Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(23)
Autor
Ocicka Barbara
(2)
Zięba Magda
(2)
Bartczak Anna
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Fertsch Marek
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Pogorzelski Dariusz
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Radziejowska Grażyna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Siwińska-Gorzelak Joanna
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Logistyka gospodarcza
(15)
Łańcuch dostaw
(12)
Gospodarka materiałowa
(4)
Logistyka
(2)
Produkcja
(2)
Rynek
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Transport
(2)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(2)
Decyzje
(1)
E-logistyka
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
IKEA
(1)
Kadry
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Popyt
(1)
Produkcja -- a obrót towarowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie -- planowanie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Relacyjna baza danych
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wieś
(1)
Woda
(1)
Zakład pracy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
Środki obrotowe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wybrane zagadnienia teoretyczne. 2. Stan obecny i kierunki rozwoju sektora usług logistycznych. 3. Warunki rozwoju sektora usług logistycznych. 4. Relacje i strategie. 5. Zarządzanie operacjami w sektorze usług logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przedmowa, 2.Techniki zakupu - co to takiego?, 3.Rozwijaj techniki zakupu, 4.Wybór dostawcy, 5.Proces zakupu, 6.Techniki negocjacji, 7.Logistyka, 8.Jakość, 9.Ochrona środowiska i odpowiedzialność społeczna, 10.Import, 11.Co mówi prawo?, 12.Skorowidz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne aspekty współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw: 1.1. Perspektywa kosztów transakcyjnych; 1.2. Perspektywa sektorowa; 1.3. Perspektywa zasobowa; 1.3.1. Teoria zależności od zasobów; 1.3.2. Teoria podejścia zasobowego; 1.3.3. Podejście relacyjne; 1.3.4. Teoria organizacji uczącej się; 1.4. Perspektywa behawioralna; 1.4.1. Teoria redukcji niepewności; 1.4.2. Teoria dylematu społecznego; 1.5. Perspektywa przestrzeni relacji pomiędzy organizacjami; 1.5.1. Teoria interesariuszy; 1.5.2. Teoria instytucjonalna; 1.5.3. Zaufanie oparte na racjonalizmie; 1.6. Perspektywa sieciowa; Podsumowanie. Rozdział 2. Łańcuch dostaw jako międzyorganizacyjna forma współdziałania przedsiębiorstw: 2.1. Istota łańcucha dostaw – przegląd podejść definicyjnych; 2.2. Wielopostaciowość układów konfiguracyjnych łańcuchów dostaw; 2.2.1. Polimorfizm strukturalny; 2.2.2. Polimorfizm funkcjonalny łańcuchów dostaw; 2.3. Problematyka integracji i koordynacji przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw; Podsumowanie. Rozdział 3. Współdziałanie w klastrze jako sieci międzyorganizacyjnej: 3.1. Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu; 3.1.1. Sieć jako podmiot badań; 3.1.2. Sieć jako forma organizacyjna; 3.1.3. Sieć jako układ relacji społecznych; 3.1.4. Sieć jako sposób koordynacji; 3.2. Przegląd dorobku teoretycznego koncepcji klastrów; 3.2.1. Dystrykt przemysłowy; 3.2.2. Źródło przewagi konkurencyjnej – koncepcja gron; 3.2.3. Model kompleksu przemysłowego; 3.2.4. Współdziałanie osadzone w sieci społecznej; 3.3. Modele klastrów objaśniające strukturę powiązań przedsiębiorstw; 3.4. Klaster a organizacja klastrowa; 3.4.1. Istota inicjatyw klastrowych; 3.4.2. Rola koordynatora klastra we współdziałaniu przedsiębiorstw; 3.4.3. Inicjatywy klastrowe w Polsce i na świecie; Podsumowanie. Rozdział 4. Znaczenie osadzenia w klastrze dla współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw: 4.1. Koncepcja osadzenia współdziałających przedsiębiorstw w świetle badań literaturowych; 4.1.1. Istota i wymiary osadzenia współdziałających przedsiębiorstw; 4.1.2. Wpływ osadzenia w klastrze na jego uczestników; 4.1.3. Kierunki badań nad osadzeniem łańcuchów dostaw; 4.2. Klastrowe łańcuchy dostaw – aspekty definicyjne; 4.2.1. Osadzenie strukturalne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.2. Osadzenie geograficzne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.3. Osadzenie instytucjonalne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.2.4. Osadzenie relacyjne łańcuchów dostaw w klastrze; 4.3. Współpraca w klastrze oraz rola koordynatora klastra w inicjowaniu współdziałania przedsiębiorstw – wyniki badań opinii koordynatorów klastrów europejskich; Podsumowanie. Rozdział 5. Operacyjne problemy pomiaru oraz oceny współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 5.1. Hipotezy badawcze i model badawczy; 5.2. Charakterystyka zmiennych w modelu badawczym; 5.2.1. Funkcjonowanie klastra – operacjonalizacja konstruktu; 5.2.2. Współdziałanie przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw – operacjonalizacja konstruktu; 5.2.3. Osiąganie korzyści przez przedsiębiorstwa ze współdziałania w klastrowych łańcuchach dostaw – operacjonalizacja konstruktu; 5.3. Zastosowana metoda badawcza oraz dobór i opis próby badawczej; Podsumowanie. Rozdział 6. Ocena i związki współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw – wyniki badań empirycznych: 6.1. Ocena współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 6.1.1. Ocena uwarunkowań współdziałania w klastrze w układzie podmiotowym; 6.1.2. Ocena funkcjonowania klastra; 6.1.3. Ocena współdziałania przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw; 6.1.4. Ocena korzyści ze współdziałania przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw; 6.2. Badanie związku partycypacji w klastrze ze współdziałaniem przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw; 6.3. Badania związku współdziałania przedsiębiorstw klastrowych w łańcuchach dostaw z osiąganiem korzyści. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenia 2. Zarys rozwoju logistyki 3.Ogólna charakterystyka logistyki 4. Logistyka przedsiębiorstwa 5. Logistyka zaopatrywania przedsiębiorstwa 6. Logistyka w przygotowaniu wytwarzania i w wytwarzaniu 7. Logistyka dystrybucji wyrobów 8. Logistyka w zarządzaniu łańcuchami dostaw 9 . Logistyka w marketingu, obsłudze klientów i serwisowej opiece nad wyrobami 10. Logistyka w gospodarowaniu opakowaniami. Odpadami i zwracanymi wyrobami 11. Perspektywy rozwoju logistyki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 5/1999)
1. Geneza mechanizmu rynkowego i jego ewolucja. Kilka refleksji, 2. Informatyzacyjne podstawy nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Informacja rynkowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Marketing w zaopatrzeniu jednostek budżetowych, 5. Infrastruktura terenów wiejskich - pomost w integracji z Unią Europejską, 6. Model regionalizacji w Unii Europejskiej, 7. Historia, rodzaje i systemy kart płatniczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej