, 6. Psychologia płci, 7. Seksualizm w rozwoju ontogenetycznym, 8. Typowość i inność, 9. Seksuologia jako nauka i praktyka, 10. Podstawy prawne w seksuologii, 11. Choroby przenoszone droga płciową. HIV/AIDS, 12. Metody regulacji urodzeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej