Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(186)
Forma i typ
Książki
(186)
Publikacje naukowe
(41)
Publikacje fachowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(138)
tylko na miejscu
(128)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(140)
Czytelnia
(128)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Filipiak Beata (1967- )
(4)
Machała Robert
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Juruś Jerzy
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shim Jae K
(2)
Siegel Joel G
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Śliwa Jan
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Bućko Józef
(1)
Capiński Marek
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Evans Christina
(1)
Faulhaber Peter
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Frąckowiak Waldemar
(1)
Gajdka Jerzy
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Głodek Zenon
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hajduk-Popławska Krystyna
(1)
Helin Andre
(1)
Hutt Michael D
(1)
Idzikowski Lesław
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jakubczyc Jerzy
(1)
Janik Beata
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jog Vijay
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Karpuś Piotr
(1)
Kay John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(123)
1990 - 1999
(41)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(183)
Rosja
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(184)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(138)
Zarządzanie
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Zarządzanie strategiczne
(23)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(20)
Zarządzanie finansami
(19)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(15)
Analiza strategiczna
(14)
Organizacja
(14)
Planowanie strategiczne
(14)
Finanse
(13)
Kapitał
(12)
Marketing
(12)
Rynek finansowy
(11)
Otoczenie firmy
(9)
Controlling
(8)
Decyzje
(8)
Konkurencja
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Inwestycje
(7)
Leasing
(7)
Rachunkowość
(7)
Ryzyko
(7)
Teoria organizacji
(7)
Środki obrotowe
(7)
Analiza SWOT
(6)
Bilans księgowy
(6)
Innowacje
(6)
Kadry
(6)
Konkurencyjność
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Płynność finansowa
(6)
Sprawozdawczość finansowa
(6)
Turystyka
(6)
Usługi
(6)
Analiza finansowa
(5)
Decyzje finansowe
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Przedsiębiorstwo usługowe
(5)
Usługi turystyczne
(5)
Wycena przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Franchising
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Produkt turystyczny
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(4)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(3)
Internet
(3)
Koszty
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Planowanie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- zarządzanie -- podręcznik
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(3)
Ryzyko gospodarcze
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania rynku
(2)
Biznesplan
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Forfaiting
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Holdingi
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Prakseologia
(2)
Prognozy
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Rachunek kosztów
(2)
Rachunkowość przemysłowa
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Strategia
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Upadłość
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(129)
Praca zbiorowa
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(128)
Zarządzanie i marketing
(106)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Transport i logistyka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
186 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Marketing / Politechnika Warszawska)
Istota zarządzania kapitałem przedsiębiorstwa; Formy finansowania przedsiębiorstwa; Kapitał długoterminowy; Koszt kapitału długoterminowego; Procedura opracowania biznes planu; Kapitał krótkoterminowy; Specjalne formy finansowania; Kształtowanie struktury kapitału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Akceptowany poziom ryzyka finansowego, 2. Metody zabezpieczenia przed ryzykiem kursu walutowego, 3. Zarządzanie wolnymi środkami z przedsiębiorstwie a finanse behawioralne, 4. Cash pooling w efektywnym zarządzaniu gotówką przez przedsiębiorstwo, 5. Problem efektywnej sprzedaży na kredyt, 6. Faktoring metodą wspierania sprzedaży kredytowej, 7. Koszt kredytu dla przedsiębiorstwa, 8. Tarcza podatkowa w kalkulacji kosztu kapitału obcego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 2. Strategia i prognozowanie działalności małej i średniej firmy; 3. Budowa konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw; 4. Obciążenia ewidencyjne i fiskalne małych i średnich przedsiębiorstw; 5. Finansowanie i wspomaganie rozwoju firm sektora MSP; 6. Zasoby kadrowe w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7. Budowanie zespołów w małych i średnich przedsiębiorstwach; 8. Negocjacje w prowadzeniu małego i średniego przedsiębiorstwa; 9. Modelowanie procesów w małych i średnich przedsiębiorstwach; 10. Zarządzanie ryzykiem w firmach sektora MSP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podstawy zarządzania projektami; R.2 Funkcjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.3 Instytucjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.4 Personalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.5 Metody zarządzania projektami: Systematyzacja metod zarządzania projektami; Metodyki zarządzania projektami; Techniki zarządzania projektami; Opis przykładu "Rozwój konstrukcyjny produktu X"; Techniki organizacji zespołu projektowego; Techniki opisu struktury projektu; Technika harmonogramów; Techniki sieciowe- charakterystyka ogólna; Technika CPM; Technika MPM; Technika PERT; Technika PERTCOST; Technika GERT; Technika planowania zasobów opar ta na technice CPM; Technika CPM-COST; Technika linii równowagi LOB; Techniki drzewa zależności; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie projektami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem / red. nauk. Krzysztof Jajuga. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 389 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Część I Teoretyczne podstawy zarządzania ryzykiem: 1. Koncepcja ryzyka i proces zarządzania ryzykiem - wprowadzenie, 2. Teoretyczne podstawy pomiaru ryzyka, 3. Instrumenty pochodne, 4. Zarządzanie ryzykiem rynkowym, 5. Zarządzanie ryzykiem kredytowym, CZęść II Zarządzanie ryzykiem w banku: 6. Ryzyko w działalności bankowej, 7. Ryzyko kredytowe w banku, 8. Ryzyko operacyjne w banku. CZęść III Zarządzanie ryzykiem w zakładzie ubezpieczeń: 9. Rodzaje i czynniki ryzyka w zakładzie ubezpieczeń, 10. Proces zarządzania ryzykiem i pomiar ryzyka w zakładzie ubezpieczeń, 11. Regulacje dotyczące zarządzania ryzykiem w zakładzie ubezpieczeń, 12. Zarządzanie ryzykiem ubezpieczeniowym w zakładzie ubezpieczeń, 13. Zarzadzanie ryzykiem kredytowym, rynkowym i operacyjnym w zakładzie ubezpieczeń. Częśc IV Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: 14. Elementy zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie ryzyka, jego źródła i klasyfikacja; Rodzaje ryzyka krajowego przedsiębiorstwa eksportującego; Rodzaje ryzyka zagranicznego eksportera; Zasady i metody zarządzania ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem krajowym w przedsiębiorstwie eksportującym; Zarządza- nie ryzykiem zagranicznym w przedsiębiorstwie eksportującym; Oficjalne wspieranie polskiego eksportu jako forma zarządzania ryzykiem zagranicznym przedsiębiorstwa eksportującego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy kształtowania struktury źródeł finansowa nia obcego przedsiębiorstwa: Wartość firmy a struktura finansowania; Modele struktury kapitału przedsiębiorstwa w warunkach doskonałego rynku kapitałowego; Kształtowanie struktury zadłużenia w warunkach doskonałego rynku kapitałowego. 2. Kształtowanie struktury kapitału w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego: Istota niedoskonałego rynku kapitałowego; Wpływ kosztów bankructwa na decyzje finansowe przedsiębiorstwa; Finansowanie obce w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego; Podstawy zarządzania strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa. 3. Finansowanie pośrednie przedsiębiorstwa: Dług pośredni a dług bezpośredni; Instytucje pośrednictwa finansowego; Relacje przedsiębiorstwa z bankiem; Wartość relacji przedsiębiorstwo-bank. 4. Finansowanie bezpośrednie przedsiębiorstwa: Uwagi wprowadzające; Finansowanie bezpośrednie w Stanach Zjednoczonych, krajach Unii Europejskiej i w Polsce; Projektowanie emisji dłużnych papierów wartościowych; Procedura oraz koszty dopuszczenia obligacji do obrotu publicznego i obrotu giełdowego; Pierwsza publiczna oferta długu; Restrukturyzacja zadłużenia bezpośrednie go. 5.Kształtowanie struktury wiekowej instrumentów finansowania obcego: Uwagi wprowadzające; Znaczenie i rozwój instrumentów finansowania długoterminowego; Analiza czynników wyboru terminu wymagalności instrumentów finansowania obcego w przedsiębiorstwie. 6. Wybór źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa: Przesłanki wyboru źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa; Czynniki makroekonomiczne; Ch-ka branży; Ch-ka przedsiębiorstwa; Rola innowacji finansowych w procedurze wyboru źródeł finansowania obcego; Polityka kształtowania struktury finansowania obcego. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa, 3. Koszt kapitału, 4. Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM, 5. Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Finansowa charakterystyka decyzji; 2. Zarządzanie przez wartość (VBM); 3. Model MVA i jego przystosowanie do wymagań zarządzania przez wartość; 4. Fazy życia firmy; 5. Prognozowanie stopy wzrostu sprzedaży; 6. Stopa dyskontowa- koszt kapitału; 7. Zastosowanie zmodyfikowanego modelu dodanej wartości rynkowej w zarządzaniu firmą ZIRA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej