Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(68)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(54)
Autor
Borski Maciej (1975- )
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Kot Sylwia
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Balcerowicz Ewa
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Bokajło Wiesław
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. Andrzeja Bączkowskiego
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Filipiak Teodor
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frieske Kazimierz
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Germain Juliette
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Góralski Wojciech
(1)
Henriques Adrian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostka Mestwin Stanisław
(1)
Kozek Wiesław
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Król Karol
(1)
Książkiewicz Izabela
(1)
Larrandaburu Iban
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Maggi-Germain Nicole
(1)
Majewski Kamil
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Matsushita Konosuke
(1)
Mickus Francis
(1)
Milian Lech
(1)
Misiak Władysław
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Męcina Jacek (1968- )
(1)
Nayagom Olivier Antoine
(1)
Niedzieński Błażej
(1)
Nizard Georges
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Ostrowska Dorota
(1)
Pawlak Roman
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piechowiak Marek
(1)
Podlasiak Zbigniew
(1)
Pogłódek Andrzej
(1)
Primus Arkadiusz
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
Przedsiębiorstwo
(47)
Zarządzanie
(17)
Organizacja
(11)
Menedżerowie
(8)
Ekorozwój
(6)
Praca
(6)
Gospodarka
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Etyka biznesu
(4)
Kadry
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Socjologia
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konflikt
(3)
Polska
(3)
Przedsiębiorstwo społeczne
(3)
Przywództwo
(3)
Rynek
(3)
Rynek pracy
(3)
Społeczeństwo
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Decyzje
(2)
Dialog społeczny
(2)
Globalizacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Absolutyzm
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Etnopsychologia
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Gesty
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy społeczne
(1)
Górnictwo
(1)
Hutnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Integracja pracowników
(1)
Interes prawny
(1)
Interes prywatny
(1)
Interes społeczny
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Kolektywizm (psychologia)
(1)
Kompetencja (prawo)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kultura języka
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Mandat radnego
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matsushita, Konosuke (1894-1989)
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1918-1939
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Cypr
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Francja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tadżykistan
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Raport
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Współczesna polityka społeczna ; 5)
1. Potrójna linia przewodnia- wprowadzenie; 2. Potrójna linia przewodnia: przegląd literatury; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu, zrównoważony rozwój i potrójna linia przewodnia; 4. Rachunkowość zrównoważonego rozwoju: pomiar ilościowy czy wzmacnianie jakościowe?; 5. Śledzenie zrównoważonego rozwoju i zarządzania globalnego: czy system jest sprawny?; 6. Umiejscowienie rządowej linii przewodniej; 7. W stronę potrójnej linii przewodniej: miraże, metody, mity; 8. Dobre chęci- niedobre efekty? Złamana obietnica raportowania CSR; 9. Jaki piękny bałagan! Wyjście poza proste rozwiązanie zagadek zrównoważonego rozwoju; 10. Szacowanie kosztów środowiskowych: osiąganie dojrzałość? Efektywność organizacji na drodze do ekorozwoju; 11. Model oceny zrównoważonego rozwoju (SAM): modelowanie przepływów ekonomicznych, ekologicznych, społecznych i związanych z zasobami w ramach projektu; 12. Kapitał społeczny w praktyce: poradnik menedżera; 13. A co, jeśli zwyczajne postępowanie się nie sprawdza?; 14. Albo działamy, albo przestajemy marudzić; 15. Ekonomiczna linia przewodnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W strone rynku / CASE - Centrum Analiz Społeczno-Eko)
1. Statystyka mikroprzedsiębiorstw w latach 1993-2000, 2. Psychospołeczny portret mikroprzedsiębiorstw, 3. Konkurencyjność zewnętrznych instrumentów finansowania mikroprzedsiębiorstw, 4. Wykorzystywanie źródeł finansowania przez mikroprzedsiębiorstwa, 5. Postawy mikroprzedsiębiorców wobec finansowania swoich firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Bank sługą, partnerem czy panem? 2. Właściciele mikro- i małych przedsiębiorstw o źródłach uzyskiwania informacji dotyczących usług i produktów bankowych. 3. Informacja bankowa i jej wpływ na klientów. 4. Korzystanie przez przedsiębiorców z usług i produktów bankowych - dylematy i uwarunkowania. 5. Poziom zadowolenia respondentów z usług banku w zakresie prowadzenia rachunku bankowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I. Działalność samorządów terytorialnych terytorialnych rozwój przedsiębiorczości w skali lokalnej; 1. Znaczenie przedsiębiorczości w rozwoju regionalnym i lokalnym; 2. Rola otoczenia instytucjonalnego w rozwoju agroturystyki jako czynnika przemian lokalnych w wybranych gminach województwa małopolskiego; 3. Relacje pomiędzy przedsiębiorstwami przedsiębiorstwami władzami gmin dawnego województwa częstochowskiego w zakresie rozwoju infrastruktury technicznej w latach 1995-2005; 4. Rozwój samorządów lokalnych przez pryzmat koncepcji New Public Menagament; 5. Samorząd terytorialny a lokalny rozwój gospodarczy na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw handlowych; 6. Zmiany przepisów prawa podatkowego a prawa podatnika na przykładzie rozprawy w postępowaniu podatkowym; 7. Specjalne strefy ekonomiczne a rozwój lokalny; 8. Rola "AGROPHARMU" w rozwoju społeczno-gospodarczym; Cz. II. Finansowe formy wspierania podmiotów gospodarczych gospodarczych rozwój lokalny; 1. Wpływ środków publicznych UE na rozwój gminy Białystok; 2. Bank jako przedmiot bezpośredniego oddziaływania na rozwój przedsiębiorstw; 3. Krajowy rejestr długów a sprawność ekonomiczna przedsiębiorstw w Polsce; 4. Euroregiony i ich role we wspieraniu przedsiębiorczości lokalnej; Cz. III. Kapitał ludzki a rozwój lokalny; 1. Wybrane aspekty edukacji GIS pracowników służb państwowych państwowych samorządowych w kontekście wspomagania rozwoju w skali lokalnej; 2. Akademicka edukacja ekonomiczna jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego w skali lokalnej; 3. Związki wykształcenia z cechami socjo-ekonomicznymi ludności wiejskiej w Wielkopolsce; 4. Zarządzanie wiedzą jako nowe wyzwanie przed jednostkami samorządu terytorialnego; 5. System zarządzania wiedzą jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego; 6. Społeczno-ekonomiczne aspekty funkcjonowania kapitału społecznego; 7. Procesy wzrostu produktywności pracy w firmie na przykładzie branży budowlanej; 8. Diagnozowanie ubóstwa ekonomicznego na przykładzie województwa pomorskiego; Cz. IV. Komunikacja marketingowa a działalność przedsiębiorstw w skali lokalnej; 1. Efektywność systemu komunikacji marketingowej a działalność przedsiębiorstw w skali lokalnej; 2. Wpływ konkurencji na efektywność działań promocyjnych przedsiębiorstwa; Cz. V. Ekologia a rozwój lokalny; 1. Rozwój zrównoważony jako koncepcja rozwoju lokalnego; 2. Ekologiczny system gospodarowania w rolnictwie; 3. Problemy rozwoju biznesu w warunkach nowych wyzwań ekologicznych ekologicznych tradycje kulturowe w produkcie turystycznym; 3. Zrównoważony rozwój rolnictwa i obszarów wiejskich a rozwój gospodarczy w skali lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; Zaburzenia w otoczeniu; Napięcia i stres w życiu organizacji i jego personelu; Tożsamość i kultura tożsamości; Zaburzenia jako wyzwania dla menedżera; Zmiany typu I i typu II; Zdrowa organizacja; Metamorfoza zarządzania: wnioski i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 540)
I: Informacja i technologie informacyjne. Od przetwarzania danych do przetwarzania wiedzy. Kilka rozważań o informacji i kapitale informacyjnym. Kryzysy informacyjne w gospodarce opartej na wiedzy. Transformacje gospodarek - od sektora informacyjnego do gospodarki opartej na wiedzy. Miejsce, ranga i etyka zawodu informatyka w społeczeństwie informacyjnym. Przykłady doświadczeń unijnych w budowaniu społeczeństwa informacyjnego. Edukacja jako czynnik konkurencyjności podmiotów gospodarczych. II: Problemy i metody zarządzania informacją. Ewolucja spojrzenia na strategię informatyczną. Informacyjne problemy oceny systemów informatycznych. Kryzys przedsiębiorstwa a katastrofa systemu informatycznego i informacyjnego. Wybrane metody klasyfikacji wiedzy (kapitału intelektualnego) w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Operacjonalizacja modelu zależności między orientacją na wiedzę i wynikami działalności przedsiębiorstwa. Wsparcie informacyjne procesu zarządzania produktem i portfelem produktów w świetle badań. Wdrażanie hurtowni danych w organizacjach zorientowanych na strategię. Bariery wdrożeniowe systemu zintegrowanego klasy ERP i ich postrzeganie przez użytkowników. Entropia w algorytmach opartych na ewolucji populacji. III: Narzędzia teleinformatyczne i ich zastosowanie. Przemiany na rynku technologii mobilnych w latach 2002-2005. Atrakcyjność inwestycji kapitałowych spółek sektora teleinformatycznego. Narzędzia komunikacji i-społeczności. Zasoby informacyjne Internetu. "Piśmienność informatyczna" osób rozpoczynających studia. Rola informacji o prowadzeniu działalności gospodarczej wśród studentów. Biblioteka XXI wieku. Wirtualizacja jako metoda poprawy konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Pozycjonowanie jako metoda aktywnej promocji przedsiębiorstw. Wybrane cechy handlu elektronicznego na tle handlu konwencjonalnego. Internet w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (na przykładzie przedsiębiorstw z regionów Warmii i Mazur oraz Mazowsza). Koncepcja pierwszego prototypu Wirtualnego Branżowego Systemu Wspomagania Decyzji. Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania. System wspomagania procesów informacyjno-komunikacyjnych w Internecie na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Oprorgamowanie Free/Libre/Open Source Software (FLOSS) jako alternatywna strategia informatyzacji. Modelowanie inflacji w Polsce na bazie informacji od roku 2000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Spory o model transformacji: Transformacja systemowa w Polsce, Czechach i Słowacji. Analiza porównawcza; Ład postmonocentryczny; Zdobywcy i ofiary transformacji systemowej; Rynek światowy a problem jego regulacji. O koncepcji "global governance"; Gospodarka nieformalna w Polsce lat 90-tych; Społeczeństwo konsumpcyjne - mit czy rzeczywistość? Próba analizy roli konsumpcji w społeczeństwie na przełomie wieków XX i XXI; Zmiana systemowa, czyli w stronę społeczeństwa quasi-rynkowego; "Obcy" w gospodarce narodowej' Społeczna gospodarka rynkowa w Polsce. Próba diagnozy systemu; New Public Government - kierunki przeobrażeń systemów administracji publicznej; Kapitał a wizje społeczeństwa, systemu rynkowego i inteligencji. Cz. II Przedsiębiorstwo jako miejsce zmiany systemowej: Przedsiębiorstwo w procesie zmian - kreacja modelu; Wymagania organizacji uczącej się; Niektóre aspekty problematyki komercjalizacji przedsiębiorstw państwowych; Program masowej prywatyzacji w odbiorze społecznym - opinia publiczna o NFI; Przebieg i skutki restrukturyzacji zatrudniania w wybranych przedsiębiorstwach regiony łódzkiego; Przedsiębiorcy w strukturze społecznej Polski; Odporność na zmianę. Główne czynniki zmian tożsamości organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach przemysłowych; Czy zmiany są skuteczne? Efektywność przedsiębiorstw w sytuacji hazardu transformacyjnego; Przedstawiciele załogi w radach nadzorczych spółek - próba analizy strategicznej; Problemy agencji w warunkach polskich; Menedżerowie jako aktorzy transformacji. Studium przypadku prywatnej firmy produkcyjnej. Cz. III Zarządzanie zasobami ludzkimi: Koncepcja rachunkowości zasobów ludzkich. Profanacja czy praktycyzm?; Specyfika kreacji nowoczesnego kapitału ludzkiego w warunkach transformacji systemowej; Pomiędzy "klerkowskim" imperatywem wiedzy a presja ekonomiczną - dylematy nauczycieli akademickich; Marketing bezpośredni - nowa forma organizacyjna; Strategia przedsiębiorstw i jej implikacje dla zarządzania zasobami ludzkimi; Instytucjonalizacja nowych rynków usług rekrutacyjnych - działalność agencji doradztwa personalnego w Polsce. Cz. IV Transformacja lokalna: Wpływ działalności instytucji otoczenia biznesu na kształtowanie konkurencyjności regionu; Wizje przyszłości Śląska a strategie działań pracowników; Tendencje zmian na wiejskim rynku pracy; Wiejscy przedsiębiorcy a kreacja nowego ładu gospodarczego na wsi. Cz. V Problematyka socjologii gospodarczej - warsztat na temat dydaktyki: Socjologia rynku w problematyce nauk społeczno-ekonomicznych. Zarys programu dydaktycznego; Socjologia gospodarki, socjologia gospodarcza czy socjologia ekonomiczna? Różnorodność ujęć w polskiej socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 164)
1.Strategi interncajonalizacji przedsiębiorstw, 2.Joint venture jako sposób wejścia na rynki zagraniczne, 3.Determinanty i kierunki rozwoju joint venture w Polsce, 4.Przesłanki wyboru joint venture jako formy wejścia przedsiębiorstw zagranciznych na rynek polski, 5.Strategie marketingowe spółek joint venture na rynku polskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieloznaczność i ewolucja pojęcia "przedsiębiorca", 2. Charakterystyka przedsiębiorcy, 3. Typologia przedsiębiorców, 4. Kompetencje przedsiębiorcy oraz właściciela-menedżera małego i średniego przedsiębiorstwa, 5. Rola kategorii zysku w teorii celów przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, 6. Motywacje przedsiębiorcy - założyciela i właściciela małej firmy oraz paradygmaty jego kariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wzrost gospodarczy, regulacje monetarne i fiskalne w procesie generowania nierówności, 2.Systemow uwarunko wania nierówności, 3.Małe i średnie przedsiębiorstwa w rozwiązywaniu problemów nierówności i wzrostu gospodar czego, 4.Nierówności i wzrost w wymiarze regionalym i lokalnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uporządkowany chaos; 2. Nowa propaganda; 3. Nowi propagandziści; 4. Psychologia kontaktów z otoczeniem; 5. Biznes i sfera publiczna; 6. Propaganda i przywództwo polityczne; 7. Działalność kobiet i propaganda; 8. Propaganda w służbie edukacji; 9. Propaganda i polityka społeczna; 10. Sztuka i nauka; 11. Mechanika propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej