Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(121)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(120)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(93)
tylko na miejscu
(64)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(96)
Czytelnia
(67)
Autor
Radzicki Józef
(8)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(8)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Knapp Julie
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Binder Marek
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(3)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Jarmocik Anna
(3)
Kalat James W. (1946- )
(3)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(2)
Eysenck Hans (1916-1997)
(2)
Eysenck Michael W. (1944- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gros Urszula
(2)
Kaiser Jan
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Lewicka Maria
(2)
Myers David G
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Pużyński Stanisław (1936-2015)
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Suchecki Jacek
(2)
Urban Bronisław
(2)
Wciórka Jacek
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Baer Jean
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bandura Albert
(1)
Barkley Russell A
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bianga Milena
(1)
Biała Monika
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borsich Szymon
(1)
Bosak Adriana
(1)
Bowlby John
(1)
Brycz Hanna
(1)
Brykczyńska Celina
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Buss David M
(1)
Busz Anna
(1)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Centola Damon (1973- )
(1)
Chatizow Joanna (1964- )
(1)
Cianciara Dorota
(1)
Cichosz Adam
(1)
Clarke David
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
DeCatanzaro Denys A
(1)
Delahooke Mona
(1)
Deptuła Maria
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Douglas Mary
(1)
Dowhyluk Magdalena
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Emmons Michael
(1)
Emmons Poly Godwin (1960- )
(1)
Fajkowska Małgorzata
(1)
Fensterheim Herbert
(1)
Ferguson Jan
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Foxall Gordon
(1)
Frazier Donna
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gindrich Piotr
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goddard Sally
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Gould Judith
(1)
Grzesiak Magdalena
(1)
Gulla Bożena
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(10)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(121)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(121)
angielski
(2)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Zachowanie
(66)
Psychologia
(26)
Psychologia społeczna
(21)
Motywacja
(15)
Osobowość
(15)
Uczucia
(15)
Stres
(14)
Postawy
(12)
Uczenie się
(12)
Stosunki interpersonalne
(11)
Zachowanie organizacyjne
(11)
Organizacja
(10)
Psychoterapia
(10)
Pamięć
(9)
Psychologia rozwojowa
(9)
Zaburzenia psychiczne
(9)
Zaburzenia zachowania
(9)
Zmysły
(9)
Dziecko
(7)
Inteligencja (psychologia)
(7)
Konsumenci
(7)
Organizacje
(7)
Poznanie
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
Autyzm
(6)
Dziecko autystyczne
(6)
Genetyka zachowania
(6)
Młodzież
(6)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Psychologia pracy
(6)
Sen
(6)
Zachowanie prospołeczne
(6)
Świadomość
(6)
Dziecko trudne
(5)
Mózg
(5)
Psychologia młodzieży
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Zachowania prozdrowotne
(5)
Zachowania ryzykowne
(5)
Choroby psychiczne
(4)
Decyzje
(4)
Język
(4)
Metody badawcze
(4)
Nałóg
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia zdrowia
(4)
Radzenie sobie ze stresem
(4)
Reklama
(4)
Stosowana analiza zachowania
(4)
Układ nerwowy
(4)
Zaburzenia emocjonalne
(4)
Zdrowie psychiczne
(4)
Zespół ADHD
(4)
Agresywność
(3)
Asertywność
(3)
Hormony
(3)
Jakość życia
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Menedżerowie
(3)
Narząd ruchu
(3)
Neurobiologia
(3)
Neuropsychologia
(3)
Odporność psychiczna
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Rodzina
(3)
Schizofrenia
(3)
Słuch
(3)
Umysł
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Wzrok
(3)
Zarządzanie
(3)
Akceptacja choroby
(2)
Choroby ludzi
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Fizjologia
(2)
Fizjologia człowieka
(2)
Grupy społeczne
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Internet
(2)
Klasyfikacja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Konformizm
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Lęk
(2)
Medycyna behawioralna
(2)
Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów Zdrowotnych - ICD-10
(2)
Motywacja leczenia się
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nastolatki
(2)
Negocjacje
(2)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(36)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Porady internetowe
(1)
Publicystyka
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(54)
Zarządzanie i marketing
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Medycyna i zdrowie
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Biologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
123 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Zachowania dewiacyjne współczesnej młodzieży. 1. Tendencje we współczesnej przestępczości młodzieży. 2. Główne interpretacje teoretyczne. Rozdział II: Temperamentalne uwarunkowania zróżnicowań zaburzeń w zachowaniu. 1. Biopsychiczne uwarunkowania zaburzeń w zachowaniu i niedostosowania społecznego. 2. Współczesne badania nad uwarunkowaniami biopsychicznymi. 3. Teoretyczne i operacyjne ujęcie zaburzeń w zachowaniu. 4. Zróżnicowania typologiczne zaburzeń: zachowania eksternalizacyjne i internalizacyjne. 5. Emocjonalność i kontrola wewnętrzna a typy zaburzeń. 6. Predyspozycje temperamentalne i wczesne oddziaływania rodzicielskie jako predyktory zaburzeń w zachowaniu. 7. Geneza zachowań agresywnych. 8. Empiryczna weryfikacja uwarunkowań zachowań agresywnych. Rozdział III: Grupowe uwarunkowania zjawisk dewiacyjnych. 1. Rola grupy rówieśniczej w etiologii zachowań dewiacyjnych. 2. Odrzucenie a wycofanie. Powiązania z problemami internalizacyjnymi. 3. Znęcanie się i wiktymizacja. 4. Negatywna socjalizacja w grupie rówieśniczej. 5. Procesy pośredniczące w oddziaływaniu czynników grupowych na indywidualne zachowania dewiacyjne. 6. Dewiacyjne grupy rówieśnicze a przestępczość. 7. Relacje w grupie rówieśniczej a przystosowanie społeczne w życiu dorosłym. 8. Zorganizowane grupy dewiacyjne w środowisku lokalnym. Rozdział IV: Odrzucenie dzieci z zaburzeniami w zachowaniu przez grupę rówieśniczą. 1. Reakcje rówieśników na przejawy zaburzeń w zachowaniu. 2. Zachowania agresywne i przemocowe jako efekt agresji wewnątrzrodzinnej i rówieśniczej. 3. Percepcja odrzucenia a rodzaje zaburzeń w zachowaniu. 4. Motywy zachowań agresywnych dzieci odrzuconych. 5. Agresja i odrzucenie przez grupę jako predyktory chronicznych zachowań dewiacyjnych. 6. Przyjaźń i przejawy agresji. 7. Samotność jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu i odrzucenia przez grupę rówieśniczą. Rozdział V: Pozytywny wpływ grupy rówieśniczej na readaptację dzieci agresywnych i odrzuconych. 1. Akceptacja w grupie rówieśniczej jako przeciwwaga negatywnych doświadczeń rodzinnych. 2. Grupa rówieśnicza jako wsparcie dla ofiar przemocy ze strony środowiska lokalnego. 3. Modyfikujący wpływ grupy rówieśniczej na skuteczność strategii adaptacyjnych stosowanych przez dzieci zaburzone w sytuacji stresu i wiktymizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej)
CZĘŚĆ I Podstawy teoretyczne Rozdział 1 Zachowania kontrproduktywne w pracy - konceptualizacje, sposoby pomiaru, skala zjawiska: 1.1. Próba zdefiniowania zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.2. Zachowania kontrproduktywne w pracy z perspektywy teorii agresji; 1.3. Cechy zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.4. Sposoby pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.5. Wybrane narzędzia do pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.6. Skala zjawiska zachowań kontrproduktywnych w pracy w Polsce i na świecie. Rozdział 2 Wybrane typologie zachowań kontrproduktywnych w pracy: 2.1. Typologia Hollingera i Clarka; 2.2. Typologia Robinson i Bennett; 2.3. Typologia Gruys i Sacketta; 2.4. Typologia Spectora i Fox. Rozdział 3 Modele zachowań kontrproduktywnych w pracy: 3.1. Model zachowań odwetowych Skarlickiego i Folgera; 3.2. Model rewanżu Biesa i Trippa; 3.3. Model moralnego zdystansowania Bandury; 3.4. Model stresory-emocje Spectora i Fox. Rozdział 4 Stresory w pracy jako źródło zachowań konrtrproduktywnych: 4.1. Pojęcie stresorów w pracy; 4.2. Typologia stresorów w pracy; 4.3. Stresory w pracy a zachowania kontrproduktywne. Rozdział 5 Rola emocji w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 5.1. Funkcje emocji pozytywnych i negatywnych; 5.2. Wrogie i instrumentalne motywy; zachowań kontrproduktywnych w pracy; 5.3. Style radzenia sobie ze stresem a zachowania kontrproduktywne; 5.4. Pośrednicząca funkcja emocji - przegląd badań. Rozdział 6 Rola wypalenia zawodowego w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 6.1. Ewolucja podejścia do wypalenia zawodowego; 6.2. Wybrane koncepcje wypalenia zawodowego; 6.3. Pośrednicząca rola wypalenia zawodowego - przegląd badań. Rozdział 7 Rola kontroli i wsparcia w pracy w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 7.1. Pojęcie kontroli w pracy; 7.2. Rodzaje kontroli w pracy; 7.3. Kontrola w pracy a zachowania kontrproduktywne; 7.4. Pojęcie i rodzaje wsparcia społecznego; 7.5. Mechanizmy oddziaływania wsparcia społecznego - efekt główny, addytywny i buforowy; 7.6. Wsparcie społeczne a zachowania kontrproduktywne; 7.7. Wspierające przywództwo a zachowania kontrproduktywne; 7.8. Model wymagania-kontrola-wsparcie. Rozdział 8 Rola osobowości w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 8.1. Wielka Piątka a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.2. Style atrybucji a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.3. Negatywna afektywność a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.4. Gniew i lęk jako cechy a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.5. Samokontrola a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.6. Umiejscowienie źródła kontroli a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.7. Cechy Ciemnej Triady a zachowania kontrproduktywne w pracy. CZĘŚĆ II Badania własne Rozdział 9 Cel, uzasadnienie i plan badań własnych: 9.1. Cel badań; 9.2. Uzasadnienie problemów badawczych; 9.3. Plan badań. Rozdział 10 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na ogólne zachowania kontrproduktywne (badanie 1): 10.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 10.2. Metoda; 10.3. Wyniki badań; 10.4. Dyskusja. Rozdział 11 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na cztery rodzaje zachowań kontrproduktywnych (badanie 2): 11.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 11.2. Metoda; 11.3. Wyniki badań; 11.4. Dyskusja. Rozdział 12 Relacja: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty negatywnych emocji i wypalenia zawodowego oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 3): 12.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 12.2. Metoda; 12.3. Wyniki badań; 12.4. Dyskusja. Rozdział 13 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty wyczerpania i braku zaangażowania oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 4): 13.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 13.2. Metoda; 13.3. Wyniki badań; 13.4. Dyskusja. Rozdział 14 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt makiawelizmu (badanie 5): 14.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 14.2. Metoda; 14.3. Wyniki badań; 14.4. Dyskusja. Rozdział 15 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt Ciemnej Triady i kontroli w pracy (badanie 6): 15.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 15.2. Metoda; 15.3. Wyniki badań; 15.4. Dyskusja. Rozdział 16 Ogólna dyskusja: 16.1. Podsumowanie i dyskusja wyników; 16.2. Ograniczenia badań własnych oraz kierunki dalszych badań; 16.3. Implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania organizacyjne jako nauka; 2. Uwarunkowania zachowań indywidualnych; 3. Uwarunkowania zachowań grupowych; 4. Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych; 5. Zmiana jako element zachowań organizacyjnych; 6. Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie; 7. Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach; 8. Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania zachowań indywidualnych w organizacji, 2. Zachowania organizacyjne w wymiarze grupowym, 3. Komunikowanie się jako instrument kształtowania pożądanych zachowań organizacyjnych, 4. Konflikty w organizacji, 5. Kultura organizacji, 6. Przywództwo i style kierowania, 7. Wybrane teorie motywacji, 8. Procesy uczenia się organizacji jako zmiana zachowań organizacyjnych, 9. Zmiana i doskonalenie organizacji, 10. Różnorodność kulturowa w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
1. Wprowadzenie. Część I: Zachowania prospołeczne. 2. Tradycyjne wyjaśnienia zachowań prostpołecznych. 3. Psychospołeczne teorie zachowań prospołecznych. 4. Osobowościowe i środowiskowe wyjaśnienia zachowań prospołecznych. 5. Wpływ efektu obojętnego przechodnia na zachowania prospołeczne. Część II: Zachowania antyspołeczne. 6. Tradycyjne wyjaśnienia zachowań antyspołecznych. 7. Psychospołeczne teorie zachowań antyspołecznych. 8. Osobowościowe i środowiskowe wyjaśnienia zachowań antyspołecznych. 9. Ograniczenia i kontrolowanie zachowań antyspołecznych. Część III: Wpływ mediów na zachowania prospołeczne i antyspołeczne. 10. Zachowania prospołeczne i antyspołeczne a media. 11. Pomoce naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Choroba i zdrowie; Determinanty chorób i zdrowia; Definiowanie promocji zdrowia; Różnice między profilaktyką a promocją zdrowia; Teoria promocji zdrowia; Praktyka promocji zdrowia; Charakterystyka współczesnej promocji zdrowia: Sprawiedliwość w zdrowiu; Społeczne determinanty zdrowia i nierówności w zdrowiu; Salutogeneza; Samodzielność; Społeczność; Uczestnictwo, posiadanie; Międzysektorowość, partnerstwo; Wielotorowość; Planowanie; Odpowiedzialność; Trwałość; Internacjonalizm. Kwintesencja promocji zdrowia: Polityka prozdrowotna; Ocena wpływu na zdrowie; Edukacja zdrowotna i edukacja pacjenta; Informacja o zdrowiu; Komunikacja między lekarzem i pacjentem; Prawa pacjenta; Recepta na promocję zdrowia. Samoopieka i samoleczenie; Rzecznictwo zdrowotne; Polemika z głównymi zarzutami wobec promocji zdrowia; Przykłady projektów promocji zdrowia; Miejsce promocji zdrowia w systemie zdrowotnym: Stare i nowe zdrowie publiczne; Kodeks etyki zdrowia publicznego; Zasoby kadrowe zdrowia publicznego; Struktura i organizacja promocji zdrowia w Polsce; Podstawowa opieka zdrowotna; Karta Pracowników Służby Zdrowia Papieskiej Rady ds. Duszpasterstwa Służby Zdrowia; Narodowy Program Zdrowia. Potencjał promocji zdrowia: Bariery rozwoju promocji zdrowia; Kształcenie i doskonalenie zawodowe dla promocji zdrowia. Efektywność i opłacalność promocji zdrowia oraz wczesnego zapobiegania chorobom: Efektywność; Opłacalność; Inwestowanie dla zdrowia. Uwagi na zakończenie; Piśmiennictwo; Skorowidz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie stresem w organizacji / Adam Cichosz. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 279, [1] s. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział I. Wszechobecny stres 1.1. Człowiek i jego świat wartości 1.2. Emocje wobec zjawisk natury, cywilizacji, kultury 1.3. Homeostaza 1.4. Zdolność wyznaczania i osiągania celów 1.5. Tworzenie i doskonalenie zasobów ludzkich 1.6. Stres w stanach wzburzonej emocji 1.7. Następstwa najczęściej występujących problemów w organizacji 1.8. Stresogenne podłoże konfliktów 1.9. Fizjologia stresu Rozdział II. Przyczyny i źródła stresu 2.1. Uwarunkowania przyczynowe i ich rodzaje 2.2. Niepewne otoczenie w świadomości osobniczej 2.3. Lęk i niepokój sygnałem zaburzonych emocji 2.4. Stres w relacjach ról społecznych (zwierzchnictwo i podległość) 2.5. Uwarunkowania środowiskowe postaw i zachowań 2.6. Modyfikowanie funkcjonowania organizacyjnego (aktywność, kreatywność) Rozdział III. Stres organizacyny i jego przejawy 3.1. Poglądy, postawy i zachowania w organizacji 3.2. Funkcjonowanie osobnicze w sytuacjach trudnych 3.3. Lęk w oczekiwaniu przyszłości. Anatomia egzystencji 3.4. W trosce o zdrowie jednostki i społeczeństwa Rozdział IV. Zjawiska stresogenne, sposoby przezwyciężania sytuacji trudnych 4.1. Celowa działalność osobnicza 4.2. Ryzyko strukturalne w podejmowaniu decyzji 4.3. Instytucjonalne wzory przeciwdziałania sytuacjom trudnym 4.4. Przejawy przemocy emocjonalnej 4.5. Przyczyny zaburzeń w postrzeganiu rzeczywistości Rozdział V. Jednostka na tle grupy w organizacji 5.1. Problemy stresu w organizacji 5.2. Od narodzin do późnej starości 5.3. Lęk i stres - postęp czy regres 5.4. W relacjach z najbliższym otoczeniem 5.5. W rodzinie, w środowisku społecznym, biofizycznym i bioklimatycznym 5.6. Pokonywanie przeciwności w stresie organizacyjnym 5.7. Istota władzy zwierzchniej i podporządkowanie się wymogom; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: CZĘŚĆ I. Informacje niezbędne do rozpoczęcia programu: Zasadność programu szkolenia rodziców; Ocena kliniczna zbuntowanych dzieci; Praktyczne uwarunkowania szkolenia; Program szkolenia rodziców – przegląd zagadnień. CZĘŚĆ II. Realizacja programu – wskazówki dla terapeuty: Krok 1. Dlaczego dzieci źle się zachowują; Krok 2. Zwracanie uwagi; Krok 3. Praca nad posłuszeństwem dziecka i umiejętnością samodzielnej zabawy; Krok 4. Kiedy pochwała nie wystarczy, czyli system żetonowy lub punktowy; Krok 5. Time-out i inne metody dyscyplinowania dziecka; Krok 6. Rozszerzanie procedury time-out na inne problemy z zachowaniem; Krok 7. Przewidywanie problemów – radzenie sobie z dzieckiem w miejscach publicznych; Krok 8. Poprawa zachowania w szkole dzięki monitorowaniu w domu – stosowanie karty obserwacji zachowania; Krok 9. Radzenie sobie z problemami z zachowaniem w przyszłości; Krok 10. Sesja przypominająca i dalsze sesje. CZĘŚĆ III. Materiały służące do oceny problemów dziecka: Ogólne wskazówki dotyczące wypełniania formularzy; Dane dot. dziecka i rodziny; Rozwój i zdrowie dziecka; Zachowanie dziecka w domu; Zachowanie dziecka w szkole; jak przygotować się do oceny problemów dziecka. CZĘŚĆ IV. Materiały dla rodziców: Materiały dla rodziców – krok 1: Profil dziecka i rodzica; Materiały dla rodziców – krok 1: Spis problemów rodziny; Materiały dla rodziców – krok 1: Schemat interakcji z dzieckiem z zaburzeniami opozycyjno-buntowniczym; Materiały dla rodziców – krok 2: Zwracanie uwagi na odpowiednie zachowanie dziecka podczas zabawy; Materiały dla rodziców – krok 3: Zwracanie uwagi na posłuszeństwo dziecka; Materiały dla rodziców – krok 3: Skuteczne wydawanie poleceń; Materiały dla rodziców – krok 3: Zwracanie uwagi na samodzielną zabawę dziecka; Materiały dla rodziców – krok 4: System żetonowy lub punktowy; Materiały dla rodziców – krok 5: Procedura time-out; Materiały dla rodziców – krok 7: Przewidywanie problemów – radzenie sobie z dzieckiem w miejscach publicznych; Materiały dla rodziców – krok 8: Stosowanie karty obserwacji zachowania w szkole; Materiały dla rodziców – krok 9: Radzenie sobie z problemami z zachowaniem w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Rola wpływów interpersonalnych i naśladownictwa w kształtowaniu zachowań konsumentów, 2. Oddziaływania interpersonalne jako determinanta zachowań polskich konsumentów, 3. Praktyczne zastosowanie wiedzy o roli wpływów interpersonalnych w zachowaniach konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Świat ADHD: 1. Jak nas ADHD zajmuje i dzieli? 2. ADHD - jak powstaje mit, 3. Każdy ma na temat Twojego dziecka coś do powiedzenia, chociaż nigdy je nawet nie widział, 4 Dzieci z ADHD i ich rodzice - droga przez mękę, Cz. II Patrzeć systemowo: 5. Podejście systemowe - pomocne uzupełnienie?, 6. ADHD jako system problemowy, Cz. III Działać systemowo: 7. Co warto wiedzieć? 8. Znaleźć rozwiązania, 9. Rozpoznać uwikłania i rozwiązać je, 10. Dla nas, ojców, 11. Jeśli zamierzacie skorzystać z pomocy profesjonalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej