Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(152)
Forma i typ
Książki
(152)
Dostępność
tylko na miejscu
(129)
dostępne
(101)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(129)
Autor
Kobyłko Grzegorz
(3)
Strużycki Marian
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Bućko Józef
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Duraj Jan
(2)
Houston Joel F
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kostera Monika
(2)
Machała Robert
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Sadowski Józef
(2)
Saunders Edmund J
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wąsik Teresa Lidia
(2)
Śliwa Jan
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrews Tim G
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Capiński Marek
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Faulkner David
(1)
Fereniec Jan
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Floyd Steven W
(1)
Frąckowiak Waldemar
(1)
Frąś Józef
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajduk-Popławska Krystyna
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hartley Robert F
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Jabłoński Włodzimierz Jerzy
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Karpuś Piotr
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kram Edward
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Kłak Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(133)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(152)
Język
polski
(152)
Temat
Przedsiębiorstwo
(122)
Zarządzanie
(47)
Kadry
(17)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(14)
Jakość
(9)
Kapitał
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Marketing
(8)
Logistyka gospodarcza
(7)
Decyzje
(6)
Finanse
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Controlling
(5)
Innowacje
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Franchising
(4)
Internet
(4)
Inwestycje
(4)
Konkurencja
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiebiorstwo
(4)
Rynek finansowy
(4)
Ryzyko
(4)
Turystyka
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Bhp
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Forfaiting
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Jakość produktu
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Koszty
(2)
Leasing
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Ocena pracowników
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Podatek
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika -- podręcznik akademicki
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Płaca
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza wartości
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Benchmarking
(1)
Budżet
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dywidenda
(1)
Dług
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktoring
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
152 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Określanie strategii; 2. Rozwijanie zasobów; 3. Obsług klientów; 4. Poszukiwanie szans; 5. Konkurowanie z rywalami; 6. Określanie modelu biznesowego; 7. Analizowanie strategii korporacyjnej; 8. Myślenie globalne; 9. Odpowiedzialne postępowanie; 10. Dbanie o realizację strategii; 11. Zarządzanie wiedzą; 12. Zapewnianie przywództwa; 13. Tworzenie osobistych strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy kształtowania struktury źródeł finansowa nia obcego przedsiębiorstwa: Wartość firmy a struktura finansowania; Modele struktury kapitału przedsiębiorstwa w warunkach doskonałego rynku kapitałowego; Kształtowanie struktury zadłużenia w warunkach doskonałego rynku kapitałowego. 2. Kształtowanie struktury kapitału w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego: Istota niedoskonałego rynku kapitałowego; Wpływ kosztów bankructwa na decyzje finansowe przedsiębiorstwa; Finansowanie obce w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego; Podstawy zarządzania strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa. 3. Finansowanie pośrednie przedsiębiorstwa: Dług pośredni a dług bezpośredni; Instytucje pośrednictwa finansowego; Relacje przedsiębiorstwa z bankiem; Wartość relacji przedsiębiorstwo-bank. 4. Finansowanie bezpośrednie przedsiębiorstwa: Uwagi wprowadzające; Finansowanie bezpośrednie w Stanach Zjednoczonych, krajach Unii Europejskiej i w Polsce; Projektowanie emisji dłużnych papierów wartościowych; Procedura oraz koszty dopuszczenia obligacji do obrotu publicznego i obrotu giełdowego; Pierwsza publiczna oferta długu; Restrukturyzacja zadłużenia bezpośrednie go. 5.Kształtowanie struktury wiekowej instrumentów finansowania obcego: Uwagi wprowadzające; Znaczenie i rozwój instrumentów finansowania długoterminowego; Analiza czynników wyboru terminu wymagalności instrumentów finansowania obcego w przedsiębiorstwie. 6. Wybór źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa: Przesłanki wyboru źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa; Czynniki makroekonomiczne; Ch-ka branży; Ch-ka przedsiębiorstwa; Rola innowacji finansowych w procedurze wyboru źródeł finansowania obcego; Polityka kształtowania struktury finansowania obcego. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa, 3. Koszt kapitału, 4. Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM, 5. Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Finansowa charakterystyka decyzji; 2. Zarządzanie przez wartość (VBM); 3. Model MVA i jego przystosowanie do wymagań zarządzania przez wartość; 4. Fazy życia firmy; 5. Prognozowanie stopy wzrostu sprzedaży; 6. Stopa dyskontowa- koszt kapitału; 7. Zastosowanie zmodyfikowanego modelu dodanej wartości rynkowej w zarządzaniu firmą ZIRA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym / Anna Tokarz. - Warszawa : Difin, 2008. - 136 s. : rys.;tab. ; 23 cm.
1. Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Tendencje w zarządzaniu ludźmi; Istota zarządzania zasobami ludzkimi; Cele zarządzania zasobami ludzkimi; Adresaci działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ich potrzeby; 2. Sektor turystyczny jako obszar zarządzania zasobami ludzkimi: Turystyka jako sektor gospodarki; Pracodawcy w sektorze turystycznym; Zatrudnienie w sektorze turystycznym; Praca jako czynnik produkcji w sektorze turystycznym; 3. Rekrutacja czyli pozyskiwanie kandydatów do pracy w sektorze turystycznym: Przygotowanie procesu rekrutacji w przedsiębiorstwach turystycznych; Wybór strategii rekrutacyjnej- rekrutacja wewnętrzna lub zewnętrzna; Metody rekrutacji; 4. Techniki selekcji kandydatów w sektorze turystycznym: Selekcja na podstawie dokumentów aplikacyjnych; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment Center; 5. Pozostałe instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Motywowanie pracowników; Szkolenia jako narzędzie rozwoju pracowników i przedsiębiorstwa turystycznego; Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zasobowe podejście do przedsiębiorstwa. 1. Przewaga konkurencyjna jako podstawowe pojęcie strategii konkurowania. 2. Koncepcja zasobowego podejścia do przedsiębiorstwa. Część II: Charakterystyka zasobów niematerialnych. 4. Wiedza. 5. Kultura organizacyjna. 6. Reputacja przedsiębiorstwa. 7. Marki produktów. 8. Sieci relacji (architektura). 9. Prawa własności intelektualnej. Część III: Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 10. Znaczenia zasobów niematerialnych dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. 11. Ogólny model współzależności między zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 12. Koncepcje zarządzania zasobami niematerialnymi. 13. Zarys modelu zarządzania zasobami niematerialnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie jakością. 1. Koncepcje zarządzania jakością. 2. Metody i narzędzia zarządzania jakością. 3. Mierzenie doskonalenia systemów zarządzania jakością. II. Zarządzanie środowiskowe. 1. Zarządzanie środowiskiem naturalnym jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku. 2. Proces wchodzenia Polski do Unii Europejskiej a koncepcja zarządzania środowiskowego. 3. Normalizacja w zarządzaniu środowiskowym - ISO 14000:2005. III. Zarządzanie technologią. 1. Cele i znaczenie zarządzania technologią we współczesnej gospodarce. 2. Koncepcje strategii technologicznych. 3. Analiza związków pomiędzy strategią rozwoju technologii a jakością. IV. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Rola zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 2. Normalizacja systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Wpływ zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na jakość produktów i usług, jakość pracy i jakość życia. V. Integracja zarządzania jakością, technologią, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Powiązania między obszarami zarządzania. 2. Rola komputeryzacji w integracji zarządzania jakością, technologią, środowiskowym oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Zintegrowane zarządzenie a towaroznawstwo. 4. Perspektywy na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej