Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(112)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(109)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(81)
dostępne
(76)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(81)
Czytelnia
(81)
Autor
Ehrlich Andrzej
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Rusiński Michał
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Carew Donald
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kostera Monika
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Cadle James
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Czerwiński Marek
(1)
Demarest Garry
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Good Lael
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzesik Katarzyna
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głód Wojciech
(1)
Hall Brendan
(1)
Halsey Victoria
(1)
Harkins Phil
(1)
Haromszeki Łukasz
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(120)
Rosja
(1)
Język
polski
(119)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przywództwo
(108)
Zarządzanie
(39)
Menedżerowie
(35)
Organizacja
(26)
Kadry
(18)
Motywacja pracy
(16)
Decyzje
(12)
Kultura organizacyjna
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Motywacja
(10)
Stosunki interpersonalne
(9)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Planowanie
(6)
Praca
(6)
Innowacje
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Grupy społeczne
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polityka
(4)
Autorytet
(3)
Demokracja
(3)
Język
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przywództwo polityczne
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Retoryka
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Styl kierowania
(3)
Teoria organizacji
(3)
Unia Europejska
(3)
Władza państwowa
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Coaching
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Elita władzy
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kontrola
(2)
Kultura
(2)
Kultura pracy
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Postawy
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przywódcy i głowy państw
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Socjotechnika
(2)
Władza
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
COVID-19
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Clipper Round the World
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działanie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Empatia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europa
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Hall, Brendan
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacyjność
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Jan Paweł I (papież ; 1912-1978)
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Poradnik
(12)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Esej
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(50)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
121 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Część pierwsza. Właściwy cel i wizja Rozdział 1. Efektywne organizacje: Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy; Najlepszy obywatel korporacyjny; Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem; Model HPO SCORES®; Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES®; Interpretacja wyników; Zastosowanie uzyskanych wyników. Rozdział 2. Siła wizji: Znaczenie wizji; Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji; Tworzenie skutecznej wizji; Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej; Wizja jako punkt wyjścia; Wizja na wszystkich poziomach organizacji; Urzeczywistnienie wizji; Życie zgodne z wizją; Wizja a przywództwo; Część druga. Odpowiednie traktowanie pracowników Rozdział 3. Kluczem jest empowerment: Definicja empowermentu; Siła empowermentu; Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment; Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty; Uczenie się języka empowermentu; Trzy klucze do empowermentu; Rozdział 4. Przywództwo Sytuacyjne SLII® – koncepcja integrująca: Trzy umiejętności lidera SLII®; Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju; Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu; Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki; Efektywne przywództwo to proces transformacji. Rozdział 5. Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem: Wyzwalanie empowermentu u pracowników; Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się; Trzy główne umiejętności samoprzywódcy. Rozdział 6. Przywództwo indywidualne: Skuteczny system ocen pracowniczych; Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami; Współpraca jako nieformalny system ocen. Rozdział 7. Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego: Jednominutowe wyznaczanie celów; Jednominutowe pochwały; Reprymendy a uwagi; Czwarty tajnik jednominutowego menedżera. Rozdział 8. Budowanie zaufania: Wysokie koszty braku zaufania; Korzyści płynące z zaufania; Cztery składowe zaufania; Wyzwanie przejrzystości; Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania; Efekt domina. Rozdział 9. Coaching – kluczowa umiejętność z punktu widzenia kształtowania przywódców: Definicja coachingu; Pięć zastosowań coachingu. Rozdział 10. Mentoring. Narzędzie planowania życia: Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej; Wybór partnera w relacji mentorskiej; Istota kontra forma; Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej; Tworzenie programu mentoringu w organizacji; Mentoring dostosowany do etapu kariery. Rozdział 11. Przywództwo zespołowe: Po co w ogóle tworzyć zespoły?; Przyczyny niepowodzenia zespołów; Model skutecznego przewodzenia zespołowi; Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej; Potęga zespołów. Rozdział 12. Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników: Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa; Tworzenie ram dla współdziałania; Współdziałanie a rywalizacja; Co jest niezbędne, żeby współdziałać?; Współdziałanie. Motor znakomitych wyników. Rozdział 13. Przywództwo organizacyjne: Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORES®; Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji; Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja; Wyniki i relacje – wyznaczniki efektywnych organizacji; Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup; Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa; Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost; Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność; Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji; Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych etapach rozwoju organizacji; Istotność diagnozy i dopasowywania; Historyczna operacja ratowania firmy. Rozdział 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają? Znaczenie przewodzenia zmianie; Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?; Kiedy zmiana jest niezbędna?; Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem?; Skupienie na przewodzeniu tej podróży; Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie; Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian. Rozdział 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian: Pięć strategii zarządzania zmianą; Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany; Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu; Strategia czwarta: utrwalanie zmiany; Strategia piąta: analiza możliwości; Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany. Rozdział 16. Kierowanie udaną transformacją kulturową: Gung Ho! – punkt wyjścia; Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana; Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową; Transformacja kulturowa – krytyczne czynniki sukcesu; Część trzecia. Odpowiednie traktowanie klientów Rozdział 17. Obsługa klientów na wyższym poziomie: Korzyści zdobywane dzięki klientom; Kreowanie doskonałej obsługi; Obsługa klientów na wyższym poziomie. Część czwarta. Właściwy rodzaj przywództwa Rozdział 18. Przywództwo służebne: Przywództwo służebne – definicja; Stosowanie przywództwa służebnego; Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia; Czynniki wpływające na wydajność pracy; Przywództwo służebne to kwestia serca; Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem; Zagrożenie ze strony ego; Zadania przywódców służebnych; Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór. Rozdział 19. Kształtowanie własnej wizji przywództwa: Elementy składowe wizji przywództwa; Kształtowanie własnej wizji przywództwa; Podziękowania; O Autorach; Oferowane usługi; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierowanie kadrami, 2. Pozyskiwanie kadr: rekrutacja, 3. Pozyskiwanie kadr: selekcja, 4. Rozwój kadr: planowanie kariery, 5. Rozwój kadr: przywództwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kierowanie: stara sztuka - nowa wiedza; 1. Kierowanie w przeszłości - jasne źródło władzy, 2. Kierowanie współczesne - rozmyte stosunki władzy. Cz. II Zarządzanie naukowe - dylematy wydajności: 3. Zarządzanie naukowe - jednostronna koncentracja na wydajności, 4. XXI wiek - gra o doskonałość w zarządzaniu, Cz. III Od kierownika do menedżera - wiedza rośnie w cenę: 5. Struktura umiejętności kierowania, 6. Decyzje - sprawdzianem umiejętności kierowania, Cz. IV Ryzyko - jasna strona władzy organizacyjnej: 7. Ryzyko rodzi menedżera, 8. Koszty sukcesu - stres i frustracja, Cz. V Chciwość - ciemna strona władzy organizacyjnej: 9. Cynizm i różne odmiany cynicznych menedżerów, 10. Egoistyczni i chciwi - zera w garniturach, Cz. VI Od menedżera do przywódcy - awans kompetencji: 11. Menedżer przyszłości - poszukiwanie tożsamości, 12. Samodoskonalenie menedżerów - trudna droga do przywództwa, 13. Przywódcy wybitni - wzory do naśladowania. Cz. VII Przywództwo władza czy wpływ: 14. Fenomen przywództwa - gra o sumie zerowej, 15. Władza - każdy wie, co to za gra. Cz. VIII Mity o zmierzchu hierarchii (władzy)-dokąd zmierzasz organizacjo: 16. Zarządzanie wymusza hierarchię, 17. Organizacja bez granic - fenomen globalizac
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zarys ogólny; 2. Szkoły teorii zarządzania; 3. Środowisko biznesu, etyka i odpowiedzialność; 4. Planowanie; 5. Podejmowanie decyzji przez menedżerów; 6. Rola organizowania; 7. Motywacja; 8. Przywództwo; 9. Grupy organizacyjne; 10. Komunikacja; 11. Kontrola; 12. Zarządzanie zmianami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Stosunki władzy w organizacji, 2. O potrzebie koordynacji demokratycznej, 3. Kultury niskiej i wysokiej tolerancji niepewności, 4. Kultury identyfikacji kolektywnej i dystrybutywnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne aspekty przywództwa politycznego i partyjnego: Typologia podmiotów polityki ze względu na zasięg wpływu; Przywództwo transformacyjne; Przywództwo polityczne a socjobiologia. Relacje i zależności; Technokracja i samoregulacja. O granicach przywództwa parlamentarnego; Socjalizacja polityczna a idealny kandydat na lidera partyjnego; Internet - "v władza". Nowoczesne metody kreowania polityków i partii politycznych; Oddziaływanie elit politycznych na środowisko społeczne. II. Przywódcy i partie polityczny w Polsce: Tworzenie się osobowości politycznej przywódcy na przykładzie Jarosława Kaczyńskiego; Przywództwo w polskich partiach politycznych w świetle analizy struktury i charakteru naczelnych władz partyjnych; Ograniczenia i możliwości przywództwa politycznego; Specjalna teoria przywództwa a elektorat partyjny w wyborach w 2005 r.; Profil kompetencyjny współczesnego lidera partii. Analiza kryteriów formalnych polskich liderów partyjnych w latach 2001-2007; Przywódca prawicowy w Polsce na przykładzie Lecha Wałęsy i Lecha Kaczyńskiego; Osobowość polityczna Jacka Kuronia; Rola i perspektywy funkcjonowania partii kobiet na polskiej scenie politycznej; Założenia i realizacja programu gospodarczego Prawa i Sprawiedliwości w latach 2005-2007; Partia i przywództwo partyjne w myśli politycznej Adama Skwarczyńskiego. III. Aleksander Łukaszenko- model przywództwa a kształt systemu partyjnego Republiki Białorusi; Wpływ osobowości politycznej Republiki Białorusi; Wpływ osobowości politycznej Olafa Palmego na ukształtowanie się nowoczesnego modelu przywództwa partyjnego w Szwecji; Formowanie się ugrupowań politycznych w państwach postjugosłowiańskich; Drogi transformacji partii postkomunistycznych w państwach byłej Jugosławii: zmiana oblicza programowanego, modelu przywództwa, struktury organizacyjnej i roli państwa w systemie politycznym; Przywódca partii w brytyjskim systemie politycznym; Liderzy partii politycznych w Szkocji. IV. Liderzy polityczni i partyjni na szczebli lokalnym: Rola partii politycznych na szczeblu lokalnym w świetle reformy systemu wyborczego na Ukrainie; Wyborcza funkcja partii politycznych na szczeblu lokalnym; Geneza i wizje programowe Łużyckiej Partii Ludowej; Teoretyczne i empiryczne determinanty przywództwa partyjnego na poziomie lokalnym; Lokalni liderzy w gminie Wolin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie. Zagadnienia wstępne; 2. Organizacje i ich typologie; 3. Struktura organizacyjna; 4. Kultura organizacyjna; 5. Podejmowanie decyzji i planowanie w organizacjach; 6. Zarządzanie strategiczne; 7. Motywowanie; 8. Przywództwo; 9. Zarządzanie komunikowaniem się w organizacji; 10. Zarządzanie przez jakość; 11. Kotrolowanie w organizacjach; 12. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2018. - 394, [7] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Wyjaśnienie pojęć i relacji: 1.1. Kompetencje a kwalifikacje; 1.2. Kompetencje a wartości; 1.3. Kompetencje ludzi a kapitał ludzki i intelektualny; 1.4. Kluczowe kompetencje; 1.5. Kompetencje organizacji; 1.6. Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste; 1.7. Kompetencje zawodowe i stanowiskowe; 1.8. Profesjogramy/profile stanowisk; 1.9. Role organizacyjne; 1.10. Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty. Rozdział 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji: 2.1. Wiedza; 2.2. Doświadczenie i praktyczne umiejętności; 2.3. Kreatywność i innowacyjność; 2.4. Samodzielność; 2.5. Odpowiedzialność; 2.6. Przedsiębiorczość; 2.7. Orientacja biznesowa; 2.8. Profesjonalizm; 2.9. Decyzyjność; 2.10. Od formalnej dyscypliny pracy do „5 S”; 2.11. Skuteczność i ekonomiczność – czyli efektywność; 2.12. Komunikacja; 2.13. Współpraca; 2.14. Kompetencje etyczne; 2.15. Inteligencja; 2.16. Kultura i styl; 2.17. Asertywność; 2.18. Niektóre inne kompetencje. Rozdział 3. Przywództwo, przywódcy i ich style: 3.1. Misja przywódców; 3.2. Przywództwo a zarządzanie; 3.3. Przywództwo jako wywieranie wpływu i jako kierowanie; 3.4. Przywództwo dzikie – jako twarde przejmowanie, sprawowanie i (nad)używanie władzy; 3.5. Przywództwo jako służenie; 3.6. Demokracja i przywódcy demokratyczni; 3.7. Autorytaryzm i przywódcy autorytarni; 3.8. Przywódcy charyzmatyczni i transakcyjni; 3.9. Od przewodzenia opartego na przymusie do „przewodzenia bez przewodzenia”; 3.10. Indywidualne style kierowania. Rozdział 4. Wymiary przywództwa: 4.1. Wskazywanie i uzasadnianie celów; 4.2. Określanie zasad i wartości; 4.3. Dobór i wymiana ludzi; 4.4. Budowa zespołów; 4.5. Integrowanie; 4.6. Rozwój zawodowy; 4.7. Inspirowanie i motywowanie; 4.8. Komunikacja; 4.9. Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje; 4.10. Reprezentowanie; 4.11. Inne wymiary przywództwa; 4.12. Jak być przywódcą akceptowanym. Rozdział 5. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw: 5.1. Przedsiębiorcy i biznesmeni; 5.2. Menedżerowie i liderzy; 5.3. Kompetencje różnych grup menedżerów; 5.4. Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy, główni specjaliści; 5.5. Pracownicy merytoryczno-wykonawczy; 5.6. Pracownicy operacyjni. Rozdział 6. Zarządzanie kompetencjami w organizacji: 6.1. Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym; 6.2. Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji; 6.3. Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji; 6.4. Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych; 6.5. Doskonalenie zawodowe; 6.6. Organizacja ucząca się – wybrane problemy; 6.7. Zarządzanie kompetencjami a ocena; 6.8. Zarządzanie kompetencjami a wynagradzanie. Rozdział 7. Zarządzanie własnymi kompetencjami: 7.1. Self-management w świetle psychologii rozwoju; 7.2. Dobre praktyki związane z rozwojem własnym; 7.3. Meandry i zagrożenia samorozwoju; 7.4. Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?; 7.5. Sztuczna inteligencja – pomocnik i rywal. Uwagi końcowe. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Podstawowe pojęcia i związane z nimi kontrowersje. 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji. 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje. 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych. 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji. 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Personel & Zarządzanie / INFOR)
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Jakich liderów i menedżerów potrzebują organizacje?: Rola menedżera i lidera; Potencjał zawodowy menedżera i lidera; Możliwości rozwoju. 2. Profile kompetencji liderów i menedżerów: Wybierane kompetencje; Wskazanie poziomu pożądanego kompetencji; Jak widzą to inni? 3. Ocena/diagnoza (własnych) kompetencji: Na czym polega ocena kompetencji?; Źródła oceny; Metody oceny kompetencji. 4. Rozwój kompetencji menedżera i lidera – wyniki badań: Analiza uzyskanych wyników; Porównanie wyników menedżerów i liderów; Podstawowe wnioski. 5. Jak rozwijać własne kompetencje?: Nowe zadania; Informacje zwrotne od współpracowników; Szkolenia i inne formy edukacyjne; Coaching i mentoring; Uczenie innych – dzielenie się własną wiedzą i doświadczeniami. 6. Kształtowanie własnej kariery: Jak warto myśleć o karierze?; Osobista mapa kariery. 7. Wskazówki rozwojowe dla określonych kompetencji: Planowanie i organizowanie; Delegowanie; Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem; Zarządzanie sobą; Podejmowanie decyzji; Dążenie do rezultatów; Budowanie zespołów; Wywieranie wpływu; Innowacyjność i elastyczność. Polecana literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Argumenty przemawiające za tworzeniem powiązań: 1. Czego ludzie potrzebują? 2. Jak reagują organizacje. Cz. II. Argumenty przemawiające za przywództwem przez integrację: 3. Jak muszą postępować przywódcy?, 4. W jaki sposób przywódcy mogą odnieść sukces. Cz. III: Dźwignie przywództwa przez integrację: 5. W jaki sposób budować więzi poprzez zaufanie, 6. W jaki sposób budować zaangażowanie poprzez nadanie znaczenia, 7. Jak utrzymać efektywność poprzez dialog. Cz. IV. Rozwijanie umiejętności przywództwa przez integrację
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Badania nad organizacją. Metafory organizacji: Uwagi wstępne. Dziedziny badań; Szkoły i kierunki badań; Postmodernizm w naukach o organizacji; Metafory organizacji. R.2 Organizacja: Definicje organizacji; Typologie organizacji, Cykl życia organizacji; Modele otoczenia organizacji; Relacje między organizacją a otoczeniem; Funkcje i cele organizacji; Efektywność organizacji. R.3 Polityka i strategie organizacji: Rozumienie polityki i strategii org.; Szkoły strategii wg K. Obłója; Rodzaje strategii organizacyjnych; Analiza strategiczna i uwarunkowania strategii org.; Formułowanie i realizacja strategii. R.4 Władza i przywództwo w organizacji: Władza organizacyjna jako rodzaj władzy społecznej; Władza a przywództwo; Przywództwo jako postać władzy; Koncepcje krystalizowania się i uwarunkowań przywództwa organizacyjnego; polityczny charakter przywództwa organizacyjnego Przywództwo polityczne a przywództwo organizacyjne; Przesłanki władzy organizacyjnej; Własność jako przesłanka władzy; Źródła władzy i przywództwa w organizacjach. Legitymacja władzy organizacyjnej; Władza organizacyjna a interesy; Pomiar, wskaźniki, ograniczenia i koszty władzy. R.5 Struktury organizacji: Ustalenia wstępne. Rozumienie struktury a określenie struktury organizacji; Struktura organizacji; Modele i typologie struktur organizacji; Uwarunkowania struktur organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 134 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: R. 1. Istota motywacji pracowniczej: Pojęcie motywacji; Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Proces motywacyjny; System motywacyjny; Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją. R. 2. Istotne uwarunkowania procesu motywacyjnego: Przywództwo w procesie motywowania; Klimat organizacyjny; Struktura zadań wykonywanych przez pracowników. R. 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania: Analiza potencjału pracowniczego; Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji; Analiza poziomu zadowolenia pracowników; Analiza klimatu organizacyjnego; Analiza nastawień kadry kierowniczej; Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi. R. 4. Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji: Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji; Ocena efektywności procesu motywowania pracowników; Mierniki efektywności procesu motywacyjnego; Wartość procesu motywacyjnego; Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Władza i symbole - przywództwo w przestrzeni publicznej; 1. Teorie prezydenckiego przywództwa w amerykańskiej literaturze politologicznej; 2. Przywództwo polityczne jako polityka symboliczna; 3. Symboliczne oczekiwania wobec prezydenckiego przywództwa; 4. Kulturowy kontekst prezydenckiego przywództwa - demokracja amerykańska jako system kulturowo-polityczny; 5. Instytucjonalny kontekst polityki symbolicznej; 6. charakter procesu politycznego w Waszyngtonie a przywództwo symboliczne; 7. Media i polityka - " mediokracja" jako warunek zaistnienia przywództwa symbolicznego; 8. Retoryczny charakter przywództwa w amerykańskiej przestrzeni publicznej; 9. Język przywództwa symbolicznego; Zakończenie. Przywództwo polityczne między rządzeniem a reprezentacją interesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej