Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(21)
Autor
Nowacki Robert
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Johnson Mark W
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kondak Anna
(1)
Korol Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kłos Monika
(1)
Madyda Aneta
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sankowska Anna
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Turyna Jan
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świerk Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(9)
Innowacje
(8)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Organizacja
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Controlling
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Japonia
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Odpady
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp techniczny
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rolnictwo
(1)
Sportowcy
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Testy
(1)
Towary
(1)
Upadłość
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej