Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(24)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Kozioł Leszek
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Martin William B
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Milian Lech
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pender Lesley
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Sikora Jan
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Tokarz Anna
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Żelazko Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Czechy
(1)
Język
polski
(34)
angielski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Turystyka
(22)
Marketing
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Usługi
(8)
Produkt turystyczny
(7)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Badania marketingowe
(3)
Kadry
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Gastronomia
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agroturystyka
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Ekonomika
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Poradnictwo
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Usługi pocztowe
(1)
Usługi telekomunikacyjne
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Podróże i turystyka
(5)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość i system jakości - podstawowe terminy, 2. Dlaczego warto wdrażać system zarządzania jakością (SZJ) w przedsiębiorstwie turystycznym?, 3. ISOS czyli sens normalizacji, 4. Działalność ISO a normalizacja systemów zarządzania, 5. Czy istnieje certyfikat jakości? Czy warto o niego zabiegać?, 6. W kierunku TQM, czyli 8 zasad zarządzania jakością, 7. Narzędzia jakości, 8. Rola audytorów w doskonaleniu systemu, 9. Działania poprzedzające procedurę certyfikacyjną, 10. Przebieg procedury certyfikacyjnej, 11. ISO 9001 w małej i średniej firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Znaczenie marketingu w działalności przedsiębiorstw turystycznych; 3. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 4. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa turystycznego; 5. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 6. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 7. Kultura obsługi i normy etyczne w turystyce; 7. Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Rynek i polityka kulturalna: Polityka kulturalna w międzynarodowych raportach o kulturze; Wpływ rynku na funkcjonowanie instytucji kultury; O współczesnych poglądach na muzealnictwo. R.II Kierunki zarządzania turystyką: Badania rynku turystycznego; Zmiany w systemie organizacyjnym zarządzania turystyką w Polsce; Marketingowa koncepcja produktu turystycznego. R.III Wybrane regulacje prawne ochrony dóbr kultury: Ochrona dóbr kultury na wypadek szczególnych zagrożeń czasu wojny i pokoju; Zamówienia publiczne w sferze kultury. R.IV Informacje: Podyplomowe Studium Menedżerów Kultury. Geneza rozwoju; Podyplomowe Studium Marketingu w Sferze Kultury i Rekreacji przy Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; Studium Podyplomowe Ochrony i Konserwacji Zabytkowych Założeń Ogrodowych; Podyplomowe Studium Muzealnicze przy Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego (Informator Studium).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1."Nie tylko marzenia" albo kilka słów na temat podróżowania, 2."Bilans otwarcia" albo od potencjału do produktu turystycznego, 3."Całość z wielu częsci" albo elementy produktu turystycznego, 4."Każdy widzi inaczej" albo wymiary produktu turystycznego, 5."Produkty mają własne życie" albo cykle produktów turystycznych, 6."Nie tylko pieniądze" albo za co płacimy, 7."Nie sprzedawaj kota w worku" albo promocja produktu turystycznego, 8."Na siódmym piętrze bez windy" albo gdzie sprzedawać produkty, 9."Fachowiec to podstawa" albo kilka słów o personelu, 10."Informacja cenniejsza niż złoto" albo badania markteingowe, 11."Złota kura czy trudne dziecko" albo strategia produktu turystycznego, 12."Co dalej panie Rockefeller" albo świetlana przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Cel i zakres opracowania. 1.Turystyka - zachęta dla przedsiębiorczości wieńczonej sukcesem; 2.Przedsiębiorczość i rynek turystyczny; 3.Praca ludzka w warunkach rynku; 4.Przedsiębiorstwo turystyczne jako instytucja społeczno-gospodarcza; 5.Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i kierowanie załogą; 6.Przedsiębiorczość, przedsiębiorstwo turystyczne, sukces rynkowy - synteza zależności; 7.Konsument na rynku turystycznym na tle teorii potrzeb; 8.Humanistyczne i ekologiczne aspekty ruchliwości turystycznej; 9.Zarządzanie przedsiębiorstwem jako kompleks czynnościowo-decyzyjny. Kierowanie załogą składnikiem zarządzania kompleksowego; 10.Elementy marketingu usług turystycznych; 11.Uwagi o reklamie turystycznej. Zadania (funkcje) reklamy. Psychofizjologiczne podłoże procesu postrzegania reklamy. Problem prawdy. Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest przedsiębiorczość?; 2. Przedsiębiorczość organizacyjna; 3. E-przedsiębiorczość; 4. Współczesny rynek turystyczny; 5. Zarządzanie marketingowe; 6. Planowanie i finanse w firmach turystycznych; 7. Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce; 8. Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej