Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(14)
Autor
Brzeziński Jerzy (1947- )
(3)
Ferguson George A
(2)
Grabarz Barbara
(2)
Gruszczyk Edyta
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Takane Yoshio
(2)
Trempała Janusz (1953- )
(2)
Wosińska Wilhelmina
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Borowiec Ewa
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Francuz Piotr
(1)
Fronczyk Krzysztof
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Giorgi Amedeo
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Harwas-Napierała Barbara Tom 2 Charakterystyka okresów życia człowieka
(1)
Harwas-Napierała Barbara Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Krajewska Anna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Mackiewicz Robert
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Materska Maria
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria Tom 1 Zagadnienia ogólne
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rucińska Monika
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Shaughnessy John J
(1)
Siuta Jerzy
(1)
Stachowski Ryszard
(1)
Strelau Jan (1931-2020)
(1)
Suchańska Anna
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Trempała Janusz (1953- ) Tom 2 Charakterystyka okresów życia człowieka
(1)
Trempała Janusz (1953- ) Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych
(1)
Tyler Leona Elizabeth (1906- )
(1)
Tyszkowa Maria
(1)
Tyszkowa Maria Tom 1 Zagadnienia ogólne
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Zechmeister Eugene B
(1)
Zechmeister Jeanne S
(1)
Zeidler Włodzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Psychologia
(19)
Metodologia
(13)
Osobowość
(7)
Młodzież
(5)
Mowa
(4)
Myślenie
(4)
Psychologia rozwojowa
(4)
Dzieci
(3)
Psychometria
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Statystyka
(3)
Testy psychologiczne
(3)
Pedagogika
(2)
Badania naukowe
(1)
COVID-19
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Egzaminy
(1)
Eksperyment
(1)
Epidemie
(1)
Fenomenologia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Historia psychologii
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Licea
(1)
Medycyna
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Nauki empiryczne -- metodologia
(1)
Perspektywa czasowa (psychologia)
(1)
Podmiotowość
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Poznanie
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Spostrzeganie
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Testy
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Twórczość
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zawód
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Nauka i badania
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 23/2021)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Wstęp; I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych – dyskusje i polemiki 1. Aktywne uczenie się studentów – potrzeba czy konieczność w kształceniu on-line; 2. E-sport – zajęcia godne polecenia czy bezpieczna przystań dla uzależnionych graczy komputerowych; 3. Wpływ kwarantanny na prokrastynacje wśród studentów polskich uczelni medycznych – teoretyczne założenia projektu badawczego. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych 1. Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich; 2. Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów; 3. Świadomość zagrożeń cyfrowych wśród opinii rodziców – badanie empiryczne. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym 1. The young adults’ adaptation strategies to the pandemic world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych [Experimental methods for exploration of social phenomena] Redaktorzy naukowi [Editors]: Sławomir Śpiewak i Małgorzata Kossowska W numerze [Contents]: Sławomir Śpiewak, Małgorzata Kossowska : Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych – o możliwościach integracji wiedzy psychologicznej [Experimental methods for exploration of social phenomena – comments on psychological knowledge integration], s. 7–10; Piotr Winkielman : Psychologia społeczna a neuronauki: dominacja, separacja czy satysfakcjonujący związek? [Social psychology and neuroscience: Domination, separation, or a fulfilling relationship?], s. 11–22; Sławomir Śpiewak : Dlaczego zupa z kamienia smakuje psychologom społecznym? O wykorzystywaniu manipulacji obciążeniem poznawczym w badaniach społecznych [Why do social psychologists like a stone soup? On application of cognitive busyness manipulation in social cognition research], s. 23–40; Kinga Piber-Dąbrowska : Poznawczy paradygmat rozumienia tekstu jako potencjalna metoda do badań nad stereotypowym wnioskowaniem [The cognitive paradigm of text comprehension as a potential method for studying stereotypical reasoning], s. 41–53; Marcin Bukowski : Zastosowania paradygmatu decyzji leksykalnych do badania aktywizacji stereotypów [Lexical decision task applications to study stereotype activation], s. 54–63; Marek Drogosz : Czy negatywne poprzedzanie może być użytecznym narzędziem w badaniach poznania społecznego? [Negative priming: Can it be a useful tool in social cognition research?], s. 64–72; Izabela Krejtz, Krzysztof Krejtz, Maksymilian Bielecki : Zastosowania analizy ruchu oczu w badaniach społecznych [Applications of eye movement analysis in social research], s. 73–86; Dariusz Doliński : O naturze eksperymentowania w psychologii społecznej [How are experiments conducted in social psychology?], s. 87–91.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej